| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Postavitev enotnega kontaktnega centra v banki : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Katja Cerovski, 2006, undergraduate thesis

Keywords: klicni center, CRM, ITIL standardi
Published: 31.03.2008; Views: 2213; Downloads: 306
.pdf Full text (640,99 KB)

3.
UVEDBA IP TELEFONIJE V SLUŽBI ZA PODPORO UPORABNIKOM V PODJETJU SRC.SI
Maja Božič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava uvedbo IP telefonije na Službi za podporo uporabnikom v podjetju SRC.SI. V teoretičnem delu je predstavljen klicni center, prenova službe za podpore uporabnikom ter osnovne značilnosti IP telefonije. V praktičnem delu naloge je opisano obstoječe stanje telefonije v podjetju ter predlagane metode in podporna orodja za izboljšavo. Po prenovi službe za podporo uporabnikom se je pokazalo potreba po spremembi telefonije zaradi vse večjega števila uporabnikov in s tem tudi več telefonskih klicev. Predlagana rešitev je nadgradnja telefonije v pravo IP telefonijo. Prav tako je predlagano podporno orodje, ki bo zagotavljajo ustrezno delo Službe za podpore uporabnikov ter s tem večjo zadovoljstvo strank.
Keywords: - Služba za podporo uporabnikom (klicni center) - Upravljanje incidentov - IP telefonija - Podporo orodje - Zadovoljstvo strank
Published: 04.06.2009; Views: 1812; Downloads: 198
.pdf Full text (1,83 MB)

4.
5.
6.
PRESOJA UPORABNOSTI SPREMLJANJA STROŠKOV PO PROCESIH V KLICNEM CENTRU
Ivana Šalamon, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Mnoga podjetja tekmujejo na trgu s konkurenco brez poznavanja dejanskih stroškov in dobičkonosnosti njihovih storitev in kupcev. Poslovodstva pogosto osnujejo strategijo podjetja na zavajajočih podatkih, ki podpirajo slabe odločitve. Tradicionalni stroškovni pristopi merijo samo skupno uspešnost podjetja, kar ne pripomore pri iskanju možnosti za povečanje konkurenčnosti na trgu. Da bi ustvarili večjo vrednost in povečali donosnost, podjetja zahtevajo natančnejše informacije o stroških. Takšne informacije lahko zagotovi metoda spremljanja stroškov po procesih. Diplomska naloga predstavlja uporabo metode spremljanja stroškov po procesih na primeru klicnega centra z namenom ugotovitve dobičkonosnosti posameznih projektov, ki se izvajajo znotraj podjetja ter jo hkrati primerja z rezultati obstoječe tradicionalne metode spremljanja stroškov. Čeprav je oblikovanje in izvajanje metode spremljanja stroškov po procesih v podjetju stroškovno drago in zamudno študija ugotavlja, da njeni rezultati kažejo bolj natančne in uporabne informacije za analizo dobičkonosnosti projektov, določanju njihovih cen in načrtovanju zmogljivosti.
Keywords: metoda spremljanja stroškov po procesih, klicni center, storitve, projekt, zunanje izvajanje storitev klicnega centra, posredni stroški
Published: 01.06.2016; Views: 644; Downloads: 102
.pdf Full text (1,64 MB)

7.
INFORMACIJSKA REŠITEV UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V PIVOVARNI LAŠKO, D.D.
Mile Karlaš, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Trenutni centralni klicni center skupine Pivovarna Laško, d.d. vsebuje ERP CIC poslovno rešitev za upravljanje odnosov s strankami. V diplomski nalogi pa je opisana uvedba podobne oz. alternativne rešitve. Naloga pokriva uvajanje in razumevanje poslovne programske rešitve SAP CRM in njenega prodajnega modula s strani ponudnika, podjetja Sapphir d.o.o. Sprva se spoznamo s celotnim poslovno informacijskim sistemom, trenutnimi aktivnostmi klicnega centra in vpeljano rešitvijo za upravljanje odnosov s strankami. Pokriva metodologijo vpeljevanja in sistemsko sestavo rešitve. Prikazuje ocenitev ter opredelitev tehničnih in aplikativnih zahteve za rešitev SAP CRM. Prikazuje komunikacijo med sistemom rešitve in preostalo poslovno tehnologijo. Na koncu pa povzema funkcionalnosti rešitve SAP CRM Sales in možne poslovne scenarije pri implementaciji vseh CRM rešitvenih modulov.
Keywords: ERP CIC, Klicni center, Rešitev SAP CRM, Prodajni modul, Upravljanje odnosov s strankami
Published: 14.01.2011; Views: 1504; Downloads: 173
.pdf Full text (1,23 MB)

8.
»SKRITI KUPEC« – OCENA KAKOVOSTI TELEFONSKIH STIKOV Z GOSPODINJSKIMI ODJEMALCI V SLOVENSKIH ELEKTRODISTRIBUCIJSKIH PODJETJIH
Sara Prislan Jager, 2012, master's thesis/paper

Abstract: Vse več storitvenih podjetij, ki želijo biti uspešna, uporablja različne metode za ugotavljanje svoje kakovosti storitev. Ena od teh metod je tudi metoda »Skritega kupca« za katero se uporabljajo različni izrazi in je tako v svetu kot v Sloveniji vedno bolj razširjena. Uporablja se za zunanje marketinške raziskave ali pa se izvaja znotraj samega podjetja, s katero se meri kakovost storitev. Magistrska naloga je razdeljena na dva glavna dela. V prvem delu je povzeta teorija o kakovosti storitev in zadovoljstvu uporabnikov, komuniciranju preko telefona, kjer je napisano nekaj o vrstah in načinih komuniciranja, izpostavljen pa je sam telefonski razgovor in njegov potek ter prednosti klicnih centrov v podjetjih. Po različnih avtorjih je opredeljena metoda »skritega kupca« in njena uporabnost. Razloženo je, kako potekajo izbira in priprave ter sama značilnost uspešnih skritih kupcev. Na koncu tega dela je dodano še nekaj izkušenj in uporabnost metode pri nas in v tujini ter poglavje o etiki in standardih metode. V sklopu aplikativnega dela je bila s pomočjo izbrane metode izpeljana raziskava, katere glavni namen in cilj sta bila ocenitev kakovosti posredovanja informacij gospodinjskim odjemalcem v klicnih centrih sedmih slovenskih elektrodistribucijskih podjetjih, in sicer podjetja Elektro Maribor, Elektro Ljubljana, Elektro Celje, Elektro Gorenjska, Elektro Primorska, Petrol in Gen-i. Z raziskavo, ki jo je opravilo trinajst skritih kupcev, se je ugotavljalo zadovoljstvo na področju poznavanja ponudbe in komunikacijskih spretnostih prodajnega osebja v klicnem centru izbranih podjetij. Vse ugotovitve so povzete in grafično prikazane za vsak sklop posebej.
Keywords: kakovost storitev, uporabniki, kontaktno osebje, klicni center, skriti kupec, elektrodistribucijsko podjetje, gospodinjski odjemalci
Published: 22.05.2012; Views: 1716; Downloads: 329
.pdf Full text (3,60 MB)

9.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH KONTAKTNEGA CENTRA V PODJETJU PETROL D.D.
Nina Ščernjavič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Motiviranje je ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Pravilno motivirani zaposleni morajo vedeti, kaj jih žene in spodbuja k uspešnemu delu. Zdravi odnosi, medsebojno spoštovanje, zaupanje in ustrezno plačilo za opravljeno delo so tisti dejavniki, ki vsakega izmed nas najbolj motivirajo k doseganju ciljev podjetja. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del in govori o motivaciji zaposlenih v kontaktnem centru podjetja Petrol, d. d. V teoretičnem delu smo povzeli nekaj teorij o motivaciji, vrste motivov in potreb, motivacijske modele in motivacijske dejavnike ter na kratko predstavili podjetje Petrol, d. d. in njegov kontaktni center. V praktičnem delu smo z anketnim vprašalnikom raziskali motivacijo zaposlenih. Z anketo smo hoteli potrditi ali ovreči postavljene domneve. Ugotovili smo, da bi morali v kontaktnem centru podjetja Petrol, d. d. posvetiti več pozornosti motiviranju zaposlenih. Sicer pa se moramo vsi, ki delujemo v kateremkoli podjetju, truditi za doseganje najboljših rezultatov.
Keywords: motivacija, motivacija zaposlenih, motivacijska teorija, motivacijski dejavniki, analiza, raziskava, podjetje Petrol, d. d., klicni center.
Published: 28.08.2012; Views: 1918; Downloads: 201
.pdf Full text (874,91 KB)

10.
VPLIV DEJAVNIKOV NA OBREMENITEV KLICNEGA CENTRA
Renata Kostadinovska, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Klicni centri so oddelki, ki nudijo pomoč in svetovanje strankam po telefonu. Pomembni so, ker na ta način podjetja pridobivajo koristne informacije o željah in potrebah strank, s pomočjo katerih ohranjajo svojo konkurenčnost. Diplomska naloga obravnava delo v klicnem centru mednarodnega trgovskega podjetja. Operaterji v obravnavanem klicnem centru menijo, da v času luninih men, predvsem na polno luno sprejmejo več klicev kot ostale dni in da so ti klici daljši kot sicer. V ta namen in tudi za optimalnejše planiranje operaterjev smo opravili analizo klicev v klicnem centru, kjer smo upoštevali lunine mene in prodajne akcije trgovskega podjetja. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem, teoretičnem delu naloge, je obravnavana opredelitev klicnih centrov in storitev, ki jih opravlja. V nadaljevanju je opisana informacijska tehnologija, ki podpira delo v klicnem centru. Večina sodobnih klicnih centrov uporablja sisteme za upravljanje odnosov s strankami (CRM), s katerimi poveča učinkovitost odnosov s strankami. V primeru je opisan CRM sistem, ki ga uporablja obravnavano trgovsko podjetje. V drugem delu je prikazana raziskava, ki je bila izvedena na podlagi statističnih podatkov, pridobljenih iz sistema BSI CRM, ki ga uporablja obravnavano podjetje. Analizirali smo vpliv prodajnih akcij na obremenitev klicnega centra in vpliv luninih men. Z analizo variance oziroma ANOVO in Post Hoc testi smo prišlo do ugotovitev, da lunine mene v letu 2013 niso vplivale na število klicev in trajanje klicev v obravnavanem klicnem centru. Ugotovili smo, da je na število klicev statistično značilen le vpliv ponedeljkove prodajne akcije na število klicev, hkraten vpliv ponedeljkove prodajne akcije in luninih men pa ni značilen. Glede na ugotovitve raziskave ni mogoče potrditi statistično značilnih razlik med različnimi dnevi v tednu, akcijami in luninimi menami. Pri načrtovanju delovnega časa operaterjev glede na rezultate raziskave torej ni smiselno upoštevati luninih men, podobno velja za dneve akcijskih ponudb.
Keywords: klicni center, optimizacija, lunine mene, prodajna akcija
Published: 28.01.2015; Views: 1032; Downloads: 146
.pdf Full text (1,75 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica