| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
KLAVIRSKA POUSTVARJALNOST V NARODNEM DOMU MARIBOR MED LETOMA 1945 IN 2009
Brigita Luteršmit, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je uvodoma predstavljen nastanek in razvoj Narodnega doma v Mariboru, razvoj klavirske glasbe v evropskem prostoru in razvoj slovenske klavirske glasbe. Poglobljeno so predstavljeni programi koncertov in pianisti, ki so nastopali v sklopu mariborskega Narodnega doma v dvorani Union ter Kazinski dvorani. Metodološko je diplomsko delo zasnovano na treh med seboj dopolnjujočih se načelih: na zgodovinski analizi ter raziskavi primarnih in sekundarnih virov, pomembnih za poustvarjalno delovanje na področju klavirske glasbe v Narodnem domu Maribor.
Keywords: NARODNI DOM KONCERTNA POSLOVALNICA MARIBOR KLAVIRSKA GLASBA KONCERT PIANISTI SKLADATELJI
Published: 17.06.2010; Views: 1605; Downloads: 147
.pdf Full text (986,99 KB)

3.
JOHN RUTTER: OTROŠKA MAŠA - DIRIGENTSKA PRIPRAVA PARTITURE IN KONCERTNA IZVEDBA
Tomi Bušinoski, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in diplomskega nastopa. Pričujoče delo obravnava skladatelja Johna Rutterja in njegovo vokalno-instrumentalno delo za mešani pevski zbor, otroški pevski zbor, sopran solo, bariton solo in orkester z naslovom Otroška maša (Mass of the Children). Celotna izvedba zajema koordinacijo izvajalcev in izvajalskih skupin, organizacijo in načrtovanje vaj, časovni razpored in usklajevanje terminov, organizacijo koncerta ipd. V delu je predstavljena analiza dela, ustrezna (strokovna in organizacijska) priprava in izvedba koncerta. Poudarek je na pripravi dirigenta, ki zajema pripravo partiture, analizo notne partiture in besedila, analizo glasbeno teoretičnih vsebin, oblikovanje vaj in izvedbo. Koncertni nastop: John Rutter: Otroška maša (Mass of the Children)
Keywords: John Rutter, Otroška maša, Mass of the Children, dirigiranje diplomski koncert, dirigentska priprava partiture, koncertna izvedba
Published: 16.07.2010; Views: 2458; Downloads: 247
.pdf Full text (2,21 MB)

4.
BACH, WIENIAWSKI, ŠKERJANC Izbor treh del za violino
Dora Ožvald, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so v pisni obliki predstavljeni: Johann Sebastian Bach, Henryk Wieniawski in Lucijan Marija Škerjanc. Raziskana in obdelana je njihova življenjska pot in glasbeno ustvarjanje. Tri popolnoma različne skladatelje, vsak iz drugega ustvarjalnega obdobja, v diplomski nalogi združuje violina, ki je vodilna nit celotnega diplomskega dela, vendar ne v smislu delovanja instrumenta, temveč v smislu izbora treh del za violino, ki so poglobljeno raziskana in analizirana v oblikoslovnem, ritmičnem, harmonskem in interpretacijskem vidiku. V diplomskem delu so uporabljene naslednje metode: metoda analize in sinteze, deskriptivna metoda, zgodovinska metoda, komparativna metoda ter metoda generalizacije in specializacije. Praktični del - koncertni nastop: J. S. Bach: Partita št. 3, E-dur (Preludio in Gavotte et Rondeau) H. Wieniawski: Koncert za violino št. 2, op. 22 (I. stavek, Allegro moderato) L. M. Škerjanc: Lirična bagatela
Keywords: Violina, Bach, Partita, Wieniawski, Koncert, Škerjanc, Bagatela
Published: 25.10.2010; Views: 2118; Downloads: 225
.pdf Full text (7,93 MB)

5.
ORGANIZACIJA TRADICIONALNEGA KONCERTA DORIJEV VEČER
Tanja Lekše, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Vsi se radi udeležimo kakšnega koncerta ali kakšne druge kulturne prireditve, saj nas dogajanje na odru sprosti in v nas prebuja lepe občutke, le redko pa se vprašamo, kako je stati na odru ali pa celo, kaj vse je bilo treba postoriti, da je prireditev sploh nastala. V diplomski nalogi je opisan potek organizacije kulturne prireditve oz. glasbenega koncerta z namenom spoznati celoten potek organizacije glasbenega dogodka. Teorija v zvezi z organizacijo je preverjena na konkretnem primeru, in sicer pri organizaciji 11. Dorijevega večera, katerega organizator je Kvintet Dori – ansambel, ki izvaja narodnozabavno glasbo, zato je v diplomi opisan tudi razvoj tovrstne glasbene zvrsti in predstavljen sam ansambel Kvintet Dori. Zastavljeni sta bili dve hipotezi, in sicer: Kvintet Dori izvaja isto zvrst glasbe kot legendarni ansambel Bratov Avsenik, a se od njega razlikuje v več pogledih, torej Doriji ne posnemajo Avsenikov. Druga hipoteza: Tudi pri organizaciji glasbenih koncertov prihaja do določenih razhajanj med teorijo in prakso. Zbiranje podatkov je potekalo na različne načine – glavno vodilo je bilo konkretna prisotnost pri sami organizaciji koncerta, v pomoč pa so bili tudi pogovori in intervjuvanje raznih izvajalcev del (tonskega mojstra, scenografa idr.) ter pregled dokumentacije organizatorjev prireditve. Z analizo vseh dosedanjih Dorijevih večerov in prebiranjem literature o razvoju narodnozabavne glasbe se potrjujeta obe hipotezi. Kvintet Dori se od Avsenikovega ansambla razlikuje v zunanjem videzu (ne nastopajo v kostumih gorenjske narodne noše), v avtorstvu skladb (glasbo in besedila jim po večini pišejo priznani avtorji, le redko kakšno skladbo napišejo sami), v številu članov zasedbe (članov je le pet, saj nimajo dodatnih vokalistov), v poklicu (kljub temu da so v Kvintetu Dori izobraženi glasbeniki, niso poklicni ansambel). Pri organizaciji tovrstnih prireditev pa se praksa največkrat razlikuje od teorije pri dokumentiranju dela oz. pisanju projektnih knjig in pisanju poročil po izvedenem koncertu. Člani Kvinteta Dori z ustvarjanjem novih skladb, s poučevanjem v glasbeni šoli ter z organizacijo Dorijevih večerov uspešno prispevajo k ohranjanju in razvoju slovenske narodnozabavne glasbe.
Keywords: Dorijev večer, Kvintet Dori, organizacija prireditve, glasbeni koncert, narodnozabavna glasba, Ansambel bratov Avsenik
Published: 04.05.2011; Views: 2613; Downloads: 324
.pdf Full text (2,05 MB)

6.
OTROŠKO SRCE JAKOBA JEŽA
Tadeja Osredkar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta uvodoma predstavljena biografija skladatelja Jakoba Ježa in njegovo delovanje na različnih glasbenih področjih. Sledi predstavitev njegovega celotnega opusa, razdeljenega na podpoglavja glede na glasbene oblike nastalih del. Drugi del diplomskega dela predstavlja analiza zborovskih partitur pesmi za diplomski koncert prilagojenih in izbranih za otroški pevski zbor z inštrumentalnimi spremljavami za različne inštrumente. V nadaljevanju sta opisani priprava partiture (opis dirigentskih kretenj s primeri) in izvedba koncerta (zajema organizacijsko in strokovno pripravo).
Keywords: Jakob Jež, Opus Jakoba Ježa, Otroški pevski zbor, Dirigiranje, Diplomski koncert, Dirigentska analiza, Analiza partitur
Published: 12.06.2012; Views: 2066; Downloads: 331
.pdf Full text (719,05 KB)

7.
JOŽE LESKOVAR V LJUDSKI PESMI IN BESEDI
Marina Hrovat, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem je predstavljena biografija Jožeta Leskovarja ter analiza njegovih priredb šestnajstih ljudskih pesmi za mešani zbor. Večji del diplomske naloge pa je praktični del, in sicer priprava na koncert in uspešna izvedba le tega. Poudarek pri tej diplomski nalogi je na ustrezni strokovni in organizacijski pripravi za uspešno izvedbo koncerta v celoti.
Keywords: Jože Leskovar, ljudska pesem, analiza in interpretacija partitur, diplomski koncert
Published: 03.07.2012; Views: 2875; Downloads: 323
.pdf Full text (13,50 MB)

8.
KONCERTNA FOTOGRAFIJA
Dunja Andrenšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga vsebuje povzetek fotografske opreme in njenih značilnosti, ki so uporabne pri zajemanju koncertne fotografije. Obravnavano je tudi področje samega zajemanja z uporabniškega vidika ter uporabniški nasveti iz lastnih in izkušenj drugih fotografov. Zajeta je priprava fotografske opreme, predvsem zaradi zahtevnosti pogojev. Obravnavan je tudi postopek pridobivanja akreditacij , težave pri tem ter postprodukcija po zajemanju.
Keywords: FOTOAPARAT, OBJEKTIV, BLISKAVICA, KONCERT, POSTPRODUKCIJA
Published: 18.12.2012; Views: 4819; Downloads: 175
.pdf Full text (52,53 MB)

9.
LJUBEZENSKA TEMATIKA V PREKMURSKI LJUDSKI PESMI V DELIH ZA ŽENSKI ZBOR
Lucija Pocrnja, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in praktičnega dela – diplomskega nastopa. V prvem delu naloge je predstavljena ljudska glasba s svojimi značilnostmi in značaj zborovske etnične glasbe. Sledi predstavitev prekmurske ljudske glasbe ter razvrstitev po tematskih sklopih s predstavitvijo ljubezenskih napevov. Sledi analiza izvajanih skladb na koncertu, od tega dveh, napisanih za namen diplomskega koncerta:  Urška Orešič (harm.): Dober večer  Urška Orešič (harm.): Hodmo spat  Urška Orešič: Moj rožmarin (praizvedba)  Urška Orešič: Beiži, ftiček! (praizvedba)  Gustav Gonza: San se šetao  Nace Duh: Nede mi več rasla  Danijel Grum: Micika v püngradi  Ivan Florjanc: Zrejlo je žito  Egi Gašperšič: Speivaj nama Katica  Radovan Gobec: Ne ouri, ne sejaj. Sledi še opis priprav na koncert s projektnim ženskim zborom »Lasvica« in primer dirigentske priprave s skladbo Beiži, ftiček!.
Keywords: prekmurska ljudska pesem ljubezen koncert dirigiranje ženski zbor priprava na nastop
Published: 20.07.2012; Views: 3877; Downloads: 185
.pdf Full text (19,99 MB)

10.
NEY ROSAURO - KONCERT ZA VIBRAFON IN ORKESTER
Antonio Hojsak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Na podlagi sistematične analize izsledkov iskanja virov ter doslej opravljenih raziskav skuša pričujoče diplomsko delo določiti vlogo in pomen Rosaurovega skladateljskega in poustvarjalnega dela v svetovni kulturi ter natančneje proučiti njegovo delo Koncert za vibrafon in orkester. Metodološko je diplomsko delo zasnovano na načelu iskanja arhivskih virov o življenju Neya Rosaura in njegovem delu Koncert za vibrafon in orkester, ter primerjave arhivskih virov in doslej opravljenih raziskav, torej analize obstoječega poznavanja Rosaurovega življenja in dela. V osrednjem delu diplomskega dela nam avtor predstavi skladatelja in njegov opus, njegovo delo. Prav tako nam bo avtor skozi diplomsko delo predstavil inštrument vibrafon, za katerega je bil Koncert za vibrafon in orkester tudi napisan. Ob tem bo na kratko označil in opisal glavne značilnosti nekaterih drugih tolkal, saj lahko edino tako dobimo vpogled na pomembno mesto med tolkali, ki ga zaseda vibrafon. Tako bomo spoznali vibrafon kot inštrument, tolkalo, njegov izvor in razvoj, tehnike igranja nanj ter različne udarjalke, s katerimi lahko na ta inštrument igramo. V osrednjem delu nam je avtor pripravil tudi analizo samega Koncerta za vibrafon in orkester. Delo obsega 3 stavke, tako je vsak stavek posamezno okvirno analiziran, harmonsko in ritmično. V sklepu avtor povzame obravnavano snov in predstavi svoje poglede in čustva ob študiju in izvajanju dela Koncert za vibrafon in orkester. Zagovor diplomskega dela vsebuje tudi izvedbo analiziranega dela, napisanega za vibrafon in orkester, vseh treh stavkov, v tem primeru ob klavirski spremljavi. Gre torej za teoretično in praktično diplomsko delo.
Keywords: Ney Rosauro, Koncert za vibrafon in orkester, Instrument, Tolkala, Vibrafon
Published: 11.10.2012; Views: 1468; Downloads: 182
.pdf Full text (4,43 MB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica