| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ IN UPORABA MODELA E-IZOBRAŽEVANJA ANGLEŠKEGA POSLOVNEGA JEZIKA
Alenka Tratnik, 2015, doctoral dissertation

Abstract: V doktorski disertaciji so uvodoma predstavljeni teoretični vidiki e-izobraževanja, opredeljena različna pojmovanja e-izobraževanja, od splošnih do bolj specifičnih, opisujemo pa tudi poglavitne značilnosti in različne oblike e-izobraževanja. Nadalje predstavljamo začetke in razvoj e-izobraževanja od študija na daljavo do sodobnih oblik mobilnega izobraževanja ter ključne razlike med klasičnim načinom izobraževanja v učilnici in e-izobraževanjem. E-izobraževanje se pojavlja v različnih izvedbenih modelih, ki jih po posameznih fazah razvoja predstavljamo v poglavju o modelih izobraževanja, prikazujemo pa tudi prednosti in pomanjkljivosti e-izobraževanja ter vlogo in kompetence različnih udeležencev e-izobraževanja. Specifičnost tujejezikovnega poučevanja zahteva uporabo drugačne metodike. Razvoj različnih metod za učenje in poučevanje angleščine ter razlogi za prelom od klasičnega načina izobraževanja so pojasnjeni iz različnih zornih kotov, teoretičnega, praktičnega kakor tudi z vidika uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Eno od osrednjih poglavij naloge predstavlja razvoj modela e-izobraževanja angleškega poslovnega jezika, kjer se osredotočamo na opredelitev ciljev, pogojev in izhodišč za eksperimentalno uvedbo modela v pedagoški proces na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za organizacijske vede ter razčlenjujemo posamezne faze razvoja modela. Poglobljeno se lotevamo tudi predstavitve zgradbe modela z opisom vsebine, študijskih gradiv in posameznih učnih aktivnosti. V empiričnem delu naloge analiziramo rezultate raziskave o testiranju modela, kjer smo ovrgli dve od treh zastavljenih hipotez, saj smo ugotovili statistično pomembne razlike med skupino, ki se je izobraževala prek modela e-izobraževanja, in skupino, ki je imela le klasično izobraževanje. Podatke za raziskavo smo pridobili z anketo o zadovoljstvu, kakovosti in uporabnosti modela e-izobraževanja, o vplivih na učni dosežek, o motivacijskih dejavnikih za učenje in o odnosu do predmeta oz. učenja poslovne angleščine. Posebna pozornost je bila pri testiranju modela usmerjena na stopnjo zadovoljstva udeležencev z izvedbo izobraževanja, oceno udeležencev glede strukture modela, zanimivosti in privlačnosti učnih vsebin ter aktivnosti, odgovorili pa smo na tudi vprašanje, kako model izpolnjuje svojo funkcijo in kakšen je njegov vpliv na učinkovitost e-izobraževanja.
Keywords: e-izobraževanje, model e-izobraževanja, klasično izobraževanje, poslovni angleški jezik, učno okolje Moodle
Published: 13.10.2016; Views: 1963; Downloads: 175
.pdf Full text (3,21 MB)

2.
IZOBRAŽEVANJE ZAPOSLENIH V PETROL D.D. GLEDE NA OKOLJEVARSTVENE STANDARDE
Alen Vončina, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava področje izobraževanja v podjetju Petrol d.d., in sicer v povezavi z realizacijo okoljevarstvenih standardov. Osredotočili smo se na izobraževanja iz okoljevarstvenih standardov v maloprodaji, ki so s strani države zakonsko določeni in jih je potrebno redno obnavljati. Podrobno smo tudi predstavili različne načine izobraževanj, in sicer klasično in e-izobraževanje preko e-učilnice. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov, iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili problem, cilje in namen diplomskega dela. Na kratko smo predstavili tudi podjetje Petrol d.d., njegovo dejavnost, zgodovino, splošne podatke, potek ter načine izvedb izobraževanj glede okoljevarstvenih standardov v podjetju. Obravnavali smo pojem izobraževanje, opredelili smo razlike, prednosti in slabosti klasičnega in e-izobraževanja, opisali okoljevarstvene standarde in zakone, ki predpisujejo vsa omenjena izobraževanja. V raziskovalnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika izvedli raziskavo med zaposlenimi v maloprodaji. Zanimalo nas je predvsem, katera vrsta izobraževanja je bolj učinkovita, kje so pomanjkljivosti in kaj bi bilo potrebno še izboljšati. Primerjavo smo naredili med klasičnim izobraževanjem s predavateljem in e-izobraževanjem. Po končani analizi raziskave smo podali mnenja in predloge o izboljšavah, da bi bila obstoječa izobraževanja iz okoljevarstvenih standardov še bolj koristna in učinkovita.
Keywords: Klasično izobraževanje, e-izobraževanje, okoljevarstveni standardi, zaposleni, Petrol d.d.
Published: 06.10.2016; Views: 648; Downloads: 75
.pdf Full text (1,37 MB)

3.
MOBITEL, D.D. - UČEČA SE ORGANIZACIJA
Aleš Sojar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Učeča se organizacija! Kaj je to? Lahko bi rekli tudi »koncept organizacije«, v kateri poteka proces nenehnega učenja, v želji, da bi dosegla svoj cilj oziroma zastavljeno vizijo. In ta proces zajema vse dele organizacije. Lahko torej rečemo, da je proces, ki združuje pomembne gradnike v celovito zgodbo, v zgodbo o uspehu. In tako nam lahko poda odgovore na vprašanja kot so: - Kako preživeti in uspeti v času, ko so ponudniki telekomunikacijskih storitev soočeni s tisoč in enim izzivom zaradi tehnološkega napredka in zahtev uporabnikov? - Kako spremljati trende sproti in trgu predstavljati najboljše, najnaprednejše in tehnološko inovativne rešitve? Odgovor bi se torej lahko skrival v »učeči se organizaciji«, kamor po našem mišljenju sodi tudi Mobitel d.d., kjer sem zaposlen. To bomo poskušali dokazati v diplomskem delu, kjer bomo v teoretičnem delu najprej raziskali pomen in zakonitosti koncepta učeče se organizacije ter pogledali, kako v Mobitelu pristopamo k temu konceptu. V praktičnem delu pa bomo obdelali med zaposlenimi izvedeno anketo in preverili ali odgovori potrjujejo naša teoretična predvidevanja. Na koncu bomo za strokovno mnenje povprašali še zunanjega strokovnjaka s področja izobraževanja in s tem pridobili še dodaten pogled na raziskana vprašanja.
Keywords: Klasično izobraževanje, E-izobraževanje, Planiranje izobraževanja, Zaposleni, Učeča se organizacija
Published: 14.08.2012; Views: 1282; Downloads: 129
.pdf Full text (2,40 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica