| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
PRIKAZ MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA PRI UVEDBI STORITVE TUŠMOBIL
Aneta Tuš, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Eno od štirih temeljnih prvin trženjskega spleta podjetja je marketinško komuniciranje. Če želi tržnik sporočiti ciljnim odjemalcem, da obstaja nek izdelek, mora obvladati oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi in osebno prodajo. Z marketinškim komuniciranjem se prenašajo informacije in značilnosti nekega izdelka ali storitve k porabniku, da bi se le-ta lažje odločil za nakup. Da bi bilo komuniciranje uspešno mora biti sporočilo zanimivo za porabnika. Izdelek ali storitev, ki ga podjetje ponuja mora porabnika pritegniti in vzbuditi potrebo po njem. Za proces, ki poteka od vira do cilja in iz prejemnika izvabi želeni odgovor oziroma reakcijo, lahko trdimo, da je uspešen. Model poudarja ključne dejavnike za učinkovito komunikacijo. Oddajnik mora vedeti, katerega naslovnika želi doseči. Pri kodiranju sporočila upošteva kako ciljno občinstvo dekodira sporočila. Komunikacijski kanal mora izbrati tako, da bo z njim dosegel ciljno občinstvo. Omogočiti mora tudi povratno zvezo, da bo lahko sprejemal odzive občinstva na svoja sporočila (Kotler 1996, 597). Marketinško komuniciranje v Tušmobilu je bilo pri uvedbi storitve dobro opravljeno. Ciljna skupina je bila dosežena, kar kažejo tudi rezultati. Z zanimivimi kreativami in previdno izbranimi instrumenti marketinškega komuniciranja so dosegli veliko število ljudi in dober image podjetja. Za tega se trudijo še danes. Ampak zaradi konkurence in kakšne slabe objave glede omrežja včasih podoba podjetja nekoliko pade. Kar se tiče drugih storitev podjetje nima težav. Vse tehnične težave se vsak dan sproti odpravljajo, ponujati poskušajo čim sodobnejše in kvalitetnejše storitve. Večji poudarek je podjetje dalo na neosebne komunikacijske kanale. Gre za tiskane oglase v revijah, časopisih, vloženke, billboard plakate, TV oglase, radijske oglase, letake Tuš, internet, WC oglase, plakate v trgovinah Tuš (nad blagajnami), telope v kino dvoranah pred predstavami … . Za pospeševanje prodaje uporablja podjetje Tušmobil paketno ponudbo in telefonski aparat za 1€, prodajo predplačniških paketov v trgovinah Tuš ter pomembno sodelovanje s trgovinami Tuš preko programa Zbirajmo minute. Ta je namenjen članom Tuš kluba, ki je eden izmed največjih programov zvestobe v Sloveniji. Novi cilji za leto 2009 so že zastavljeni in kot zaposlena v Tušmobilu si želim, da bi jih tudi dosegli.
Keywords: Marketinško komuniciranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, komunikacijski kanali, marketinški cilji, uvajanje storitve Tušmobil.
Published: 19.06.2009; Views: 3027; Downloads: 588
.pdf Full text (1,19 MB)

3.
PRIMERJAVA KOMUNIKACIJSKIH KANALOV NA VISOKOŠOLSKIH INŠTITUCIJAH
Gregor Hrastnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V izobraževanju, kjer je učinkovita komunikacija pomembna, se za komunikacijo med študenti, profesorji in asistenti uporabljajo spletne strani, spletni forumi, elektronska pošta, telefonska komunikacija in osebna komunikacija v obliki govorilnih ur. Z uporabo anketnega vprašalnika smo med študenti, profesorji in asistenti dveh visokošolskih inštitucij opravili raziskavo o pogostosti uporabe in uporabnosti komunikacijskih kanalov in ažurnosti, točnosti in razumljivosti dobljenih informacij. Na osnovi rezultatov ankete smo ugotovili, da študenti najpogosteje uporabljajo spletne strani, spletne forume in elektronsko pošto, skoraj nikoli pa telefona. Najtočnejše informacije dobijo preko spletnih strani, elektronske pošte in osebne komunikacije, najrazumljivejše pa preko elektronske pošte in osebne komunikacije. Najbolj z lahkoto uporabljajo elektronsko pošto in osebno komunikacijo. Prav tako smo ugotovili, da razlike v razširjenosti uporabe komunikacijskih kanalov med različnimi visokošolskimi inštitucijami obstajajo, niso pa velike. Menimo, da je na področju komunikacije na visokošolskih zavodih še prostor za izboljšave.
Keywords: empirična raziskava, komunikacijski kanali, modeli komuniciranja, visokošolske inštitucije
Published: 02.06.2009; Views: 1904; Downloads: 337
.pdf Full text (609,94 KB)

4.
OGLAŠEVANJE V PODJETJU LINDE PLIN D.O.O. ZA UTEKOČINJEN NAFTNI PLIN - UNP.
Dejan Zupanc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge sem predstavil pojem oglaševanja ter korake oglaševalskega programa, v praktičnem delu pa sem predstavil konkretne aktivnosti oglaševanja utekočinjenega naftnega plina v podjetju Linde plin d. o. o., v katerem sem zaposlen.
Keywords: Tržno komuniciranje, oglaševanje, program oglaševanja, cilji oglaševanja, komunikacijski kanali, Linde plin d. o. o..
Published: 17.11.2009; Views: 1673; Downloads: 210
.pdf Full text (478,52 KB)

5.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Keywords: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Published: 21.02.2011; Views: 2401; Downloads: 316
.pdf Full text (6,83 MB)

6.
ANALIZA KOMUNIKACIJSKE KAMPANJE "10 LET, 10 DPD PRESENEČENJ"
Laura Rozman, 2015, master's thesis

Abstract: Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  
Keywords: Komunikacijska kampanja, komunikacijski kanali, odnosi z javnostmi, oglaševanje, študija primera, »10 let, 10 DPD presenečenj«
Published: 30.10.2015; Views: 923; Downloads: 84
.pdf Full text (2,15 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica