SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
SISTEM ZA SPREMLJANJE STANJA KOLESARSKE MREŽE
Josip Rotar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava razvoj sistema za spremljanje stanja kolesarske mreže. Prototip sistema za interaktivno grafično upravljanje s podatki o kritičnih točkah na kolesarskih povezavah temelji na prosto dostopnih digitalnih prostorskih podatkih in spletnih tehnologijah. V začetnem delu so predstavljene osnovne definicije ustreznih izrazov. Sistemska analiza, načrt, implementacija in uporaba sistema, so razdelani v osrednjem delu. Na koncu je podan razmislek o možnostih nadaljnjega razvoja sistema v skladu s sodobnimi trendi informacijskih tehnologij in priložnostih za aktivnejšo participacijo skupnosti pri izboljševanju razvoja prometa.
Keywords: kolesarski promet, kritične točke, geografski informacijski sistemi, podatkovne baze, spletne aplikacije, aktivna participacija skupnosti
Published: 18.12.2009; Views: 2096; Downloads: 143
.pdf Full text (2,11 MB)

3.
RAČUNOVODSKE INFORMACIJE ZA ODLOČANJE O DODATNEM ZAPOSLOVANJU V STORITVENEM PODJETJU
Brigita Pajtler, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen poslovodski problem odločanja o dodatnem zaposlovanju. Problem smo skušali rešiti s pomočjo analize občutljivosti poslovnega izida, za katero smo morali opraviti še ločitev celotnih stroškov na variabilni in fiksni del.
Keywords: Poslovni izid, ocenjevanje gibanja stroškov, izkustvena metoda, kritična točka gospodarnosti, varnostna razlika do kritične točke gospodarnosti, prožnost poslovnega izida, analiza občutljivosti poslovnega izida, računovodske informacije o dodatnih zaposlencih.
Published: 17.02.2010; Views: 1440; Downloads: 266
.pdf Full text (364,17 KB)

4.
Prometna varnost otrok in njihova udeležba v prometu v I. OŠ Celje : magistrsko delo
Dragana Djukić, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Udeleţenci v prometu zaradi nepoznavanja ali pa, ker se jim ne zdi vredno, vedno ne upoštevajo prometnih predpisov, zaradi česar prihaja do prometnih nesreč. Najbolj ogroţeni udeleţenci v prometu so otroci, zlasti na poti v šolo in iz šole domov. Pojem prometne varnosti med drugim zajema tudi varovanje otrok na poteh v šolo in iz nje. Dojemanje, vrednotenje in vedenje otrok v prometnih razmerah je odvisno od njihovih razvojnih značilnosti, zaradi česar se povsem razlikuje od vzorcev, ki jih imajo odrasli za samoumevne. Zato moramo nameniti posebno pozornost prometni varnosti otrok na šolskih poteh. V nalogi so predstavljene razvojne značilnosti otrok in njihova sposobnost vključevanja v promet, varnost otrok v cestnem prometu in njihova vzgoja. Podrobno je podana raziskava o stanju prometne varnosti v Sloveniji, raziskava o varnosti otrok v tujini in raziskava o ogroţenosti otrok v cestnem prometu v Sloveniji. Poudarek naloge je na prometni varnosti otrok in njihovi udeleţbi v prometu v I. OŠ v Celju, na ugotavljanju nevarnosti, ki povečujejo ogroţenost otrok na poti v šolo in iz nje, ustreznost novih ureditev v šolskem okolišu in določitvi ukrepov za odpravo opredeljenih nevarnosti oziroma za povečevanje prometne varnosti otrok. Zaključek naloge zajema usmeritve za realizacijo predlaganih ukrepov za povečanje prometne varnosti na šolskih poteh v okolici I. OŠ v Celju.
Keywords: otroci, učenci, prometna vzgoja, prometna signalizacija, šolske poti, kritične točke, zadovoljstvo zaposlenih
Published: 04.05.2011; Views: 4121; Downloads: 401
.pdf Full text (2,24 MB)

5.
Uporaba koncepta varnosti krme v proizvodnem obratu
Valerija Kapš, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V letu 2010 sem v tovarni močnih krmil spremljala proizvodnjo močnih krmil, s poudarkom na proizvodnji varne krme s sistemom HACCP. Cilj je bil spoznati uporabo sistema HACCP v proizvodnji, način določanja kritičnih kontrolnih točk in kontrolnih točk, ter ukrepov nosilca dejavnosti v primerih prekoračitve dovoljenih parametrov kakovosti in varnosti. Dopolnili smo načrt HACCP z našim predlogom za izboljšanje, tako da smo predlagali dve novi kontrolni točki, in sicer mletje in mešanje. V tovarni močnih krmil smo opravili test homogenosti in navzkrižne kontaminacije po metodi dodanega barvila metil violet, ki je obvezna za vsako proizvodno linijo enkrat letno.
Keywords: krma, varnost krme, HACCP, kritične kontrolne točke
Published: 05.09.2012; Views: 1306; Downloads: 173
.pdf Full text (870,45 KB)

6.
Uporaba koncepta varnosti krme [v] proizvodnem obratu
Valerija Kapš, 2012, undergraduate thesis

Keywords: krma, varnost krme, HACCP, kritične kontrolne točke
Published: 10.07.2015; Views: 490; Downloads: 19
URL Link to full text

7.
ANALIZA OBČUTLJIVOSTI POSLOVNEGA IZIDA NA PRAKTIČNEM PRIMERU HOTELA X
Maja Jenko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu je predstavljena potreba po informaciji o stroških, ki jih mora poslovodstvo podjetja pridobiti, ko se odloča o spremembah obsega dejavnosti poslovanja ali ko se odloča o ukrepih, ki bodo ob nespremenjenem obsegu poslovanja omogočili doseganje načrtovanega dobička. Predstavili smo, kako pomembne so informacije, ki jih dobimo iz analize občutljivosti poslovnega izida. Analizo občutljivosti poslovnega izida smo prikazali na praktičnem primeru manjšega slovenskega hotela, ki deluje v dinamičnem in konkurenčnem okolju. V začetnem delu smo podrobneje predstavili teoretični del analize občutljivosti, ki vključuje tri povezana področja, in sicer: analizo kritičnih točk gospodarnosti, analizo varnostnih razlik ter analizo prožnosti. Predstavili smo ocenjevanje gibanja stroškov in ločitev celotnih stroškov na stalne in spremenljive stroške. V nadaljevanju smo na praktičnem primeru podjetja predstavili analizo občutljivosti poslovnega izida ob trenutnem obsegu poslovanja. Kasneje smo nato prikazali izračune občutljivosti poslovnega izida v primeru, ko se spremenijo ključni vhodni podatki. V izračunih smo upoštevali tri simulacije: spremembo števila nočitev, spremembo spremenljivih stroškov, spremembo povprečne prodajne cene. V sklepnem delu je podan zaključek, iz katerega izhaja, da je pri analizi računovodskih izkazov treba posvetiti pozornost analizi prihodkov in odhodkov. Pri je tem treba gledati prihodke od prodaje in poslovne odhodke, še zdaleč pa ne samo celotne prihodke in celotne odhodke. Pomembno je, da podjetje na dolgi rok iz osnovne dejavnosti dosega pozitiven denarni tok. Za doseganje želenega cilja bo poslovodstvo podjetja moralo sprejeti ukrepe, ki bodo vodili v zniževanje stalnih stroškov in hkrati v povečanje prihodkov iz prodaje. Za doseganje višjih prihodkov od prodaje bo treba povečati zasedenost hotela in hkrati povečati prodajno ceno.
Keywords: analiza občutljivosti, ocenjevanje gibanja stroškov, točka preloma, varnostna razlika do kritične točke gospodarnosti, prožnost poslovnega izida, prihodki iz prodaje, prevrednotovalni poslovni prihodki, stroški.
Published: 21.06.2016; Views: 772; Downloads: 142
.pdf Full text (1,82 MB)

8.
Cestno-vremenski sistemi ter njihova implementacija v mesto Kranj
Anže Zavrl, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Zimska služba velja za eno zahtevnejših nalog vzdrževanja cest. Temu botruje dejstvo, da je v zimskem času stanje cest zaradi hitro spreminjajočih se vremenskih dejavnikov izjemno nestanovitno in s tem tudi nepredvidljivo. Cestno vremenski sistemi, ki jih bomo predstavili v tem diplomskem delu, so idealni pripomoček zimske službe. Omogoča namreč stalen nadzor nad dejanskim stanjem cest ter vremenskimi dejavniki, ki nanjo vplivajo. Viri nakazujejo, da uporaba CVIS doprinese k informiranosti vzdrževalcev ter voznikov in s tem tudi k optimalni rabi strojev, opreme, surovin ter zaposlenih. Posledično tako omogoča tudi zmanjšati stroške vzdrževanja cest ter negativne vplive na infrastrukturo in okolje. Omenjene prednosti sistema so nas prepričale, da skozi diplomsko delo poizkušamo tudi sami navidezno implementirati CVIS v MO Kranj. Projekt smo začeli z definiranjem naravnogeografskih in infrastrukturnih dejavnikov, ki vplivajo na nastanek nevarnih voznih razmer ter kritičnih točk. S tem pa smo tudi definirali okolja, ki naj bi bila primernejša za namestitve cestno-vremenskih postaj. Lokacija slednjih naj bi bila izredno pomembna tudi zaradi dejstva, da merilne postaje predstavljajo ključni člen, preko katerega sistem črpa cestno-vremenske podatke. V nadaljevanju smo tudi sami poizkušali poiskati lokacije, primerne za postavitev CVP v MO Kranj. S pomočjo orodja GIS smo primerjali prostorske podatkovne plasti okolij, ki potencirajo nastanek nevarnih voznih razmer s podatkovnimi plastmi cest. Skozi omenjene poizvedbe smo pridobili rezultate, podatkovne plasti z najbolj izpostavljenimi cestnimi odseki. V zaključku diplomskega dela smo preučili tudi nadaljnje možnosti posodobitev ter nadgrajevanja CVIS, ter izpostavili priložnosti, ki jih implementirani sistemi lahko ponudijo prihodnjim ITS.
Keywords: zimsko vzdrževanje, CVIS, cestno-vremenske postaje, izpostavljena mesta, kritične točke
Published: 02.08.2018; Views: 64; Downloads: 17
.pdf Full text (3,81 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica