| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VPLIV KLIME NA RAST IN RAZVOJ PODJETJA
Benjamin Babič, 2010, final seminar paper

Abstract: Tema, ki smo jo obravnavali v diplomski nalogi sodi na področje strateškega managementa in politike podjetja. V raziskavi nas je zanimalo predvsem ali se v razvojni fazi življenjskega cikla podjetja v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o. pojavi vrsta klime, ki jo določa teorija. Zlatorog Oprema d.o.o je podjetje, ki ponuja storitve: proizvodnja in projektiranje pakirne tehnike in sistemov na osnovi avtomatizacije, paletizacije in robotizacije. Pri izvedbi diplomskega dela smo si pomagali s teoretičnimi dognanji domačih in tujih avtorjev s področja klime podjetja ter rasti in razvoja podjetja. V drugem delu, kjer smo v praksi obravnavali podjetje, smo na kratko opisali metode raziskovanja, predstavili smo tudi osnovne lastnosti podjetja Zlatorog oprema d.o.o., nakar smo izvedli raziskavo s pomočjo vprašalnikov oziroma anket. Nazadnje smo s pomočjo ugotovitev določili razvojno fazo v življenjskem ciklu podjetja ter klimo, ki se pojavlja v tej fazi v podjetju. Ugotovili smo, da je razvojna faza v kateri se nahaja podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., faza preobrata podjetja. Vrsta klime, ki smo jo prav tako določili pa je klima interesov.
Keywords: klima podjetja, rast podjetja, razvoj podjetja, razvojni model, vpliv klime, vrsta klime, razvojna faza življenjskega cikla podjetja, podjetje Zlatorog Oprema d.o.o., anketni vprašalnik.
Published: 09.11.2011; Views: 1585; Downloads: 199
.pdf Full text (969,16 KB)

3.
ZAPOSLENI KOT DEJAVNIK INOVIRANJA V SLOVENSKIH IN TUJIH PODJETJIH
Rudolf Radikovič, 2011, final seminar paper

Abstract: V delu diplomskega seminarja smo najprej opredelili temeljne pojme, kot so inoviranje, inovacija in invencija. Opisali smo tudi nekatere vrste inovacij. Opredelili smo tudi ovire in tveganja inoviranja, kot tudi uspeh le – tega. Nadalje smo opredelili motivacijo, kakšne vplive ima lahko motivacija na zaposlene in kako vse vpliva na ustvarjalnost. Opisali smo tudi pomen organizacijske klime in našteli nekaj možnosti nagrajevanja zaposlenih. Naredili smo tudi raziskavo, kjer smo upoštevali teoretična spoznanja. Vključili smo dejavnike inoviranja, motiviranja in demotivacije. V raziskavo smo vključili zaposlene iz Republike Slovenije. Spoznanja, ki smo jih pridobili, smo natančneje opisali v prejšnjih poglavjih diplomskega seminarja.
Keywords: motivacija, inoviranje, inovacija, ustvarjalnost, nagrajevanje, politika podjetja, inovacijska politika, zaposleni, organizacijska klima, tuja in slovenska podjetja, uspešnost, demotivacija
Published: 08.12.2011; Views: 1309; Downloads: 101
.pdf Full text (572,53 KB)

4.
POMEN KULTURE IN KLIME ZA USPEŠNOST PODJETJA
Nataša Pečečnik, 2011, master's thesis/paper

Abstract: V današnjem času se vse premalo podjetij zaveda, kako pomembno vlogo imata kultura in klima v podjetju, saj sta med najpomembnejšimi dejavniki in zato ključnega pomena za uspešnost podjetja. Kultura in klima podjetja pripomoreta k boljšemu vzdušju v podjetju in k večji motiviranosti ter pripadnosti podjetju, kar posledično pripomore tudi k večji konkurenčni prednosti podjetja. Pri njunem oblikovanju in razvoju pa ima veliko vlogo vodstvo podjetja oziroma top management, ki daje svojim zaposlenim zgled, jih spoštuje, jim zmeraj prisluhne in ki za svoje zaposlene primerno skrbi. V teoretičnem delu magistrskega dela smo na podlagi metode Pümpina in Prangeja (Pümpin in Prange, 1995) proučevali teoretična izhodišča življenjskega cikla, nadalje smo raziskovali teoretična izhodišča, ki opredeljujejo pomen kulture in klime podjetja za njegov uspeh, ter podrobneje predstavili tipologije kulture in dimenzije klime podjetja. V magistrskem delu smo podrobneje predstavili podjetje Urbano pleme, d. d., in proučevali življenjski cikel podjetja s pomočjo metode Pümpina in Prangeja (Pümpin in Prange, 1995) ter s tem določili, v katero življenjsko fazo se podjetje uvršča. Na primeru podjetja Urbano pleme, d. d., smo opredelili kulturo in moč kulture s pomočjo metode Camerona in Quinna (Cameron in Quinn, 1999), klimo podjetja pa s pomočjo metode Victorja in Cullena (Victor in Cullen, 1988).
Keywords: življenjski cikel podjetja, tip kulture podjetja, moč kulture, etična klima podjetja.
Published: 30.06.2011; Views: 2042; Downloads: 435
.pdf Full text (1,17 MB)

5.
ANALIZA VREDNOT, KULTURE, KLIME IN ETIKE V PODJETJU GRADBENIŠTVO IN PREVOZNIŠTVO JAMNIKER MARJAN, S.P.
Andreja Jamniker, 2011, final seminar paper

Abstract: Za vsako kakovost, učinkovitost in uspešnost je pomembno, da so cilji podjetja usklajeni z njegovimi organizacijskimi vrednotami in z vrednotami njegovih ljudi. Te pa z vrednotami podjetja. Zato je razjasnjevanje vrednot pomemben korak na poti k izboljšanim dosežkom in uspešnosti. Zaposleni v organizaciji predstavljajo pomemben dejavnik za uspešnost delovanja. Vendar ni dovolj, da samo opravljajo svoje delo, biti morajo tudi učinkoviti. Na to pa vpliva veliko dejavnikov, ki predstavljajo kulturo in klimo, ki vladata v podjetju. V diplomskem seminarju smo podrobneje preučevali organizacijsko kulturo in klimo, opredelili njene definicije različnih avtorjev, obrazložili njune dimenzije ter predstavili način merjenja in pomen njunega merjenja in proučevanja. Prav tako smo praktično izvedli meritev organizacijske kulture in klime v izbranem podjetju z metodologijo avtorice Mihalič. Namen merjenja kulture in klime v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p. je bil spoznati aktualno organizacijsko kulturo in klimo, jo analizirati in poiskati možnosti za njeno izboljšanje. Z našo raziskav smo ugotovili, da v podjetju Gradbeništvo in prevozništvo Jamniker Marjan, s. p., vladata ustrezna in zadovoljiva organizacijska kultura in klima. Do teh ugotovitev smo prišli s statističnimi podatki, ki smo jih pridobili z analizo odgovorov na vprašalnik namenjen ugotavljanju kulture in klime v podjetju. Ker današnja podjetja stremijo za dolgoročnim uspešnim poslovanjem in pridobivanjem dobička, je etika podjetja pri tem odlučojočega pomena. Podjetje, ki želi dolgoročno rasti in se razvijati mora pri svojem delovanju posebno pozornost posvetiti upravljanju z etiko podjetja. Uspešno upravljanje z etiko podjetja na vseh področjih delovanja podjetja podjetju zagotovi, ne samo obstoj, ampak tudi dolgoročno rast in razvoj.
Keywords: vrednote podjetja, kultura in klima podjetja, etika podjetja
Published: 13.01.2012; Views: 2213; Downloads: 251
.pdf Full text (513,51 KB)

6.
VPLIV ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA USPEŠNOST PODJETJA
Alen Kolar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo zaposlenih je terminologija, ki jo uporabljamo za ugotavljanje, ali so zaposleni veseli in zadovoljni in ali lahko izpolnjujejo svoje želje in potrebe na delovnem mestu. Samo zadovoljni in motivirani kadri lahko izvajajo delo namreč tako, da se lahko podjetje uspešno razvija. Mnoga merila dokazujejo, da je zadovoljstvo zaposlenih pomemben dejavnik za motiviranost, doseganje ciljev, dobro delovno vzdušje in pozitivno delovno okolje. Dejstvo je, da samo zadovoljni zaposleni lahko pozitivno vplivajo na uspešnost poslovanja podjetja. Prav eden izmed ključnih ciljev diplomskega dela je bilo ugotoviti to soodnosnost zadovoljstva zaposlenih in celotne uspešnosti poslovanja podjetja.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, zadovoljstvo kupcev, organizacijska klima, organizacijska kultura, uspešnost podjetja
Published: 03.11.2011; Views: 2923; Downloads: 522
.pdf Full text (790,62 KB)

7.
8.
ORGANIZACIJSKA KLIMA IN DOBRO POČUTJE (ZADOVOLJSTVO) ZAPOSLENIH V MIKRO PODJETJIH KOROŠKE REGIJE (NA PODROČJU RADELJ OB DRAVI)
Mateja Ladinek, 2015, master's thesis

Abstract: Organizacijsko klimo lahko opredelimo kot vzdušje, ki prevladuje v organizaciji in se ravno zaradi dejavnikov, ki vplivajo nanjo, razlikuje od drugih. Klima pojasnjuje tudi, kako se posameznik počuti v organizaciji in kakšni medsebojni odnosi prevladujejo. Zadovoljstvo zaposlenih pa je sestavljeno iz zadovoljstva delavca z delovnim mestom in posameznimi elementi dela. Če so zaposleni zadovoljni, veliko pripomorejo k delu in večji uspešnosti podjetja. V uvodnem delu smo predstavili problem, cilje, raziskovalne hipoteze, predpostavke in predvidene metode raziskovanja. Magistrsko delo pa je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in sorodne pojme, kot sta organizacijska kultura in zadovoljstvo zaposlenih ter povezava med njimi. Predstavili bomo pojem organizacijske klime, kako jo merimo in proučujemo. Opredelili smo tudi ukrepe za vzpostavitev spodbudne organizacijske klime ter kakšen je postopek spreminjanja le-te na boljše. Ugotavljali smo tudi vpliv organizacijske klime na poslovanje in uspešnost podjetja ter vedenje ljudi. Posebej smo opisali tudi najbolj pogoste dimenzije organizacijske klime. Prav tako smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih ter kaj to pomeni za podjetje in kako ga merimo. V raziskovalnem delu smo predstavili organizacijsko klimo in zadovoljstvo zaposlenih v mikro podjetjih na Koroškem, natančneje v občini Radlje ob Dravi. Statistično smo obdelali in razložili rezultate.
Keywords: organizacijska klima, organizacijska kultura, zadovoljstvo zaposlenih, dimenzije organizacijske kulture, mikro podjetja.
Published: 09.09.2015; Views: 710; Downloads: 157
.pdf Full text (1,82 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica