| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VPLIV MANAGEMENTSKEGA KONCEPTA DRUŽBENE ODGOVORNOSTI NA POSLOVANJE PODJETJA - PRIMER SLOVENSKIH ŽELEZNIC
Leon Didič, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Predstavljeno magistrsko delo obravnava problematiko družbene odgovornosti podjetij. V literaturi enotna definicija družbene odgovornosti podjetij ne obstaja. Opredeljena je le temeljna značilnost, ki po mnenju mnogih avtorjev opredeljuje pojem. To seveda ne prispeva k njegovi jasnosti, prav tako je težko ugotoviti, katere opredelitve so imeli pri svojem razumevanju družbene odgovornosti v mislih. Gre za razumevanje ki pravi, da je družbena odgovornost resen poskus reševanja družbenih in socialnih problemov, v celoti ali delno povzročenih s strani podjetij. Družbeno odgovorno podjetje je torej tisto, ki je odgovorno do vseh subjektov, ki so kakorkoli vpleteni v njegovo delovanje. S problematiko družbene odgovornosti se je aktivno začela ukvarjati tudi Evropska unija, in sicer v okviru Lizbonske deklaracije, sprejete leta 2000. Pri ugotavljanju uspešnosti podjetij in izvajanju njihove družbene odgovornosti se neprestano zastavlja vprašanje odnosa med družbeno odgovornostjo nekega podjetja in njegovo poslovno uspešnostjo. Pri iskanju povezav med družbeno odgovornostjo in poslovno uspešnostjo so številne raziskave naletele na problem opredelitve spremenljivk merjenja družbene odgovornosti in na problem pomanjkanja splošno sprejete definicije družbene odgovornosti. Zagovorniki družbene odgovornosti podjetij do danes niso dokazali trdne vzročne kvantitativne povezave med družbeno odgovornimi aktivnostmi podjetja in finančnimi kazalci poslovanja. Mnogi avtorji so mnenja, da se nekateri pozitivni vidiki družbene odgovornosti ne vidijo nujno neposredno v finančnih rezultatih podjetja, pač pa opozarjajo predvsem na dolgoročne koristi, ki jih podjetjem prinašajo družbeno odgovorne aktivnosti. Nekateri avtorji so tudi mnenja, da podjetja z ustvarjanjem dobička, ob sočasnem zadovoljevanju kriterijev etičnega vedenja, v očeh javnosti dosegajo ugled, ki pomeni njihovo edinstveno konkurenčno prednost pred tekmeci. Ob koristih, ki jih družbeno odgovorno ravnanje podjetju prinaša, pa nastajajo tudi določeni stroški, zaradi katerih se podjetja redkeje odločajo za družbeno odgovorno ravnanje, kot si jo javnost in ostale skupine deležnikov to želijo. Podjetja se namreč zavedajo, da uvajanje programov družbene odgovornosti zahteva dobro upravljanje in njihovo vpetost v dolgoročno razvojno strategijo podjetja, saj je od razlike med stroški in prednostmi, odvisen pozitivni učinek na poslovne rezultate. Ob tem je pomembno dejstvo, da se uvajanje programov družbene odgovornosti podjetij dotakne prav vseh deležnikov podjetja. V slovenskih podjetjih je več kot polovica družbeno odgovornih aktivnosti občasnih in v večji meri nepovezanih s poslovno strategijo. Slaba polovica malih in srednje velikih podjetij kot glavno oviro za nesodelovanje v družbeno odgovornih aktivnostih navaja pomanjkanje denarja, kar kaže na to, da slovenska podjetja dojemajo družbeno odgovornost kot strošek in ne kot naložbo v prihodnost. SŽ s prevozom potnikov po železniških tirih opravlja obvezno gospodarsko javno službo s katero zagotavlja storitve javnega železniškega potniškega prometa, kar je v javnem interesu. SŽ delujejo v logistični branži, vendar je za prebivalstvo daleč najbolj pomemben njihov prispevek k povečanju mobilnosti prebivalcev in s tem k večji uporabi javnih prevoznih sredstev. Omejitve večje mobilnosti prebivalstva so povezane z infrastrukturnimi pogoji, ki preprečujejo približevanje storitev železniškega prometa ciljnim skupinam potnikov. Raziskava je pokazala, da se podjetje zaveda svoje odgovornosti do odjemalcev in do zaposlenih. Zelo pomembno vlogo ima socialna odgovornost podjetja, zato podjetje nenehno teži k ohranjanju in zagotavljanju delovnih mest. Zaposleni v veliki meri družbeno odgovorno delovanje podjetja povezujejo z zadovoljstvom pri delu in varnimi in prijaznimi delovnimi pogoji. Poleg tega je raziskava tudi pokazala, da se bistveno ne razlikujejo pogledi vodstvenih delavcev in ostalih zaposlenih na družbeno odgovornost. Kot zaključ
Keywords: družbena odgovornost management zaposleni poslovanje strategija uspešnost učinkovitost ugled konkurenčna prednost delovanje koristi okolje javnost spoštovanje dialog
Published: 02.07.2010; Views: 3463; Downloads: 507
.pdf Full text (1,19 MB)

3.
PREDLOG IZVAJANJA PROCESA STRATEŠKEGA MANAGEMENTA V MALIH PODJETJIH Z IZHODIŠČEM V MODELU STRATEŠKEGA MANAGEMENTA PO HUNGERJU IN WHEELENU
Jana Pipan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Proces strateškega managementa v malih podjetjih je lahko mnogo manj formalen kot v velikih. Osnovna vloga strateškega plana je, da podjetju pomaga razviti in ohranjati konkurenčno prednost. Model strateškega managementa po Hungerju in Wheelenu obsega štiri osnovne elemente: raziskovanje okolja, oblikovanje strategij, uresničevanje strategij in ocenjevanje in kontrolo. Podjetje razišče svoje zunanje okolje, da opredeli priložnosti in nevarnosti, ki so zunanji strateški dejavniki. Pri raziskovanju delovnega okolja si lahko pomaga s Porterjevo analizo panoge. S pomočjo raziskovanja notranjega okolja podjetje opredeli prednosti in slabosti, ki so notranji strateški dejavniki. Pri raziskovanju okolja mora zbrati potrebne informacije in zato najti ustrezne informacijske vire. Na podlagi raziskovanja zunanjega in notranjega okolja podjetje opredeli svoje ključne sposobnosti, ki mu omogočajo konkurenčno prednost. S pomočjo SWOT analize podjetje uskladi svoje notranje prednosti z zunanjimi priložnostmi, ublaži notranje slabosti in kljubuje zunanjim nevarnostim. Sledi oblikovanje strategije, ki je ustvarjena na preseku ocen zunanjih priložnosti in nevarnosti, s katerimi se podjetje sooča v svojem okolju, in jih šteje kot ključne dejavnike uspeha, in ocen prednosti in slabosti podjetja, kar se potem pretvori v niz edinstvenih sposobnosti. Podjetje izkoristi zunanje priložnosti s pomočjo notranjih prednosti, medtem ko se izogiba nevarnostim, slabosti pa preprečuje. Dober program planiranja pa zahteva tudi praktični proces kontrole, zato mora podjetje opredeliti ključne kazalnike uspešnosti in jim slediti.
Keywords: malo podjetje, model strateškega managementa, konkurenčna strategija, analiza panoge, SWOT analiza, ključne sposobnosti
Published: 09.12.2010; Views: 1806; Downloads: 165
.pdf Full text (756,95 KB)

4.
Strateško načrtovanje informacijskih sistemov na področju hotelskega poslovanja
Jernej Gostečnik, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Informacijska tehnologija (v nadaljevanju: IT) prevladuje v vseh funkcijah strateškega in operativnega menedžmenta. Informacija je gonilna sila v turizmu in prav zaradi tega IT omogoča priložnosti in izzive v tej panogi. Uporaba IT v hotelirstvu predstavlja vedno večji dejavnik vzpostavitve konkurenčne prednosti. Za uspešno implementacijo IT pa ni dovolj le uvedba rešitve, temveč je potreben strateški pristop k uvedbi, ki temelji na usklajenem in povezanem delovanju poslovne strategije in strategije informacijskih sistemov (v nadaljevanju: IS). V tem delu v okviru poslovne strategije izhajam iz funkcij menedžmenta, ki opredeljujejo poslovanje podjetja. Ta opredelitev je ključnega pomena za nadaljnjo informatizacijo v podjetju, ker so vse aktivnosti informatizacije v podjetju usmerjene v podporo poslovanju. Predstavljeni sta predvsem funkciji načrtovanja in organiziranosti, od katerih nam prva pomaga opredeliti cilje poslovanja, druga pa odraža način, kako želi podjetje uresničiti zastavljene cilje. Usklajevanje poslovne strategije in strategije IS nazorno prikazuje ogrodje strateškega menedžmenta IS (Clarke 2007, 168), ki v nadaljevanju služi kot osnova predstavljeni metodologiji za strateško načrtovanje IS, ki ti strategiji združuje. V tem delu sem predstavil rešitve za hotelsko poslovanje, na podlagi katerih se izvaja informatizacija poslovanja in pridejo v poštev kot sestavni del rešitev v okviru metodologije za strateško načrtovanje IS. Predstavljena metodologija za strateško načrtovanje IS je sestavljena iz naslednjih aktivnosti: - analiza strateških elementov, - izdelava preglednega modela organizacijskega sistema, - izdelava modela povezovanja, - IS/IKT-analiza, - izdelava strateške mreže in prioritetne liste vpeljave novih tehnologij. S pomočjo te metodologije sem podal predlog za nadaljnji razvoj strateških rešitev v okviru informatizacije poslovanja v podjetju Thermana d. d.
Keywords: menedžment, načrtovanje, organiziranje, poslovna strategija, informacijski sistem, informacijska tehnologija, strateško načrtovanje, informatizacija poslovanja, usklajenost strategij, konkurenčna strategija, konkurenčna prednost, hotelsko poslovanje, portfelj, ključni dejavniki uspeha (KDU), ključni kazalniki uspešnosti (KPI), sistemi za upravljanje s sredstvi, metodologija strateškega načrtovanja, strateški hotelski informacijski sistem (SHIS).
Published: 12.05.2011; Views: 2582; Downloads: 509
.pdf Full text (1,93 MB)

5.
RACIONALIZACIJA NAVODIL ZA UPORABO PRI DOBAVITELJU PODJETJA BSH HIŠNI APARATI D.O.O.
Klemen Skok, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Nabava je poleg proizvodnje in prodaje najpomembnejša poslovna funkcija tako v proizvodnem kot tudi v trgovinskem podjetju. Temeljna funkcija nabave je preskrba podjetja s surovinami, storitvami, energijo, pomožnim materialom, itd. Pravilna nabavna strategija je pogoj za nemoten proces proizvodnje. Tudi prihranki so v podjetju zelo pomembni, saj ohranjajo konkurenčno prednost podjetja. Pogoj za uspešno nabavo je poznavanje nabavnega trga, to je dobaviteljev in njihove ponudbe. Najpomembnejša področja raziskave nabavnega trga so povezana s ponudbo in povpraševanjem po materialu in storitvah in s tem povezanimi tržnimi gibanji. S poznavanjem omenjenega tudi dobivamo nove ideje, kaj lahko v določeni zadevi, še izboljšamo, naredimo z nižjimi stroški, oziroma prihranimo. Za uspeh podjetja so pomembne pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam in iskanje racionalnejših rešitev. Nabava je v podjetju pomembna funkcija, prav tako pomembno pa je kvalitetno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti, koliko plačati za nabavljeno blago in vedno znova iskati potenciale za doseganje prihrankov. Nabavna politika mora biti usklajena z delovanjem podjetja, njegovo zastavljeno politiko, z vodenjem in izvajanjem politike vsakega posameznega funkcijskega področja v podjetju. Najpogosteje se nabava nanaša na izbiro dobaviteljev, na izbiro sortimenta proizvodov, na izbiro nabavnih poti, višino nabavnih stroškov in velikost zaloge blaga, vedno znova pa prihaja v ospredje tudi iskanje potencialov za ustvarjanje prihrankov. Pri vseh teh funkcijah pa moramo izvajati kotrolo in analizo le-teh.
Keywords: Nabava, nabavni strategija, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni trg, dobavitelji, ponudba, povpraševanje, nove ideje, nižji stroški, pravilne/pravočasne odločitve, nabavno poslovanje, nabavni pogoji, nabavne funkcije, nabavna politika, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij.
Published: 31.05.2012; Views: 1607; Downloads: 210
.pdf Full text (3,56 MB)

6.
ZASNOVA KREATIVNE STRATEGIJE ZA LANSIRANJE BLAGOVNE ZNAMKE @LIFE
Jasmina Godec, 2014, master's thesis

Abstract: V teoretičnem delu smo predstavili ključne konkurenčne dejavnike za doseganje prepoznavnosti na trgu in naredili pregled sodobnih vidikov trženja. V empiričnem delu naloge smo opredelili dejavnike oziroma načine, s katerimi lahko podjetji Mikropis Holding in RC IKTS preko spletnega portala ter mobilne aplikacije @life učinkovito predstavita svojo ponudbo in opozorita na njeno širšo uporabno vrednost za svoje potencialne stranke, čemur sledi zasnova kreativne strategije z domiselnimi prijemi spletne promocije na družbenih omrežjih. @life storitev je opredeljena kot informacijska storitev, ki se nanaša na procesiranje mentalnih spodbud in informacij. Zraven zunanjih dejavnikov, ki izvirajo večinoma od zunaj iz panoge in so bistveni predvsem pri vstopu na zunanje trge, podjetji razpolagata zlasti z neotipljivimi resursi. Ti izvirajo iz podjetij in temeljijo na svežnju znanj ter sposobnosti. Predstavljajo tiho ali nemo znanje, zato imata podjetji lažjo pot pri doseganju konkurenčne prednosti. Potencialni dejavniki podjetij za doseganje trajne konkurenčne prednosti so prihranki zaradi raznolikosti ponudbe, premoženje blagovne znamke, znanje, inovacije in informacijska tehnologija. Za uspešno trženje storitve @life je ključno pridobiti ustrezne informacije o potencialnih trgih in ciljnih skupinah ter nato s kakovostno ponudbo izpolniti oziroma preseči pričakovanja uporabnikov. Če upoštevamo strateško načrtovanje trženjskih aktivnosti, je pomembno oblikovanje lastne trženjske aktivnosti, usmerjene v potrošnika. V okviru zasnove kreativne strategije smo izbrali komuniciranje z uporabo sodobnih komunikacijskih poti, saj dosedanje promocijske aktivnosti, ki so temeljile predvsem na klasičnih metodah, niso obrodile večjih sadov v smislu pridobivanja novih aktivnih uporabnikov. Tako v empiričnem delu naloga gradi komunikacijsko promocijsko strukturo, ki naj z minimalnimi finančnimi vložki zagotovi učinkovito predstavitev aplikacije v družbenih omrežjih ter z veliko kreativnosti vztrajno dopolnjuje ponudbo, usmerjeno k uporabnikom spletne storitve.
Keywords: konkurenčna prednost, kreativna strategija, trženje strokovnih storitev, družbena omrežja, storitev @life.
Published: 21.01.2014; Views: 1556; Downloads: 194
.pdf Full text (2,42 MB)

7.
RAZVOJNE DILEME IZVOZA KVALITETNEGA POHIŠTVA DRUŽBE CRI CELJE
Martina Lipičnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Slovenija je dežela lesa, žal pa se lesna in pohištvena industrija v Sloveniji še ni povsem izvila iz krča krize, katere začetki segajo v čas osamosvojitve Slovenije. Evropski proizvajalci pohištva imajo v svetu dober ugled in s sodobno tehnologijo ter kreativno ustvarjalnostjo sooblikujejo svetovni trend na pohištvenem trgu. V diplomskem delu smo predstavili majhno družbo CRI Celje, ki v eni izmed različnih dejavnosti predeluje les v kakovostno pohištvo, ki ga v pretežnem delu izvaža na avstrijski trg lokalnemu kupcu. Z analizo procesa izvoznega trženja in procesa priprave in izvedbe izvoznih poslov, smo prepoznali motive in značilnosti izvoznega trženja družbe. Vključevanje družbe na tuje trge je nujno za obstoj njene enote Pohištvo in je ključna strategija rasti enote. Z vključevanjem v mednarodno poslovanje se podjetja srečujejo z neznanim tujim okoljem ter z zahtevami po specifičnih znanjih in izkušnjah. Ta specifična znanja so temelj razvoju in uspešnemu nastop na tujih trgih. Slovenski proizvajalci pohištva morajo razviti svojo konkurenčno sposobnost v odnosu do mednarodnih konkurentov in oblikovati izvirne načine zadovoljevanja potreb in zahtev kupcev. V današnjem času torej ni več vprašanje, ali naj se mali proizvajalci pohištva vključujejo v mednarodno poslovanje, ampak se je potrebno odločiti kako hitro in kakšna strategija nastopa bo najbolj optimalna glede na njihove objektivne sposobnosti in omejitve.
Keywords: izvozno trženje, strategija nastopa, stanje pohištvene industrije, konkurenčna prednost, predlogi za krepitev.
Published: 08.06.2016; Views: 400; Downloads: 41
.pdf Full text (1,39 MB)

8.
IZGRADNJA KONKURENČNE PREDNOSTI S ŠIRITVIJO PONUDBE PODJETJA ECOINVEST D.O.O.
Matija Kitanovski, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj podjetja je odvisen od sposobnosti prilagajanja storitvenih zmogljivosti potrebam naročnikov in spremembam v okolju. Naloga vodstva podjetja je, da vseskozi zaznava, kako se prilagoditi, izboljšati svojo ponudbo in v čim večji meri zadovoljiti svoje kupce, kar vodi v močnejši konkurenčni položaj, večji tržni delež in dobiček. Zadovoljstvo kupcev je mogoče doseči samo z nadpovprečno kakovostjo, edinstvenostjo in prilagojeno zasnovo izdelka ali storitve. V pravem trenutku je potrebno prepoznati lastne konkurenčne prednosti in priložnosti ter jih v čim večji meri izkoristiti v hudem konkurenčnem boju. Mnoga podjetja so se zaradi neugodnih gospodarskih razmer na domačem trgu in želje po hitrejšem razvoju internacionalizirala. Diplomsko delo govori o določitvi konkurenčnih prednosti in priložnosti podjetja, izgradnji najprimernejše poslovne strategije ob upoštevanju nevarnosti, ki jih prinaša poslovno okolje. Analizirali bomo poslovni razvoj in strategijo družinskega podjetja Ecoinvest od časa ustanovitve, selitve na tuje trge ter začetka izvajanja strategije doseganja konkurenčne prednosti s širitvijo ponudbe z namenom zadovoljitve vse kompleksnejših potreb naročnikov. Na podlagi analize bomo določili poslovno strategijo za prihodnje poslovanje.
Keywords: konkurenčna prednost, diferenciacija, odzivnost do strank, outsourcing, poslovna strategija, internacionalizacija, fleksibilnost poslovanja, kakovost storitve
Published: 19.07.2016; Views: 1283; Downloads: 95
.pdf Full text (1,76 MB)

9.
Analiza rasti javnega podjetja marprom d. o. o.
Tjaša Gašparič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi hitrega razvoja in sprememb na trgu so podjetja primorana rasti in se razvijati. Spremembe lahko izhajajo iz zunanjega okolja ali notranjega okolja podjetja. Podjetja morajo vlagati svoja sredstva v rast in razvoj svojih dejavnosti. V diplomskem delu smo proučevali analizo rasti Javnega podjetja Marprom d. o. o. Cilj naloge je bil opredeliti, kako je podjetje raslo z diverzificirano strategijo rasti. Osnovna dejavnost podjetja je avtobusni prevoz potnikov v občini Maribor, svoje poslovanje pa so usmerili na upravljanje krožnokabinske žičnice in prevzem smučarskih prog na Pohorju. V empiričnem delu smo se osredotočili na analizo rasti izbranega podjetja po letih in na podlagi podatkov ugotovili, kako je podjetje raslo z diverzificirano strategijo rasti. S SWOT analizo smo preučili prednosti in slabosti podjetja ter priložnosti in nevarnosti, ki izhajajo iz okolja. S konkurenčno analizo smo preučili izbrane kazalnike. Pri kazalniku sredstev in čistih prihodkov od prodaje smo ugotovili, da so z leti naraščali. Pri kazalniku čistega poslovnega izida pa smo ugotovili, da je ta v obdobju med letoma 2015 in 2016 upadel.
Keywords: rast podjetja, diverzificirana rast, strategija rasti, konkurenčna analiza, razvoj podjetja
Published: 04.06.2019; Views: 194; Downloads: 21
.pdf Full text (978,37 KB)

10.
Analiza strategije rasti z združitvijo na primeru zavarovalnice
Janja Benkovič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Rast in povečanje poslovanja je cilj velike večine podjetij, saj lehko preko le-te povečajo svoje kapacitete in posledično učvrstijo svojo moč in prisotnost na trgu. Podjetja in organizacije rastejo na na različne načine in preko različnih strategij, katere izberejo glede na svoje individualne potrebe in situacijo. Tako smo v začetku diplomskega projekta teoretično opredelili motive za rast podjetij in organizacij, kakor tudi različne načine in oblike, kako lahko le-to uresničujejo. Na podlagi zbrane teorije smo analizirali organizacijo Zavarovalnica Sava d.d., katera se ukvarja z dejavnostjo zavarovanja, pozavarovanja in pokojninskih skladov (razen socialne varnosti). Omenjena organizacija je bila ustanovljena 14.10.2015, ko je njen novi lastnik, in sicer družba Sava RE d.d. podal iniciativo po združitvi družb Zavarovalnice Maribor d.d., Zavarovalnice Tilia d.d. in dveh hrvaških zavarovalnic: Velebit životno osiguranje in Velebit osiguranje. Z združitvijo omenjenih zavarovalnih družb je tako nastala nova družba, imenovana Zavarovalnica Sava d.d., ki je bila vpisana v sodni register leta 2016 in še isto leto pričela poslovati. V diplomskem projektu smo analizirali vpliv izbrane strategije rasti te družbe na njeno nadaljne poslovanje in kako je le-ta vplivala na njene izbrane finančne kazalnike. Za lažjo interpretacijo smo opravili konkurenčno analizo omenjene družbe, kjer smo prej omenjene finančne kazalnike primerjali s podobnimi kazalniki treh konkurenčnih družb v določenem časovnem obdobju (s poudarkom na obdobju 2015 in 2016, saj je bila takrat sprememba poslovanja zaradi združitve najbolj razvidna). Na podlagi omenjene analize smo dobili zelo vidno primerjavo med konkurenčnimi družbami izbrane družbe, kakor tudi nihanja vrednosti izbranih finančnih kazalnikov pred in po uveljavitvi združitve kot strategije rasti. Poleg konkurenčne smo opravili tudi tržno analizo, s pomočjo katere smo lahko determinirali tržni položaj družbe Zavarovalnica Sava d.d. na slovenskem trgu. Le-tega smo natančneje opredelili na občino in regijo, kakor tudi glede na ožjo in širšo dejavnost, v kateri posluje.Ugotovili smo, da je po združitvi omenjena družba postala ena izmed največjih družb v svoji dejavnosti, kakor tudi na slovenskem trgu. Slednje lahko utemeljimo s podatki o primerjavi izbranih kazalnikov povprečne delujoče družbe v vsaki kategoriji tržne analize (občine, regije, ožje in širše dejavnosti). Iz prej omenjenih analiz smo ugotovili, da je omenjena družba uspela učinkovito razširiti svoje poslovanje in povečati svoj tržni delež na slovenskem trgu. Kljub temu pa se srečuje z nekaterimi negativnimi stranskimi učinki združitve, in sicer povečanje števila zaposlenih in posledično manjše dodane vrednosti na zaposlenega (v primerjavi s svojimi konkurenti). Slednja kazalnika je skozi nadaljna leta poslovanja skušala stabilizirati in povečati, predvsem preko racionalizacije zaposlenih in povečevanja učinkovitosti in ponudbe svojih storitev.
Keywords: Podjetniška rast, življenski cikel podjetja, strategija in oblike rasti, analiza primera, konkurenčna analiza, tržna analiza
Published: 06.12.2019; Views: 73; Downloads: 9
.pdf Full text (647,90 KB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica