| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vzpostavitev preverljivega varnega komunikacijskega kanala s pomočjo zvoka
Gregor Ivajnšič, 2019, master's thesis

Abstract: V današnjem času, ko velika večina komunikacije poteka preko interneta, je potrditev sogovorčeve identitete postala oteženo opravilo. Mnogo je primerov, ko se osebe izdajajo za nekoga drugega z namenom preslepitve ali pridobitve drugačne koristi od sogovorca. Kot odgovor na ta problem je bila razvita mobilna aplikacija, ki omogoča vzpostavitev preverljivega varnega komunikacijskega kanala s pomočjo zvoka. Dodane so ji bile tudi druge funkcionalnosti, kot so shranjevanje povezanih naprav, nastavitve z možnostjo izbire zvočnih profilov, možnost ponastavitve identitete naprave in sejne identitete. Aplikacija deluje v operacijskem sistemu iOS in se za prenos podatkov preko zvoka ter za uporabo kriptografskih konstruktov zanaša na zunanji knjižnici. Serializacija podatkov in njihova pretvorba v binarno obliko je prav tako realizirana s pomočjo zunanje knjižnice.
Keywords: kriptografija, varni kanal, varni komunikacijski kanal, zvok
Published: 21.11.2019; Views: 333; Downloads: 57
.pdf Full text (2,30 MB)

2.
Iskanje prijavnih podatkov preko nezavarovanih povezav
Klemen Vezjak, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je obravnavano področje varnosti komunikacijskega kanala med odjemalcem in strežnikom, bolj specifično protokol SSL/TLS. Obravnavamo razliko med lastno podpisanim in digitalnim potrdilom, ki ga podpiše izdajatelj, ter napadi, namenjenimi pridobitvi podatkov iz povezave med odjemalcem in strežnikom. Iz pridobljenih rezultatov eksperimenta je razvidno, da vzpostavitev varnega komunikacijskega kanala izrazito poveča varnost spletne aplikacije. Prav tako pa rezultati prikazujejo ranljivost spletnih aplikacij, ki nimajo možnosti vzpostavitve povezave z uporabo SSL/TLS protokola. V zaključku magistrskega dela so podane smernice za nadaljnje delo na področju zagotavljanja varnega komunikacijskega kanala med odjemalcem in strežnikom.
Keywords: SSL/TLS, https, varen komunikacijski kanal, varna povezava
Published: 26.10.2017; Views: 436; Downloads: 79
.pdf Full text (4,01 MB)

3.
TEORIJA DIFUZIJE INOVACIJ IN DRUŽBENO OMREŽJE INSTAGRAM
Vanesa Štefanovski, 2016, master's thesis

Abstract: Živimo v digitalni dobi, za katero je značilno hitro širjenje novosti med uporabniki ter nenehno uveljavljanje sprememb. Danes predstavlja temeljni vir informacij svetovni splet. V zadnjih nekaj letih smo priča fenomenu na svetovnem spletu, in sicer družbenim omrežjem, ki uporabnikom omogočajo cel spekter različnih storitev, od interakcije s prijatelji, deljenja različnih vsebin, iskanja informacij in trendov, itd. Med najbolj rastoče družbeno omrežje na svetu raziskave uvrščajo družbeno omrežje Instagram, ki je v 6 letih od ustanovitve že preseglo 400 milijonov aktivnih uporabnikov. Cilj raziskovalnega dela je ugotoviti, katere so tiste lastnosti omenjenega družbenega omrežja Instagram, ki so vplivale na uspeh, ki je po rasti presegel celo giganta med družbenimi omrežji – družbeno omrežje Facebook. Za proučevanje uspešnosti družbenega omrežja Instagram je primerna uporaba Rogersove teorije difuzije inovacij. Teorija difuzije inovacij si prizadeva pojasniti kako, zakaj in pod kakšnimi pogoji se nove ideje in tehnologije širijo med člani družbenega sistema. Profesor Everett Rogers je opredelil štiri temeljne sestavine, ki vplivajo na proces difuzije inovacije, in sicer inovacija, čas, komunikacijski kanali in družbeni sistem, katere bodo podrobno raziskane na primeru družbenega omrežja Instagram. V zadnjem času je zaslediti veliko priljubljenost omrežja tudi med podjetji, ki slednjega uporabljajo kot komunikacijski kanal za širjenje informacij o novosti. V tem delu bo družbeno omrežje Instagram proučevano kot komunikacijski kanal, pri tem pa se bo ugotavljalo ali uporaba slednjega omrežja s strani podjetij vpliva na povečan sprejem novosti oziroma ali predstavlja primeren komunikacijski kanal za podjetja. Prav tako pa se bo ugotavljala vloga mnenjskih vodij na družbenem omrežju Instagram in njihov vpliv na sprejem novosti.
Keywords: inovacija, teorija difuzija inovacij, komunikacijski kanal, družbeno omrežje Instagram, mnenjski vodje
Published: 19.10.2016; Views: 1580; Downloads: 410
.pdf Full text (1,30 MB)

4.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, master's thesis

Abstract: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Published: 08.10.2014; Views: 1512; Downloads: 426
.pdf Full text (2,02 MB)

5.
INTERNA KOMUNIKACIJA V INTRANETU: PRIMER PODJETJA TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Veronika Vodlan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacijo si predstavljamo kot kakršno koli sodelovanje med ljudmi. Pošiljatelj pošlje sporočilo preko komunikacijskega kanala prejemniku. Model po katerem potujejo sporočila imenujemo komunikacijski model. Uporabnikom je v komunikaciji na voljo veliko vrst medijev preko katerih si pošiljajo sporočila. Področje komuniciranja v okolju podjetja imenujemo poslovno komuniciranje, le to pa delimo glede na okolje podjetja, na zunanje in notranje oziroma interno komuniciranje. V komunikaciji poznamo več vrst orodij preko katerih le-ta poteka. Razvoj tehnologije nam omogoča vse večjo izbiro elektronskih orodij med njimi tudi internet in intranet. Bistvena razlika med njima je, da je intranet zaprto omrežje znotraj organizacije z omejenim dostopom, torej pokriva zgoraj omenjeno interno komunikacijo v organizaciji. Zaposlenim omogoča dostop do hitrih in ažurnih informacij. Dostop do internega omrežja je dovoljen le določenim registriranim uporabnikom. To omogoča visoka stopnja varnostne zaščite.
Keywords: komunikacija, organizacija, pošiljatelj, prejemnik, sporočilo, komunikacijski kanal, komunikacijski model, orodja komunikacije, internet, intranet, varnost, uporabnik, notranja komunikacija, medij
Published: 27.11.2012; Views: 1765; Downloads: 170
.pdf Full text (2,23 MB)

6.
Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica