| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJE LASTNEGA IZDELKA METREL MEHANIKE D.O.O.
Franc Slovša, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi nenehnega razvoja, posledično pa sprememb in novosti, morajo podjetja budno spremljati tržišča in se osredotočati na zahteve kupca. Diplomsko delo obravnava prepoznavnost podjetja Metrel Mehanika, d. o. o., in njegovih izdelkov v slovenskem prostoru, s poudarkom na možnosti trženja lastnega izdelka. Veliko novih izdelkov se na trgu ne obdrži. Če trg določenega izdelka ne sprejme, pomeni, da ga ne potrebuje, saj uporabnikom očitno ne prinaša vrednosti oz. izdelek ni dobro podprt s celotnimi marketinškimi aktivnostmi. Teoretični del diplomskega dela temelji na deskriptivni predstavitvi teorije in prakse marketinga, v praktičnem delu pa so izvedeni tržna raziskava, interpretacija rezultatov tržne raziskave in odgovori na raziskovalno vprašanje. Celoten praktični del je usmerjen v raziskavo že zgoraj omenjene prepoznavnosti podjetja oz. prepoznavnosti lastne blagovne znamke, hkrati pa želi opredeliti možnost razvoja in uvedbe lastnega izdelka na trg in ugotoviti dosedanje vzroke za neuspele poskuse na tem področju.
Keywords: lastni izdelek, trženje, marketinški splet, raziskava trga
Published: 07.08.2012; Views: 1033; Downloads: 101
.pdf Full text (854,31 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica