SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
KAKOVOST INFORMACIJSKIH SISTEMOV ELEKTRONSKEGA POSLOVANJA, PODJETJE-POTROŠNIK
Blaž Vrabl, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Internet je kot nov komunikacijski medij prinesel silovit napredek na tehnološkem področju. Z njegovim razvojem pa je tudi elektronsko poslovanje dobilo nove razsežnosti. Uporabnost interneta je neomejena tako s strani porabnikov za pridobivanje pomembnih informacij, izobraževanja, opravljanja nakupov (prek interneta) kot tudi za podjetja, ki internet lahko uporabijo kot novo tržno pot, elektronsko poslovanje in elektronsko trženje. Podjetja stremijo k uspešnemu poslovanju in le-to dandanes ni več možno brez ustreznega informacijskega sistema. Če želi podjetje elektronsko poslovati, mora spremeniti strukturo podjetja in na novo opredeliti osnovne modele poslovanja z moderno tehnologijo. Podjetja se za to odločajo, da bi izboljšala učinkovitost poslovanja, ki jo občutijo tako stranke podjetja kot podjetje samo. S prehodom na elektronko poslovanje podjetja predvsem skrajšajo čas določenim operacijam, imajo lažje dostopne in natančnejše informacije o stanju podjetja in zmanjšajo stroške, saj zaradi uporabe računalnikov in interneta zmanjšajo porabo pisarniškega materiala, poštnih storitev, hkrati pa ni več potrebna njihova fizična prisotnost, zato se izognejo stroškom odpiranja poslovalnic ter najema ali nakupa poslovnih prostorov. Večina podjetij začne svojo pot k elektronskemu poslovanju s predstavitvijo podjetja na internetu, ki običajno nastane kot odgovor konkurenci, ki je tam že prisotna. Z razvojem globalnega trga, pa je pojav podjetja na internetu postal nuja. Spletna trgovina je dovršena oblika internetne prodaje, ki vse bolj izpodriva tradicionalno trgovino, čeprav ne v vseh segmentih. Nakupovanje preko interneta je za potrošnike pomembno predvsem zato, ker jim omogoča dostop do trgovin skoraj povsod po svetu in ob vsakem času. Kupujejo lahko blago, ki ga v Sloveniji še ni na trgu, hkrati pa se jim ni treba odpraviti v tujino. Porabniki postajajo vse bolj osveščeni, zahtevni, brez zadržkov in predsodkov primerjajo ponudbe in med njimi izbirajo najboljše. Zato je zelo pomembna tudi kakovost izdelave spletne strani, ki je povezana predvsem z grafično obliko spletne strani in njeno vsebino. Potrebno je sestaviti takšno spletno stran, ki bo spletne uporabnike pritegnila k ponovnemu obisku. Kakovost spletne strani ima veliko vlogo pri uspešnosti poslovanja spletnih trgovin. Poleg tega, da je obiskovalcem in kupcem zagotovljena varnost poslovanja preko spleta, jim morajo spletne strani nuditi informacije, ki jih ti želijo. Zato so pri oblikovanju spletnih strani želje in zahteve kupcev še kako pomembne. Preglednost in lahka dostopnost informacij ter enostaven in varen postopek nakupa izdelka ali storitve so dejavniki, na katere se morajo lastniki spletnih trgovin še posebaj osredotočiti, saj lahko majhna napaka na spletu povzroči hiter upad prodaje, kajti informacije se po spletu širijo izredno hitro. Ažurnost in sprotno testiranje spletnih strani, je za obstoj na spletu nuja.
Keywords: elektronsko poslovanje, internet, spletna trgovina, informacijski sistemi, kakovost spletne strani, digitalni certifikati, B2C, varnost na spletu, splatna stran, varnostna politika, uspešnost poslovanja, primerjava, spletno nakupovanje.
Published: 04.12.2009; Views: 2510; Downloads: 301
.pdf Full text (1,89 MB)

3.
Kakovost spletnih mest na primeru spletnih trgovin
Adriana Ficko Čečonik, 2016, master's thesis

Abstract: Razmah interneta v skoraj vsak dom je vplival na večjo uporabo elektronskega poslovanja, ter v sklopu tega tudi vsakodnevno nastajanje spletnih trgovin. Na podlagi pregleda in proučitve dejavnikov za izgradnjo spletnih strani in meril za kakovostno izvedbo te izgradnje smo v nalogi preverili kaj je pomembno za kakovostno spletno trgovino. Spoznali smo, kaj so spletne trgovine in katere komponente morajo vsebovati za uspešno delovanje. Nato pa s pomočjo analize treh izbranih spletnih trgovin, ki ponujajo otroško opremo, ugotavljali ali se merila za kakovost upoštevajo ali ne. Pri tem smo izpostavili vsebinski, oblikovni, tehnični in funkcionalni vidik. Rezultati analize so nam pokazali, da se izdelovalci spletnih strani v veliki meri zavedajo visokih meril za zagotavljanje kakovosti in da izpostavljajo potrošnika in njegove potrebe v ospredje. Izdelovalci oziroma ponudniki težijo k preprostim spletnim trgovinam, ki so uporabnikom prijazne ter preproste za uporabo, a hkrati potrošniku nudijo kakovostno in celostno obravnavo. Kakovostne spletne strani so funcionalne, oblikovno privlačne, vsebinsko bogate in tehnično izpopolnjene. Potrošnikom omogočajo hiter dostop do informacij in enostaven nakup z vsemi poprodajnimi aktivnostmi.
Keywords: elektronsko poslovanje, kakovost, spletne strani, spletna trgovina
Published: 15.09.2016; Views: 428; Downloads: 69
.pdf Full text (3,61 MB)

4.
Zadovoljstvo s spletno stranjo podjetja Tala spa - Salon lepote in razvajanja, Emy Alas Pana s. p.
Kaja Vučko, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je za podjetja zelo pomembno, da imajo za svojo prepoznavnost tudi svojo spletno stran, s katero se predstavljajo. Spletna stran mora biti zanimiva, uporabna, všečna, vsebovati pa mora tudi vse potrebne informacije, ki jih obiskovalci potrebujejo. V teoretičnem delu diplomskega projekta je podrobneje predstavljeno marketinško komuniciranje, vrste komuniciranja, celovit komunikacijski program in instrumenti marketinškega komuniciranja. Opredelili smo tudi pomen spletne strani, kakšna mora biti kakovostna spletna stran in kateri so elementi za doseganje uspešne spletne strani. V empiričnem delu diplomskega projekta je predstavljeno podjetje TALA SPA – Salon lepote in razvajanja, Emy Alas Pana s. p. in njihove storitve. S pomočjo obiskovalcev njihove spletne strani smo ugotovili, kakšna je spletna stran v njihovih očeh. Te podatke smo pridobili s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika in podali svoje predloge za izboljšave. Vprašanja so bila zaprtega tipa, zato so podatki obdelani statistično.
Keywords: marketinško komuniciranje, komunikacijski program, spletna stran, kakovost spletne strani, elementi uspešne spletne strani
Published: 02.08.2018; Views: 120; Downloads: 22
.pdf Full text (2,01 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica