| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza procesa izdelave e-lekcije pri predmetu Matematika v učnem okolju Moodle
Primož Meglič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V tem diplomskem delu je predstavljena analiza uporabe spletnega orodja Lekcija v učnem okolju Moodle za potrebe poučevanja matematike na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) Univerze v Mariboru. Na osnovi analize samega orodja in primerov dobrih praks, smo pripravili tri lekcije za dodatno pomoč pri učenju matematičnega poglavja Algebra. Lekcije, kot pomoč pri učenju za prvi kolokvij, smo objavili v spletni učilnici za študente 1. letnika univerzitetne smeri, kamor smo dodali tudi forum za sporočanje morebitnih napak in ostalih komentarjev. Za evalvacijo lekcij smo pripravili anketni vprašalnik, na katerega so študentje odgovarjali ob koncu predavanj in vaj za predmet Matematika. Ugotovili smo, da je lekcija sicer primerno orodje za poučevanje matematike, vendar pa lekcije za dodatno pomoč niso doprinesle k boljšemu rezultatu na kolokviju.
Keywords: E-študij, Moodle, Lekcija, Matematika
Published: 22.06.2017; Views: 634; Downloads: 59
.pdf Full text (1,87 MB)

2.
RAZVOJ LEKCIJE V MOODLE-U S POMOČJO ODLOČITVENEGA DREVESA
Simon Cvetek, 2016, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času skoraj ni več šolskega predmeta, ki ne bi bil elektronsko podprt, zato je nujno imeti izdelana kakovostna e – gradiva. Osredotočili smo se na obvezni predmet 3. letnika visokošolskega strokovnega programa Organizacija in management informacijskih sistemov, Multimedijski sistemi, za katerega smo izdelali modul lekcija. Ta modul nam ponuja veliko število različnih možnosti multimedije, od slik, filmov, grafov in podobno. Lekcijo imamo možnost kreirati kot drevo, pri čemer deblo predstavlja glavno poglavje, veje pa podpoglavja, ki jih nato lahko poljubno razvejujemo še v nadaljnja podpoglavja. Vsako podpoglavje lahko vsebuje tudi vprašanja, namenjena preverjanju znanja. V okviru magistrskega dela smo izdelali ogrodja lekcije za predmet Multimedijski sistemi, ki jih bodo študentje uporabljali v prihodnjih letih kot učni pripomoček. Predstavili smo tudi proces izdelave lekcije in njene prednosti in slabosti ter anketo o zadovoljstvu z lekcijo.
Keywords: E-izobraževanje, Moodle, lekcija, multimedija, tehnologija izobraževanja
Published: 11.10.2016; Views: 704; Downloads: 68
.pdf Full text (1,35 MB)

3.
Načrtovanje in uporaba aktivnosti Lekcija v okolju Moodle
Igor Petrovčič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Magistrska naloga z naslovom Načrtovanje in uporaba aktivnosti Lekcija v okolju Moodle najprej podrobno prouči delovanje modula Lekcija, ki je integrirana dejavnost v Moodlu že od leta 2004 dalje. Raziskava opozori na številne pomanjkljivosti slovenskega jezikovnega paketa. Predlagane izboljšave niso le jezikovni popravki, temveč upoštevajo tudi številne druge kriterije, ki so za uporabnika bistveni. Naloga predstavi nekaj modelov uporabe modula Lekcija, s čimer zapolni vrzel v dosedanji literaturi, saj tovrstnih informacij ne najdemo nikjer, niti v bogati Moodlovi dokumentaciji. Raziskava se preliminarno dotakne tudi korelacije med učnimi tipi in izbiro učne poti, kar lahko izvedemo prav z uporabo modula Lekcija. Podatki namreč kažejo, da se deleži posameznih učnih tipov in deleži posameznih učnih poti dokaj dobro prekrivajo. Glede na razširjenost Moodla v Sloveniji predstavlja naloga pomemben prispevek na tem področju.
Keywords: e-izobraževanje, Moodle, modul Lekcija, učni tipi
Published: 03.06.2016; Views: 963; Downloads: 163
.pdf Full text (5,18 MB)

4.
POZNAVANJE IN UPORABA MODULA LEKCIJA V E-UČNEM OKOLJU MOODLE
Alen Moharič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v času, ko mladi odraščajo ob računalniku, zato je primerno izdelati in uporabiti učno študijsko gradivo v elektronski obliki. V našem primeru smo se osredotočili na e-učno okolje Moodle 2.5, ki je na voljo vsem članicam Univerze v Mariboru, v katerem smo podrobneje raziskovali modul Lekcija. Modul Lekcija nam ponuja številne možnosti uporabe. V njega lahko za potrebe učenja vstavljamo filme, slike, tabele in še marsikaj. Pri samem kreiranju lekcije se lahko zapletemo, saj jo kreiramo kot nekakšno drevo. Deblo je naše glavno poglavje, veje pa so podpoglavja, katera se še lahko nadalje razvejujejo. Vsaka veja lahko vsebuje gručo vprašanj, s katerimi študent preverja svoje znanje o predstavljeni tematiki. Rezultat našega dela je izdelana lekcija v interaktivni multimedijski obliki, katere vsebina je vzeta iz predmeta Sinteza procesov in jo bodo študentje uporabljali v naslednjih letih, kar jim bo koristilo kot pripomoček pri učenju. Predstavljen je potek kreiranja lekcije po korakih, s tem pa je omogočena boljša predstava izdelave lekcije. Skozi delo smo spoznali tudi slabosti modula Lekcija, ki še v celoti ni razvit, in uporabo interaktivnega multimedijskega učnega gradiva v e-učnem okolju, okolju prihodnosti.
Keywords: e-učno okolje, interaktivna multimedijska učna gradiva, Moodle, modul Lekcija
Published: 22.09.2014; Views: 1504; Downloads: 147
.pdf Full text (1,66 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica