Abstract: Lažne spletne trgovine predstavljajo vse pogostejši izziv v digitalnem okolju. Njihova zasnova pogosto vključuje elemente, ki posnemajo legitimna spletna mesta, kar uporabnikom otežuje prepoznavanje tveganj. Namen magistrske naloge je izboljšati razumevanje ključnih razlik med legitimnimi in lažnimi spletnimi trgovinami ter opozoriti na dejavnike, ki vplivajo na zaznavo zaupanja. V teoretičnem delu smo predstavili ključne značilnosti lažnih spletnih trgovin, pasti spletnega nakupovanja ter pravno ureditev na področju varstva potrošnikov. V empiričnem delu smo izvedli primerjalno analizo legitimnih in lažnih spletnih mest ter intervju z razvijalcem spletnih strani. Oblikovali smo praktične smernice, ki lahko uporabnikom pomagajo pri prepoznavanju lažnih spletnih trgovin in varnem spletnem nakupovanju.Keywords: lažne spletne trgovine, splet, varstvo potrošnikov, nakupovanjePublished in DKUM: 13.08.2025; Views: 0; Downloads: 43 Full text (4,54 MB)