| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba kreativnih metod in tehnik v procesu inoviranja : magistrsko delo
Rebeka Sirc, 2019, master's thesis

Abstract: Kreativnost in inovativnost gresta z roko v roki. Kreativne tehnike in metode so namenjene spodbujanju produciranja idej. Proces inoviranja pa je proces iskanja novih idej, preizkušanja teh idej in njihova realizacija. Če v proces inovativnosti vnesemo kreativne tehnike in metode, lahko pridemo do mnogo različic rešitev, tudi do nenavadnih. Vse kreativne tehnike in metode niso uporabne v vseh fazah inovacijskega procesa, nekatere so primerne za iskanje idej, spet druge za vrednotenje in realizacijo. Podjetja v Sloveniji so inovativna, vendar smo malo manj, kot je povprečje Evropske unije.
Keywords: kreativnost, kreativno mišljenje, kreativne metode, kreativne tehnike, proces inoviranja, inovacijska aktivnost
Published in DKUM: 12.03.2019; Views: 1879; Downloads: 258
.pdf Full text (1,25 MB)

2.
ANALIZA DIMENZIJ ČUSTVENE KREATIVNOSTI
Alma Salkić, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Razvoj čustvene kreativnosti je izredno pomemben, tako za razumevanje lastnih kot tudi čustev drugih ljudi. Naše čustvene reakcije niso samo odraz fizioloških vzburjenj, ampak so tudi odraz miselnih procesov. Zato je za njihovo obvladovanje potrebno razumeti, od kod ta čustva izvirajo in zakaj. V diplomskem delu smo naredili analizo dimenzij čustvene kreativnosti. Dotaknili smo se tudi ljudem nekoliko bolj znanega termina »razumska inteligenca«, z namenom, da predstavimo pomembnost razumevanja čustvene inteligence in z njo povezane čustvene kreativnosti, kajti ravno ta predstavlja večje zagotovilo za osebno srečo in osebnostni razvoj. Znano je, da sta kreativnost in inovativnost v tesni povezavi. Dandanes vse več podjetji stremi k inovativnosti, kajti le tako so lahko boljša in konkurenčna na trgu. Čustvena kreativnost se potemtakem ne dotika le osebnostnega razvoja, ampak tudi podjetniškega razvoja. Z njenim razumevanjem bomo nadgradili zgradbo čustvenih spretnosti, s pomočjo katerih bomo lažje obvladovali sebe in druge. Naučili smo se kako lahko razvijamo čustveno inteligenco, saj se lahko te, za razliko od razumske, ki je prirojena, vsak dan učimo. Predstavili smo tudi kriterije čustvene kreativnosti in spoznali faze kreativnega mišljenja. V okviru diplomskega dela je bila opravljena tudi analiza čustvene kreativnosti. Idelali smo anketni vprašalnik, ki je bil razdeljen na tri sklope (sklop 1: pripravljenost, sklop 2: novost, sklop 3: učinkovitost/pristnost). Na anketni vprašalnik je odgovorilo 58 ljudi iz Slovenije. Na podlagi prejetih odgovorov smo najprej naredili analizo strukturiranih vprašanj. V nadaljevanju smo prikazali oceno trditev v deležih po posameznih trditvah, trditve smo primerjali tudi po izobrazbenih kategorijah, po sklopih pa smo primerjali rezultate glede na spol. Naredili smo tabelo in jo primerjali tudi s študijo Averilla (1999), ki pa je bila izvedena v drugčnem okolju (ZDA) in na bistveno večjem vzorcu (489). Nazadnje smo opravili še zanimivo korelacijsko analizo med sklopi, ki je pokazala tesno povezanost vseh treh sklopov.
Keywords: - čustvena kreativnost, - čustvena inteligenca, - kreativno mišljenje, - razvoj in učenje, - vrednotenje čustvene kreativnosti
Published in DKUM: 04.10.2016; Views: 1568; Downloads: 182
.pdf Full text (870,57 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica