| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU MIZARSTVO KOS, JOŽE KOS S.P.
Andreja Zupan, 2010, final seminar paper

Abstract: Na zadovoljstvo zaposlenih vplivajo različni dejavniki. Percepcija vsakega posameznika je tista, ki vpliva na pomembnost posameznega dejavnika na zadovoljstvo posameznika. S preučevanjem zadovoljstva zaposlenih lahko vodstvo podjetja ugotovi, katera so tista področja, povezana z delom in odnosom, ki jih mora spremeniti, izboljšati. Namen diplomskega seminarja je bil preučiti dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo, in opredeliti sorodne vplive, kot sta organizacijska klima in kultura, ki sta povezani z zadovoljstvom. Namen je bil tudi preučiti zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Mizarstvo Kos, Jože Kos s. p. Za zaposlene v podjetju sem pripravila delno strukturiran vprašalnik. Z izvedbo intervjujev sem pridobila odgovore, na podlagi katerih sem opravila analizo zadovoljstva. Samo zadovoljni zaposleni so lahko tudi predani podjetju in so učinkoviti ter uspešni. KLJUČNE BESEDE: Zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
Keywords: Zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih.
Published: 24.01.2011; Views: 2444; Downloads: 202
.pdf Full text (318,55 KB)

2.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH V JAVNI UPRAVI
Darja Dominko, 2011, final seminar paper

Abstract: V vsaki organizaciji ljudje strmijo k zadovoljevanju svojih potreb in odpravljanju morebitnega nezadovoljstva. Najpomembnejši dejavnik oziroma kazalnik, kako se ljudje v organizaciji počutijo, kaj in koliko (lahko) prispevajo k uspešnosti in učinkovitosti organizacije, je zadovoljstvo zaposlenih v organizaciji. Zaposleni v javni upravi zadovoljujejo svoje osnovne potrebe kot tudi višje in javne potrebe. Vendar rezultati množičnih raziskav kažejo, da zaposleni v javni upravi pričakujejo, da bodo lahko v osnovi zadovoljili potrebe po preživetju in dajejo večji poudarek na potrebe, ki nimajo vpliva na preživetje, to so potrebe po imidžu, po bogastvu in podobno. Nekateri avtorji v svojih delih navajajo, da so zaposleni v javni upravi pomemben dejavnik, saj imajo elemente, ki bistveno vplivajo na organizacijo, v kateri delujejo. Ti elementi so znanje in sposobnosti zaposlenih, motivacija, njihov življenjski stil in osebnostne značilnosti ter lastnosti. Javna uprava je namreč področje, ki zahteva poznavanje znanja na več področjih kot so na primer področje prava, politike, financ, tehnologije, ekonomije in podobno. Zato je pomembno, da so zaposleni v javni upravi ustrezno izobraženi in motivirani. Motivacija je torej dejavnik, ki »pospešuje« zadovoljstvo zaposlenih v javni upravi in v vsaki organizaciji nasploh. Zaposleni so lahko motivirani v denarni ali nedenarni obliki nagrajevanja. Kako so zaposleni zadovoljni v javni upravi, smo raziskovali v praktičnih primerih. Prav tako pa smo v aplikativnem delu izvedli raziskavo zadovoljstva zaposlenih v občinski upravi, natančneje, v občini Odranci. S to raziskavo smo želeli ugotoviti v kolikšni meri so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu in organizacijo občine, kako so zadovoljni z nadrejenim in s sodelavci, s sistemom nagrajevanja in zadolžitvami na delu, v kolikšni meri poznavajo občino, kakšna je informiranost zaposlenih in navsezadnje tudi, kako so zaposleni zadovoljni s samim delom.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, potrebe, motivacija, javna uprava, dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih
Published: 25.11.2011; Views: 2753; Downloads: 600
.pdf Full text (1,62 MB)

3.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA PRIMERU DVEH PODJETIJ
Pavlina Kirbiš, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu za katerega smo uporabili metodo analize, smo teoretično obravnavali literaturo iz področja, ki smo si ga izbrali. Opredelili smo zadovoljstvo zaposlenih, predstavili dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, in pomen zadovoljstva zaposlenih pri njihovem delu. Pri motivaciji smo se osredotočili na vprašanje, kaj ljudi motivira in kaj z motivacijo zaposlenih pridobimo. Opredelili smo dejavnike, ki učinkujejo na motivacijo in povezanost med motivacijo in zadovoljstvom zaposlenih. V poglavju o dejavnikih motiviranja ljudi pri delu smo dejavnike motiviranja našteli in jih opisali. Teoretični del diplomskega seminarja smo v drugem delu povezane s praktičnim delom. Za praktični del smo uporabili metodo neposrednega opazovanja, metodo deskripcije, s pomočjo katere smo predstavili obe podjetji, in metodo anketiranja. Drugi del diplomskega seminarja vsebuje predstavitev obeh podjetij in rezultate anketnega vprašalnika, ki smo jih med seboj primerjali glede na obe podjetji. V anketnem vprašalniki so zaposleni obeh podjetjih ocenjevali stopnjo zadovoljstva z delovnim mestom in stopnjo zadovoljstva sodelovanja med zaposlenimi, motivacijo zaposlenih, dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih in pripadnost organizaciji. Svoje odgovore so ovrednotili z ocenami od 1 do 5; ocena 1 pomeni «sploh se ne strinjam«, ocena 5 pa »popolnoma se strinjam«. Zaradi vse večje konkurence na trgu in hitrih sprememb v gospodarskem svetu je za podjetja pomembno, da dosegajo boljše rezultate od svojih konkurentov in da poslujejo pozitivno ter učinkovito. Pomembno je, da podjetja karseda učinkovito izkoristijo svoje potenciale, tako na primeru razvoja kot na primeru zaposlenih. Razvoj podjetja v pravi smeri prinese številne pozitivne posledice, ki jih čutijo tudi zaposleni v podjetju. V diplomskem seminarju smo na podlagi analize zadovoljstva dveh podjetij (podjetja A in podjetja B) prišli do ugotovitve, da je v povprečju splošno zadovoljstvo v podjetjih dobro. Iz tega lahko sklepamo, da sta podjetji na trgu uspešni in da dobro poslujeta. Zaposleni so zadovoljni s svojo zaposlitvijo, z delovanjem podjetja, z medsebojnimi odnosi med zaposlenimi in o podjetju tudi zunaj delovnega okolja lepo govorijo. Zaposleni obeh podjetij so dobro motivirani, svoje delo opravljajo vestno in odgovorno ter so glede na to s strani podjetja primerno nagrajeni. Ugotovili smo, da se zaposleni v obeh podjetjih počutijo dobro in da so ponosni na to, da so zaposleni prav v tem podjetju. Zaposleni se izgube zaposlitve ne bojijo, kar pomeni, da so zadovoljni z varnostjo zaposlitve. Vsi ti dejavniki zadovoljstva zaposlenih vplivajo na motivacijo zaposlenih, ki je v obeh podjetjih dobra, vizija obeh podjetij za prihodnost pa obetavna.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, zaposleni, dejavniki, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, motivacijski dejavniki.
Published: 30.10.2013; Views: 1236; Downloads: 83
.pdf Full text (1,32 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica