| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA KRITIČNIH DEJAVNIKOV USPEHA UVAJANJA SAP V MEDNARODNEM TRGOVSKEM PODJETJU
Sebastjan Mavrič, 2012, master's thesis

Abstract: Danes se organizacije soočajo z vedno bolj nepredvidljivimi tržnimi pogoji, vse večjo konkurenco ter z vedno zahtevnejšimi končnimi odjemalci. Prisiljeni so spremeniti tradicionalne poslovne prakse, zniževati stroške poslovanja, saj jim le to omogoča krepitev konkurenčnih prednosti. Prilagajanje poslovnih modelov, organizacijskih struktur in prevzemanje tehnoloških rešitev je le nekaj vidikov kljubovanja trenutnim poslovnim trendom. Celovite informacijske rešitve predstavljajo tehnološko platformo doseganja teh ciljev. Organizacije se odločajo za uvedbo celovitih informacijskih rešitev iz najrazličnejših razlogov. Želijo prenoviti obstoječe informacijske sisteme, poenostaviti poslovanje, prilagoditi oziroma integrirati poslovne procese, standardizirati informacije in podatke, ali pa se le želijo prilagoditi svetovnim trendom. Uspešnost uvedbe celovitih informacijskih rešitev je pogojena in odvisna od mnogih dejavnikov. Organizacije najprej določijo vzroke in potrebe po prenovi informacijskega sistema. Opredelijo jasne cilje, vizijo in strategijo, ki jo bodo zasledovali pri projektu uvedbe. Velik odstotek neuspešnih uvedb pripisujemo predvsem nejasnim, slabo začrtanim, nedodelanim, slabo zastavljenim projektnim izhodiščem. Definiranje jasnega obsega, časa uvedbe ter pripadajočih virov projekta pogojuje dejavnike uspešnih in neuspešnih uvedb informacijskih projektov. Danes ponudniki rešitev ponujajo metodologije uvajanja, ki so zasnovane na principu najboljših praks. Metodologija definira jasne omejitve uvajanja, razdeli sistem uvajanja na logične zaporedne aktivnosti ter določa odgovornosti, kar posledično vpliva na zagotavljanje kakovosti projekta. Življenjski cikli celovitih informacijskih rešitev so razdeljeni na logične dejavnosti oziroma faze. Vsaki fazi pripadajo dejavniki, ki pomembno vplivajo na uspešen zaključek posamezne faze in življenjskega cikla uvedbe. V magistrskem delu želimo prikazati, kateri so tisti kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, ki pomembno vplivajo na učinkovito uvedbo. Opravili bomo analizo kritičnih dejavnikov uspeha uvajanja celovite informacijske rešitve SAP. Dejavnike bomo analizirali iz dveh vidikov; pred in po uvedbi SAP z vidika treh različnih ravni menedžmenta ter na primeru celotne organizacije.
Keywords: Celovite informacijske rešitve, rešitve ERP, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha uvajanja celovitih informacijskih rešitev, celovita informacijska rešitev SAP
Published: 13.08.2012; Views: 1705; Downloads: 187
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.01 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica