1. Zasnova poslovnega načrta avtokampa Kamp LokaNejc Bernik, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obravnava kampiranje v Škofji Loki. Mesto z okolico si kamp zasluži, saj je drugo najstarejše mesto v Sloveniji, ponuja bogato turistično izkušnjo in je v bližini naravnih turističnih krajev, zgodovinskih znamenitosti in prestolnice.
Cilj naloge je preveriti, ali je na razpoložljivem prostoru možno postaviti kamp in ali je ta finančno vzdržen ter kolikšen je njegov vpliv na mesto Škofja Loka, okoliške turistične destinacije in regijo.
Pri preverjanju smiselnosti postavitve Kampa Loka smo s pregledom turističnih dejstev, znanja in vedenja iz literature ter s pomočjo poslovnega načrta preverili finančno smiselnost izvedbe za lastnika ter ocenjevali okoljske vplive na Škofjo Loko in okolico.
Naloga predstavlja smiseln in finančno uspešen Kamp Loka ter način umeščanja v prostor, razdelitev parcel, povezavo s turistično ponudbo ter predlaga nadaljnjo širitev podjetja na različna, s kampom povezana področja. Keywords: kamp, Škofja Loka, poslovni načrt, turizem. Published in DKUM: 13.10.2022; Views: 604; Downloads: 88 Full text (4,62 MB) |
2. Možnost uvedbe turizma na lastni ekološki kmetiji-študija primeraNuša Tifengraber, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je bila analizirana možnost uvedbe turizma na ekološki kmetiji kot dopolnilne dejavnosti. Osrednja tema raziskave je ocena višine naložbe v izgradnjo infrastrukture kampa na kmetiji. Analizirana je bila tudi ekonomika poslovanja. Z metodo ocene parametra neto sedanje vrednosti (NSV) smo kot diskontno stopnjo upoštevali 5,5-odstotno obrestno mero. Pričakovano je bilo, da se bo ob predpostavljenih parametrih naložba povrnila v 8 letih, vendar finančna ocena kaže, da se bo naložba povrnila v 5 letih obratovanja v primeru 45-odstotne zasedenosti kampa (NSV: 3.438,48 €). Interna stopnja donosa ob obdobju vrnitve znaša 8,70 % (neto sedanja vrednost je pri tej interni stopnji 5,23 €). Interna stopnja donosnosti je bila višja od individualne diskontne stopnje. S SWOT-analizo se je izkazalo, da je več prednosti in priložnosti kot slabosti in nevarnosti. Keywords: naložba, turizem na ekološki kmetiji, ekološka kmetija, kamp na kmetiji Published in DKUM: 06.04.2021; Views: 1028; Downloads: 130 Full text (822,13 KB) |
3. Možnost uvedbe turizma na kmetiji – študija primeraMatej Sekolovnik, 2019, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomski nalogi smo analizirali možnost uvedbe turizma na kmetiji kot dopolnilne dejavnosti. Odločili smo se, da bomo za potrebe turizma na obravnavani kmetiji ocenili investicijo v zasnovo kampa na kmetiji. Pri tem je bilo treba oceniti ekonomiko poslovanja za kamp in določiti višino investicije, ki bi bila potrebna za postavitev kampa. Z metodo ocene neto sedanje vrednosti (NSV) smo pri 5,5-odstotni obrestni meri ocenili dobo vrnitve investicije. Predpostavili smo, da se bo ob predpostavljenih parametrih investicija povrnila v 10 letih. Finančna ocena kaže, da je obdobje vrnitve ob predpostavljenih parametrih analize 15 let, kjer je ocena NSV: 2.722,18 €. Interna stopnja donosa ob obdobju vrnitve znaša 5,59 % (NSV je v tem primeru 0 €). Za postavitev kampa na kmetiji je bila pripravljena analiza SWOT. Keywords: turizem na kmetiji, kamp na kmetiji, ekonomika, investicija, SWOT Published in DKUM: 25.02.2019; Views: 1295; Downloads: 141 Full text (878,75 KB) |
4. Arhitekturna interakcija narave - glamping ob jezeruErna Ternovšek Kolar, 2017, master's thesis Abstract: Ljudje bivamo med tlemi in nebom, vmes je prostor življenja. Oblikovanje kvalitetnega bivalnega okolja je odvisno od posameznika, saj vsak dojema pojem kvalitete, udobja povsem drugače. Ni vsak prostor kvaliteten in tako ni vsak kvaliteten prostor tudi bivanjski.
Današnji čas je intenzivno obarvan z večplastnimi informacijami, ki človeka obdajajo ves čas (novice, reklame, hiter tempo življenja, digitalnost, ki omogoča biti na več mestih hkrati …). Glamping pa ponuja izvzetje distrakcij. Ponuja postavitev človeka v primarno funkcijo, biti z in v naravi. Tišina izostri čutnost kože in izčisti zvok vetra. Tema oplemeniti oko, da vidi mesečino. Primarnost nas obogati z bogatostjo čutenja, ki nam je v vsakdanjem vrvežu odvzeta. Potopimo se v svoj notranji svet in odkrijemo globino.
Arhitektura okviri pogled, ponudi varnost ter zavetje, da v udobju človek zopet najde svoj eksistencialni smisel.
Magistrsko delo obravnava infrastrukturno problematiko turističnega potenciala – Šmartinskega jezera na območju Celja. V teoretičnem delu smo analizirali kontekst prostora, upoštevali naravne danosti in izhodišča, se seznanili s pomenom počitniških naselij in kampov ter njihovega razvoja vse do glampinga. V nadaljevanju smo predstavili odnos med naravo in arhitekturo, prikazali primere pozitivne prakse in obeležili trajnostni vidik v načrtovanju turizma.
Rezultat analitičnega dela je funkcionalna idejna zasnova sodobnega počitniškega naselja v naravi, poimenovanega glamping. Zasnovali smo povezavo med arhitekturo ter naravo oz. interjerjem in eksterierjem, ki se interpretira v naravi. Na rtu tega območja smo predvideli razgledni stolp, ki ponuja razgled na jezero in okolico. Območje v gozdu smo izkoristili za zasnovo hišic na drevesih, oblikovanje trim steze in informacijskega centra z restavracijo. Samo jezero smo izkoristili za zasnovo hišk na vodi. Skušali smo upoštevati danost lokacije in elemente povezati v celoto, da so v kontekstu s prostorom in se vanje implementira značilnost območja. Keywords: Arhitekturna interakcija, narava, Šmartinsko jezero, kamp, glamping Published in DKUM: 31.08.2017; Views: 2031; Downloads: 457 Full text (70,04 MB) |
5. Glamping v MariboruIva Česi, 2016, diploma project paper Abstract: V diplomski nalogi je predstavljena idejna zasnova kampa oziroma glampinga v Mariboru, natančneje v bližji okolici, Bresternici, na območju krajinskega parka ‘‘Mariborsko jezero’’.
Naloga je razdeljena v dva sklopa, prvega, kjer je predstavljeno območje obdelave ter analiza kampa teoretično in analitično. V drugem sklopu je praktično izdelana ideja, rešitev glampinga z glavnim vodilom, da v področje z varstvenimi ukrepi primernimi za krajinski park integriramo funkcionalno zasnovan prostor za kampiranje. Keywords: arhitektura, Bresternica, Mariborsko jezero, glamping, kamp Published in DKUM: 20.09.2016; Views: 1993; Downloads: 563 Full text (53,80 MB) |
6. Idejna ureditev razširjenega območja gramoznice KamenšnicaJernej Mastnak, 2015, diploma project paper Abstract: V projektni nalogi je predstavljena idejna ureditev razširjenega območja gramoznice Kamenšnica ob Bakovski cesti pri Murski Soboti. Rešitev je izpeljana iz upoštevanja sprejetega ureditvenega načrta za območje in iz nekaterih, v preteklosti že predlaganih ureditev. V konceptu je razdelana nova idejna zasnova in možnosti izvajanja prostočasnih dejavnosti na vodi in ob njej.
Teoretičen del vsebuje opis obstoječega stanja in stanje podzemnih voda nasplošno, ter načine varovanja teh. Keywords: gramoznica, kamp, podzemne vode, rekreacijski center, arhitektura Published in DKUM: 22.09.2015; Views: 4934; Downloads: 176 Full text (21,07 MB) |
7. TURISTIČNI RAZVOJ TERM BANOVCITamara Črček, 2013, undergraduate thesis Abstract: Termalno kopališče v Banovcih je priljubljeno med domačimi in tujimi gosti zaradi svoje majhnosti in okolice. Zelo zanimive so tudi zaradi nudističnega kampa, ki je prvi tovrsten kamp ob termalnih vodah v Evropi.
Diplomska naloga vsebuje turistični razvoj Term Banovci. Obravnavano je odkritje termalne vode in razvoj turistične ponudbe v Banovcih, opisane so naravnogeografske in družbenogeografske značilnosti proučevanega območja ter možnosti za rekreacijo in izletništvo. S pomočjo statističnih podatkov so pregledane in argumentirane nastanitvene zmogljivosti term in obseg turističnega prometa v obdobju od leta 1987 do 2011. Po posameznih temah so razloženi tudi osnovni pojmi, ki so pomembni pri proučevanju in analizi obsega turističnega prometa. V zadnjem delu je predstavljena anketa o mnenju turistov glede termalnega kopališča Banovci, ki je prikazana in interpretirana s tabelami in grafi. Na koncu so s pomočjo pregledane literature in opravljenega terenskega dela podane pozitivne in negativne posledice turističnega razvoja Term Banovci na okolico vključno s SWOT analizo. Keywords: vrtina, mlin na Muri, kolesarske poti, Sončni gaj, Zeleni gaj, nudistični kamp, vinska cesta, zelhenca Published in DKUM: 12.07.2013; Views: 2707; Downloads: 324 Full text (5,10 MB) |
8. MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPAMarko Padar, 2012, undergraduate thesis Abstract: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček.
V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco.
Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov.
Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti.
V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov. Keywords: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče Published in DKUM: 15.11.2012; Views: 3012; Downloads: 818 Full text (1,15 MB) |
9. ANALIZA STANJA IN RAZVOJNE MOŽNOSTI KAMPA ŠOBECAnja Božič, 2010, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo govori o problematiki kampa Šobec, ki po našem mnenju in mnenju mnogih lokalnih prebivalcev premalo vlaga v svojo prihodnost.
V prvem delu smo se osredotočili na obstoječe probleme in cilje, ki jih želimo doseči. Predstavljeno je okolje, ki ga raziskujemo, ter metode, ki smo jih uporabili pri delu.
Drugi del naloge zajema poglavja o turizmu, destincijskemu managementu, kadrovskemu managementu in marketingu, s katerimi želimo prikazati načine za učinkovito poslovanje vsakega podjetja.
V tretjem delu je nato predstavljeno obstoječe stanje kampa Šobec, njegovo poslovanje in razlogi za počasen razvoj.
Te ugotovitve smo povezali s četrtim delom, ki zajema analizo rezultatov ankete gostov. Z njo smo želeli odgovoriti na vprašanje, v kolikšni meri so gostje zadovoljni s to destinacijo, in priti do predlogov za izboljšave.
Te smo v zadnjem, petem delu, vključili v svojo raziskavo razvojnih možnosti in tako predstavili spremembe, ki bi obravnavani turistični kraj lahko naredile privlačnejši. Keywords: turizem
management
kamp
raziskava
razvojne možnosti Published in DKUM: 05.05.2010; Views: 2233; Downloads: 220 Full text (2,30 MB) |