| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 180
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza prodaje in raziskava trga lokalnih izdelkov v Kmetijsko-gozdarski zadrugi Slov. Konjice
Jerneja Kotnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem projektu želimo predstaviti analizo prodaje lokalnih izdelkov pod imenom Pohorski cekar v Kmetijsko-gozdarski zadrugi Slovenske Konjice. Prav tako bomo predstavili rezultate raziskave trga za omenjene izdelke. V sklopu analize prodaje bomo šli skozi pet različnih analiz, in sicer: analiza prodajnega asortimenta, prodajnih območij, poti, cen in stroškov prodaje. Te smo na kratko opisali in jih kasneje v praktičnem delu podkrepili z dejanskim primerom. S pomočjo ankete smo želeli raziskati trg in smo tako ugotovili želje, potrebe in navade kupcev lokalnih izdelkov Pohorski cekar. Ugotovili smo, da kupci lokalne izdelke radi kupujejo zaradi tega, ker s tem podpirajo lokalne kmete in ker so ti izdelki domači in kakovostni. Cene se jim zdijo zmerne v skladu s kakovostjo, asortiment pa dovolj velik. Kupci si želijo tudi potujočega Pohorskega cekra oz. možnost spletnega naročila lokalnih izdelkov. Pri nakupu svežega mesa so ljudem pomembni sledljivost in kakovost mesa, prav tako poreklo in ponudnik, cena pa pri tem ni tako pomembna. Kupci bi si želeli, da bi Kmetijsko-gozdarska zadruga Slov. Konjice prodajala tudi sveže meso lokalnih kmetov. Za to meso so pripravljeni plačati tudi višjo ceno.
Keywords: Pohorski cekar, lokalni izdelki, prodaja, kupci, analiza
Published: 03.09.2021; Views: 101; Downloads: 19
.pdf Full text (2,72 MB)

2.
Digitalni marketing
Eva Križanič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času je trg zasičen s številnimi izdelki in konkurenca je iz dneva v dan močnejša, zato moramo izdelke narediti čim bolj opazne in dostopne strankam. To nam omogoča digitalni marketing. Digitalni marketing je eno izmed orodij, preko katerega je omogočeno obojestransko komuniciranje s širšo publiko z namenom, da najdemo zainteresirane ljudi in jih pretvorimo v končne uporabnike. Nekatera podjetja se še vedno posvečajo bolj povečanju prodaje in tržnega deleža kot zadovoljstvu in potrebam kupca, kar bi v svetu digitalizacije moralo biti prioriteta podjetja. Digitalnemu marketingu namenijo majhen del sredstev, kar se odraža tudi v pomanjkanju strokovnjakov in veščin pri zaposlovanju. Osredotočenost na kupca kljub temu upošteva že tretjina podjetij in za izboljšanje kupčeve izkušnje v prihodnosti načrtujejo tehnološke rešitve, saj se zavedajo, da jim to prinaša dobre poslovne rezultate. Digitalizacija v poslovanju podjetja prinaša številne prednosti za podjetje in navsezadnje tudi za potrošnike, moramo pa nenehno spremljati novosti in izbrati pravo obliko komuniciranja z našimi potrošniki.
Keywords: digitalni marketing, komuniciranje, digitalna transformacija, oblika oglaševanja, kupci.
Published: 19.12.2018; Views: 1271; Downloads: 356
.pdf Full text (695,71 KB)

3.
Prenova kreditno limitnega procesa za povečanje prodaje
Vladimira Kogovšek Volk, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Problem Izvršnega področja veleprodaja trgovskega podjetja Mercator d.d. je podaljševanje trajanja procesa odobritve kreditnega limita. Kupec pričakuje informacijo o stanju kreditnega limita v realnem času, torej v času oddaje naročila, kar pa mu prodajna služba proučevanega trgovskega podjetja ne more zagotoviti, kar ima za posledico upad prihodkov podjetja. Prav tako prodajna služba nima na voljo strukturiranega prikaza podatkov o stanju terjatev in kreditnih limitov za obstoječe kupce ter potencialih novih kupcev. Uporabili smo metodo grafičnega prikaza za posnetek obstoječega stanja procesa za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Na podlagi zbranih dejstev smo pripravili seznam predlaganih izboljšav. Učinkovitost predlaganih izboljšav smo ugotavljali z metodo intervjuja. Glavni rezultat predstavlja prenovljen proces za upravljanje s kreditnimi limiti kupcev in za komunikacije s prodajnim procesom. Izdelali smo model za oceno potencialnih kupcev trgovskega podjetja Mercator d.d. v trgovski dejavnosti. Pripravili smo tudi strukturiran izpis podatkov o finančnih informacijah kupcev na grafični - vizualni način kot rešitev za hitro in učinkovito spremljanje podatkov o kupcih.
Keywords: kreditni limit, terjatve, potencialni kupci, prenova procesa, podpora poslovanju, obvladovanje podatkov
Published: 23.11.2018; Views: 620; Downloads: 0

4.
Trženje zdravil brez recepta v Sloveniji
Martina Mušič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Ljudje se v današnjem svetu hitrega tempa življenja vse bolj zavedamo kako pomembno je naše zdravje. Na trgu se vsakodnevno pojavljajo nova zdravila brez recepta. Za uspešnost podjetja je ključnega pomena, da prepozna potrebe, pričakovanja in želje potencialnih kupcev. Pomembno je, da kupec začuti pripadnost podjetju, ter tako lahko posežemo na čustveno raven posameznika. Prepričamo jih lahko, da je naše zdravilo brez recepta najboljša izbira za njihovo zdravje. Predstavili in preučili smo ključne pojme za lažje razumevanje trženjskih osnov. V nadaljevanju smo predstavili metode in tehnike, ki pomagajo pri raziskavi in posledično pri podajanju predlogov. Predstavljeni so nekateri osnovni modeli, ki nam pomagajo razumeti, kako trg deluje in kaj vse vpliva nanj. Z raziskavo smo ugotovili, kateri načini trženja so najbolj učinkoviti v farmacevtskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju trženja. Na podlagi ugotovitve raziskave smo podali predloge, kaj podjetje lahko stori, da kupca prepriča, da se odloči prav za njihovo zdravilo brez recepta. Ugotovili smo, da se potrošniki za določenega ponudnika zdravil brez recepta odločajo po predhodnih osebnih izkušnja, ter da oglasi ne spodbudijo kupca k odločitvi za nakup zdravila brez recepta. Predlagamo, da farmacevtsko podjetje razišče trg in ciljne kupce ter kaj so njihove želje. Pomembno je, da podjetje zna zadovoljiti kupčeve potrebe ter zna z njimi dobro komunicirati, saj le tako, lahko ostaneta dolgoročna partnerja v dobrih odnosih. Visoka učinkovitost zdravila brez recepta in zadvoljstvo kupcev pa so glavni recept, da podjetje še naprej dobro posluje na slovenskem trgu.
Keywords: - trženje - zdravila brez recepta - potencialni kupci - farmacija
Published: 10.09.2018; Views: 553; Downloads: 99
.pdf Full text (1,21 MB)

5.
Analiza vidikov managementa kakovosti v podjetju Flis d.o.o
Boštjan Mulej, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Kakovost poslovanja podjetja je ključna za zadovoljstvo kupcev in za dobre poslovne rezultate. V diplomskem delu smo obravnavali analizo vidikov managementa kakovosti v podjetju Flis, d. o. o. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični vidik. V teoretičnem delu predstavljamo pojem kakovosti, management celovite kakovosti, model odličnosti EFQM, cilje doseganja kakovosti, funkcionalno kakovost, standarde kakovosti, kakovost kot pogoj za zadovoljstvo kupcev, metodo za analizo kakovosti storitev, družbeno odgovornost podjetja za kakovostno poslovanje. V raziskovalnem delu smo ugotavljali, katere dimenzije kakovosti stranke podjetja Flis, d. o. o., najbolj cenijo in kako ocenjujejo posamezne dimenzije kakovosti, ki jo prejemajo. Raziskava je bila izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Sodelovalo je 60 anketiranih strank. Na podlagi dobljenih ugotovitev in obstoječe strokovne literature smo oblikovali smernice za doseganje višje kakovosti pri prodaji izdelkov. Smernice so predstavljene v dimenzijah, po katerih je bil oblikovan tudi anketni vprašalnik. Te dimenzije so kakovost storitev, zaposleni podjetja, dostopnost in komunikativnost zaposlenih, ugled podjetja, družbena odgovornost podjetja in splošna kakovost.
Keywords: kakovost, podjetje, management, smernice, kupci
Published: 06.09.2018; Views: 455; Downloads: 45
.pdf Full text (823,19 KB)

6.
Pomen marketinga v prodaji nepremičnin
Tamara Ćuk, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Dandanes je potreba po marketingu v nepremičninskem podjetju močno narastla. Prepoznati potrebe, želje in pričakovanja potencialnih kupcev so bistvenega pomena za uspešnost podjetja. Ta nam omogoča, da se osredotočimo ravno na te dejavnike in lastnosti ter posežemo na čustveno ravnem posameznika. Tako jih lahko prepričamo, da je ravno naše nepremičninsko podjetje tisto, katero jim bo omogočilo, da se vselijo v svoj sanjski dom, poslovne prostore itd. Marketing je zelo razširjen pojem in danes predstavlja velik del uspeha posameznim podjetjem, organizacijam in prav tako tudi posameznikom. Z marketingom lahko dosežemo višjo uspešnost na področju prodaje in prepoznavnosti. V diplomski nalogi smo predstavili pojme nepremičnina, marketing in marketing v nepremičninskem podjetju. Ugotovili smo, kateri marketinški prijemi so bistveni v nepremičninskem svetu in kako lahko s tem pripomoremo k izboljšavi na področju marketinga. Z anketo smo ugotavljali, kaj je po mnenju potencialnih kupcev najbolj pomembno pri prodaji in nakupu nepremičnine. Z izvedbo intervjuja zaposlene v podjetju PAK Invest d.o.o. pa smo pridobili konkreten vpogled v njihovo stališče glede marketinga v njihovem podjetju.
Keywords: nepremičnine, nepremičninski trg, ponudba, povpraševanje, potencialni kupci, marketing
Published: 09.06.2017; Views: 988; Downloads: 142
.pdf Full text (936,37 KB)

7.
Analiza kupcev piva mikropivovarne Vizir
Ajda Mavrić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Mikropivovarne so pivovarne, ki proizvajajo majhne količine piva, tipično veliko manjše kot veliki proizvajalci piva. Značilno je, da dajejo poudarek na kakovosti okusov in pivovarski tehniki. Izraz in trend mikropivovarn se je v ZDA razširil leta 1980 in je bil na koncu uporabljen za označbo pivovarn, ki proizvedejo manj kot 15.000 sodov oziroma 1.800.000 litrov letno. V diplomskem projektu sem predstavila mikropivovarno Vizir, ki je danes pionir na področju craft pivovarstva v Sloveniji. Z mlado ter inovativno ekipo nizajo uspehe že od leta 2008. V njihovi pivovarni lahko najdemo zelo različne stile piva. Proizvajajo tako piva spodnjega vrenja (lager ali ležak) kot tudi piva zgornjega vrenja (ale piva). S pomočjo raziskave sem ugotovila, da imata mikropivovarni Vizir in Pelicon največjo stopnjo priklica pri pivcih piva. Najbolj priljubljeno pivo pri anketiranih je Nori Franc. Med najpomembnejše dejavnike pri izbiri piva spadajo kakovost, okus piva ter dobra založenost v trgovini. Splošno zadovoljstvo kupcev piva mikropivovarne Vizir lahko označimo kot zelo pozitivno.
Keywords: Mikropivovarna, Vizir, kupci, pivo, pivovarstvo
Published: 17.11.2016; Views: 1006; Downloads: 188
.pdf Full text (1,16 MB)

8.
UVAJANJE KONCEPTA CRM V PODJETJE TRGOVSKE DEJAVNOSTI
Nina Bencik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje, ki se ukvarja s trgovsko dejavnostjo se mora zavedati, da najboljša rešitev ohranjanje ter pozitivno poslovanje s kupci uvedba koncepta CRM. Če podjetje ne poskrbi za zadovoljstvo svojih kupcev, jih izgubi. Pri sami implementaciji koncepta v podjetje se morajo vsi zaposleni zavedati vrednot podjetja, pomena strank in kako s strankami ravnati. Podjetja se morajo prav tako zavedati, katere so najbolj zanesljive stranke v, ter razumeti njihove zahteve in kupne navade, katere imajo. Če želimo obdržati že dobljene odjemalce in si pridobiti nove, moramo vedno beležiti različne podatke in spremljati njihove kupne navade. Te podatke pa je seveda potrebno izbirati in hraniti, za kar je uvedba koncepta CRM odlična rešitev. Vpeljava koncepta CRM zahteva veliko truda in vodenja, prav tako pa zahteva od človeških virov veliko informacijskega znanja. Glavni cilj vpeljave je zadovoljiti potrebe odjemalcev, na podlagi katerega pridobimo zaupanja vredne odjemalce, kar nam dolgoročno prinese konkurenčno prednost na trgu.
Keywords: CRM - Upravljanje odnosov z strankami, trgovsko podjetje, prodaja, dobičkonosni kupci, dolgoročni odnosi.
Published: 14.11.2016; Views: 802; Downloads: 71
.pdf Full text (1,05 MB)

9.
PRENOVA CRM V PODJETJU DOMENCA D.O.O.
Andrej Šolinc, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje Domenca, d. o. o., je vodilni ponudnik na regionalnem trgu registracije domen in spletnega gostovanja. Na tisoče strank in več deset tisoč letno naročenih storitev zahteva dober sistem za upravljanje podatkov o strankah ter čim učinkovitejšo avtomatizacijo poslovanja. Trenutna orodja za obvladovanje informacij so nastajala postopoma, ob pojavitvi potreb, zaradi česar so zgolj zadovoljiva rešitev. Velika količina časa, namenjenega iskanju informacij, veliko ročnega dela ter možnost napak so le nekatere težave, ki so posledica slabe informacijske podpore poslovanja. Hitra rast podjetja zahteva celovitejši in bolj strukturiran pristop, zato se je vodstvo Domence, d. o. o., odločilo za razvoj novega sistema CRM, ki bi te pomanjkljivosti odpravil. Izhodišče prenove so bile informacije, pridobljene od strank in sodelavcev podjetja, ter analiza šibkosti obstoječega sistema CRM s strani vodstva podjetja. Naslednji korak je bil predlog rešitve s specifikacijo zahtev, vključena so bila tudi priporočila za uporabniško izkušnjo ter stroške izvedbe. Po zaključku izdelave novega CRM je sledilo zelo podrobno testiranje, ki je potekalo na živih podatkih, vendar vzporedno s prejšnjim sistemom CRM. Rezultati so presegli pričakovanja, saj je uvedba novega CRM prinesla tudi nenačrtovane pozitivne učinke, ki ugodno vplivajo na dobičkonosnost Podjetja.
Keywords: sistem za upravljanje odnosov s kupci, odnosi s kupci, avtomatizacija, baza znanja
Published: 05.10.2016; Views: 529; Downloads: 43
.pdf Full text (5,84 MB)

10.
RAZVOJ IN INTEGRACIJA SISTEMA CRM ZA PODPORO REZERVACIJSKEGA SPLETNEGA PORTALA
Mitja Hojnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času, ko se trgi dramatično spreminjajo in se konkurenti v poslovnem svetu dnevno soočajo z velikimi izzivi, kot so globalizacija, rastoča konkurenca, zasičen trg in visoka pričakovanja ter želje strank, je izrazito pomembno, da podjetje nameni veliko pozornosti kakovostnim odnosom s strankami. Z dobrimi odnosi lahko podjetje računa na dolgoročno sodelovanje, zadovoljno in lojalno stranko in konec koncev tudi na finančno korist. Posledično si lahko s tem ustvari veliko konkurenčno prednost na trgu. Za takšen nivo poslovanja je ključnega pomena kombinacija ustrezne informacijske tehnologije in ustreznega sistema za upravljanje odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM). Z omenjenim sistemom pridobimo celostni pregled nad obstoječimi in potencialnimi kupci, pregled nad izvedenimi in planiranimi aktivnostmi, možnost prikazovanja analitičnih podatkov, kazalnikov uspešnosti prodaje, dobička ipd. V diplomskem delu bomo predstavili, kaj je sistem CRM ter njegov razvoj in integracijo z rezervacijskim portalom, hkrati pa bomo pokazali, da lahko le s pomočjo takšnega celovitega sistema, kot je sistem CRM, pridobimo konkurenčno prednost na tržišču. Pod konkurenčno prednost štejemo dejstva, kot so izboljšani in celoviti podatki o strankah, njihove potrebe in želje, ažurne informacije o obnašanju tržišča ter informacije o potencialnih poslovnih priložnostih in o celostnem procesu prodaje od začetka do konca. Z razvojem lastnega sistema CRM dosežemo večjo možnost za enostavnejše integracije z ostalimi sistemi in orodji v podjetju ter prilagoditev sistema potrebam in željam trenutnih uporabnikov, hkrati pa se osredotočimo predvsem na stranke in ne samo na profitabilnost.
Keywords: CRM, implementacija, spletna aplikacija, rast podjetja, zadovoljni kupci
Published: 27.09.2016; Views: 472; Downloads: 44
.pdf Full text (7,65 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica