2.
RAZISKAVA ODJEMALCEV IN KONKURENTOV PODJETJA XUrša Petrič, 2013, undergraduate thesis
Abstract: Namen diplomskega dela je na praktičnem primeru raziskati pomembnost marketinga kot delovnega področja v podjetju in zunanjih vplivov, ki narekujejo delo tržnika. V delu smo izpostavili konkurente in odjemalce Podjetja X kot gonilno silo razvoja in iskanja novih možnosti.
V diplomskem delu smo želeli raziskati prednosti in potencial Podjetja X. Pri tem smo imeli pred očmi hitro in stalno pridobivanje podatkov in poslovni informacijski sistem, ki daje vodstvu bistvene informacije za odločanje. Ker so kupci informirani o izdelku ali storitvi, smo predvidevali, da ima odločilno vlogo za nakup cena, ne glede na kakovost, pozitiven vpliv pa imata tudi garancija in strokoven kader. Rezultati analize ankete so to tudi potrdili. Sama cena je kupcem pomembna, obveščanje o novostih pa je anketiranim nepomembno. Garancija, kakovostno opravljena storitev in druge usluge niso odločujoče pri izbiri serviserja.
Konkurenti vzbudijo tekmovalnost z željo po prevladi na trgu, iskanju novih tržnih poti, novih izdelkov, novih storitev ... Ali pa podjetje na podlagi primerjave s konkurenco izkoristi prednosti in slabosti ter si na ta način izoblikuje strategijo, ki ustvarja prednost. Kupci so temeljni cilj – zaradi njih podjetje obstaja. Zadovoljevanju potreb kupcev mora podjetje nameniti posebno skrb. Prav v času gospodarske krize pa je ključnega pomena tudi ohranjanje obstoječih strank. Za storitvena podjetja so zveste stranke tiste, ki se vedno znova vračajo in podjetju omogočajo ohranitev položaja na trgu.
Keywords: marketing storitvene dejavnosti, pridobivanje in ohranjanje kupcev, položaj podjetja na trgu, konkurenčna prednost, poslovni informacijski sistem
Published in DKUM: 17.07.2013; Views: 1483; Downloads: 127
Full text (2,41 MB)