| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VZPOSTAVLJANJE KOMUNIKACIJSKEGA MOSTU Z UČENCI PRI UČITELJIH IN SVETOVALNIH DELAVCIH
Marjeta Marković, 2014, master's thesis

Abstract: V pričujoči magistrski nalogi smo preučili, na kakšen način učitelji in svetovalni delavci razumejo pomen dobre komunikacije, s katerimi težavami se najpogosteje ukvarjajo, katere so obstoječe komunikacijske tehnike, ki jih uporabljajo pri svojem delu, katere so oblike vzpostavljenih komunikacijskih odnosov, kakšen je pogled na medsebojno sodelovanje in potrebe po nadaljnjem strokovnem izobraževanju in usposabljanju. V prvem delu naloge smo se osredotočili na opredelitev vzgojno-izobraževalne komunikacije, svetovanja, šolskega svetovalnega dela, posebno pozornost pa smo namenili tudi sodelovalnem odnosu med učitelji in svetovalnimi delavci ter potrebam po dodatnem strokovnem izobraževanju in usposabljanju. Pričujoča spoznanja so predstavljala izhodišče za empirično raziskavo, ki smo jo predstavili v drugem delu magistrskega dela. Po pregledu literature na temo komunikacije, smo za preučevanje posameznih razlik uporabili χ2-preizkus odvisnih zvez med spremenljivkami, Mann-Whitneyjev in Kruskal-Wallisov preizkus neodvisnih vzorcev. Nekatere od temeljnih ugotovitev raziskave, izvedene v maju 2014, v kateri je sodelovalo 56 učiteljev in 20 svetovalnih delavcev iz osnovnih šol v Koroški regiji, so naslednje: učitelji se pogosteje kot svetovalni delavci ukvarjajo s problemi, ki jih imajo učenci s sošolci; svetovalni delavci se pogosteje kot učitelji ukvarjajo z učenci, ki so jih na pogovor poslali drugi učitelji in ravnatelj; svetovalni delavci se pogosteje kot učitelji poslužujejo komunikacijskih tehnik poudarjanja pomembnih izjav, razjasnjevanja z vprašanji, aktivnega poslušanja in povzemanja oz. sumiranja; starejši učitelji pogosteje kot mlajši sodelujejo s svetovalnimi delavci; starejši svetovalni delavci pogosteje kot mlajši sodelujejo z učitelji; svetovalni delavci, ki so zaposleni krajši čas, pogosteje izražajo potrebo po dodatnem izobraževanju. V prihodnjih raziskavah bi bilo zanimivo preučiti omenjeno tematiko v širšem narodnem in mednarodnem kontekstu, vanje pa bi bilo v posameznih segmentih dobro vključiti še vidik učencev.
Keywords: učitelji, šolski svetovalni delavci, komunikacijski odnos, težave, komunikacijske tehnike, sodelovanje, dodatno strokovno izobraževanje.
Published: 27.10.2014; Views: 962; Downloads: 120
.pdf Full text (1,06 MB)

2.
KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE USPEŠNIH SLOVENSKIH KAMPANJ NA KICKSTARTERJU
Matej Vinkovič, 2016, master's thesis

Abstract: Osrednja tema magistrskega dela so komunikacijske strategije uspešnih slovenskih kampanj na Kickstarterju, spletni platformi za množično financiranje. V magistrski nalogi se seznanimo z množičnim financiranjem in spletno platformo Kickstarter, ki je namenjena tovrstnemu zbiranju zagonskih sredstev. Opredeljen je pojem kampanja, posebej pa je opisana tudi vsaka izmed komunikacijskih strategij, ki se jih poslužujejo snovalci uspešnih kampanj na Kickstarterju. Prav tako so predstavljene prepričevalne tehnike, s pomočjo katerih se lažje doseže zastavljeni cilj. Na podlagi predhodne teorije je drugi del naloge posvečen analizi izbranih uspešnih slovenskih kampanj, ki so na Kickstarterju dosegle svoj cilj in si zagotovile zagonski kapital za uspešen začetek poslovne poti.
Keywords: Kickstarter, Množično financiranje, Komunikacijske strategije, Prepričevalne tehnike, Kampanja
Published: 25.08.2016; Views: 430; Downloads: 105
.pdf Full text (1,99 MB)

3.
Uporaba asertivne komunikacije za reševanje konfliktov v zdravstveni negi
Jasmina Pišotek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Izhodišča, namen: Asertivna komunikacija oz. asertivnost je ena najpomembnejših veščin medicinskih sester na delovnem mestu, še posebej za zmanjševanje vsakodnevnih napetosti, reševanje konfliktov, gradnjo učinkovitih odnosov med timi zdravstvene nege in zagotavljanje kakovostne zdravstvene nege. Namen diplomskega dela je bil predstaviti asertivno komunikacijo, opisati njen pomen v zdravstveni negi in ugotoviti uporabo le te za reševanje konfliktov v zdravstveni negi. Raziskovalne metode: Uporabili smo deskriptivno in kvantitativno metodo raziskovanja. Rezultate smo pridobili s pomočjo ankete oz. strukturiranega vprašalnika. Vključili smo 50 naključno izbranih diplomiranih medicinskih sester/zdravstvenikov ali tehnikov zdravstvene nege, zaposlenih na kirurškem področju ter v domu za ostarele. Rezultate smo računalniško obdelali in jih grafično prikazali s pomočjo programov Excel 2013, Microsoft office word 2013 ter IBM SPSS Statistics 22. Rezultati: Vrnjenih smo dobili vseh 50 anketnih vprašalnikov, od tega je bilo 46 (92%) anketirancev ženskega spola in 4 (8%) moškega. Ugotovili smo, da je večina, 31 (62%), anketirancev preobremenjenih, vendar se jih kljub temu kar 41 (82%) vede asertivno. Ugotovili smo tudi, da se asertivnost glede na področje dela ne razlikuje. Diskusija in zaključek: Ugotovili smo, da zdravstveni delavci asertivnost relativno dobro poznajo in jo v veliki meri tudi uporabljajo. Menimo, da bi z rednim izvajanjem treningov asertivnosti v kliničnem okolju lahko dosegali še višjo kakovost zdravstvene nege, manj konfliktov, posledično tudi boljše medosebne odnose ter višjo stopnjo zadovoljstva pri delu zaposlenih v zdravstveni negi. To bi prav tako občutili tudi pacienti.
Keywords: asertivnost, komunikacija, komunikacijske tehnike, nesporazumi v zdravstvu, medicinske sestre, zmanjšanje stresa na delovnem mestu, medosebni odnos.
Published: 05.10.2018; Views: 554; Downloads: 175
.pdf Full text (1,24 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica