| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1143
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Učinkovitost komuniciranja Policijske uprave Maribor z javnostmi na primeru družbenega omrežja Facebook
Vid Pajer, 2024, master's thesis

Abstract: Pomen odnosov z javnostmi organizacij v javnem sektorju je v dobi družbenih medijev vse večji. Učinkovitost komuniciranja na družbenih omrežjih je tesno povezana z odzivi uporabnikov. V tej magistrski nalogi so bile preučene objave Policijske uprave Maribor na Facebooku, s kvantitativnimi metodami pa prepoznani dejavniki, ki povečujejo uporabniško angažiranost. Ugotovili smo, da k temu pripomoreta izogibanje pretiranemu kombiniranju tipov objav in načrtovanje objav v jutranjih urah. Obveščanje o operativnem delu policije in pozivanje k pomoči pri zbiranju informacij povečujeta število delitev objave med uporabniki.
Keywords: Policijska uprava Maribor, komuniciranje, odnosi z javnostmi, družbena omrežja
Published in DKUM: 11.07.2024; Views: 23; Downloads: 2
.pdf Full text (2,11 MB)

2.
Stili vodenja, kultura in poslovni običaji - primerjava Slovenije in ZDA
Anej Krajnc, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Poglobili smo se v različne sloge vodenja tako v Sloveniji kot tudi v ZDA. Spoznali smo nove informacije o različnih pristopih k vodenju, komunikaciji in motivaciji zaposlenih. Prav tako smo natančno preučili in primerjali kulturi obeh držav, vključno z njihovimi poslovnimi običaji. Naše ugotovitve nakazujejo, da so ZDA in Slovenija v številnih pogledih podobni, vendar obstajajo tudi nekatere razlike. Na primer, opazili smo različne sloge vodenja, pri čemer je avtokratski stil vodenja bolj razširjen v Sloveniji, medtem ko so v ZDA bolj naklonjeni demokratičnemu pristopu. Razlike se kažejo tudi v načinu komunikacije, kjer je v ZDA poudarek na učinkoviti komunikaciji za dosego ciljev, medtem ko je v Sloveniji več poudarka na osebnem vidiku komunikacije. Ameriška podjetja se bolj osredotočajo na prilagajanje motivacijskih sistemov posameznim potrebam zaposlenih in spodbujajo večjo individualizacijo, medtem ko so v Sloveniji motivacijski sistemi pogosteje usmerjeni na splošne standarde in pravila. Organizacijska kultura v ZDA je bolj odprta, inovativna in agilna v primerjavi s slovenskimi podjetji, ki so pogosto bolj hierarhična in tradicionalna. Glede poslovnih običajev je opaziti, da so urejena poslovna oblačila prisotna v obeh državah, vendar še vedno obstajajo razlike v načinu pozdravljanja in uporabi imen ter vikanju in tikanju. Naša manjša velikost nas ločuje od dosežkov, ki jih vidimo v večjih državah. Za doseganje večje konkurenčnosti bi morali povečati inovacije, digitalizacijo, izobraževanje in globalno prisotnost. Čeprav je to izzivno, že majhni koraki lahko pripomorejo k večjemu uspehu in prepoznavnosti. V naši nalogi smo dodali tudi tabelo za primerjavo, ki zajema vse teoretično obravnavane vidike. Ta tabela bi lahko bila koristna za vsakogar, ki se pripravlja na poslovno pot v ZDA, saj lahko iz nje izve, kaj pričakovati na tistem trgu. Čeprav smo si podobni, je priprava na sodelovanje s tujimi poslovnimi partnerji ključna za uspeh.
Keywords: Stili vodenja, Slovenija, ZDA, moč, odgovornost, komuniciranje, motiviranje, kultura, poslovni običaji, poslovni bonton.
Published in DKUM: 09.07.2024; Views: 28; Downloads: 1
.pdf Full text (578,33 KB)

3.
Digitalno marketinško komuniciranje
Lucijan Kantoci, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje preživljajo vedno več časa za malimi ekrani, bodisi mobilniki, računalniki itd. To so podjetja seveda prepoznala, zato vedno več pozornosti usmerjajo v digitalni marketing. Ljudje si z brskanjem po spletu, listanjem po Facebooku, Instagramu … krajšajo čas in se preprosto sprostijo ter odklopijo od realnega stresnega življenja. Med tem brskanjem in listanjem pa našo pozornost zmotijo tudi reklame. V prvem delu diplomskega projekta (teoretični del) bomo spoznali marketing, natančneje digitalni marketing, ter digitalne kanale. Najprej bomo o vseh naštetih povedali nekaj na splošno kasneje pa še predstavili odnos, razlike in primerjave med omenjenima marketingoma. V drugem delu diplomskega projekta (praktični del) bomo predstavili vprašalnik, ki smo ga ustvarili in uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo, kaj je ljudem pomembno pri oglasih, kaj ne, kaj jih pritegne, kaj ne, kako dolgo se ob oglasu zadržijo, kako pogosto se odločijo za nakup, ali je koronavirus kaj vplival na njihovo nakupovanje preko spleta, kateri marketing (tradicionalni ali digitalni) se jim zdi bolj učinkovit, kaj najpogosteje kupujejo preko spleta ipd. V zaključku bomo pregledali zadane hipoteze ter jih potrdili ali ovrgli, predstavili problem digitalnega marketinškega komuniciranja in podali izboljšave.
Keywords: digitalno marketinško komuniciranje, oglasi, vprašalnik, digitalni kanali, marketing, digitalni marketing.
Published in DKUM: 12.06.2024; Views: 88; Downloads: 36
.pdf Full text (3,39 MB)

4.
Problemi v komunikaciji med Romi in policisti
Igor Stošič, Bojana Virjent, Branko Novak, 2007, published scientific conference contribution

Keywords: subkultura, Romi, policisti, komuniciranje, sodelovanje, spoštovanje
Published in DKUM: 30.05.2024; Views: 68; Downloads: 1
.pdf Full text (905,58 KB)

5.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, published scientific conference contribution

Keywords: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 159; Downloads: 6
.pdf Full text (735,64 KB)

6.
Komunikacijski stili slovenskih kriminalistov
Irena Gorenak, 2006, published professional conference contribution

Keywords: kriminalisti, komuniciranje, načini komuniciranja, stili komuniciranja
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 167; Downloads: 4
.pdf Full text (349,53 KB)

7.
Organizacija usposabljanja slovenskih policistov za potrebe mirovnih misij
Robert Kerep, 2006, published professional conference contribution

Keywords: policija, usposabljanje, mirovne operacije, izobraževanje, komuniciranje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 108; Downloads: 3
.pdf Full text (603,52 KB)

8.
9.
Povezanost vertikalnega komuniciranja in zadovoljstva policistov pri delu v slovenski policiji
Irena Gorenak, 2005, published scientific conference contribution

Keywords: policija, policisti, komuniciranje, vertikalno komuniciranje, zadovoljstvo pri delu
Published in DKUM: 21.03.2024; Views: 145; Downloads: 4
.pdf Full text (224,34 KB)

10.
Vloga in pomen stikov z javnostjo v slovenski policiji
Franc Virtič, Milan Pagon, 2002, published scientific conference contribution

Keywords: stiki z javnostjo, policija, zagotavljanje varnosti, javno mnenje, komuniciranje, računalniki, internet
Published in DKUM: 11.03.2024; Views: 132; Downloads: 4
.pdf Full text (278,34 KB)

Search done in 8.41 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica