| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 11
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Tržno komuniciranje sredstev za varstvo rastlin v Bayer CropScience
Petja Šegatin, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tržno komuniciranje je danes preprosto nujno za preživetje podjetja. Pomembno pa je, da podjetje razvije svojstveno in učinkovito strategijo tržnega komuniciranja in oblikuje optimalno kombinacijo komunikacijskih orodij. To velja tudi za tržno komuniciranje fitofarmacevtskih sredstev, čeprav je sicer to okolje zelo konzervativno. V prvem delu naloge so predstavljena teoretična izhodišča tržnega komuniciranja in značilnosti fitofarmacevtskega trga, v drugem delu pa so konkretno predstavljene značilnosti podjetja Bayer CropScience in tržnega komuniciranja fitofarmacevstkih sredstev v podjetju. V sklepu so predstavljene ugotovitve o prednostih in slabostih tržnega komuniciranja v Bayer CropScience
Keywords: Tržno komuniciranje, Komunikacijska orodja (oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja), Fitofarmacevstka sredstva, Bayer CropScience
Published: 02.07.2009; Views: 1615; Downloads: 194
.pdf Full text (778,12 KB)

2.
KOMUNIKACIJSKA ORODJA V PROCESU DOSEGANJA JAVNOMNENJSKE PODPORE
Neja Jerant, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo želeli obdelati nekaj najpomembnejših pristopov, ki pripomorejo k višanju podpore javnosti v okviru dogodkov za lažje doseganje zastavljenih projektnih ciljev. Sprva smo definirali pojem dogodki, kaj dogodek sploh je, kako dogodke delimo ter kako le ti vplivajo na javnost ter njihovo participacijo. Z njimi lahko uspešno vplivamo na posameznike in dosežemo njihovo identifikacijo s samim dogodkom. Javnost je tudi glavno izhodišče pri upravljanju odnosov z mediji. Za uresničitev ciljev slednjih pa potrebujemo različna komunikacijska orodja, ki se med seboj razlikujejo. V diplomskem delu smo se tako z njimi podrobneje spoznali in jih analizirali s pomočjo teorije ter tudi skozi obširnejši projekt Evropske prestolnice kulture Linz09.
Keywords: dogodki, javnost, komunikacijska orodja, Evropska prestolnica kulture
Published: 31.01.2012; Views: 9095; Downloads: 449
.pdf Full text (2,18 MB)

3.
ODNOSI Z JAVNOSTMI OB VSTOPU MEDNARODNEGA PODJETJA NA SLOVENSKI TRG
Larisa Huremović, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Skrb za odnose z javnostmi je danes ena ključnih dejavnosti v organizacijah, ki želijo dobre odnose s skupinami, ki vplivajo na njihovo delovanje. Posebno pozornost je potrebno nameniti načrtovanju komunikacijskih aktivnosti, ki se bodo izvajale z namenomprenašanja sporočil in vzpostavljanja odnosov. Komunikacijske strategije so načrti za komuniciranje, ki zagotavljajo pripravljenost na ustrezno komunikacijo. V diplomski nalogi raziskujemo primer podjetja TrustYou, ki ponuja storitve za upravljanje spletnega ugleda in družabnih omrežij za hotelsko industijo. Podjetje želi v prihodnosti nastopiti na novih trgih, in da bi tržne cilje tudi komunikacijsko podprli, morajo komunikacijo z javnostmi ustrezno načrtovati. V teoretičnem delu diplomske naloge smo tako raziskovali, kako je vstop na novi trg potrebno komunikacijsko podpreti, v analitičnem delu diplome pa predlagamo komunikacijske aktivnosti, ki jih je potrebno uresničevati, da bi dosegli zastavljene cilje in vzpostavili prve odnose z javnostmi.
Keywords: odnosi z javnostmi, komunikacijska strategija, ciljne javnosti, komunikacijska sporočila, komunikacijska orodja, interakcija, neposredno komuniciranje, mediji, odnos.
Published: 18.12.2012; Views: 5538; Downloads: 330
.pdf Full text (11,17 MB)

4.
Personalizirana spletna prisotnost v izobraževanju
Ines Kožuh, Matjaž Debevc, Vladan Devedžić, Zoran Jeremić, 2012, published scientific conference contribution

Abstract: V članku predstavljamo idejo za učinkovito učenje v spletnem učnem okolju. Uporabnik, ki se pri reševanju naloge sreča s problemom, lahko zahteva pomoč drugih uporabnikov prek spletnih socialnih omrežij, brez da bi prekinil svoj učni proces in zapustil spletno učno okolje. Sistem samodejno predlaga uporabnike, ki bodo z večjo verjetnostjo rešili problem. Tako se uporabnikova učinkovitost pri učenju izboljšuje.
Keywords: apletna prisotnst, spletno učenje, komunikacijska orodja, e-učenje
Published: 01.06.2012; Views: 1274; Downloads: 56
URL Link to full text

5.
Pomen elektronskih prevajalskih orodij na primeru slovensko-nemškega glosarja s področja računalništva
Andrej Nemec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Prevajanje je zelo kompleksen proces, v katerem mora prevajalec poznati številna področja in biti pripravljen se vedno na novo učiti. Pri svojem delu skorajda ne more več brez uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije, ki je v njegovo stroko vnesla številne možnosti za hitrejše in učinkovitejše, a obenem nič manj kakovostno delo. Obenem ga je naglica razvoja postavila pred nova dejstva in izzive, da med vsemi možnostmi, ki jih ima na voljo, izbere tiste najbolj primerne. Za prevajalca je pomembno, da kritično presodi in ovrednoti, kaj mu katero od orodij ponuja in kdaj naj katero uporabi. Nenazadnje mora zadostiti pričakovanjem ciljne publike in normam ciljne kulture. Ni vseeno, ali prevaja besedilo s področja medicine ali vremensko napoved. Tudi orodja mu pri tem nudijo različno podporo. Orodja, ki so mu na voljo, so pomnilniki prevodov, terminološki slovarji, tezavri, elektronski slovarji, korpusi, sistemi statističnega strojnega prevajanja in glosarji. V diplomskem delu so podrobneje obravnavana zadnja tri orodja. V nalogi je predstavljena zanimiva primerjava spletnih prevajalnikov Google Translate in Microsoft Bing, predstavljen pa je tudi glosar računalniškega strokovnega izrazoslovja v obliki programa v programskem jeziku Visual Basic, ki sem ga sam programiral. Čeprav se zdi, da so zlasti spletni prevajalniki ena od najbolj perspektivnih tehnologij, ki je dosegla zavidljivo raven zanesljivosti in natančnosti, pa je tudi na podlagi opravljene analize in primerjave razvidno, da jim vseeno še veliko manjka, da bodo ustrezno kakovosten pripomoček v prevajalskem procesu.
Keywords: elektronska prevajalska orodja, informacijsko-komunikacijska tehnologija, prevajanje, korpus, sistemi statističnega strojnega prevajanja, Google Translate, Microsoft Bing, spletni prevajalnik, glosar, računalniški program
Published: 03.10.2012; Views: 1957; Downloads: 151
.pdf Full text (3,02 MB)

6.
PREGLED IN PRIMERJALNA ANALIZA REŠITEV ZA E-IZOBRAŽEVANJE
Igor Hertiš, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo zajema pregled in primerjano analizo rešitev za e-izobraževanje. V prvem delu smo predstavili osnove e-izobraževanja in možnosti, ki jih ta vrsta omogoča. V drugem delu smo se osredotočili na predstavitev orodij za upravljanje e-izobraževanja in nekatera izmed njih podrobneje obdelali. V tem delu smo prestavili tudi kriterije in s pomočjo le-teh izvedli primerjalno analizo. V tretjem delu smo izvedli testno e-izobraževanje in tako preizkusili vse izbrane rešitve za opravljanje e-izobraževanja. Na koncu smo preverili hipoteze in povzeli rezultate primerjalne analize.
Keywords: e-izobraževanje, primerjalna analiza, sistemi za upravljanje e-izobraževanja, funkcionalnosti, standardi, arhitektura, komunikacijska orodja, študija primera
Published: 19.12.2012; Views: 1031; Downloads: 134
.pdf Full text (4,63 MB)

7.
OBLIKOVANJE PODOBE ORGANIZACIJE S POMOČJO AVDIO – VIZUALNIH KOMUNIKACIJSKIH ORODIJ
Tevž Kresnik, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o identiteti in podobi organizacije. Govori o sistematičnem procesu za oblikovanje in krepitev podobe. Predstavljen je celovit program za upravljanje z blagovnimi znamkami. Proučena so komunikacijska orodja in njihova uporaba. Podana je tudi analiza uporabljenega družbenega programja. V drugem delu je predstavitev oblikovanja podobe na primeru organizacije Marenberg Kollektiv. Povedano je, v čem je smisel obstoja organizacije in kakšni so cilji za prihodnost. V nadaljevanju je analiza vizualne identitete organizacije in kako se ta odraža na različnih področjih njenega delovanja. Narejena je tudi predstavitev podobe s pomočjo avdio – vizualnih komunikacijskih orodij in njihova uporaba na družbenih platformah SoundCloud, Youtube in Facebook.
Keywords: blagovna znamka, vizualna identiteta, komunikacijska orodja, družbeno programje
Published: 15.04.2014; Views: 1104; Downloads: 63
URL Link to full text

8.
Učinkovito tržno komuniciranje samostojnega finančnega svetovalca
Jasmina Zidovnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Samostojni finančni svetovalci se poslužujejo različnih tržno-komunikacijskih orodij, da bi ljudem predstavili način dela zaupanja vrednega finančnega svetovalca. Predpostavlja se, da bolj kot finančni svetovalec posveča pozornost komuniciranju, razvijanju odnosov s posamezniki, dela na prepoznavnosti in upošteva želje posameznikov, več možnosti ima, da se bodo odločili za sodelovanje z njim. V diplomi se ukvarjamo z ustreznim načinom tržnega komuniciranja samostojnega finančnega svetovalca, ki je predvsem namenjeno pridobivanju in ohranjanju porabnikov ter širjenju dobrih informacij o njem drugim porabnikom.
Keywords: tržno komuniciranje, tržno-komunikacijska orodja, integrirano tržno komuniciranje, samostojni finančni svetovalec, osebne finance
Published: 11.12.2015; Views: 716; Downloads: 91
.pdf Full text (2,39 MB)

9.
Načrt marketinškega komuniciranja za hotel Mitra
Andreja Alič, 2016, specialist thesis

Abstract: Turizem je dinamična dejavnost, ki ima pomembno vlogo v nacionalnem in globalnem gospodarskem svetu. Ob ekonomskih ima tudi številne neekonomske prednosti, ki omogočajo spoznavanje in povezovanje ljudi ter prispevajo k razumevanju razlik, kultur in zgodb preteklosti, ki vplivajo tudi na sedanje življenje. Iskanje in pripovedovanje zanimivih zgodb skozi oblikovanje turistične ponudbe je eden izmed trendov sodobnega turizma, predstavlja pa tudi izziv njihove uporabe v marketinškem komuniciranju. Hotel Mitra, ki se nahaja v osrčju starega mestnega jedra Ptuja, je izkoristil to priložnost in v oblikovanje svoje ponudbe vpletel mnogo zanimivih zgodb okolja iz katerega izhaja. Ideja o hotelu z zgodbo oziroma vizija oblikovanja hotelske verige pod znamko »Story Hotels«, se je rodila v okviru svetovalnega podjetja za turizem Hosting d.o.o. in bila realizirana leta 2007. Specialistično delo je namenjeno pripravi načrta marketinškega komuniciranja za hotel Mitra in predstavlja izhodišče za nadaljnje razvojno marketinške aktivnosti hotela. Vsebina predlaganih rešitev je podana na podlagi proučenih teoretičnih značilnosti uporabe posameznega marketinškega orodja v luči doseganja zastavljenih ciljev ter na podlagi analize stanja in možnosti, s katerimi hotel trenutno razpolaga. Po preučitvi teoretičnih osnov je sledilo načrtovanje komunikacijskih aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja in oblikovanje skupnega načrta uporabe, v duhu integriranega marketinškega komuniciranja, s ciljem doseganja optimalnih rezultatov ob vloženih sredstvih in pričakovanih marketinško komunikacijskih učinkih. Glede na razpoložljivost sredstev namenjenih marketinškemu komuniciranju in zastavljenih ciljih, ostaja ključno orodje komunikacije osebna prodaja, s podporo neposredne prodaje in pospeševanja prodaje. Za doseganje in utrjevanje pozitivne podobe, ki prav tako vpliva na obisk in koriščenje storitev pa bodo še naprej pomembni okrepljeni odnosi z javnostmi in v manjši meri tudi oglaševanje, ki je zaradi cenovne zahtevnosti, uporabljeno v najmanjšem obsegu aktivnosti, vendar pa pomeni pomembno podporo ostalim komunikacijskim orodjem. Aktivnosti v okviru posameznega komunikacijskega orodja so bile izbrane v luči doseganja zastavljenih ciljev posameznega orodja oziroma razvojnih in marketinških ciljev podjetja. Sledilo je načrtovanje njihove izvedbe z določitvijo finančnega obsega, terminskega plana ter določitve odgovornih oseb izvedbe posamezne načrtovane aktivnosti po posameznem orodju. Za lažje spremljanje in kontrolo izvedbe aktivnosti so bili podani tudi indikatorji spremljanja pričakovanih rezultatov. Tako smo s predstavljeno vsebino dela iskali odgovore na ključna vprašanja priprave marketinškega načrta po metodi SOSTAC, kot tudi identificirali ključne aktivnosti izvedbe po modelu MMMMM. Specialistično delo podaja enega izmed možnih predlogov kombinacij aktivnosti in uporabe marketinških orodij z namenom doseganja zastavljenih marketinško komunikacijskih ciljev. Uporaba predlaganega načrta bo pokazala pravo uporabno vrednost podanih rešitev oziroma predstavljala izhodišče za prihodnje načrtovanje in izboljšave marketinških aktivnosti hotela Mitra.
Keywords: marketing, komuniciranje, marketinško komuniciranje, načrt marketinškega komuniciranja, komunikacijska orodja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredna in elektronska prodaja, odnosi z javnostmi, interno komuniciranje, turizem, hotel Mitra
Published: 29.03.2016; Views: 1069; Downloads: 151
.pdf Full text (3,00 MB)

10.
Uspešnost izvajanja evropskega projekta »Dvig prepoznavnosti in tržne uspešnosti integrirano pridelane zelenjave in sadja 'Najboljše iz Istre'« Kmetijske zadruge Agraria
Nina Maherl, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacije za svoj nastop na trgu morajo oblikovati komunikacijsko strategijo, s katero določijo, kdo so ciljne skupine, preko katerih komunikacijskih kanalov in s katerimi orodji bodo komunicirale z njimi, prepoznati priložnosti in nevarnosti na trgu, poznati svoj položaj na trgu in kako bodo zastavljene poslovne in prodajne cilje uresničevale skozi vnaprej skrbno načrtovane strategije. Strategije, ki smo jih zapisali v projektu predstavljenem v diplomskem delu so bile zastavljene tako, da smo ne le dosegli, vendar presegli zastavljene cilje. Načrtovano15-odstotno rast prihodkov od prodaje smo zvišali na 68,95 % in se predstavili na več dogodkih kot smo si začrtali ter tako presegli zastavljena cilja projekta.
Keywords: tržno komuniciranje, marketinški splet, komunikacijska strategija, komunikacijska orodja, uspešno izvajanje EU projektov
Published: 22.09.2016; Views: 308; Downloads: 39
.pdf Full text (1,84 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica