| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 21
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
OSEBNOSTNE LASTNOSTI KOMENTATORJEV NA SLOVENSKIH NOVIČARSKIH SPLETNIH PORTALIH
Darja Potočan, 2015, master's thesis

Abstract: Spletni komentarji novic so postali del javne debate in ugibanja o tem, ali prispevajo k razgrevanju ozračja v javnosti ali morda celo sami kdaj zanetijo kak požar. Pri tem so komentatorji deležni veliko opazk in predsodkov, ki smo jih želeli preučiti. V magistrski nalogi smo zato prvič v Sloveniji preučili osebnostne lastnosti komentatorjev novic na spletnih portalih slovenskih medijev s pomočjo lestvice Velikih 5, vprašalnika narcisoidnosti – NPI in vprašalnika dogmatizma ter podatke preverjali s populacijo tistih, ki nikoli ne komentirajo novic na spletu. Slovenska populacija komentatorjev kaže statistično pomembne razlike med pogostimi komentatorji in nekomentatorji na dimenziji ekshibicionizma, ne pa tudi na dimenziji dogmatizma. Na lestvici Velikih 5 se pokažejo razlike med v dimenzijah ekstravertnosti in odprtosti za nove izkušnje, v dimenzijah dogmatizma in ekshibicionizma pa ne. Med ekstremoma, skupinama nekomentatorjev in pogostih komentatorjev, se med osebnostnimi lastnostmi pokažejo razlike v dimenziji sprejemljivosti, pogosti komentatorji kažejo tudi več značilnosti ekshibicionizma. Med dobre prediktorje komentiranja sodijo spol, starost, odprtost in odgovor na vprašanje, ali berejo komentarje pod novicami ali ne. Pogosteje komentirajo starejši moški, v starostni skupini od 41–60 let starosti, ženske pa komentirajo veliko redkeje, kar 95 % vseh udeleženk spada med nekomentatorje.
Keywords: komentarji, spletni portali novic, osebnostne lastnosti, Velikih 5, narcisizem, dogmatizem, regulacija
Published: 28.01.2015; Views: 1742; Downloads: 183
.pdf Full text (776,00 KB)

2.
3.
4.
Življenje s knjigami
Josip Osti, 2013

Abstract: V svoji zbirki esejev se pesnik, pisatelj in prevajalec, dobitnik številnih slovenskih in tujih literarnih nagrad, ukvarja s svojo največjo ljubeznijo - književnostjo, in sicer z avtorji in njihovimi deli, ki ga vznemirjajo do te mere, da jim nameni esejistični premislek. Loteva se jih poglobljeno, njegove misli so sveže, prodorne in iskrive, polne zanimivih analiz, primerjav, asociacij in aluzij. Slog pisanja je, kot se za uveljavljenega literarnega ustvarjalca spodobi, privlačen in dovršen, da bralca kar potegne v tok misli in razmišljanj.
Keywords: svetovna književnost, pisatelji, pesniki, literarni komentarji, elektronske knjige
Published: 30.12.2015; Views: 302; Downloads: 18
URL Link to full text

5.
Sovražni govor in kletvice v komentarjih o youtube videu o Hillary Clinton
Jasmina Alić, 2017, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo se osredotoča na količino sovražnega govora in kletvic v 100 komentarjih o YouTube videu o Hillary Clinton z naslovom Hillary Clinton se sooča z novimi kazenskimi ovadbami. Proučila sem pogostost sovražnih komentarjev, žaljive komentarje in pogostost kletvic. Rezultati so pokazali, da večina komentarjev vsebuje sovražni govor in žaljivke, poleg tega pa tudi tabu besede, kot so kletvice.
Keywords: YouTube komentarji, vedenje na spletu, sovražni govor, svoboda govora, kletvice
Published: 13.06.2017; Views: 709; Downloads: 114
.pdf Full text (800,98 KB)

6.
Grafični evfemizmi v računalniško posredovani komunikaciji
Mija Michelizza, Urška Vranjek Ošlak, 2017, original scientific article

Abstract: Prispevek predstavlja analizo grafičnih evfemizmov izbranih kletvic v računalniško posredovani komunikaciji (Twitter in komentarji pod novinarskimi prispevki) in skuša ugotoviti, kako jih uporabniki prikrijejo z namenom, da bi se izognili avtomatskemu zaznavanju in izbrisu svojih tvitov ali komentarjev. Najpogostejša tipa grafičnih evfemizmov sta nadomeščanje črke z nečrkovnim znakom in vstavitev nečrkovnega znaka v besedo. Zelo pogosto je tudi zaporedje ponavljajočih se znakov v takih besedah. Manj pogosti so nadomeščanje črkovnega elementa z vizualno podobnim znakom ter zamenjave črk z drugimi črkami in kombinacijami črk s podobno izgovarjavo. Analiza tudi pokaže, da so uporabniki zelo inovativni; sklopi, besedne igre in razne besedotvorne inovacije so zelo pogosti, čeprav je njihov prvotni namen igra z jezikom in ne prikrivanje tabuiziranih besed.
Keywords: slovenščina, grafični evfemizmi, kletvice, računalniško posredovana komunikacija, internetni komentarji, Twitter
Published: 27.02.2018; Views: 199; Downloads: 29
.pdf Full text (534,52 KB)
This document has many files! More...

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica