| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV IZBIRE POSTOPKA IZRAČUNA NIHAJNEGA ČASA NA VELIKOST POTRESNEGA VPLIVA
Matevž Stegnar, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi zagotovitve potresne varnosti vsake konstrukcije je potrebno določiti njene maksimalne obremenitve v skladu s predpisom. Bistvo diplomskega dela je tako potresna analiza dvoetažne jeklene konstrukcije z določitvijo velikosti potresnega vpliva glede na izbiro postopka za izračun prvega nihajnega časa konstrukcije. Konstrukcijska parametra, ki preko prvega nihajnega časa najbolj neposredno vplivata na velikost potresnega vpliva, sta masa in togost konstrukcije in zato smo se v diplomskem delu orientirali v opazovanje vpliva modeliranja mase in togosti konstrukcije na velikost in porazdelitev potresnega vpliva. Rezultati računskih analiz so pokazali, da vrednosti opazno variirajo z izbiro postopka nihajnega časa.
Keywords: potres, potresna analiza, dinamični model, Evrokod 8, masa in togost konstrukcije, metoda ekvivalentne konzole, lastna frekvenca, metoda končnih elementov, jeklena konstrukcija, elastični spekter odziva
Published: 26.08.2010; Views: 2961; Downloads: 502 
(2 votes)
.pdf Full text (1,35 MB)

2.
VPLIV IZBIRE POSTOPKA IZRAČUNA NIHAJNEGA ČASA NA VELIKOST POTRESNEGA VPLIVA IN EKONOMSKE POSLEDICE
Nina Jug, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Pri potresno odporni gradnji objektov moramo izpolniti vse zahteve varnosti, ki jih podajajo predpisi, zato moramo določiti maksimalne obremenitve objekta. V diplomskem delu je obravnavana jeklena konstrukcija s šestimi etažami. Analizirala sem, kako na velikost projektnega potresnega vpliva vplivajo različni izbrani postopki izračuna prvega nihajnega časa. Samo na takšen način sem lahko ocenila, kako je velikost potresnega vpliva povezana z izbiro metode analize in posledično, kakšni so stroški gradnje objekta. Masa in togost konstrukcije sta konstrukcijska parametra, ki imata preko prvega nihajnega časa največji vpliv na velikost potresnega vpliva, zato je v ospredju diplomskega dela opazovanje vpliva izbire modeliranja konstrukcije na velikost in porazdelitev potresnega vpliva. Rezultati so pokazali, da se pojavijo opazne razlike v izbiri velikosti profilov stebrov konstrukcije glede na izbrano metodo, po kateri sem računala nihajne čase in velikosti potresne sile. Z ekonomskega vidika to pomeni, da vrednost stebrov celotne jeklene konstrukcije variira z izbiro postopka izračuna nihajnega časa in da je smiselno narediti analizo za različne tipe profilov, npr. za profile HEM in HEA.
Keywords: potres, potresna analiza, dinamični model, prostostne stopnje, horizontalni pomiki, Evrokod 8, masa in togost konstrukcije, lastna frekvenca, nihajni čas, metoda končnih elementov, jeklena konstrukcija, jekleni profil, ekonomska analiza.
Published: 25.08.2011; Views: 1844; Downloads: 268
.pdf Full text (2,45 MB)

3.
MINIATURNI CORIOLISOV MERILNIK MASNEGA PRETOKA IN GOSTOTE FLUIDOV
Mihael Berlič, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Ta diplomska naloga opisuje potek izdelave miniaturnega Coriolisovega merilnika masnega pretoka in gostote fluidov. Ogledali si bomo izdelavo aktuatorja, optičnega dela, cevovoda, U-zanke ter eksperimentalne rezultate. V diplomski nalogi je prikazan potek izdelave konstrukcije ter elektronskega dela.
Keywords: Coriolisov merilnik, masni pretok, steklena kapilara, primarna akrilatna zaščita, fluidi, lastna frekvenca, transimpedančna stopnja, itd.
Published: 22.09.2011; Views: 1838; Downloads: 94
URL Link to full text

4.
Modifying the brake drum geometry to avoid selfexcited vibrations and noise
Miha Pevec, Darko Vranešević, Grega Oder, Iztok Potrč, Matjaž Šraml, 2012, original scientific article

Abstract: A squealing noise of 50 dB was measured on a vehicle homologation test at around 900 Hz on the existing brake drum design, mounted on the rear axle of the mid-sized passenger automobile. Therefore, analysis of eigenfrequencies of the original drum design was performed using the impact hammer test and numerical analysis. It was established that a critical mode shape 0/2 exists at around 900 Hz, exactly where the squeal noise was recorded at the brake road noise evaluation vehicle test. The analysis was carried out with the intention to eliminate the possibility of the squealing noise by increasing the critical mode above 900 Hz. The relation between different brake drum modifications parameters and the eigenfrequencies was determined and the best solution was obtained. The first eigenfrequency of the proposed drum design was increased by 58 Hz and the difference between the in-plane and out-of plane mode shape was sufficient. We can conclude that the modified drum design will not have squeal issues at 900 Hz as there are no eigenfrequencies of the brake drum in that range and therefore the problem of the loud brake is solved.
Keywords: zavorni disk, lastna frekvenca, metoda končnih elementov
Published: 10.07.2015; Views: 524; Downloads: 31
URL Link to full text

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica