| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1095
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vodenje zaposlenih na daljavo v slovenski banki
Polona Vajdič Crnčan, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena tematika vodenja na daljavo. Pandemija COVID-19 je spremenila svet in odprla nove možnosti, na katere prej nismo pomislili ali pa smo mislili, da se bodo uveljavile šele v prihodnosti. Veliko podjetji je razmišljalo o delu od doma, kako bi to počasi uvedli v svoja podjetja, a je pandemija poskrbela, da so podjetja to morala uvesti v zelo kratkem času. Vodje in zaposleni so se začeli soočati z novimi izzivi. Vodenje je prešlo na drugo raven, ki je nova in še ne dobro raziskana. V raziskavi smo preverili, kako zaposleni različnih generacij, izobrazbe in spola dojemajo vodenje na daljavo. S pomočjo odgovorov na vprašalnikih smo primerjali njihova mnenja o vodenju, ko so bili v pisarnah in ko so delali od doma.
Keywords: vodenje, generacije, komuniciranje, motivacija
Published in DKUM: 24.03.2022; Views: 153; Downloads: 21
.pdf Full text (778,28 KB)

2.
Marketinško komuniciranje v fitnesu Fitinn
Monika Poboljšaj, 2021, master's thesis

Abstract: Za naš obstoj in razvoj v družbah komuniciranje predstavlja eno izmed glavnih dejavnosti, s katero se srečuje človek. Komuniciramo, odkar prijočemo na svet, ne samo z besedami, temveč tudi s kretnjami, pogledi, mimiko obraza in s premikanjem telesa nasploh. Vse naštete komunikacijske veščine skozi čas in razvoj spreminjamo in dopolnjujemo. Na enak način se tovrstna rast in razvoj dogajata v podjetjih. Z leti se komuniciranje nadgrajuje, saj je cilj vsakega podjetja, ohraniti svojo konkurenčno prednost, in s tem tudi svoje zveste uporabnike. Dobro poznavanje slednjih in razumevanje njihovih potreb je namreč pogoj za obstoj blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opisali, kaj razumemo pod pojmom marketinško komuniciranje, kakšne so njegove naloge, aktivnosti in instrumenti, katerih se podjetja poslužujejo za dosego dobrega poslovanja. Temu sledi podrobna predstavitev podjetja Fitinn, njihova ponudba storitev in instrumenti komuniciranja. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih rezultatov z vzorca 103 anketirancev raziskovali, kakšno je njihovo poznavanje izraza marketinško komuniciranje, pogostost obiskovanja fitnesa ter prepoznavanje fitnesa Fitinn in ocenjevanje zadovoljstva. Rezultate smo analizirali s pomočjo statističnega programa in jih prikazali v tabelah. Izvedli smo opisno statistiko oz. deskriptivno metodo ter uporabo parametričnih testov, s pomočjo katerih smo merili zadovoljstvo uporabnikov z marketinškim komuniciranjem glede na spol in starost. Prav tako smo ugotovili srednje močno in statistično pozitivno razliko med ocenjevanjem in poznavanjem izraza marketinško komuniciranje.
Keywords: komuniciranje, zadovoljstvo, oglaševanje, fitnes Fitinn
Published in DKUM: 23.12.2021; Views: 215; Downloads: 67
.pdf Full text (1,79 MB)

3.
Vloga in pomen komuniciranja v okviru vodenja
Tjaša-Tatjana Škufca, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Sporazumevanje in razumevanje se vedno in povsod začne s komuniciranjem. Tako je tudi pri vodenju podjetij. Vedno bolj se vodje zavedajo pomena komuniciranje, ker si želijo doseči uspeh v svojem podjetju. Zato vodje izbirajo načine in komunikacijske pristope, da podrejene navdušijo, motivirajo za timsko sodelovanje ter s tem izboljšajo učinkovitost podjetja. Vodje se zavedajo, da je možno enake stvari videti različno in jih izdelati drugače. Zato v podjetjih vodje zaposlene povezujejo z premišljeno in načrtovano vodeno komunikacijo. Uspeha željeni vodje z ustvarjalnostjo, združujejo strokovnjake različnih strok, da med seboj združujejo svoja znanja in s tem ustvarjajo konkurenčno prednost podjetja. Zato se uspešni vodje nenehno komunikacijsko izobražujejo. Vodje se zavedajo, da je dobro, da so podrejenim vzgled s svojim delom in pristopom, ki ga imajo. Zaposleni se čutijo sprejete, če je vodja pravičen. Veseli so, če vodja sprejema in ga zanimajo povratne informacije. To motivacijsko deluje na zaposlene v okolju v katerem delajo. V podjetju je pomembno vzdušje in klima, ki ga vodstvo ustvarja z medsebojnim spoštovanjem. Vodstvo določi kako bo v podjetju potekala komunikacija. Kdaj bo komunikacija potekala pisno. Kako bodo potekali kreativni sestani. Kako bodo sprejemali nove odločitve. Vodja vedno išče in usmerja nove rešitve, ker se vse nenehno spreminja. Dobro je, da vodja obvlada sebe, da ve kaj je sposoben narediti sam in česa ne. Vodja mora znati uporabiti vse vire, ki jih nudijo zaposleni. Naloga vodij je, da zaposlene inovativno motivira, navdušijo, jih razumejo, upoštevajo, ustrezno nagrajujejo, da so podrejeni produktivni ter učinkoviti. Za rast v podjetju je potrebno, da so odnosi v podjetju komunikacijsko učinkoviti v okolju vzpodbude, da potekajo odnosi v dobri komunikacijski klimi. Najpomembnejše izkušnje vodje dobijo z delom s podrejenimi in v teh odnosih nastane največ izzivov. Uspešno reševanje nastalih situacij, lahko vodi podjetje med najboljše. Vodje usmerjajo podrejene v sodelovanje z mehkim načinom vodenja. Uspešni in ustvarjalni vodje imajo pogum in zaupanje vase in poznajo delo v svojem podjetju. Trudijo se, da dajejo zgled in motivacija podrejenim. Podrejeni jim zato motivacijsko sledijo. Vodstva odločajo o delavni aktivnosti, načrtujejo cilje podjetja, določajo o času, ki ga imajo na voljo, da cilje dosežejo. Vodje načrtujejo kako bodo cilje dosegi in o tem kdo bo naloge izvajal. V situaciji konfliktov se vodje morajo znati obnašati in usmerjati podrejene. Pomembna uspešnih vodij je pravičnost, brez izjem. S tem si pridobivajo pri podrejenih spoštovanje in zaupanje. Odločitve vodje sprejemajo suvereno, odločno na podlagi napisane vizije, poslanstva podjetja ter načrtovanih ciljev. Vodje morajo imeti optimizem, ki motivira podrejene in pripomore k dobremu vzdušju v podjetju. Vodje, ki so uspešni, kažejo razumevanje za probleme podrejenih s simpatijo. Uspešni vodje imajo samozavest, da prevzamejo odgovornost za uspeh pa tudi za napake. Kadarkoli naloge niso opravljene kot so bile načrtovane, je vedno za to odgovoren vodja. Vodja je tisti, ki ni pravilno ocenil sposobnosti podrejenega. Teoretični del diplomskega projekta ima sedem poglavji. Prvo poglavje govori o vodenju z vrednotami, etiko, kulturo in stili vodenja. Osrednji del govori o komunikaciji in komuniciranju v okviru vodenja. Predzadnji del predstavi letno ocenjevanje. Na koncu bomo povzeli zaključek in potrdili hipoteze. vrednota
Keywords: vodenje, stili vodenja, komuniciranje, konflikti, ocenjevanje
Published in DKUM: 09.12.2021; Views: 345; Downloads: 78
.pdf Full text (497,95 KB)

4.
Prepoznavnost podjetja Cer - Cvet na družbenem omrežju Facebook
Barbara Cer, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naša življenja se iz dneva v dan spreminjajo. Sledimo tehnološkim razvojem in posledično sledimo tudi novim in inovativnim marketinškim pristopom in strategijam. Tradicionalni marketinški pristopi se spreminjajo in le te vztrajno zamenjujejo avtomatizirane oblike sodobnega digitalnega marketinga. Tovrstna oblika marketinga podjetjem prinaša ne le prednosti iz stroškovnega vidika, temveč močno pripomore k prepoznavnosti blagovnih znamk, njihovem boljšem targetiranju, boljši konverziji in boljšem dosegu. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu je na enem mestu zbranih veliko uporabnih in koristnih informacij o digitalnem marketingu. Opredelili smo digitalni marketing, njegove prednosti in slabosti, strategije in predstavili oblike digitalnega marketinga. Podrobneje smo predstavili tudi družbeno omrežje Facebook in kako lahko podjetje le to uporabi v svoj prid ter boljše rezultate svojega poslovanja. V praktičnem delu je podrobneje predstavljeno podjetje Cer – Cvet in njihova Facebook stran. Namen eksperimenta, ki je bil izveden v okviru diplomske naloge, je bilo dokazati, da lahko z doslednostjo in konsistentnimi objavami na Facebook strani, podjetje dosega pozitivne rezultate in učinke. Za obdobje enega meseca smo splanirali objave za dotično podjetje, jih redno objavljali na Facebook strani in analizirali dobljene rezultate. Na koncu smo na podlagi pridobljenih rezultatov tudi preverili zastavljeni hipotezi.
Keywords: Facebook, družbeno omrežje, marketinško komuniciranje, digitalni marketing, Cer – Cvet, prepoznavnost podjetja
Published in DKUM: 09.12.2021; Views: 233; Downloads: 35
.pdf Full text (2,24 MB)

5.
Marketinško komuniciranje blagovne znamke medex
Nina Milošič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: »Živimo v času, kjer je multipliciranje in segmentiranje ponudbe hitrejše od povpraševanja« (Razpet, 1999, str. 596). Te informacije se morajo zavedati podjetja, ki morajo poleg zadovoljitve potreb svojih odjemalcev razmišljati tudi o teh, ki jih ti sami pri sebi še niso ustvarili. Vse ideje morajo ustrezno komunicirati, pri tem pa ima velik pečat tudi sama blagovna znamka oz. njeno poznavanje v očeh odjemalcev. V diplomskem delu sprva obravnavamo marketinško komuniciranje kot pomemben skupek dejavnosti, preko katerih podjetje komunicira s kupci (Weis, 2011, str. 31). Za njegovo izvedbo si podjetja pomagajo z več koraki, katere posamezno opisujemo v nadaljevanju. V tretjem delu obravnavamo teorijo blagovne znamke, ki jo Kotler (1998, str. 303) opisuje kot obljubo prodajalca kupcu, da ima obravnavan objekt določene lastnosti, koristi in storitve. Podjetje z blagovno znamko jamči, da so njihovi izdelki kvalitetni. V okviru blagovne znamke poznamo uravnotežen pogled na blagovno znamko, kjer ločujemo notranji in zunanji pogled. V prvem gre za identiteto blagovne znamke, ki jo sestavljajo menedžerji, skrbniki in zaposleni, v drugem pa za premoženje blagovne znamke, ki ga tvorijo odjemalci, uporabniki in zainteresirana javnost (Pisnik Korda & Šebjan, 2011, str. 23). Podjetje Medex je bilo ustvarjeno leta 1954 in je v letih ustvarjanja danes eno vodilnih proizvajalcev prehranskih dopolnil v Evropi (Medex, 2021). Za analizo marketinškega komuniciranja blagovne znamke smo uporabili anketni vprašalnik, v katerem je sodelovalo 64 udeležencev. Ugotovili smo, da naši respondenti poznajo Medex, da ta zadovoljuje njihove potrebe in ga ti vidijo zaupanja vrednega in edinstvenega. Zavedajo se vpliva uravnoteženega pogleda na blagovno znamko, kakor tudi ocenjujejo, da le-tega pri blagovni znamki Medex poznajo. K temu pripomore tudi marketinško komuniciranje podjetja Medex, ki bo z njegovim ustreznim nadaljevanjem podjetju omogočalo uspehe še v nadaljevanju.
Keywords: marketing, marketinško komuniciranje, blagovna znamka, komunikacija, Medex
Published in DKUM: 10.11.2021; Views: 279; Downloads: 73
.pdf Full text (2,11 MB)

6.
Analiza marketinškega komuniciranja v podjetju Novatel, d. o. o.
Lara Bah, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Skozi diplomski projekt smo se seznanili s pomembnostjo marketinškega komuniciranja, s katerim podjetje vzpostavi stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Podrobneje smo obravnavali posamezna orodja marketinškega komuniciranja, kot so osebna prodaja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi in neposredni marketing. Vsako izmed omenjenih orodij ima svojo vlogo pri načrtu komuniciranja. Lahko jih uporabljamo posamično, vendar je za večjo učinkovitost bolje, da uporabljamo vsa orodja, ki se med sabo dopolnjujejo in povezujejo, hkrati. Pri analizi v podjetju Novatel smo ugotovili, da je glavni kanal komuniciranja osebna prodaja, s katero se trudijo poistovetiti z odjemalci ter pridobiti njihovo zaupanje. V podjetju so mnenja, da je osebni stik tisti, ki šteje največ ter da se tako lahko najbolj povežeš z odjemalci in jim nudiš, kar potrebujejo in zahtevajo. Poleg osebne prodaje za doseganje svojih ciljev uporabljajo tudi ostala orodja marketinškega komuniciranja. Prišli smo tudi do ugotovitve, da se podjetje Novatel sooča z nekaj pomanjkljivostmi na področju marketinškega komuniciranja, kar bodo v prihodnje skušali tudi odpraviti.
Keywords: marketinško komuniciranje, podjetje Novatel, osebna prodaja, analiza marketinškega komuniciranja
Published in DKUM: 09.11.2021; Views: 226; Downloads: 51
.pdf Full text (1,20 MB)

7.
Mobilno marketinško komuniciranje na primeru spletne trgovine Okay.si
Špela Šilak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Mobilne naprave so vsekakor postale nepogrešljiv del našega vsakdana. Uporabljamo jih že na vseh ravnem našega življenja – torej tudi v marketingu. S pomočjo mobilnih telefonov povečujemo raven digitalizacije, razpon katere pa nam omogoča boljše in lažje življenje. V marketinških vodah pa nam mobilne naprave pomenijo relativno nov komunikacijski medij, ki sicer obstaja že nekaj desetletij, vendar ne v takšni obliki, ki ga poznamo danes. Ta se je skozi leta nadgrajeval in izboljševal. Sedaj sam mobilni telefon ni samo komunikacijski medij, preko njega imamo uporabniki dostop do še več komunikacijskih medijev kot so družbena omrežja, mobilne aplikacije, znamčene mobilne igre itd. Mobilno marketinško komunikacijo smo opredelili in analizirali pri spletni trgovini Okay.si in pri odjemalcih preverili morebitne novosti na tem področju s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati slednjega so nam dali vpogled do mnenj in preferenc poznavalcev in odjemalcev spletne trgovine do še večje digitalizacije – torej do večje vpeljave mobilnega telefona v marketinško komuniciranje.
Keywords: mobilna naprava, marketing, komuniciranje, interaktivni medij
Published in DKUM: 08.11.2021; Views: 187; Downloads: 18
.pdf Full text (1,22 MB)

8.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Published in DKUM: 05.11.2021; Views: 216; Downloads: 30
.pdf Full text (1,31 MB)

9.
Prireditev kot orodje poslovnega komuniciranja
Tadeja Sobočan, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Prireditve se pojavljajo v obliki orodja poslovnega komuniciranja, ki je ključno za obstoj organizacij. Komuniciranje v organizacijah in tudi v družabnem življenju poteka neprekinjeno, česar se pogosto ne zavedamo. Prireditve izvajamo z namenom informiranja o nečem, z namenom obeleževanja pomembnih dogodkov. Prvi del diplomskega dela se nanaša na širitev in poglobitev znanja o poslovnem komuniciranju in prireditvah. Skozi širok nabor literature in virov različnih avtorjev in strokovnjakov bomo opredelili poslovno komuniciranje in njegov pomen. Poglavje se nadaljuje z opredelitvijo prireditev, pomenom prirejanja prireditev, uporabo poslovnega komuniciranja pri prireditvah, klasifikacijo prireditev in načrtovanjem ter izvedbo prireditev. V empiričnem delu bomo na praktičnem primeru opisali načrtovanje in izvajanje prireditve Dan čebule, ki se je odvijala na kmetiji Sobočan in je bila organizirana skupaj s poslovnimi partnerji. Predstavljeni bodo načrtovanje in izvedba prireditve Dneva čebule ter analiza prireditve s predlogi za izboljšavo.
Keywords: komuniciranje, poslovno komuniciranje, prireditev, dogodek, organizacija prireditev.
Published in DKUM: 28.10.2021; Views: 263; Downloads: 51
.pdf Full text (675,88 KB)

10.
Analiza procesa marketinškega komuniciranja dveh kampanj podjetja Časnik Večer
Žan Trontel, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes si poslovanja brez komunikacije med podjetjem in odjemalci ne moremo predstavljati, zato je marketinško komuniciranje bistvenega pomena za obstoj podjetij na trgu. Ker pa je konkurenca velika, je treba v komuniciranju izstopati in z ustvarjalnimi idejami privabiti odjemalce. V delu je predstavljena teorija marketinškega komuniciranja in opisane njene značilnosti. Predstavljeno je podjetje Časnik Večer d.o.o in njihovo delovanje na področju digitalnega marketinga. V sklopu podjetja sta predstavljeni tudi dve marketinški kampanji, s katerima je podjetje pridobilo nove odjemalce in na trg predstavila novo storitev. Delo vsebuje vizualne primere prodajnih oglasov in analizo uspešnosti dveh izbranih kampanj. Izkazalo se je, da podjetje Časnik Večer d.o.o izvaja marketinško komuniciranje zelo učinkovito in načrtovano. V samem procesu komuniciranja in analize pa je napredno in avtomatizirano s pomočjo raznih analitičnih in komunikacijskih orodij.
Keywords: Marketinško komuniciranje, digitalno marketinško komuniciranje, podjetje Časnik Večer d.o.o, proces marketinškega komuniciranja
Published in DKUM: 26.10.2021; Views: 229; Downloads: 25
.pdf Full text (2,22 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica