| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ČASNIK VEČER SKOZI ZGODOVINO IN PROJEKCIJA NJEGOVE KOMUNIKACIJSKE PRIHODNOSTI
Igor Selan, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Časopisi kot množični mediji so vse od svojega nastanka v zgodnjem 17. stoletju znatno zaznamovali družbo. Opravljajo pomembno vlogo »psa čuvaja«. Vendar se časopisi soočajo z največjo krizo doslej. Večer, eden najpomembnejših slovenskih dnevnikov, ni izjema. Krizo tiska so po večini povzročili konkurenca elektronskih medijev, stalno poglabljanje komercializacije tiskanih medijev in globalna ekonomska kriza. A če so časopisi kot je Večer na robu izumrtja, dobro informirani državljani pa temelj demokracije, je situacija več kot zaskrbljujoča. V poplavi novic na spletu današnji potrošnik novic namreč toliko bolj potrebuje nasvet, napotilo in moralni kompas. Pa bo Večer znal izkoristiti prednosti konvergence medijev in našel zmagovito komunikacijsko strategijo?
Keywords: kriza tiska, časopisi, kakovostno novinarstvo, konvergenca medijev
Published: 13.09.2016; Views: 1427; Downloads: 123
.pdf Full text (3,35 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica