| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA IN POLOŽAJ SLOVENSKIH HONORARNIH NOVINARJEV V KOMERCIALNIH MEDIJIH
Anita Kovačič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V slovenski komercialni medijski industriji je moč prepoznati nezanemarljiv delež honorarnih novinarjev brez katerih bi bilo glede na njihovo številčnost slovensko novinarstvo močno okrnjeno. Med njimi so tudi takšni, ki so se — če želijo ostati v novinarskem poslu, velikokrat prisiljeni odreči tudi socialni in zdravstveni zaščiti, pa četudi njihovo delo morda vsebuje vse elemente običajne, redne zaposlitve, ki bi je zato morali biti deležni.
Keywords: mediji, komercialni mediji, honorarni novinarji, zaposlovanje novinarjev
Published: 24.09.2009; Views: 7536; Downloads: 284
.pdf Full text (767,81 KB)

2.
RADIO IN TELEVIZIJA V SLOVENSKI KULTURNI ZGODOVINI
Urška Pelko, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so strnjeno predstavljeni zgodovinski razvoj radia in televizije na Slovenskem, dejavnosti, na katere sta vplivala radio in televizija in s katerimi sta pustila pečat v slovenski kulturni zgodovini. Predstavljeni so tudi komercialni radii in televizije ter primerjani z nacionalnim RTV Slovenija. V diplomskem delu je uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda, pri osebah in zgodovinskih dejstvih pa zgodovinska metoda.
Keywords: množični mediji, zgodovina radia, zgodovina televizije, radijska igra, RTV Slovenija, program radia in televizije, osebnosti, slovenski jezik na radiu in televiziji, komercialni mediji
Published: 11.03.2015; Views: 2126; Downloads: 590
.pdf Full text (784,78 KB)

3.
ZAUPANJE V MEDIJE
Luka Romih, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je ugotoviti zaupanje v medije in predstaviti zaupanje v javne in komercialne medije. V teoretičnem delu smo predstavili teorijo in se dotaknili nekaterih že izvedenih raziskav na temo zaupanja v medije. Prav tako smo v teoretičnem delu predstavili pojem množičnih medijev (tradicionalni mediji, rumeni mediji, spletni mediji, alternativni mediji) in pojem zaupanja v medije ter zaupanja nasploh. V empiričnem delu diplomske naloge smo z anketnim vprašalnikom preverjali in merili kakšno zaupanje imajo uporabniki do medijev. V sklepu smo ugotovili, da zaupanje v medije pada, ljudje pa še vedno najbolj zaupajo tradicionalnim medijem, nekoliko manj spletnim medijem in alternativnim medijem, najmanj pa pričakovano zaupajo rumenim medijem.
Keywords: zaupanje v medije, javni mediji, komercialni mediji, množični mediji
Published: 08.09.2016; Views: 1163; Downloads: 198
.pdf Full text (2,03 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica