2.
KULTURNA RAZNOLIKOST V PODJETJIHMaja Videčnik, 2011, master's thesis/paper
Abstract: Globalizacija po vsem svetu podjetjem prinaša številne spremembe na področju poslovanja. Turbulentno okolje in velika konkurenca na vseh trgih vodi sleherno podjetje v prilagajanje na različne kulturne raznolikosti držav, kjer posluje. S tem se posledično tudi povečuje število raznolikih zaposlenih na delovnem mestu. Da je podjetje uspešno in učinkovito, mora najti najboljšo možno kombinacijo posameznikov z različnimi lastnostmi, ki se med seboj dopolnjujejo. Za sam uspeh podjetja je bistveno upravljanje raznolikosti zaposlenih. Najlažje je zaposlovati raznolike zaposlene glede na njihovo raznolikost vendar pa je izziv za managerje ustvariti takšno delovno okolje, ki vsem zaposlenim omogoča maksimalni izkoristek svoje nadarjenosti, znanj, izkušenj, vrednot ipd. in vse te raznolike sposobnosti integrirati v delovno okolje podjetja. Pomen kulturne raznolikosti zaposlenih v podjetjih raste iz leta v leto predvsem zaradi pospešene globalizacije. Posledično bodo preživela ter rasla in se razvijala samo tista podjetja, katera se bodo naučila delati z raznoliko delovno silo in izkoristila medkulturne kompetence.
Keywords: raznolikost, diskriminacija, kultura, komunikacija, kulture sveta, globalizacija, kulturna raznolikost, medkulturne kompetence
Published in DKUM: 27.10.2011; Views: 3056; Downloads: 576
Full text (1,84 MB)