| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Proces kadrovanja v podjetju x
Ermin Kahrimanović, 2021, master's thesis

Abstract: Cilj magistrske naloge je bil predstaviti teoretična izhodišča o procesu izbire kadrov, preučiti in spoznati različne pristope in metode izbire kandidatov ter prikazati pomembnost izbire primernih kandidatov v proizvodnem podjetju, ki deluje na mednarodnem trgu. V nadaljevanju smo na konkretnem primeru podjetja X preučili trenutno prakso procesa izbire kandidatov ter ob koncu poiskali že obstoječo povezavo teorije in prakse in ob enem dodatne možnosti za izboljšavo obstoječe prakse na podlagi teoretičnih izhodišč opisanih v prvem delu magistrske naloge.
Keywords: Kadrovanje, načrtovanje, pridobivanje kadrov, selekcija, uvajanje, konkurenčna prednost na trgu.
Published in DKUM: 18.06.2021; Views: 1683; Downloads: 351
.pdf Full text (2,51 MB)

2.
RAZISKAVA ODJEMALCEV IN KONKURENTOV PODJETJA X
Urša Petrič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je na praktičnem primeru raziskati pomembnost marketinga kot delovnega področja v podjetju in zunanjih vplivov, ki narekujejo delo tržnika. V delu smo izpostavili konkurente in odjemalce Podjetja X kot gonilno silo razvoja in iskanja novih možnosti. V diplomskem delu smo želeli raziskati prednosti in potencial Podjetja X. Pri tem smo imeli pred očmi hitro in stalno pridobivanje podatkov in poslovni informacijski sistem, ki daje vodstvu bistvene informacije za odločanje. Ker so kupci informirani o izdelku ali storitvi, smo predvidevali, da ima odločilno vlogo za nakup cena, ne glede na kakovost, pozitiven vpliv pa imata tudi garancija in strokoven kader. Rezultati analize ankete so to tudi potrdili. Sama cena je kupcem pomembna, obveščanje o novostih pa je anketiranim nepomembno. Garancija, kakovostno opravljena storitev in druge usluge niso odločujoče pri izbiri serviserja. Konkurenti vzbudijo tekmovalnost z željo po prevladi na trgu, iskanju novih tržnih poti, novih izdelkov, novih storitev ... Ali pa podjetje na podlagi primerjave s konkurenco izkoristi prednosti in slabosti ter si na ta način izoblikuje strategijo, ki ustvarja prednost. Kupci so temeljni cilj – zaradi njih podjetje obstaja. Zadovoljevanju potreb kupcev mora podjetje nameniti posebno skrb. Prav v času gospodarske krize pa je ključnega pomena tudi ohranjanje obstoječih strank. Za storitvena podjetja so zveste stranke tiste, ki se vedno znova vračajo in podjetju omogočajo ohranitev položaja na trgu.
Keywords: marketing storitvene dejavnosti, pridobivanje in ohranjanje kupcev, položaj podjetja na trgu, konkurenčna prednost, poslovni informacijski sistem
Published in DKUM: 17.07.2013; Views: 1483; Downloads: 127
.pdf Full text (2,41 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica