| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Komuniciranje v gostinstvu : diplomsko delo univerzitetnega študija
Mitja Devetak, 2005, undergraduate thesis

Keywords: komuniciranje, gostinstvo, komunikacijski splet
Published: 31.03.2008; Views: 2515; Downloads: 427
.pdf Full text (555,20 KB)

2.
Pospeševanje prodaje vina Teran : diplomsko delo univerzitetnega študija
Nevenka Colja, 2006, undergraduate thesis

Keywords: marketing, marketinški splet, komunikacijski splet
Published: 31.03.2008; Views: 2371; Downloads: 273
.pdf Full text (718,88 KB)

3.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V DELAVSKI HRANILNICI D.D.
Daliborka Mijić, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je povezava med organizacijo in zunanjim svetom, še posebej s kupci izdelkov oziroma storitev, in vključuje vse marketinške aktivnosti. Marketinško komuniciranje ima odločilen pomen pri oblikovanju pozitivne podobe o blagovni znamki in o podjetju, pri ustvarjanju zavesti o obstoju izdelka ali storitve in pri pospeševanju prodaje. Deli se na štiri področja : oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja in odnosi z javnostjo.Določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komunikacije, oblikovanje sporočila, izbira komunikacijskih kanalov, določitev celotnega proračuna za promocijo, izbira promocijskega spleta, merjenje učinkovitosti promocije so poglavitni koraki pri načrtovanju in izvajanju marketinškega komuniciranja.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, komunikacijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, ciljna skupina, oglasno sporočilo, proračun.
Published: 15.07.2009; Views: 2522; Downloads: 348
.pdf Full text (1,68 MB)

4.
EMBALAŽA KOT POSPEŠEVALEC PRODAJE KOZMETIČNIH IZDELKOV
Tjaša Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga govori o embalaži kot o pospeševalcu prodaje kozmetičnih izdelkov. Pospeševanje prodaje je čedalje pomembnejši instrument tržnega komuniciranja. Če želijo podjetja v današnjem času preživeti morajo ob odločanju o izdelku, ceni in prodajnih poteh, pripisati velik pomen tudi pospeševanju prodaje kot del tržnega komuniciranja. V 2. in 3. poglavju smo se podrobneje seznanili s pospeševanjem prodaje kot pomembnem elementu tržno komunikacijskega spleta, ter različnimi metodami pospeševanja prodaje, ki so usmerjena na končne porabnike, prodajno osebje, ter trgovske posrednike. Glede na to, da podjetja uporabljajo različne metode pospeševanja prodaje, ki spodbujajo k nakupu, sem v četrtem poglavju opisala vpliv in namen embalaže, ki vedno bolj dobiva na pomenu. Nato sem v zadnjem delu diplomske naloge s pomočjo anketnega vprašalnika in iz njega dobljenih rezultatov izvedela veliko stvari, ki so potrdile moja pričakovanja. Kljub temu, da ima cena še vedno največji vpliv na nakup kozmetičnega izdelka, embalaža le tega prav nič ne zaostaja za njim. Zato menim, da bi morali v poplavi kozmetičnih izdelkov podjetja dati embalaži večji pomen!
Keywords: tržno komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, embalaža, potrošnik, konkurenca
Published: 23.11.2009; Views: 2879; Downloads: 307
.pdf Full text (223,83 KB)

5.
NAČRTOVANJE SPLETA TRŽNIH KOMUNIKACIJ NA PODROČJU PRODAJE REZERVNIH DELOV V PODJETJU SIP STROJNA INDUSTRIJA D.D.
Janez Pogačnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni problem raziskave v diplomski nalogi je bil preučevanje in zasnova novega spleta trženjskega komuniciranja prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. Tržno komuniciranje je najvidnejši trženjski instrument in predstavlja različne dejavnosti s katerimi podjetje obvešča o izdelkih in jih promovira na ciljnih trgih. Splet trženjskega komuniciranja predstavlja pet poglavitnih oblik komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in neposredno trženje. Diplomsko delo vsebuje pet glavnih poglavjih v katerih smo predstavili vse glavne prvine trženjskega komuniciranja in trženjsko komunikacijskega spleta, ki smo jih predstavili s teoretičnimi izhodišči, nato pa smo jih uporabili na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V uvodnem poglavju smo najprej predstavili področje in politiko prodaje ter trženja v podjetju Sip strojna industrija d.d. V nadaljevanju smo opredelili področje trženjskega komuniciranja in osnovni problem raziskave, predstavili smo namen, cilje in osnovne trditve diplomske naloge, postavili smo predpostavke in omejitve raziskave ter določili metode dela. V drugem poglavju smo predstavili teoretične osnove trženjskega komuniciranja. Opredelili smo trženjsko komuniciranje kot celoto, tržno komunikacijski splet, proces ter cilje trženjskega komuniciranja. V tretjem poglavju smo opredelili politiko trženjskega komuniciranja ter dejavnike, ki jo opredeljujejo. Kot kritično analizo smo predstavili posnetek stanja trženjskega komuniciranja na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V kritični analizi smo predvsem ocenili šibke točke oziroma pomanjkljivosti obstoječega stanja. Opredelili smo pomen trženjskega komuniciranja, trženjsko komunikacijski splet, dejavnike oblikovanja trženjsko komunikacijskega spleta, načine oblikovanja tržno komunikacijskih sporočil, etiko trženjskega komuniciranja ter temeljne dejavnike, ki vplivajo na uspešnost trženjskega komuniciranja. Ugotovili smo, da na področju trženjskega komuniciranja ni bilo definiranih jasnih ciljev in ni bilo zastavljenih nobenih nalog s katerimi bi te cilje lahko definirali. Prodaja rezervnih delov ni imela določenega območja za trženjsko komuniciranje in ne določenega ciljnega občinstva. Ni bilo definiranih sporočil, njihove oblike, vsebine in izvedbe, prav tako pa ni bilo izbranih ustreznih medijev in komunikacijskih kanalov ter dejavnikov, ki jih opredeljujejo. Proračun za trženjsko komuniciranje ni bil definiran oziroma ni bilo definirane jasne proračunske politike. Ni bilo določenih načinov in odgovornosti za merjenje uspešnosti komuniciranja. Prodaja rezervnih delov je v vsakodnevnem poslovanju sicer uporabljala določene prvine in instrumente trženjskega komuniciranja, vendar ne v smislu sistemskega in povezanega spleta trženjskih komunikacij z določeno primerno dinamiko. V četrtem poglavju smo, kot glavni problem raziskave, predstavili načrtovanje spleta tržnih komunikacij na področju prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. V poglavju prenove sistema smo na primeru prodaje rezervnih delov podjetja Sip strojna industrija d.d. predstavili vse glavne prvine za oblikovanje uspešnega komuniciranja. Na novo smo zasnovali sistem oblikovanja uspešnega komuniciranja, ki obsega osem poglavitnih korakov, določitev ciljnega občinstva, opredelitev ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočila, izbiro komunikacijskih poti, določitev proračuna, izbira spleta orodij za trženjsko komuniciranje, merjenje rezultatov ter določitev in usklajevanje organizacijskih vidikov trženjskega komuniciranja. Na koncu diplomske naloge smo ocenili učinke prenovljenega sistema, opredelili zaključke ter podali ključne predloge za možnosti nadaljnjega razvoja.
Keywords: Trženje, trženjsko komuniciranje, trženjsko komunikacijski splet, Sip strojna industrija d.d., rezervni deli.
Published: 12.04.2010; Views: 2448; Downloads: 312
.pdf Full text (2,68 MB)

6.
VLOGA INTERNETA V MEDNARODNEM TRŽNEM KOMUNICIRANJU
Barbara Mušič, 2010, final seminar paper

Abstract: V zadnjem desetletju je število internetnih aktivnosti močno naraslo. Še pred nekaj leti smo kupovali večino izdelkov v trgovinah, danes pa se je to spremenilo, saj skorajda ni izdelka, ki ga nebi mogli kupiti preko spleta. Internet je ponudil podjetjem možnost za razvoj in trženje novih storitev. Pojavile so se nove oblike elektronskega poslovanja. Najbolj razširjeno je zagotovo poslovanje med podjetjem in končnim potrošnikom. Za podjetja je posebej pomembno B2B elektronsko poslovanje, kjer gre za poslovanje med podjetji. Preko njega potekajo vse transakcije v enem samem koraku. Veliko podjetij pa sodeluje na spletnih tržnicah, kjer si z malo sreče in znanjem lahko pridobijo velika naročila. Internet nudi veliko možnosti za mednarodno komunikacijo, saj se s tem odpirajo nove oblike pospeševanja mednarodnega sodelovanja. Na njem najdemo veliko poslovnih in drugih podatkov, ki so ves čas na voljo po celem svetu. Podjetjem daje možnost, da se povežejo tudi z večjo skupino porabnikov, hkrati pa lahko pošiljajo poosebljena sporočila. Glavna razlika med tradicionalnim in spletnim trženjem je ta, da slednje omogoča dvosmerno komunikacijo in uporabo večpredstavnosti. Najbolj razvita oblika spletnega trženja je zagotovo spletno oglaševanje. Njegova uporaba se iz leta v leto povečuje. Najbolj aktualno pa je postalo oglaševanje na socialnih omrežjih, kot sta Facebook in Twitter. Na njih je registriranih milijone uporabnikov, ki jih vsak dan obiščejo. Podjetja so to izkoristila, saj je trženje na teh straneh dokaj enostavno in ugodno. Zaradi vse večje uporabe interneta, se bo zagotovo večala tudi uporaba spletnega tržnega komuniciranja. Podjetja so spoznala, da je takšna oblika cenovno ugodna, učinkovita in hitra. Prav hiter odziv, pa je v današnjem svetu nuja za preživetje. Internet ne povezuje samo podjetja z domačim trgom, ampak s celotnim svetom. Podjetja preko njega komunicirajo s tujimi poslovnimi partnerji. Na drugi strani pa lahko s pomočjo spleta opazujejo potrošnike, njihove želje in potrebe. Svoje trženjske vsebine lahko preprosto prilagajajo različnim starostnim in regionalnim skupinam.
Keywords: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, spletna trgovina, B2B, B2C, komunikacijski splet, spletno oglaševanje, mednarodno komuniciranje, socialna omrežja
Published: 23.12.2010; Views: 2049; Downloads: 350
.pdf Full text (2,52 MB)

7.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Keywords: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Published: 21.02.2011; Views: 2274; Downloads: 301
.pdf Full text (6,83 MB)

8.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPER
Timoteja Vučković, 2011, final seminar paper

Abstract: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček. V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču. V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe.
Keywords: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje
Published: 07.11.2011; Views: 2579; Downloads: 277
.pdf Full text (350,93 KB)

9.
TRŽENJSKE AKTIVNOSTI V NAKUPOVALNEM SREDIŠČU RUDNIK
Aleš Šušteršič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo analizirali trženjske aktivnosti v Nakupovalnem središču Rudnik, s ciljem ponuditi konkretne predloge za izboljšanje trženjskih aktivnosti, ki bi pripomogle k še večji razpoznavnosti in priljubljenosti med obiskovalci, kar navsezadnje pomeni tudi povečanje dohodka za trgovce. Teoretični del trženjskih aktivnosti smo večinoma povzeli po prvaku trženja Philipu Kotlerju, saj je bilo ob prebiranju literature opaziti, da tudi drugi avtorji povzemajo njegove raziskave. Žal prav s področja trženja nakupovalnih centrov ali središč ne obstaja strokovna literatura, temveč se trženjske aktivnosti v glavnem nanašajo na trženje izdelkov, storitev in organizacij. Prav zato smo se pri izdelavi diplomske naloge večkrat srečali s težavami. Kljub temu smo izsledke iz strokovne literature s področja trženja kar v največji meri uporabili pri izdelavi naše diplomske naloge. Vseskozi smo zasledovali cilj, kako čim bolj izboljšati trženjske aktivnosti nakupovalnega središča. Za dosego tega cilja je bilo najprej potrebno ugotoviti, kje je sporočilo pomanjkljivo oz. neustrezno. Zato smo najprej pristopili k analizi tržnega okolja nakupovalnega središča, s čimer smo želeli spoznati potrošnike, njihove nakupovalne navade in vpliv okolja. Nato smo pristopili k analizi trženjskega spleta Nakupovalnega središča Rudnik, kar nam je bila podlaga za podajo konkretnih izboljšav trženjskih aktivnosti. Objektivne ocene in posredovanja priporočil izboljšav tržnega komuniciranja ne bi mogli podati brez izvedene raziskave med potrošniki na sami lokaciji nakupovalnega središča. Šele ta raziskava je pokazala prave pomanjkljivosti pri komuniciranju s potrošniki. Pri izpolnjevanju anketnih vprašalnikov smo večinoma uspeli vzpostaviti pristen odnos s potrošniki in tako dejansko zaznali težave, s katerimi se soočajo. Naši predlogi izboljšav bi vsekakor pripomogli k večji razpoznavnosti Nakupovalnega središča Rudnik in upamo, da jih bodo trgovci sčasoma tudi sprejeli. Če želi nakupovalno središče prerasti sedanje okvire lokacij posameznih nakupovalnih centrov in postati pravo nakupovalno središče, mora ustvariti in nadalje graditi na razpoznavnosti blagovne znamke Nakupovalnega središča Rudnik. Le tako bo dotok novih kupcev večji, posledično tudi dobiček in mogoča bo nadaljnja širitev.
Keywords: trženje, trženjsko komuniciranje, trženjski splet, trženjsko-komunikacijski splet, Nakupovalno središče Rudnik
Published: 09.11.2011; Views: 1867; Downloads: 179
.pdf Full text (1,27 MB)

10.
ANALIZA OGLAŠEVANJA V PODJETJU POMARANČA D.O.O.
Aleksandra Jurkovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obsega oglaševanje v podjetju Pomaranča d.o.o. Podjetje Pomaranča ima po vsej Sloveniji odprtih več lokalov, ki ponujajo gostinske storitve. Kljub veliki prisotnosti številnih gostinskih lokalov na tržišču, se Pomaranča dobro spopada s konkurenco. V prednosti pred konkurenco je zaradi dobro oblikovanega tržno-komunikacijskega spleta, prav tako pa goste privablja njena gostoljubnost, ambient in dobra ponudba. V diplomskem delu smo se osredotočili na lokal Pomaranča (Ob Dravi 3a) na Ptuju. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V prvem delu so predstavljeni: problem, omejitve in metode dela. Uvodnem delu sledi teoretična predstavitev tržno-komunikacijskega spleta, ki zajema oglaševanje, osebno prodajo, pospeševanje prodaje, stike z javnostjo ter neposredno trženje. V tretjem poglavju smo se podrobneje posvetili oglaševanju, ki predstavlja najpomembnejši instrument tržnega komuniciranja. V tem poglavju predvsem izvemo, kakšni so cilji oglaševanja, kakšno mora biti oglaševalsko sporočilo, kako merimo učinkovitost oglaševanja ter kako določamo proračun za oglaševanje. V četrtem poglavju smo zajeli oglaševalske medije ter predstavili njihove prednosti in slabosti. Drugi del diplomske naloge je namenjen predstavitvi podjetja Pomaranča d.o.o. Za potrebe podjetja smo izvedli spletno anketo s pomočjo katere smo naredili analizo oglaševanja. Z anketo smo želeli ugotoviti kakšna je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranča, v katerih medijih ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase ter kako oglaševanje vpliva na obisk lokala. Z analizo smo ugotovili, da je prepoznavnost blagovne znamke Pomaranče d.o.o. visoka, da ljudje najpogosteje zasledijo njene oglase na led ekranih ter na radiu. Rezultati ankete so pokazali, da bi Pomaranča lahko dala več poudarka na oglaševanje s pomočjo interneta predvsem preko socialnih omrežij.
Keywords: tržno-komunikacijski splet, oglaševanje, oglaševalsko sporočilo, oglaševalski mediji
Published: 25.10.2012; Views: 1844; Downloads: 199
.pdf Full text (1,31 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica