| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
David Šbüll, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Digitalni mediji so dandanes ogromni posrednik informacij in zabave. Filmi, igre in drugi mediji so polni nenavadnih živali, pošasti, stavb, narave, itd. Mnogo teh je ustvarjenih v 3D produkciji, ki zaposluje programerje, 3D oblikovalce, konceptualne umetnike in še več. 3D oblikovalci s pomočjo različnih digitalnih orodij ustvarjajo 3D modele, ki jih v prej navedenih medijih kasneje zaznavamo. V diplomski nalogi predstavimo splošni potek 3D produkcijskega cevovoda, med seboj primerjamo modelirnika ZBrush in Blender za digitalno kiparjenje ter prikažemo izdelavo 3D model moškega telesa v obeh modelirnikih.
Keywords: ZBrush, Blender, kiparjenje, digitalno, 3D
Published: 03.11.2020; Views: 120; Downloads: 38
.pdf Full text (1,87 MB)

2.
DIGITALNO KIPARJENJE
Maša Kreuh, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Največkrat je cilj modeliranja izdelava čim bolj realnih modelov. V realnosti so živa bitja in neživa narava različnih nepravilnih in kompleksnih oblik. Oblik, ki bi jih brez digitalnega kiparjenja in programov, ki nam to tehniko omogočajo, težko ali počasneje ustvarili. Z uporabo osnovnih digitalnih kiparskih orodij, kot so potiskanje, rezanje, gnetenje, dolbenje, glajenje, vlečenje, polnjenje, tiskanje, itn. lahko izdelamo podrobnosti in modele čim bolj približamo realnosti. Cilj diplomske naloge je bil izdelati dva kvalitetna modela v dveh različnih programih, ki omogočata digitalno kiparjenje, ter postopke in končna modela med seboj tudi primerjati.
Keywords: 3D računalniška grafika, modeliranje, digitalno kiparjenje
Published: 14.10.2015; Views: 836; Downloads: 100
.pdf Full text (1,95 MB)

3.
PRIMERJAVA POSTOPKOV GEOMETRIJSKEGA MODELIRANJA V PROGRAMIH ZBRUSH IN CINEMA 4D
Viktorija Gošnak, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi sta preizkušena in primerjana dva različna pristopa modeliranja in sicer pristop modeliranja s ploskvami v Cinemi 4D in digitalno kiparjenje v ZBrush. Cilj je bil ugotoviti, v katerem programu bi bilo lažje in hitreje izdelati prepričljiv model človeka. Na podlagi analize 3D modela, slabosti in prednosti obeh pristopov je podan sklep, da je za izdelavo kompleksnega modela človeka primernejši program ZBrush.
Keywords: geometrijsko modeliranje, računalniško kiparjenje, 3D model človeka, ZBrush, Cinema 4D
Published: 27.05.2015; Views: 1354; Downloads: 124
.pdf Full text (4,11 MB)

4.
VOLUMETRIČNO KIPARJENJE
Marko Kramer, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo pregledali trenutno stanje na področju volumetričnega kiparjenja. Razložili smo kaj so vokselski podatki in kako jih lahko predstavimo v pomnilniku. Pogledali smo tudi področje upodabljanja vokselskih podatkov in na kratko predstavili nekaj najpopularnejših tehnik upodabljanja, nato pa predstavili dve profesionalni aplikaciji za ustvarjanje vokselskih modelov. Izdelali smo eksperimentalni program za volumetrično upodabljanje, imenovan Sculpit, kjer smo preizkusili nekaj uveljavljenih in nekaj svojih konceptov predstavitve v pomnilniku, upodabljanja in urejanja vokselskih podatkov. Na koncu pa smo podali sklepe in zaključke, do katerih smo prišli med izdelavo diplomskega dela.
Keywords: Volumetrično kiparjenje, voksel, volumetrični model, upodabljanje vokslov, geometrijsko modeliranje
Published: 22.09.2011; Views: 1597; Downloads: 74
.pdf Full text (2,31 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica