1. Key customers : how to manage them profitablyMalcolm McDonald, Beth Rogers, Diana Woodburn, 2000, higher education textbook Keywords: potrošnik, zadovoljstvo, strategija trženja, trg, marketing, trženje, komercialno poslovanje, management, uspešnost poslovanja, vodstveno računovodstvo, kupci, ponudba, spremembe, perspektive, kritika, strategija, uporabniki, tržno planiranje, organiziranost, pospeševanje prodaje, poslovno sodelovanje, poslovni proces, partnerstvo, poslovni odnosi, vrednotenje, meritve, dobiček, donos, verige, management, manager, računovodske informacije, vodenje, predvidevanje, prihodnost, cilj, sposobnosti, učbeniki, priročniki, primeri, case study Published in DKUM: 10.07.2015; Views: 1317; Downloads: 82
Link to full text |
2. Uvedba klicnega centra kot poslovna priložnost podjetja Prorelax d.o.o. : diplomsko deloTanja Gostenčnik, Božidar Hudopisk, 2005, undergraduate thesis Keywords: pospeševanje prodaje, telemarketing, tržno planiranje, prodajna politika, aktivnosti, prodaja po telefonu, organizacijske strukture, podjetje, družina, zasebno podjetje, podjetnik, priložnosti, telekomunikacije, komercialno poslovanje, komunikacije, podjetništvo, storitve, dejavnost, ponudba, Slovenija, organizacija, ocenjevanje Published in DKUM: 02.06.2012; Views: 1782; Downloads: 83
Full text (721,88 KB) |
3. Razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju SILKEM d.o.o. : diplomsko deloValerija Predikaka, 2006, undergraduate thesis Keywords: novi proizvodi, razvoj, tržne raziskave, medorganizacijsko trženje, metode, izdelki, značilnosti, trg, proizvodi, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, ideje, blagovne znamke, kemična industrija, testiranje, prednost, tržne poti, poslovno okolje, politika izdelka, ponudba, cilj, organiziranost, predstava Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1828; Downloads: 95
Full text (538,05 KB) |
4. Logistični vidiki uvajanja novega izdelka na tržišče - primer podjetja Ptujske pekarne in slaščičarne d.d. : diplomsko deloNatalija Breznik, 2006, undergraduate thesis Keywords: logistika, značilnosti, novi proizvodi, trg, razvoj, marketing, dejavnost, trženje, komercialno poslovanje, podjetje, strategija trženja, komuniciranje, prehrana, živilska industrija, prehrambena industrija, oglaševanje, ekonomska propaganda, tržne poti, distribucija, izdelki, proizvodi, politika izdelka, življenjski cikel, kalkulacije, poslovno komuniciranje, poslovno sodelovanje, ponudba, cilj, cene, informacije, predstava, storitve Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1898; Downloads: 92
Full text (1,25 MB) |
5. Analiza poslovnega okolja in tržnih priložnosti slovenskih podjetij na ruskem tržišču : diplomsko deloUrška Lichtenegger, 2006, undergraduate thesis Keywords: poslovno okolje, mednarodni trg, priložnosti, trg, tuje investicije, podjetje, mednarodno podjetje, dežele, ekonomska politika, država, Rusija, Slovenija, komercialno poslovanje, ocenjevanje, družbenopolitični odnosi, mednarodna kooperacija, reševanje problemov, regionalna ekonomika, politične razmere, gospodarstvo, socialni položaj, mednarodno sodelovanje, mednarodni ekonomski odnosi, mednarodno ekonomsko sodelovanje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2201; Downloads: 140
Full text (495,81 KB) |
6. Razvijanje strategije rasti in razvoja za podjetje Dolce Vita d.o.o. : diplomsko deloKarmen Poplas, 2006, undergraduate thesis Keywords: podjetje, poslovno okolje, razvoj, uspešnost poslovanja, strateško planiranje, analiza poslovanja, SWOT analiza, planiranje poslovanja, komercialno poslovanje, predstava, živilska industrija, distribucija, prehrana, cilj, poslovni proces, politika podjetja, živila, dejavnost, izdelki, politika izdelka, strategija, struktura Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1921; Downloads: 138
Full text (569,34 KB) |
7. Nabavna logistika podjetja Granit d.d. : diplomsko deloBarbara Doberšek, 2006, undergraduate thesis Keywords: gradbena industrija, gradbeništvo, logistika, poslovni proces, organizacija, organiziranost, preskrbovalne verige, poslovne funkcije, nabavna politika, dobava, dobavitelji, proizvodi, izdelki, organizacijske strukture, nabava, skladišča, skladiščenje, komercialno poslovanje, distribucija, verige, podjetje, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1837; Downloads: 66
Full text (334,72 KB) |
8. Strategija trženja proizvodnega podjetja X na ruskem trgu : diplomsko deloAlenka Šüklar, 2006, undergraduate thesis Keywords: strategija trženja, komuniciranje, podjetje, industrijska organizacija, strojna industrija, proizvodnja, proizvodi, izdelki, politika izdelka, proizvodni programi, poslovanje podjetja, cilj, mednarodno trženje, konkurenca, mednarodno poslovanje, strateško planiranje, poslovno okolje, marketinški splet, marketing mix, komercialno poslovanje, tržne poti, mednarodni trg, Slovenija, Rusija, tržna analiza, tržne raziskave, izvoz, distribucija, značilnosti, tržno planiranje, analiza poslovanja, dejavnost Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1830; Downloads: 107
Full text (534,65 KB) |
9. Pomembnost logistične službe kot samostojne službe na primeru podjetja Citroën Slovenija d.o.o. : diplomsko deloNatalija Juraga, 2006, undergraduate thesis Keywords: avtomobilska industrija, logistika, poslovni proces, organizacija, organiziranost, preskrbovalne verige, poslovne funkcije, projekti, matrike, kupoprodaja, organizacijske strukture, nabava, stroški, nabavna politika, komercialno poslovanje, nakup, optimizacija, cilj, nabava, distribucija, verige, podjetje, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2149; Downloads: 73
Full text (396,57 KB) |
10. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialist thesis Keywords: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2228; Downloads: 100
Full text (4,53 MB) |