| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SNOVANJE KORPORATIVNE IN IZDELČNE CELOSTNE GRAFIČNE PODOBE PTUJSKE KLETI
Mihael Cajnko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je del simbolnega identitetnega sistema organizacije. Uspešen in učinkovit simbolni identitetni sistem organizacije temelji na strateško načrtovani in oblikovani realni identiteti organizacije. Ker si zunanji opazovalec na podlagi simbolnega identitetnega sistema ustvarja imidž o organizaciji, simbolni identitetni sistem predstavlja kritično vez med zunanjim opazovalcem in realno identiteto organizacije. Le kadar organizacija s svojim simbolnim identitetnim sistemom nepopačeno komunicira svojo realno identiteto in le kadar zunanji opazovalci komunicirane informacije interpretirajo na tak način, kot to organizacija želi, lahko govorimo o uspešnem prenosu informacije o identiteti organizacije do zunanjega opazovalca. Imidži, ki niso odsev realne identitete organizacije so kratkoročne narave saj na dolgi rok identiteta organizacije in njen imidž težita k ravnovesju. Uspešni in učinkoviti simbolni identitetni sistemi v katere spadajo tudi celostne grafične podobe organizacij morajo biti del tega ravnovesja. Diplomsko delo predstavlja projekt snovanja korporativne in izdelčne celostne grafične podobe Ptujske kleti. V skladu s teoretičnimi izhodišči na praktičnem primeru predstavlja celoten proces dela, ki zajema stopnje od raziskovalne faze pa vse do predstavitve konkretnih oblikovalskih zasnov primarnih in sekundarnih elementov obeh grafičnih podob.
Keywords: celostna grafična podoba, korporativna celostna grafična podoba, izdelčna celostna grafična podoba, realna identiteta organizacije, simbolni identitetni sistem organizacije, imidž organizacije, poslanstvo organizacije, vizija organizacije, filozofija organizacije, politika znamke, znamka izdelka, blagovna znamka, pozicijsko geslo, simbol in logotip, Ptujska klet, Pullus, vino, vinski trg.
Published: 19.08.2010; Views: 2368; Downloads: 246
.pdf Full text (6,30 MB)

2.
JERNEJEVO - VIZUALNO KOMUNICIRANJE
Uroš Duh, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je danes običajno osnova in začetek uspešnega razvoja vsakega podjetja, organizacije, festivala ali prireditve. Diplomsko delo je usmerjeno v oblikovanje konkretnega primera, razvoja celostne grafične podobe Jernejevo, katere prepoznavni in zaščitni znak je petelin. V teoretičnem delu smo definirali pojme vizualno komuniciranje, korporativno identiteto in vso terminologijo celostne podobe. Zakonitosti simbolov smo preučili skozi likovno teorijo, v okviru heraldike pa smo se srečali s prvim pojavljanjem petelina kot simbola v starih grbih. V praktičnem delu smo naredili analize obstoječih znakov, osnovna izhodišča za podobo, na koncu pa še priročnik celostne grafične podobe praznika Občine Šentjernej — Jernejevo.
Keywords: vizualno komuniciranje, korporativna identiteta, blagovna znamka, celostna grafična podoba, simbol, petelin, priročnik celostne grafične podobe
Published: 21.12.2010; Views: 11641; Downloads: 339
.pdf Full text (28,53 MB)

3.
EKONOMSKA IN DRUŽBENO-SOCIALNA VLOGA PODJETIJ V MNOŽIČNIH MEDIJIH
Tjaša Pogorevc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Množični mediji so zaradi različnih sprememb v družbi postali pomemben del vsakdanjega življenja. Ljudje se obračajo nanje, ko želijo pridobiti informacije o tem, kaj se okoli njih dogaja. S svojimi informacijami oziroma z načinom, na katerega jih posredujejo, mediji vplivajo na javno mnenje, zaradi česar postajajo vedno pomembnejši tudi za podjetja in organizacije, ki lahko s pomočjo medijev okrepijo svoj položaj na trgu in v družbi. Za podjetja je pomembno, da se s pojavljanjem v medijih pozitivno zapišejo v spomin potrošnikov, zaradi česar morajo imeti podjetja dobro urejeno področje družbene odgovornosti in o njem tudi komunicirati. Proučevali smo, kakšna je bila medijska vidljivost podjetij, ki so uvrščena v Prvo kotacijo Ljubljanske borze, tako da smo analizirali štiri največje slovenske dnevnike.
Keywords: korporativna družbena odgovornost, medijska vidljivost, ugled podjetja, korporativna identiteta, podoba podjetja, množični mediji, teorija prednostnega tematiziranja
Published: 18.04.2011; Views: 10074; Downloads: 158
.pdf Full text (11,53 MB)

4.
POMEN KAKOVOSTNO OBLIKOVANE VIZUALNE PODOBE PODJETJA IN NJENEGA KOMUNICIRANJA ZA USPEŠNOST PODJETJA
Marcela Krničar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V nenehno spreminjajočih se časih, ko so spremembe edina stalnica, bi se podjetja morala zavedati, da njihova tržna vrednost ne temelji zgolj na finančnih rezultatih, temveč zmeraj bolj na različnih oblikah nevidnega premoženja. Ugled je tista vrednost, ki podjetju prinese največjo konkurenčno prednost. Dosežemo ga s pozitivno podobo podjetja, do nje pa naj bi vodila prav celostno oblikovana in strateško upravljana korporativna identiteta in njeno neprestano komuniciranje. Identiteto oblikujemo na način, da z njo dosežemo želeno predstavo; del teh aktivnosti predstavlja tudi vizualni del identitete. Z dobro oblikovano vizualno identiteto namreč sporočamo različnim javnostim svoje vrednote in obljube ter z njimi komuniciramo na način, da dosežemo svoje cilje.
Keywords: vizualna podoba, komunikacijska podoba, korporativna podoba, korporativna identiteta, celostna grafična podoba, vizualni identitetni sistem.
Published: 21.10.2016; Views: 581; Downloads: 52
.pdf Full text (2,88 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica