| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Analiza strukturnih sprememb narodnega gospodarstva na primeru Danske in Nizozemske : diplomsko delo
Andreja Kandolf, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo o strukturnih spremembah narodnega gospodarstva zajema kvantitativno medsektorsko analizo na primeru Nizozemske in Danske. Izhodišče analize predstavljajo input-output tabele za leta 1995, 2000, 2002 in 2004, ki smo jih agregirali na 23 sektorjev. S pomočjo računalniškega programa Matlab smo nato določili ključne sektorje, ki imajo najintenzivnejše proizvodno-multiplikacijske učinke na narodno gospodarstvo, v naslednjem delu pa analizirali vpliv povečanja uvoznih cen enega izmed inp
Keywords: narodno gospodarstvo, Danska, Nizozemska, ekonomska politika, cene, ekonomski razvoj, input-output, ekonometrija, kvantitativna analiza
Published: 06.02.2009; Views: 1815; Downloads: 229
.pdf Full text (707,27 KB)

9.
Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične funkcije z njej komplementarno funkcijo : primer slovenskih trgovskih podjetij
Darja Topolšek, 2010, dissertation

Abstract: V teoretičnem delu disertacije so predstavljena obstoječa raziskovalna spoznanja, ki se navezujejo na obravnavano tematiko in predstavljajo osnovo razumevanja fenomena. Kolaborativno vedenje, kot osnova tega pojava, in različni vidiki vzporejanja kolaboracije s koordinacijo ter kooperacijo predstavljajo osnovo za ožje ugotovitve v povezavi s pomenom integracije logistične funkcije s komplementarnimi funkcijami in izmed njih še posebno z marketinško funkcijo. Teoretični del disertacije se zaključi s spoznanji, da na nivo notranje integracije kolaborativno vedenje lahko vpliva; na kakšen način pa se ta vpliv izraža, pa sledi v raziskovalnem delu tega dela. V kvantitativnem raziskovalnem delu disertacije se preučuje, ali in kako nivo kolaborativnega vedenja vpliva na nivo notranje integracije med logistično ter marketinško funkcijo, kar predstavlja tudi osnovni del te disertacije. Raziskovanje se nadaljuje s tega vidika, kako razumevanje pristojnosti izvajanja aktivnosti zaposlenih v komplementarnem sektorju vpliva na nivo notranje integracije. Raziskovalni del disertacije temelji na raziskavi, ki se je izvajala na celotni populaciji triintridesetih slovenskih velikih podjetij, katerih dejavnost je opredeljena kot trgovina na drobno, razen z motornimi vozili. Analiza podatkov, zbranih z vprašalniki, je podala pozitivne povezave pri dveh hipotezah, pri eni pa potrditev ni bila mogoča. Izkazalo se je namreč, da nivo kolaborativnega vedenja pozitivno in linearno vpliva na nivo notranje integracije med logistično ter marketinško funkcijo. Za pozitivno se je izkazala tudi povezava med indikatorjem razumevanja, in sicer, če zaposleni v marketinški funkciji razumejo pristojnost izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji, potem je nivo integracije teh dveh funkcij višji. Potrditev obratno usmerjene povezave ni bila mogoča, kar pomeni, če zaposleni v logistični funkciji razumejo pristojnost izvajanja aktivnosti oziroma nalog zaposlenih v logistični funkciji, potem nivo integracije teh dveh funkcij ni nujno višji, saj med tema spremenljivkama ni povezave.
Keywords: trgovinsko podjetje, trgovske družbe, vedenje, motiviranje, integracijski procesi, logistika, funkcije, oskrba, teorija, metodologija, raziskave, marketing, trženje, podjetje, trgovina, vprašalniki, kvantitativna analiza, zaposlenost, medosebni odnosi
Published: 03.09.2010; Views: 4821; Downloads: 377
.pdf Full text (10,49 MB)

10.
ANALIZA UČBENIKOV ZA NARAVOSLOVJE V ŠESTEM RAZREDU DEVETLETNE OSNOVNE ŠOLE
Maja Stajnko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Vsako leto so učitelji postavljeni pred težko odločitev, kateri učbenik izbrati za predmet, katerega poučujejo. Izbirajo pa lahko med učbeniki različnih avtorjev in različnih založb. Prav tako pa je pomembno, da je te učbenike potrdil Strokovni svet Republike Slovenije za tekoče šolsko leto, kajti le-ti učbeniki po predpisih zadoščajo osnovnim kriterijem — pokrivajo učne cilje in so strokovno vsebinsko ustrezni. V tem diplomskem smo želeli analizirati in primerjati učbenike za naravoslovje v 6. razredu devetletne osnovne šole. Naredili smo kvantitativno in kvalitativno analizo učbenikov in ugotovili, da se učbeniki razlikujejo med seboj po številu strani, vprašanj, tujk, kakor tudi ilustrativnem gradivu. Zraven števila vprašanj nas je zanimalo tudi, na kakšnih kognitivnih nivojih po Bloomu in revidiranem Bloomu po Andersonovi in Krathwohlu se nahajajo vprašanja v učbenikih. Tudi na podlagi tega kriterija smo ugotovili, da se učbeniki med seboj močno razlikujejo. Zraven tega smo na koncu primerjali še učbenike za naravoslovje 6 z učbeniki biologije 9 (Matjašič, rokopis), pri čemer smo ugotovili, da se učbeniki razlikujejo zaradi različne razvojne stopnje učencev, kateri so namenjeni. Ker so učbeniki za naravoslovje 6 namenjeni nižji razvojni stopnji učencev, smo ugotovili, da je v njih manj tujk in manj vprašanj, več pa je slikovnega in ilustrativnega gradiva. Zanimivo je bilo spoznanje, da so tako v učbenikih za naravoslovje 6 in biologijo 9 vprašanja na nižjih kognitivnih nivojih, čeprav smo lahko skoraj z gotovostjo trdili, da vprašanja ne bodo na istem kognitivnem nivoju.
Keywords: učbeniki, kvalitativna analiza, kvantitativna analiza, Bloomova taksonomija, revidirana Bloomova taksonomija.
Published: 05.04.2011; Views: 2417; Downloads: 303
.pdf Full text (2,12 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica