SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DELOVANJE KOMERCIALNE RADIJSKE POSTAJE
Anja Periz, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili kratko zgodovino radia, predvsem pa delovanje komercialne radijske postaje. Poudarek bo namenjen radijski produkciji in tehnični opremi, ki jo radio potrebuje za oddajanje svojega programa poslušalcem. V nalogi so predstavljeni tudi posamezni poklici, oziroma osebe, ki skrbijo da delo na radiu poteka nemoteno. Ker se produkcija vsakega radia razlikuje, je diplomski nalogi dodana analiza komercialne radijske postaje Radio City. Ker produkcija ni določena, jo vsaka radijska postaja določi in organizira sama. Po preučeni literaturi bomo predstavili delovanje in produkcijo komercialne radijske postaje.
Keywords: radio, radijska postaja, komercialni radio, moderator, tehnična oprema radia
Published: 20.12.2012; Views: 5327; Downloads: 285
.pdf Full text (4,86 MB)

2.
ANALIZA DEJAVNIKOV POSLUŠANOSTI JAVNIH IN KOMERCIALNIH RADIJSKIH POSTAJ V SLOVENIJI
Cvetka Gašparič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V Sloveniji obstaja veliko število radijskih postaj. V grobem jih ločimo na radijske programe RTV Slovenija, nekomercialne in komercialne radijske postaje. Ker je med njimi velika razlika, smo v diplomski nalogi primerjali značilnosti javnega in komercialnega radia ter se osredotočili na razliko v poslušanosti. V teoretičnem delu smo prikazali razvoj radiodifuzije, v empiričnem delu pa smo raziskali, kakšni so dejavniki poslušanosti radijskih postaj.
Keywords: radio, poslušanost, javni servis, komercialni radio
Published: 22.10.2013; Views: 1426; Downloads: 153
.pdf Full text (1,26 MB)

3.
KULTURA GOVORA NA RADIU CENTER
Barbara Skuber, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Kultura govorna na Radiu Center predstavlja analizo govora na komercialnem radiu, ki pokriva vso Slovenijo in je odvisen od dobičkonosnosti. To pa doseže le z visoko poslušanostjo, kar pa Radiu Center uspeva, saj ima po Sloveniji kar 21 različnih frekvenc, s tem pa se prilagaja tudi v jeziku, saj jih poslušalci poslušajo prav zaradi razgibanega, manj strogega jezika. S tem pa pride do odstopanj od knjižnega jezika. Ta odstopanja so lahko večja ali manjša, lahko so le naključni govorni spodrsljaji pri hitrem posredovanju različnih informacij, lahko pa so ta odstopanja že pri govorcu samem in so lahko narečno obarvana. Diplomsko delo podrobneje predstavlja analizo glasoslovja in oblikoslovja zbranega gradiva jutranjega programa Radia Center, v katerem zasledimo tako poklicne in nepoklicne govorce.
Keywords: Radio, komercialni radio, transkribiranje, mariborski pogovorni jezik, glasoslovje, oblikoslovje.
Published: 24.02.2014; Views: 839; Downloads: 117
.pdf Full text (993,18 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica