| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UVAJANJE INFORMACIJSKE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS NAV NA PRIMERU PODJETJA GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC
Tina Jeromel, 2010, final seminar paper

Abstract: Informacijski sistem podjetja ima velik vpliv oz. veliko vlogo pri zagotavljanju konkurenčnih prednosti. Slediti mora vsakodnevnim spremembam in zagotavljati točne in tekoče podatke, kadarkoli in na različnih ravneh organizacije. Vendar pa prav slednjega klasični informacijski sistemi niso zmožni zagotavljati, zato se veliko podjetij raje odloči za bodisi gradnjo bodisi nakup novih informacijskih sistemov. Nekaj podjetij pa se tudi odloči za prenovo oz. nadgradnjo že obstoječega informacijske sistema, vendar kmalu ugotovijo, da so z nadgradnjo in velikim vložkom denarja le za določen čas podaljšali življenjski cikel starega informacijskega sistema. Rešitev NAV je ena izmed rešitev ERP, katero izberejo nekatera podjetja, ki se odločijo za uvedbo novega informacijskega sistema. Podjetje GGSG se je v letu 2006 odločilo za uvedbo omenjenega informacijskega sistema, saj jim je obstoječi sistem povzročal težave, skratka je zastarel. Na sam projekt uvedbe se podjetje ni dobro pripravilo, kajti po analizi kritičnih dejavnikov uspeha uvedbe se je pokazalo veliko pomanjkljivosti. Organizacija je bila slaba, tim ni deloval enotno, vodstvo ni motiviralo zaposlenih ter stroški, predvideni na začetku, so se na koncu precej povečali.
Keywords: Rešitev ERP, Microsoft Dynamics NAV, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha uvedbe, Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec
Published: 02.12.2010; Views: 1955; Downloads: 200
.pdf Full text (836,84 KB)

2.
UVEDBA REŠITVE CRM NA PRIMERU EKONOMSKO-POSLOVNE FAKULTETE
Irena Forštnarič, 2013, master's thesis

Abstract: Organizacije se v današnjem času vedno bolj zavedajo, da so njihove stranke ključ do uspeha. Poleg pridobivanja novih strank pa morajo organizacije zagotavljati tudi visoko zadovoljstvo obstoječih. Za doseganje teh ciljev pa potrebujejo rešitev za upravljanje odnosov s strankami, s katero lahko izkoristijo obstoječe naložbe v infrastrukturo in znanje zaposlenih, ki hkrati omogoča hitro in učinkovito doseganje ciljev. Microsoft Dynamics CRM je celovita rešitev za upravljanje odnosov s strankami, ki podpira poslovne procese, od trženja in prodaje do podpore že obstoječim strankam. Organizacija ima možnost, da si ustvari celovito sliko o svojih strankah, izmeri učinkovitost trženja in prodaje ter na vseh točkah stika s strankami zagotovi visoko zadovoljstvo in kakovostne storitve. Zagotavlja širok nabor možnosti, tako z vidika arhitekture implementacije rešitve kot z licenčnega vidika. Rešitev je prilagodljiva poslovnim potrebam danes in se bo v prihodnosti razvijala skupaj z organizacijo. Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru se zaposleni zavedajo, da jih v evropskem univerzitetnem prostoru čaka še mnogo izzivov in da je izobraževanje namenjeno študentom. S tem namenom so že leta 2008 razvili izobraževalni portal, ki študentom omogoča dostop do e-gradiv, obveščanja in komuniciranja, koledarja predmeta in drugih vsebin. Fakulteta se zaveda, da še tako dober študijski program ne zadošča, da bi študenti lahko v celoti izrabili svoje študijske potenciale. Zato se ob kakovostnih študijskih programih nenehno razvija in izboljšuje podpora študiju, kakršno študenti pričakujejo od sodobne poslovne šole. S tem namenom je v letu 2010 pričela z uvedbo Microsoft Dynamics CRM rešitve. V magistrskem delu želimo prikazati, da CRM rešitev ni le nakup programske opreme za izboljšanje poslovanja in da sama uvedba ni odvisna samo od neposredno vpletenih, temveč je potrebno veliko vloženega truda s strani organizacije, ki želi CRM rešitev uvesti. V prvem delu naloge bomo tako opredelili samo upravljanje odnosov s strankami, za lažje razumevanje bomo opredelili CRM in njegova področja ter razliko od tradicionalnega trženja. Navedli bomo prednosti in koristi CRM rešitve ter nevarnosti, ki se pojavljajo ob uvedbi. Predstavili bomo vodilne CRM rešitve za velika, srednje velika in mala podjetja ter odprtokodne rešitve. V nadaljevanju bomo predstavili proces uvedbe poslovnih informacijskih rešitev in posebnosti uvedbe Microsoft Dynamics CRM rešitve z metodologijo Microsoft Dynamics Sure Step. Nalogo bomo zaključili s predstavitvijo postopka uvedbe Microsoft Dynamics CRM v Službo za študentske in študijske zadeve Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, informacijske rešitve, prednosti in slabosti uvedbe CRM, SWOT analiza CRM, marketing, kupci, odjemalci, stranke, stiki s strankami, celovite informacijske rešitve, ERP, življenjski cikel, kritični dejavniki uspeha, Sure Step, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Visio.
Published: 18.10.2013; Views: 2053; Downloads: 257
.pdf Full text (2,30 MB)

3.
Kritični dejavniki uspeha pri uvajanju rešitve za upravljanje odnosov s strankami
Sabina Majcen, 2019, master's thesis

Abstract: Da pa bi CRM rešitev bila v podjetju uspešno uvedena, sprejeta in kasneje tudi uporabljena pa moramo paziti na kritične dejavnike uspeha, ki ji lahko opredelimo tudi kot nekakšne nujne aktivnosti v podjetju pri uvedbi rešitve CRM. V nalogi smo preučili teoretično ozadje CRM rešitve in kasneje izdelali tudi model skozi katerega smo preverili tudi pomembnost kritičnih dejavnikov uspeha glede na velikost podjetja, glede na način uvedbe CRM rešitve in glede na faze uvajanja CRM rešitve.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, kritični dejavniki uspeha, način uvedbe, velikost podjetja, uvedba rešitve CRM
Published: 25.11.2019; Views: 125; Downloads: 40
.pdf Full text (1,78 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica