| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Napovedovanje prodaje izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o.
Andreja Kebler, 2015, diploma project paper

Abstract: V projektni nalogi je predstavljeno napovedovanje prodaje v podjetjih, kvantitativne metode za napovedovanje ter kazalci za preveritev točnosti napovedi. Glavni cilj te projektne naloge je bil napovedati prihodke od prodaje ter količino izdelanega izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o. z naslednjimi kvantitativnimi metodami napovedovanja: metoda drsečih aritmetičnih sredin, tehtana aritmetična sredina, metoda eksponentnega izravnavanja, metoda izboljšanega eksponentnega izravnavanja, linearni trend ter napovedovanje s sezonsko komponento. Preverili smo tudi točnost izračunanih napovedi na podlagi različnih kazalcev točnosti napovedovanja, kot so: povprečni absolutni odklon, povprečni absolutni odstotni odklon in kumulativna napaka.
Keywords: napovedovanje prodaje, kvantitativne metode napovedovanja prodaje, napovedani prihodki od prodaje, napovedana prodana količina, točnost napovedovanja prodaje
Published: 19.08.2015; Views: 1146; Downloads: 111
.pdf Full text (1,71 MB)

2.
UPORABA METOD NAPOVEDOVANJA PRODAJE PRI PRODAJI NOČITEV V SONČNEM PARKU VIVAT
Robert Kocen, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Napoved prodaje podjetja je količina izdelkov, za katero podjetje pričakuje, da jo bo lahko prodalo v nekem časovnem obdobju pri določeni ravni cen in ob upoštevanju pogojev v okolju. Če se podjetje ne zaveda pomembnosti napovedi prodaje, lahko različna nepričakovana nihanja na trgu pripeljejo do velike izgube prihodkov oziroma do nepotrebnih stroškov, kar vse slabo vpliva na končni izid poslovanja. Da bi se podjetja izognila takšnim scenarijem si lahko pomagajo z različnimi metodami napovedovanja prodaje, ki jih razdelimo na kvalitativne, kvantitativne, kavzalne in na scenarije. Delo diplomskega seminarja sem razdelil na dva dela in sicer na teoretični del in na empirični del. V teoretičnem delu sem poleg metod napovedovanja prodaje predstavil še prodajo, management prodaje in napovedovanje prodaje. V empiričnem delu pa sem predstavil sončni park Vivat in na primeru nočitev v sončnem parku Vivat izračunal napoved prodaje z izbranima metodama.
Keywords: Prodaja, management prodaje, napovedovanje prodaje, metode napovedovanja prodaje, kvalitativne metode, kvantitativne metode, kavzalne metode, scenariji, gibanje povprečja, eksponentno uravnavanje.
Published: 18.11.2013; Views: 1402; Downloads: 286
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica