| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ČASNIK VEČER SKOZI ZGODOVINO IN PROJEKCIJA NJEGOVE KOMUNIKACIJSKE PRIHODNOSTI
Igor Selan, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Časopisi kot množični mediji so vse od svojega nastanka v zgodnjem 17. stoletju znatno zaznamovali družbo. Opravljajo pomembno vlogo »psa čuvaja«. Vendar se časopisi soočajo z največjo krizo doslej. Večer, eden najpomembnejših slovenskih dnevnikov, ni izjema. Krizo tiska so po večini povzročili konkurenca elektronskih medijev, stalno poglabljanje komercializacije tiskanih medijev in globalna ekonomska kriza. A če so časopisi kot je Večer na robu izumrtja, dobro informirani državljani pa temelj demokracije, je situacija več kot zaskrbljujoča. V poplavi novic na spletu današnji potrošnik novic namreč toliko bolj potrebuje nasvet, napotilo in moralni kompas. Pa bo Večer znal izkoristiti prednosti konvergence medijev in našel zmagovito komunikacijsko strategijo?
Keywords: kriza tiska, časopisi, kakovostno novinarstvo, konvergenca medijev
Published: 13.09.2016; Views: 1440; Downloads: 125
.pdf Full text (3,35 MB)

2.
Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica