| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Doživetja in komodifikacija izkustva tveganja : primer popkulturnega fenomena serije Squid Game in iger preživetja
Jovana Grujović, 2025, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje komodifikacijo izkustva tveganja v kontekstu popkulturnega fenomena serije Squid Game in iz nje izpeljanega produkta – »the Trials experience«. Namen diplomskega dela je razširiti znanje o produktih doživetij z elementi popkulturne medijske produkcije. V teoretičnem delu smo predstavili izkustveno ekonomijo v sodobni družbi in vse večjo razširjenost komodifikacije in igrifikacije ter specifike popkulturnega turizma. V tem kontekstu smo predstavili tudi izbrano serijo in analizirani doživljajski produkt – igre preživetja. Empirični del zajema dve analizi, in sicer tematsko in multimodalno. S pomočjo tematske analize smo najprej analizirali promocijski diskurz na uradnih spletnih komunikacijskih kanalih doživljajskega produkta, da bi identificirali obljube, prek katerih se komodificira tveganje. Nato smo z multimodalno analizo uporabniško generiranih vsebin, konkretno video posnetkov udeležencev doživetja, odkrivali, kako ti doživljajo in reprezentirajo svojo izkušnjo na Instagramu. Rezultati obeh analiz pričajo o kompleksnosti poblagovljenja izkušnje tveganja, kjer strah in tveganje postaneta tržni dobrini, prilagojeni potrebam potrošnikov.
Keywords: doživetje, komodifikacija, izkustvo tveganja, Squid Game, the Trials experience, popularna kultura
Published in DKUM: 26.03.2025; Views: 0; Downloads: (1 vote)
.pdf Full text (1,63 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica