1. Napoved obnašanja tkanin kot vhodna informacija za proces izdelave oblačilDaniela Zavec Pavlinič, Jelka Geršak, 2001, original scientific article Abstract: Paleta raznovrstnih tkanin, ki se vsak dan pojavljajo v procesu izdelave oblačilno industrijo velik izziv, saj se nenehno sooča s težavami, ki zadevajo raznovrstnost uporabljenih tkanin. Le-te se zaradi učinkujočih obremenitev med procesi izdelave različno obnašajo. Tako je za razumevanje in boljše informiranje o predelovalnih lastnostih tkanin za oblačilno industrijo nepogrešljivo poznavanje njihovih mehanskih in fizikalnih lastnosti. Za razumevanje povezanosti omenjenih dejavnikov je v prispevku predstavljena baza znanja za napovedovanje obnašanja tkanin med procesi izdelave oblačil kot pomembna inženirska informacija tako za oblačilno industrijo, ki želi izdelovati visokokakovostna oblačila hitro in poceni, kot tudi za tekstilno industrijo, ki bo morala pristopiti k inženirskemu načrtovanju želenih lastnosti tkanin. Oblikovana baza znanja, zasnovana na realno dobljenih podatkih obsežne raziskave in študije obnašanja tkanin med procesi izdelave v neposredni proizvodnji, je izhodišče za inženirsko načrtovanje procesov izdelave oblačil. Keywords: konfekcija, izdelava oblačil, tkanine, mehanske lastnosti, fizikalne lastnosti, napoved obnašanja, baza znanja Published in DKUM: 31.08.2017; Views: 706; Downloads: 104
Full text (1,45 MB) This document has many files! More...
|
2. Standardizacija odmika likalne naprave na konfekcijskem strojuJanez Drinovec, 2015, bachelor thesis/paper Abstract: S standardizacijo odmika likalne naprave na vseh strojih druge stopnje smo omogočili, da se za vsak premer surovca, ki ga izdelujemo, predpiše ustrezno debelino distančne ploščice likalne naprave.
S predpisanimi distančnimi ploščicami smo poenostavili in standardizirali nastavitev likalne naprave, ki se sedaj ne nastavlja več po občutku menjalca. Ustrezna distančna ploščica nam zagotavlja ustrezno kvaliteto likanja in nam preprečuje, da bi likalna naprava med ročnim primikom zadela v bombirne diske in jih poškodovala. Keywords: konfekcija plaščev, likalna naprava, odmik likalne naprave, kvaliteta likanja, standardizacija Published in DKUM: 21.12.2015; Views: 610; Downloads: 75
Full text (3,37 MB) |
3. Motivacija zaposlenih v podjetju Mura d.d. : diplomsko deloJasmina Sapač, 2006, undergraduate thesis Keywords: motiviranje, zadovoljstvo, zaposlenost, delo, tekstilna industrija, delovni odnosi, človeški kapital, tovarne, oblačilna industrija, konfekcija, blagovne znamke, moda, organiziranost, delovna uspešnost, sposobnosti, plače, osebni dohodek, nagrajevanje, empirične raziskave, praksa, merila, prednost, modeli, moč, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1715; Downloads: 71
Full text (1,56 MB) |
4. Antidumpinški postopki na uvoz izdelkov iz jugovzhodne Azije : diplomsko deloSlađana Ostojić Švehla, 2006, undergraduate thesis Keywords: zunanjetrgovinska politika, uvoz, tekstil, izdelki, proizvodi, konfekcija, enotni trg, konkurenčnost, SWOT analiza, mednarodno gospodarstvo, mednarodno sodelovanje, mednarodni ekonomski odnosi, internacionalizacija, mednarodni sporazumi, povezanost, GATT, mednarodni trg, pravila, Kitajska, Azija, Slovenija, Avstrija, mednarodne konvencije, mednarodna trgovina, trgovina, Urugvajska runda, podjetje, zaščita, partnerstvo, dumping, zunanja trgovina, zunanjetrgovinsko poslovanje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1955; Downloads: 53
Full text (382,69 KB) |
5. Načrt uvajanja in izvajanja marketinškega komuniciranja v Marines d.o.o. : specialistično deloMatej Čopar, 2006, specialist thesis Keywords: trženje, marketing, prodaja na debelo, postopki, podjetje, predstava, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, trg, tržni mehanizem, tržne raziskave, poslovno komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, organiziranost, komuniciranje, osebna prodaja, direktno trženje, neposredna prodaja, cilj, pospeševanje prodaje, marketinški splet, marketing mix, tekstilna industrija, oblačilna industrija, konfekcija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1793; Downloads: 59
Full text (508,86 KB) |
6. Managementski vidiki zaposlovanja : diplomsko deloPolonca Smodej, 2008, undergraduate thesis Keywords: zaposlovanje, kadrovska politika, planiranje kadrov, delovna razmerja, podjetje, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, konfekcija, tekstil, kadri, človeški potencial, medosebni odnosi, delovni pogoji, metode, management, manager, kadri, poslovni razgovori, delavci, delovno mesto, analiza, cilj, selekcija, ocenjevanje, zaposlenost, Slovenija, delovna uspešnost Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 1182; Downloads: 50
Full text (1,02 MB) |
7. Možnost organizacije novih poti trženja v podjetju Sportina : diplomsko deloVesna Veljkovič, 2008, undergraduate thesis Keywords: trženje, razvoj, marketing, organizacijski razvoj, izboljšave, trgovina, konfekcija, tekstil, strategija trženja, tržne poti, uspešnost poslovanja, učinkovitost, organizacija, organiziranost, marketing mix, marketinški splet, modeli, trgovske družbe, trgovinsko podjetje, družbe, Slovenija, poslovno sodelovanje, tržna analiza, organizacijske strukture, izdelki, proizvodi, orodja, prodaja, podjetje, organizacijski sistemi, povezanost, metode, informacijski sistemi Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 1149; Downloads: 36
Full text (289,06 KB) |
8. Sistem nagrajevanja zaposlenih v podjetju Sportina Group d.o.o. : diplomsko deloNina Zajc, 2008, undergraduate thesis Keywords: podjetje, trgovske družbe, nagrajevanje, trgovinsko podjetje, trgovina, konfekcija, tekstil, predstava, osebje, zadovoljstvo, delovna uspešnost, uspešnost poslovanja, učinkovitost, zaposlenost, potrebe, kadri, kadrovska dejavnost, kadrovska politika, plače, osebni dohodek, delovna organizacija, dohodek, delo, razvoj, motiviranje, Slovenija Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 2325; Downloads: 77
Full text (1,86 MB) |
9. Imidž prodajalne Orsay v Europarku : diplomsko deloSuzana Lazar, 2008, undergraduate thesis Keywords: trgovinsko podjetje, image, prodajalne, predstava, pozicioniranje, prodaja, pospeševanje prodaje, metode, tehnika, osebna prodaja, trgovec, osebje, potrošnik, kupci, zaznavanje, zadovoljstvo, nakup, potrebe, blagovne znamke, tržne raziskave, konfekcija, tekstil, komuniciranje, odjemalec, kvaliteta, politika izdelka, uporabniki, izdelki, trgovinsko podjetje, trgovske družbe, neposredna prodaja, tržne poti, storitve Published in DKUM: 28.05.2012; Views: 1989; Downloads: 76
Full text (544,74 KB) |
10. |