| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1128
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Strategije pogajanj kot vodilo uspešnega delovanja organizacije
Matej Urbanč, 2023, master's thesis

Abstract: Pogajanja so neločljiv del našega vsakdana, četudi se tega pogosto ne zavedamo. Nenehno se znajdemo v situacijah, kjer si želimo pridobiti nekaj, česar trenutno nimamo. Pogajanja predstavljajo ključno orodje za doseganje teh želenih ciljev. V življenju imamo različne interese, stališča in cilje, a so pogajanja tisti proces, ki omogočajo, da se te razlike premostijo z namenom osvojitve želenega stanja. Tudi v gospodarstvu se pogosto srečujemo z različnimi interesi med partnerji in organizacijami. Ta neskladja so v resnici gonilna sila napredka, saj spodbujajo iskanje rešitev in inovacij. Usklajevanje stališč je ključno za učinkovito delovanje in sodelovanje med organizacijami, saj omogoča, da se kljub razlikam dosežejo skupni cilji. Pogajanja so tako most med različnimi interesi in so ključna za doseganje uspeha tako na osebni kot tudi poslovni ravni, so pogoj za konkurenčno delovanje in uresničevanje poslanstva organizacij. Glavni namen pogajanj je doseči sklenitev dogovora, čeprav je pot do tega cilja pogosto zapletena in zahtevna. Ključnega pomena za uspeh pogajanj so pripravljenost in spretnosti pogajalcev ter način, kako se znajdejo v procesu pogajanj. Uspešni pogajalci se osredotočajo na svoje prednosti in hkrati znajo nadzirati svoja ravnanja, vztrajajo s potrpežljivostjo, iščejo kompromise in kreativne rešitve ter si prizadevajo premagovati razlike med udeleženci. V pogajalskem procesu imamo na voljo različne strategije in taktike, ki vplivajo na izid pogajanj. Izbor teh strategij je ključen, saj lahko odločilno vplivajo na končni rezultat. Pomembno je znati pravilno uporabiti različne pristope in prilagoditi svojo taktiko glede na posamezno situacijo in razpoloženje ter zahteve nasprotne strani. Poznavanje, kako in kdaj uporabiti določene metode, je ključno za doseganje optimalnih rezultatov in ciljev pogajanj. V magistrski nalogi smo predstavili namen in poglavitne značilnosti, cilje ter pristope k pogajanjem. Poudarili smo njihov pomen pri razreševanju konfliktnih situacij, ki nastanejo zaradi neskladnosti interesov pogajalcev. Dotaknili smo se komunikacijskih dimenzij pogajanj in opozorili na primerno izražanje stališč drugim sogovornikom ter izpostavili etična ravnanja na pogajanjih. V nadaljevanju smo se osredotočili na pogajalce kot udeležence pogajanj in izrazili pomembnost, da poznamo sebe kot pogajalca ter svoje prednosti in slabosti. Spoznali smo dejstvo, da se dobri pogajalci ne rodijo, temveč to postanejo s pomočjo vaj in izkušenj. Analizirali smo tudi izsledke raziskave, ki kažejo, da smo kot pogajalci preveč prepričani vase in pogosto nepotrpežljivi. Izkazali smo tudi pomembnost z zadovoljstvom in dobrim počutjem na delovnem mestu, kar motivira pogajalce k večji angažiranosti in učinkovitosti. V poglavju o pogajalskih strategijah in taktikah smo navedli vrste le-teh in njihove značilnosti ter uporabnost. Poudarili smo, kako ključno je izbirati pravilne strategije in taktike glede na okoliščine, v katerih potekajo pogajanja, z upoštevanjem naravnanosti drugih udeležencev. Poglobili smo se v analizo celotnega procesa pogajanj. Izpostavili smo ključnost priprav, izbiro ustreznih pogajalcev in zbiranje informacij o drugih udeležencih ter njihovih ciljih. Hkrati smo izrazili nujnost po določitvi lastnih ciljev in pripravo načrta za njihovo doseganje. V začetni fazi pogajanj se izrazi naša pripravljenost, ki jo je ključno podkrepiti s pravilnimi pristopi in ustvarjanjem primernega delovnega okolja ter ravnanj, ki omogočajo učinkovite razprave. Poudarili smo pomen zbliževanja stališč, ki je odločilen za doseganje končnega dogovora. Obravnavali smo tehnike zaključevanja pogajanj in izbire pravega momenta ter vrednotenje doseženega. Spoznali smo pogajanja v okviru socialnega dialoga med socialnimi partnerji na primeru kolektivnih pogajanj za sprejem Kolektivne pogodbe komunalnih dejavnosti ter izvedli in analizirali intervju s karierno pogajalko teh pogajanj.
Keywords: poslovna pogajanja, udeleženci v pogajanjih, pogajalski proces, pogajalske strategije, komuniciranje v pogajanjih, sporazum
Published in DKUM: 23.11.2023; Views: 69; Downloads: 5
.pdf Full text (2,06 MB)

2.
Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
Ana Tomaž, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je sredstvo, s katerim podjetja neposredno ali posredno obveščajo, prepričujejo in opominjajo potrošnike o izdelkih in blagovnih znamkah, ki jih ponujajo na trgu. V okviru tega termina morajo vodje marketinga razumeti osnove komunikologije, modele integriranega marketinškega komuniciranja in instrumente, saj bodo lahko le tako na trgu ustvarili uspešne marketinške strategije. Ker poznavanje marketinških orodji in strategij dandanes ni dovolj, je za uspešno prodajo in rast podjetja nujno poznavanje svojih odjemalcev. Vedenje porabnikov je proces odločanja in fizične aktivnosti, ki se pojavlja pri posamezniku pri vrednotenju, pridobivanju, uporabi in »znebitvi« dobrin in storitev. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev komuniciranja, instrumentov marketinškega komuniciranja, digitalnega marketinga, vedenja odjemalcev in potrošnikov sobnih rastlin. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Onylplants ter njihovo ponudbo storitev, izdelkov in pojavljanja na družbenih omrežjih ter spletni strani. Empirični del naloge vsebuje raziskavo, kjer smo na osnovi strukturiranega intervjuja in anketnega vprašalnika raziskovali marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev podjetja Onylplants. Specifično smo se osredotočili na družbena omrežja, starostne skupine in dejavnike, ki vplivajo na odjemalce ter njihovo potrošnjo v podjetju. Ugotovili smo, da je Instagram ključna platforma za pridobivanje odjemalcev ter, da bi podjetje Onylplants večina trenutnih kupcev priporočila drugim. Prav tako lahko potrdimo, da so milenjici najštevilčnejši kupci, ki si bi za dodaten vir informacij želeli platformo TikTok.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, sobne rastline, družbena omrežja, vedenje odjemalcev
Published in DKUM: 20.11.2023; Views: 109; Downloads: 17
.pdf Full text (2,26 MB)

3.
Uporaba spletnih aplikacij in orodij za pomoč managementu podjetja
Nina Kitel, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V digitalni dobi se management podjetij sooča z izzivi hitro spreminjajočega se poslovnega okolja, kjeragilnost, učinkovitost in inovativnostpostajajo ključni dejavniki uspeha. Spletna orodja in aplikacije so postaliodličen pripomoček za uspešno obvladovanje teh izzivov,saj omogočajo prehod iz tradicionalnih pristopov k bolj prilagodljivim, učinkovitim in hitrim načinom dela.V diplomskinalogise osredotočamo prav na to preobrazbo, pri čemer v ospredje postavimo analizo aplikacij za namen izboljšanja projektnega managementa, komuniciranja v podjetju terupravljanja človeškihvirov.Vteoretičnemdeludiplomske naloge predstavimomanagement v digitalni dobi,vosrednjemdelunaloge pa obravnavamoorodjaTrello, Asana, Jira, Slack,Zoom, Gusto in Workable.Programske opremeopišemoz vidika funkcionalnosti,finančnega aspekta (plačljivih planov) ter prednosti in slabosti.V študiji primerapreko intervjujapredstavimovrednosti aplikacijeza podjetje še iz prve roke. V sklepu so povzete glavne ugotovitve naloge, ki poudarjajo pomembnost učinkovitega upravljanja s pomočjo spletnih aplikacij in orodij v sodobnem poslovnem okolju.S sklepom diplomske naloge povzamemo bistvene ugotovitve. Te izpostavljajo ključno vlogo spletnih aplikacij in orodij pri doseganju učinkovitega managementa v sodobnem poslovnem okolju.Z aplikacijami Trello, Asana in Jira podjetje učinkoviteje izpolnjuje naloge projektnega managementa, aplikaciji Slack in Zoompospešitainizboljšata komuniciranje v podjetju,aplikaciji Gusto in Workable pa bistveno olajšataupravljanjezaposlenih.Omeniti velja,da pravilna implementacija in uporaba teh rešitev nistazgolj tehnični vidik, ampak predstavljatastrateški korak, ki organizacijamomogoča, da premagajo izzive ter ohranijo konkurenčno prednost na trgu.
Keywords: spletna orodja, spletne aplikacije, management, podjetje, projektni management, komuniciranje, upravljanje s človeškimi viri
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 102; Downloads: 11
.pdf Full text (2,99 MB)

4.
Veščine uspešnih računovodij ter komuniciranje kot pomembna kompetenca
Maruša Štancer, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Ko pomislimo na poklic računovodje, si pogosto najprej predstavljamo nadzorovanje denarnih transakcij, shranjevanje in analiziranje finančnih informacij ter obdelavo ogromnih količin podatkov. Vse to so ključne naloge računovodij, a vendar pogosto spregledamo veščino, brez katere se tega poklica ne da opravljati. To je komuniciranje, ki je nujno za posredovanje informacij, kar pa je glavni namen računovodstva. Zaradi nenehnega zviševanja standardov, razvoja tehnologij in pričakovanj se morajo računovodje konstantno izobraževati in nadgrajevati svoje splošne in specifične kompetence, vključno z veščino komuniciranja. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali, ali računovodje upoštevajo Kodeks poklicne etike računovodij, katere so veščine uspešnih računovodij ter ali le-ti obiskujejo dodatna izobraževanja in tečaje za izboljšanje svojih kompetenc. V anketi je sodelovalo 42 udeležencev, ki smo jih naključno izbrali s pomočjo spleta. Vsi udeleženci so izključno iz računovodske stroke. Ugotovili smo, da računovodje pri svojem delu aktivno upoštevajo Kodeks poklicne etike računovodij, vendar pa ne vedo, kaj vse točno vsebuje. Raziskava je pokazala, da se večina računovodij udeležuje dodatnih izobraževanj in tečajev za izboljšanje svojih delovnih kompetenc.
Keywords: računovodstvo, komuniciranje, kompetence, uspešne računovodje
Published in DKUM: 02.11.2023; Views: 104; Downloads: 9
.pdf Full text (958,09 KB)

5.
Instagram in Tiktok kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili
Lea Kukovec, 2023, master's thesis

Abstract: Družbeni omrežji Instagram in TIkTok sta v zadnjih nekaj letih, zaradi vse večje digitalizacije sveta, postali nadvse priljubljeni in vse pogosteje uporabljeni spletni platformi. Ker je število dnevnih aktivnih uporabnikov iz dneva v dan naraščalo so podjetja in blagovne znamke pričele opažati izjemen potencial v uporabnosti Instagram-a in TikTok-a tudi za poslovne namene – med drugimi dokaj enostaven in učinkovit način doseganja željene ciljne skupine z minimalnimi finančnimi vložki, možnost aktivnega spremljanja odzivov, potreb ter želja posameznikov in posameznic, prilagajanje vsebin glede na demografske dejavnike ciljnih skupin itd. V okviru našega magistrskega dela smo se skladno z izbrano tematiko poglobili v svet ženskih športnih oblačil in skozi teoretični in praktični del raziskali uporabnost Instagram-a in TikTok-a kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili. V teoretičnem delu smo najprej predstavili temeljna izhodišča in pojme, nato pa smo se v osrednjem delu osredotočili na podrobno predstavitev, opredelitev in analizo posamičnega družbenega omrežja, kjer smo definirali prednosti in slabosti ter navedli in opisali različne načine, ki jih blagovne znamke z ženskimi športnimi oblačili lahko izkoristijo za namene učinkovitega marketinškega komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Z namenom pridobitve resničnih in verodostojnih informacij iz prakse smo tekom zaključnega dela oblikovali tudi strukturiran anketi vprašalnik, s pomočjo katerega smo v prvi vrsti podkrepili teoretični del, in nadalje, na podlagi prejetih rezultatov potrdili oz. zavrnili zastavljene hipoteze.
Keywords: blagovne znamke, ženska športna oblačila, marketinško komuniciranje, Instagram, TikTok, Social Media Marketing.
Published in DKUM: 26.10.2023; Views: 120; Downloads: 27
.pdf Full text (3,37 MB)

6.
Vedenje porabnikov glede na spremembe elementov spletne strani
Tilen Piskule, 2023, master's thesis

Abstract: Razvoj družbe in dejstvo, da se vedno več ljudi odloča za nakup izdelkov in storitev preko spleta, je pomembno, da je vsebina spletne strani dobro opremljena s pravilno izbranimi, oblikovanimi in odzivnimi spletnimi elementi. Pojma uporabniški vmesnik (ang. User interface) in uporabniška izkušnja (user experience) sta med seboj zelo povezana, vendar obstajajo določene razlike. Uporabniški vmesnik (UI) zajema interaktivno plat spletne strani, pri kateri uporabnik uporablja pripomočke kot so tipkovnica, miška, ipd., da se skozi vmesnik navigira in pride do želenih podatkov spletne strani, medtem ko se uporabniška izkušnja nanaša na celotno izkušnjo, ki jo ima oseba pri interakciji s spletno stranjo. Zajema vse vidike uporabnikove interakcije, vključno z njihovimi zaznavami, čustvi, preferencami in mislimi pred, med in po uporabi spletne strani. V magistrskem delu želimo raziskati področje vedenja porabnikov glede na spremembo elementov spletne strani. Zanima nas kako se porabniki obnašajo glede na spremembe subtilnih elementov spletne strani in v kakšni meri lahko opazimo to razliko. Namen je ugotoviti s pomočjo katerih dejavnikov, spletna stran, dobi največ klikov na ponudbo in kako pomembna je mobilna odzivnost v današnjem času. Ugotoviti želimo kako so porabniki občutljivi na spremembe in enostavnost uporabniške izkušnje. V sodobni digitalni dobi je naša raziskava razkrila izjemen pomen odzivnega dizajna spletnih strani. Celo najmanjše subtilne spremembe elementov spletne strani lahko pomembno vplivajo na vedenje uporabnikov ter lahko znatno vplivajo na prihodek podjetij. Raziskava je nedvoumno poudarila nujnost odzivnega oblikovanja v digitalni dobi. Neuspeh pri optimizaciji mobilnega spletnega mesta zatira konkurenčnost podjetij. Tukaj lahko predvsem poudarimo pomembnost testiranja (A/B) subtilnih sprememb elementov, kljub temu, da na prvi pogled spremembe ne delujejo pomembne. Iz raziskave je razvidno, da strateško postavljenega gumba za poziv k dejanju nad mejo vidnega polja prinese pomembne pozitivne spremembe poslovanja. Odziven dizajn ni več možnost, ampak je strateški temelj digitalnega uspeha.
Keywords: Poslovno komuniciranje, vedenje porabnikov, zadovoljstvo porabnikov, uporabniška izkušnja, odziven uporabniški vmesnik
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 103; Downloads: 8
.pdf Full text (6,80 MB)

7.
Analiza oglaševanja in pospeševanja prodaje v podjetju Terme Olimia, d.d.
Tamara Zorenč, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je v sodobnem času ena ključnih komponent v procesu trženja in tega se morajo dobro zavedati v podjetjih. Na poti doseganja zastavljenih ciljev je zelo pomembno, kako ima podjetje začrtane marketinške komunikacijske poti. V želji po konkurenčni prednosti na trgu mora podjetje stremeti k prilagajanju ciljni skupini odjemalcev in slediti sodobnim trendom. Vsekakor je želja vsakega uspešnega podjetja, da ustvari čim večji dobiček in posledično lažje ustvarja konkurenčno prednost oziroma jo samo še povečuje. V sodobnem času sta zelo pomembna način in kakovost informiranja potrošnikov. Podjetja poskušajo z informiranjem pridobiti nove potrošnike ter ustreči njihovim željam in potrebam. Vsekakor morajo podjetja spominjati in prepričati že obstoječe odjemalce, da ponovno kupijo izdelek oziroma koristijo storitev. V magistrskem delu smo preučevali del marketinškega spleta. Zaradi obširnosti področja smo se podrobneje opredelili na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Glavni cilj magistrske naloge je bil ugotoviti, kako ter na kakšen način v podjetju Terme Olimia, d. d. oglašujejo in katera orodja že uporabljajo za pospeševanje prodaje. Skozi magistrsko nalogo smo opredelili teoretična spoznanja o oglaševanju in pospeševanju prodaje. Opredelili smo cilje oglaševanja ter možne načine uporabe oglaševanja za podjetja. Sočasno smo preučili še prednosti ter slabosti oglaševanja za podjetja. Skozi teoretična spoznanja smo prav tako opredelili cilje pospeševanje prodaje. Definirali smo njegove prednosti in slabosti ter našteli in opredelili orodja, ki jih podjetja lahko uporabijo za pospeševanje prodaje v podjetju. V praktičnem delu magistrske naloge smo našteli in opisali metode oglaševanja, ki jih podjetje uporablja, ter podali različne primere oglaševanja v podjetju. Nadaljevali smo z raziskovanjem, katera orodja za pospeševanje prodaje podjetje uporablja, ter podali praktične primere uporabe le-teh. V zadnjem delu magistrske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika. Z anketo smo anketirance spraševali o poznavanju podjetja Terme Olimia, d. d. Anketirance smo povprašali o načinih oglaševanja in pospeševanja prodaje, ki jih zaznajo za podjetje. Povprašali smo jih, katera orodja oziroma načini oglaševanja in pospeševanja prodaje bi jim najbolj ustrezala ter pritegnila njihovo pozornost. Podjetje Terme Olimia, d. d. je uspešno podjetje, ki je prepoznavno na domačem kot tudi na tujem trgu. Vedno stremijo k doseganju konkurenčne prednosti in svoje odjemalce vedno znova presenečajo z novimi ponudbami. Svojim gostom ponujajo vedno večje udobje in s tem tudi dosegajo dobre finančne cilje.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, pospeševanje prodaje, orodja pospeševanja prodaje.
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 87; Downloads: 29
.pdf Full text (3,19 MB)

8.
Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Katarina Hriberšek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Keywords: Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Published in DKUM: 19.10.2023; Views: 114; Downloads: 14
.pdf Full text (3,36 MB)

9.
Marketinško komuniciranje v podjetju CCC
Vanesa Vučko, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu bomo najprej predstavili razlago zveze marketinško komuniciranje. Opisali bomo proces komuniciranja, ki je najpomembnejši in neizogiben del našega vsakdana. Pomemben del marketinškega komuniciranja je tudi management, ki sestoji iz različnih procesov, in sicer: določanje ciljnega občinstva, določanje ciljev komuniciranja, oblikovanje sporočil, izbiranje in določanje kanalov komuniciranja, določanje proračuna, izbiranje in merjenje učinkovitosti promocijskih orodij ter na koncu oblikovanje spleta marketinškega komuniciranja. Največji poudarek v našem diplomskem delu pa smo namenili instrumentom marketinškega komuniciranja: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi in neposredno marketinško komuniciranje. Ta del bomo uporabili tako v teoretičnem kot tudi v empiričnem delu. Slednji se začne z opisom pomembnih podatkov v podjetju CCC. Raziskali bomo skupine izdelkov, ki jih prodaja podjetje tako na spletu kot tudi fizično v trgovini. Na osnovi teorije bomo analizirali instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju, ki so osnova za uspešno trgovanje. Analizirali smo tudi trg obutvene industrije, ki sicer ni tako velik, kot je tekstilna industrija, zato bomo podali nekatere smernice in predloge za izboljšanje dejavnosti komuniciranja v marketingu v podjetju CCC. Na koncu bomo diplomsko delo povezali v sklep kot eno celoto.
Keywords: marketinško komuniciranje, podjetje CCC, instrumenti, obutvena industrija, management marketinškega komuniciranja
Published in DKUM: 16.10.2023; Views: 134; Downloads: 22
.pdf Full text (2,51 MB)

10.
Metode pospeševanja prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita
Iva Zidarič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo temelji na metodah pospeševanja prodaje v podjetju Kozmetika Afrodita. To temo smo izbrali, ker menimo, da so metode pospeševanja prodaje vedno bolj pomembne pri stiku podjetja z njegovimi obstoječimi in potencialnimi odjemalci. Pomembno je, da se zavedamo, da se trendi in okolje neprestano spreminjajo, s čimer se spreminjajo tudi navade odjemalcev. Prilagajanje na spremembe v okolju in spremembe pri odjemalcih daje podjetju dodano vrednost. Metode pospeševanja prodaje postajajo vedno večji dejavnik pri delovanju strategije podjetja. Mnoga, predvsem večja podjetja omenjene metode že izvajajo. V uvodnem poglavju diplomskega dela smo opredelili problem, namen, cilje in hipoteze, ki smo jih zastavili. V drugem poglavju pojasnimo pomen marketinškega komuniciranja, predstavimo elemente komuniciranja ter opisujemo devet prvin procesa komuniciranja. Našteli smo cilje marketinškega komuniciranja in natančno predstavili najpomembnejše metode marketinškega komuniciranja. V tretjem poglavju smo natančno opisali in opredelili pomen pospeševanja prodaje in jasno opredelili cilje in metode pospeševanja prodaje. Zaradi obširnosti in vedno večje pomembnosti metod pospeševanja prodaje smo te v tretjem poglavju razdelili v tri pomembne skupine, in sicer metode pospeševanja prodaje, usmerjene na porabnike, metode pospeševanja prodaje, usmerjene na trgovske posrednike, ter metode pospeševanja prodaje, usmerjene na lastno prodajno osebje. Pri vseh teh skupinah smo tudi našteli in opisali najpomembnejše in najbolj uporabljane metode. V četrtem, aplikativnem delu smo opisali izbrano podjetje Kozmetika Afrodita in predstavili njegovo vizijo, poslanstvo in vrednote. Zaradi široke ponudbe izdelkov smo le-te razdelili v dve skupini, to so izdelki linije Afrodita Cosmetics in izdelki Afrodita Professional. Da smo lahko opravili raziskavo in preverili zastavljene hipoteze, smo opravili dva poglobljena intervjuja z zaposlenima v podjetju. S tema intervjujema smo preučili metode pospeševanja prodaje v podjetju. Na podlagi rezultatov intervjujev smo prvo zastavljeno hipotezo sprejeli, naslednje tri pa zavrnili.
Keywords: metode, pospeševanje prodaje, komuniciranje, Kozmetika Afrodita, podjetje, odjemalci, prodajalci.
Published in DKUM: 16.10.2023; Views: 136; Downloads: 24
.pdf Full text (1,10 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica