| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vloga digitalne kompetence za učitelje in pedagoge
Lea Špende, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava področje digitalne kompetentnosti. V teoretičnem delu so na osnovi pregleda različnih terminoloških definicij predstavljene glavne značilnosti digitalne kompetence, s poudarkom na področju šolstva. Predstavljena je delitev digitalne kompetence, njen razvoj, kako se jo ocenjuje in preverja, katero stopnjo znanja morata imeti pedagog in učitelj ter kakšna je podpora šole pri uvajanju informacijsko-komunikacijske tehnologije v izobraževalni sistem. Dotaknili smo se primerjave uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v šolstvu v drugih državah. In preverili smo, ali se digitalna kompetenca študentov na podiplomski stopnji študija izboljša. V empiričnem delu smo raziskovali digitalno kompetentnost pri študentih podiplomskega študija pedagogike. Interpretirali smo rezultate, ki smo jih pridobili s spletno anketo. Evropski kompetenčni okvir za razvijanje in razumevanje digitalne kompetence DIGICOMP 2.1 opredeljuje ključne komponente digitalne kompetence, s pomočjo katerega smo ugotavljali znanje študentov. Želeli smo izvedeti, kakšno mnenje imajo o predmetu Informacijska podpora didaktičnim strategijam, ter pridobiti njihovo povratno informacijo o pridobivanju novih kompetenc. V sklepu so povzete glavne ugotovitve magistrske naloge, kjer izpostavljamo ključno ugotovitev, in sicer, da ima digitalna kompetenca v šolstvu veliko vlogo. Potrebno ji je posvečati pozornost in pedagoški kader ustrezno spodbujati k optimalnemu razvoju njihovih potencialov.
Keywords: digitalna kompetenca, didaktične strategije, informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT), digitalno okolje
Published: 02.03.2021; Views: 429; Downloads: 35
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE USPEŠNIH SLOVENSKIH KAMPANJ NA KICKSTARTERJU
Matej Vinkovič, 2016, master's thesis

Abstract: Osrednja tema magistrskega dela so komunikacijske strategije uspešnih slovenskih kampanj na Kickstarterju, spletni platformi za množično financiranje. V magistrski nalogi se seznanimo z množičnim financiranjem in spletno platformo Kickstarter, ki je namenjena tovrstnemu zbiranju zagonskih sredstev. Opredeljen je pojem kampanja, posebej pa je opisana tudi vsaka izmed komunikacijskih strategij, ki se jih poslužujejo snovalci uspešnih kampanj na Kickstarterju. Prav tako so predstavljene prepričevalne tehnike, s pomočjo katerih se lažje doseže zastavljeni cilj. Na podlagi predhodne teorije je drugi del naloge posvečen analizi izbranih uspešnih slovenskih kampanj, ki so na Kickstarterju dosegle svoj cilj in si zagotovile zagonski kapital za uspešen začetek poslovne poti.
Keywords: Kickstarter, Množično financiranje, Komunikacijske strategije, Prepričevalne tehnike, Kampanja
Published: 25.08.2016; Views: 724; Downloads: 143
.pdf Full text (1,99 MB)

3.
VLOGA NOVIH MEDIJEV V POLITIČNIH KAMPANJAH
Monika Šinjur, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Osrednja tema diplomske naloge je vloga novih medijev v političnem komuniciranju. V ta namen diplomska naloga najprej podaja opredelitev ključnih elementov političnega komuniciranja in političnega marketinga. Drugi del diplomske naloge se ukvarja z mediji, kot glavnimi kanali distribucije političnih sporočil. Pri tem je izpostavljen predvsem internet in z njim povezane nove komunikacijske prakse. Slednje predstavlja analiza predsedniških kampanj dr. Danila Türka in Baracka Obame v analitičnem delu diplomske naloge.
Keywords: politično komuniciranje, predvolilne kampanje, komunikacijske strategije, internet
Published: 20.09.2013; Views: 1438; Downloads: 182
.pdf Full text (2,16 MB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica