| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba kreativnih metod in tehnik v procesu inoviranja : magistrsko delo
Rebeka Sirc, 2019, master's thesis

Abstract: Kreativnost in inovativnost gresta z roko v roki. Kreativne tehnike in metode so namenjene spodbujanju produciranja idej. Proces inoviranja pa je proces iskanja novih idej, preizkušanja teh idej in njihova realizacija. Če v proces inovativnosti vnesemo kreativne tehnike in metode, lahko pridemo do mnogo različic rešitev, tudi do nenavadnih. Vse kreativne tehnike in metode niso uporabne v vseh fazah inovacijskega procesa, nekatere so primerne za iskanje idej, spet druge za vrednotenje in realizacijo. Podjetja v Sloveniji so inovativna, vendar smo malo manj, kot je povprečje Evropske unije.
Keywords: kreativnost, kreativno mišljenje, kreativne metode, kreativne tehnike, proces inoviranja, inovacijska aktivnost
Published in DKUM: 12.03.2019; Views: 1879; Downloads: 258
.pdf Full text (1,25 MB)

2.
INOVATIVNOST V PROCESU RAZVOJA IZDELKOV
Nika Kopše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Inovativnost je v podjetjih vse bolj pomembna za obstoj med konkurenco. Diplomsko delo prikazuje ustvarjalne metode oziroma kreativne tehnike v eni fazi procesa razvoja izdelka in sicer v fazi od ideje do zasnove izdelka. Ustvarjalne metode so izbrane glede na posamezno aktivnost v izbrani fazi izdelka, ter na posamezen inovacijski tip, katere smo klasificirali s pomočjo kontrolnega lista. Metode so izdelane enostavno, pregledno in glede na potrebe majhnih in srednje velikih podjetjih so v modelu prikazani primerni instrumenti za obvladovanje inovacijskega managementa. Izdelan model je namenjen uporabi v majhnih in srednje velikih podjetjih za doseganje inovativnosti s pretežno vključenostjo zunanjih svetovalcev.
Keywords: inovativnost, inovacijski management, razvoj izdelkov, fazni model, ustvarjalne (kreativne) metode.
Published in DKUM: 11.10.2010; Views: 2896; Downloads: 409
.pdf Full text (6,84 MB)

3.
4.
Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica