| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Keywords: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Published: 03.11.2020; Views: 245; Downloads: 31
.pdf Full text (682,25 KB)

2.
Uspešnost izvajanja evropskega projekta »Dvig prepoznavnosti in tržne uspešnosti integrirano pridelane zelenjave in sadja 'Najboljše iz Istre'« Kmetijske zadruge Agraria
Nina Maherl, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacije za svoj nastop na trgu morajo oblikovati komunikacijsko strategijo, s katero določijo, kdo so ciljne skupine, preko katerih komunikacijskih kanalov in s katerimi orodji bodo komunicirale z njimi, prepoznati priložnosti in nevarnosti na trgu, poznati svoj položaj na trgu in kako bodo zastavljene poslovne in prodajne cilje uresničevale skozi vnaprej skrbno načrtovane strategije. Strategije, ki smo jih zapisali v projektu predstavljenem v diplomskem delu so bile zastavljene tako, da smo ne le dosegli, vendar presegli zastavljene cilje. Načrtovano15-odstotno rast prihodkov od prodaje smo zvišali na 68,95 % in se predstavili na več dogodkih kot smo si začrtali ter tako presegli zastavljena cilja projekta.
Keywords: tržno komuniciranje, marketinški splet, komunikacijska strategija, komunikacijska orodja, uspešno izvajanje EU projektov
Published: 22.09.2016; Views: 536; Downloads: 68
.pdf Full text (1,84 MB)

3.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA NA PODROČJU OZAVEŠČANJA OKOLJSKE PROBLEMATIKE
Daša Jurišič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje se vse bolj zavedamo pomena kakovosti okolja, v katerem bivamo. O okoljski problematiki nas vsakodnevno ozaveščajo mediji, vse več pa je tudi podjetij, ki se ukvarjajo s to problematiko. Osrednji namen te diplomske naloge je raziskati in predstaviti aktualno stanje na področju ozaveščanja o okoljski problematiki. Uvodni predstavitvi teorije sledi oblikovanje splošnega komunikacijskega modela za podjetja, ki se ukvarjajo z obravnavano problematiko. Predstavljen je tudi pomen medijev, nevladnih organizacij in ostalih deležnikov pri delovanju teh podjetij in ozaveščanju ljudi. V empiričnem delu so predstavljena podjetja iz mariborske regije, ki se ukvarjajo z okoljsko problematiko, in rezultati ankete, s katero je bila analizirana stopnja ozaveščenosti lokalnega prebivalstva. S pomočjo raziskovanja teorije, sodelovanja z omenjenimi podjetji, ankete in številnih pregledanih spletnih virov je na koncu preverjena veljavnost postavljenih hipotez.
Keywords: komunikacijska strategija, okoljska problematika, deležniki, ozaveščanje, javni interes
Published: 14.10.2015; Views: 1062; Downloads: 149
.pdf Full text (2,02 MB)

4.
5.
PRIPRAVA IN PREDLOG KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE ZA SPLETNI RADIO YOUREUPRADIO
Jakob Šuster, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Temeljni namen diplomske naloge je priprava komunikacijske strategije za spletni radio Youreupradio. Za boljše razumevanje delovanja Youreup radia, smo predstavili teoretični okvir alternativnih in skupnostnih medijev, ter vanj Youreup radio ustrezno umestili. V nadaljevanju naloge smo raziskali teorijo strateškega komuniciranja in priprave komunikacijske strategije. V praktičnem delu smo Youreup radio analizirali ter zanj pripravili komunikacijsko strategijo.
Keywords: alternativni radio, spletni radio, skupnostni radio, komunikacijska strategija, komuniciranje, strategija
Published: 25.02.2015; Views: 1789; Downloads: 187
.pdf Full text (35,15 MB)

6.
ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
Larisa Huremović, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Skrb za odnose z javnostmi je danes ena ključnih dejavnosti v organizacijah, ki želijo dobre odnose s skupinami, ki vplivajo na njihovo delovanje. Posebno pozornost je potrebno nameniti načrtovanju komunikacijskih aktivnosti, ki se bodo izvajale z namenomprenašanja sporočil in vzpostavljanja odnosov. Komunikacijske strategije so načrti za komuniciranje, ki zagotavljajo pripravljenost na ustrezno komunikacijo. V diplomski nalogi raziskujemo primer podjetja TrustYou, ki ponuja storitve za upravljanje spletnega ugleda in družabnih omrežij za hotelsko industijo. Podjetje želi v prihodnosti nastopiti na novih trgih, in da bi tržne cilje tudi komunikacijsko podprli, morajo komunikacijo z javnostmi ustrezno načrtovati. V teoretičnem delu diplomske naloge smo tako raziskovali, kako je vstop na novi trg potrebno komunikacijsko podpreti, v analitičnem delu diplome pa predlagamo komunikacijske aktivnosti, ki jih je potrebno uresničevati, da bi dosegli zastavljene cilje in vzpostavili prve odnose z javnostmi.
Keywords: odnosi z javnostmi, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, komunikacijska sporočila, komunikacijska orodja, interakcija, neposredno komuniciranje, mediji, odnos.
Published: 18.12.2012; Views: 5775; Downloads: 366
.pdf Full text (11,17 MB)

7.
KOMUNIKACIJSKA STRATEGIJA SPLETNEGA MESTA. PRIMER ZA SPLETNO STRAN ZEJEN.SI
Karmen Kerec, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Osrednja tema diplomskega naloge je priprava komunikacijske strategije. Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu so predstavljeni koraki, ki jih je potrebno narediti, če želimo izdelati komunikacijsko strategijo. V praktičnem delu diplomske naloge pa je predstavljena komunikacijska strategija za spletno mesto zejen.si.
Keywords: komunikacijska strategija, strateško planiranje, spletna komunikacija, SWOT analiza
Published: 10.10.2011; Views: 11361; Downloads: 487
.pdf Full text (1,04 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica