| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ali pomeni "Schengen" izgubo komitentov? : diplomsko delo
Polona Blaj, 2008, undergraduate thesis

Keywords: špedicija, komitenti, carinjenje, carinski sporazum, izvozni postopek, uvozni postopek
Published: 22.12.2008; Views: 2121; Downloads: 214
.pdf Full text (1,08 MB)

2.
UVAJANJE SPLETNEGA BANČNIŠTVA IN NJEGOV SPREJEM S STRANI KOMITENTOV
Aleš Bezjak, 2010, master's thesis/paper

Abstract: Banka je imela v svojem nastanku in zgodovinskem razvoju raznolike funkcije, od hranjenja takrat kovanega denarja, pa vse do funkcije financiranja. Predvsem raznovrstna ponudba bančnih storitev postaja danes, v obdobju številnih prevzemov, združitev in predvsem močne konkurence med bankami, vse bolj pomembna. V kolikor želi sodobna banka preživeti in uspešno poslovati na trgu, mora svojim komitentom ponujati celo paleto storitev in svoje stranke postavljati na prvo mesto ter jim zagotoviti dostop do najboljših storitev in izdelkov. Predvsem pa si morajo prizadevati, da bodo prihranki njihovih komitentov čim bolj varno naloženi. Zato banke pospešeno iščejo predvsem učinkovite rešitve pri uvajanju njihovih tržnih poti in razširitvi ponudbe bančnih storitev, kar jim omogoča tudi nova tehnologija, ki je v določeni meri spremenila organizacijske prijeme določenih bančnih storitev. Spletno bančništvo je banki ponudilo nove načine in poti komuniciranja ter možnost uvajanja novosti. Danes banka brez podpore elektronskega bančništva in predvsem spletnega bančništva ne bi mogla preživeti. Banka bi počasi začela izgubljati komitente, klasično poslovanje bi predstavljalo velike stroške, ki jih ne bi mogla minimizirati in tako bi izgubila konkurenčno prednost. Pogoj za uspeh je pripravljenost na hitro in konstantno prilagajanje spremembam na trgu, izkoriščanje novih priložnosti in prisluhniti željam komitentov. Banke, ki že poslujejo elektronsko, ugotavljajo, da bi svoje poslovanje lahko še pospešile in pocenile, če bi bilo več njihovih partnerjev pripravljenih na elektronsko poslovanje. Med ovirami za hitrejše uvajanje podjetja navajajo nerazvit domači trg, pomanjkanje ustrezno izobraženih kadrov, visoke stroške informacijske tehnologije, premalo uporabnikov posamezne storitve, nezaupanje, drago in nezanesljivo infrastrukturo ter pomanjkanje ustreznih zakonskih okvirov in družbenega konsenza za uveljavitev informacijske družbe. Ugotavljajo tudi, da bi zagotavljanje nekaterih infrastrukturnih rešitev na ravni države olajšalo uvajanje elektronskega poslovanja.
Keywords: Bančne storitve, odjemalci, komitenti, komercialisti, e-bančništvo, spletno bančništvo, elektronsko poslovanje, uvajanje.
Published: 26.11.2010; Views: 1948; Downloads: 241
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
TRENDI NA PODROČJU E-BANČNIŠTVA V EVROPI
Klemen Hafner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Banke in vse ostale finančne institucije želijo čim bolje odgovoriti na povpraševanje, ki se pojavlja na finančnem trgu, obenem pa se želijo tudi razlikovati od konkurence, zato se temu v sled poslužujejo različnih tehnologij, s katerimi bi komitentom ponudile poleg klasičnega elektronskega bančništva še kaj več. Trudijo se, da bi nudile čim več udobja, kar se le da hitre postopke in čim večjo razpoložljivost. A nove tehnologije poleg številnih prednosti prinašajo žal tudi slabosti in tveganja, vendar v primeru elektronskega bančništva prednosti nedvomno prevladujejo in so ključni kriterij odločitev bank za ponujanje tovrstnih storitev. Dandanes praktično ni več banke, ki ne bi ponujala internetne različice bančnih storitev, saj le-ta ne predstavlja več samo konkurenčne prednosti, temveč nujo za zadovoljitev potreb svojim komitentom. Pri uvajanju in kasneje tudi uporabi elektronskega bančništva pa je zagotovo najpomembnejši dejavnik zagotovitev varnosti pri uporabi le-tega. Zagotavljanje varnosti je naloga tako banke kot uporabnika, s tem da je banka dolžna postaviti varne sisteme poslovanja, ki komitentom omogočajo varno in enostavno upravljanje bančnih storitev, dolžnost komitentov pa je zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. Za komitente banke je vsekakor tak način poslovanja zelo udoben, saj lahko poslujejo z banko, ne glede na njen delovni čas, z visoko zasebnostjo pri opravljanju bančnih poslov in konec koncev z nižjimi stroški poslovanja. Z uvedbo elektronskega bančništva so se razbremenili tako bančni uslužbenci kot njeni uporabniki. Komitentom v današnjem času obisk banke ne pomeni istega opravila kot nekoč. Prav tako se lahko tudi svetovanje izvaja preko elektronske banke s pomočjo elektronske pošte, tako da se fizično v bančnih poslovalnicah opravlja le še dokončne korake finančnih načrtov, kot so podpisi pogodb, gotovinsko poslovanje ipd.
Keywords: internet, elektronsko poslovanje, elektronsko bančništvo, varnost elektronskega bančništva, prednosti in slabosti, plačilne kartice, stroški, trendi, tveganje, razvoj, komitenti.
Published: 15.02.2011; Views: 1895; Downloads: 171
.pdf Full text (407,84 KB)

4.
INOVATIVNOST IMA POMEMBNO VLOGO V BANČNIŠTVU
Maja Rožman, 2011, final seminar paper

Abstract: Vedno znova je pomembna inovativnost na področju bančništva. Odraža se na tržni in konkurenčni priložnosti bank. V današnjem času vse več komitentov izvršuje plačila in dvige izven poslovalnic bank. Vse več komitentov uporablja inovativne storitve, ki nudijo večje udobje in svobodno delovanje, ter hitrejši postopek poslovanja. Velika prednost inovativnosti bančništva na področju elektronskega poslovanja omogoča bankam manj papirnatega dela, hitrejše in učinkovitejše poslovanje in krepitev svojega ugleda doma in v tujini. Ključ do dolgoročnega uspeha v zadovoljstvu in zaupanju strank, pa temelji tudi na poglobljenem znanju in motivaciji vseh zaposlenih.
Keywords: Inovativnost, invencija, inovacija, difuzija novosti, agenti spreminjanja, metoda USOMID, ustvarjalnost, konkurenca, bančne storitve, zaposleni, komitenti, uporabniki, motivacija, timsko delo
Published: 04.08.2011; Views: 2224; Downloads: 317 
(2 votes)
.pdf Full text (577,91 KB)

5.
UGOTAVLJANJE USPEŠNOSTI TRŽENJSKIH METOD PRI BANČNIH STORITVAH V PODJETJU ABANKA VIPA D.D.
Alma Lužajić, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali trženje bančnih storitev v Abanki Vipa d.d. Osredotočili smo se predvsem na načine trženja ter analizirali in primerjali uspešnost trženjskih metod, ki jih uporabljajo. Zanimalo nas je, kaj lahko banka sploh še naredi, da ohrani stare in pridobi nove komitente, v razmerah popolne konkurence. Predstavili smo tudi omenjeno podjetje oz. naše delovno okolje. V prvem delu diplomska naloga podaja teoretične osnove za lažje razumevanje teme diplomske naloge. Pomagali smo si z literaturo priznanih avtorjev, ki so na različne načine preučevali trženje storitev. V drugem, praktičnem delu smo naredili podrobno analizo problemskega stanja, podali osnovne hipoteze in uporabili metodo anketnega vprašalnika za zbiranje podatkov. Z anketo smo želeli pridobiti informacijo, kako se obstoječi komitenti odzivajo na različne tržne metode, ki jih uporabljajo v tem podjetju. Anketirali smo komitente v poslovalnici Abanke v Tržiču, nekaj rešenih anket smo prejeli prek elektronske pošte. Podatke, pridobljene na vzorcu 94 komitentov, smo statistično obdelali, obrazložili zastavljene hipoteze in predstavili ugotovitve ter predlagali morebitne izboljšave.
Keywords: • bančne storitve trženje storitev, strategija trženja, komunikacijski splet, promocija, segmentiranje trga, komitenti
Published: 13.05.2013; Views: 1238; Downloads: 60
URL Link to full text

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica