| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
PRIMERJAVA IZVAJANJA KADROVSKE FUNKCIJE V VELIKIH, MALIH IN SREDNJIH PODJETJIH
Jernej Stipanič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Kadrovska funkcija je ena izmed ključnih funkcij v podjetju, saj je od nje odvisna učinkovitost podjetja, ki vpliva na poslovno uspešnost podjetja. V sodobnih družbah narašča delež podjetij, ki delujejo v terciarnem in kvartarnem sektorju, za ta podjetja je značilno, da so storitveno usmerjena, zato postajajo zaposleni ključna, osrednja konkurenčna sposobnost podjetja, ker zaposleni s svojim znanjem in veščinami povečujejo oz. izboljšujejo konkurenčni položaj podjetja in posledično vplivajo na tržni delež ter rast in razvoj podjetja. V proizvodno usmerjenih podjetjih zaposleni vplivajo na stroške, ki determinirajo velikost dobička oz. poslovne uspešnosti, zato mora management v podjetju poskrbeti za čim večjo učinkovitost oz. storilnost zaposlenih kadrov. Podjetja pomenu kadrovske funkcije pripisujejo različen pomen. Večja podjetja imajo organiziran kadrovski oddelek, ki izpolnjuje naloge kadrovske funkcije, v manjših podjetjih je kadrovanje spontan proces, ki izhaja iz potreb, ki jih narekujeta poslovno okolje in narava posla. Dejstvo je, da obstaja razlika med majhnimi in velikimi podjetji glede planiranja, organiziranja, izvajanja in nadzorovanja kadrovske funkcije in kadrovskih procesov, zato je cilj diplomske naloge poiskati razlike med majhnimi in velikimi podjetji glede kadrovske funkcije oz. kadrovskih procesov. Predmet diplomske naloge so kadrovski procesi v različnih podjetjih in razlika med njimi ter razlika v organiziranosti kadrovske službe glede na velikost podjetij. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega dela in empiričnega dela. V teoretičnem delu je predstavljena kadrovska funkcija in kadrovski procesi, ki se izvajajo v podjetjih, v empiričnem delu je narejena raziskava, ki preučuje razlike med majhnimi in velikimi podjetji glede omenjene tematike.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: - kadrovska služba, - kadrovski procesi, - poslovni subjekt, - človeški viri.
Published: 14.12.2009; Views: 3208; Downloads: 629
.pdf Full text (1,97 MB)

2.
IZGRADNJA ORGANIZACIJSKEGA MODELA KADROVSKE DEJAVNOSTI V GORENJE D.D.
Sabina Oblak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Današnje konkurenčno poslovno okolje zaznamujejo intenzivne spremembe, vsakodnevno se moramo, boriti za uspešnost podjetja. Kadri predstavljajo ključen dejavnik pri uspešnem poslovanja podjetja. V teoretičnem delu je opredeljena kadrovska dejavnost. Kadrovska dejavnost je podsistem v okviru organizacije kot celote. Je temeljni nosilec opravil, ki zadevajo kadre, vendar pa to ne pomeni, da je edina enota, ki se ukvarja s kadri. Z njimi se ukvarjajo tudi druge enote. Organiziranost kadrovske dejavnosti v določeni organizaciji je odvisna od velikosti organizacije, števila zaposlenih, kvalifikacijske strukture, okolja in vrste proizvoda ali storitev. V nadaljevanju so razčlenjeni kadrovski procesi. Kadrovski proces kadrovske dejavnosti je proces spremljanja usposabljanja, razvoj kadrov, torej tok dogodkov in aktivnosti, ki vodijo k ustrezni zasedbi delovnih mest v organizaciji. Empirični del se nanaša na podjetje Gorenje, d.d., kjer so analizirani obstoječi kadrovski procesi. Izdelan je organizacijski model kadrovske dejavnosti, na osnovi analize, kako se razlikujejo kadrovski procesi v Gorenju glede na teoretična izhodišča.
Keywords: Kadrovska dejavnost, kadrovski procesi, organizacijski model
Published: 01.12.2009; Views: 2103; Downloads: 282
.pdf Full text (396,88 KB)

3.
PROCES IZBIRE IN POSTOPEK UVAJANJA KADROV V KLICNEM CENTRU TEHNIČNE POMOČI
Katarina Terner, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pomen kadrovske funkcije v podjetjih narašča, ker zaposleni v podjetju postajajo ključni dejavnik uspešnosti podjetja in sicer predvsem v storitvenih podjetjih, kjer konkurenčno prednost podjetja gradijo na zaposlenih, ki povečujejo potrošnikov presežek in so osnova za diferenciacijo storitev v očeh kupcev. Tema diplomske naloge je proces izbire in postopek uvajanja kadrov v klicnem centru tehnične pomoči v podjetju Telekom Slovenija d.d., ker v podjetju obstaja problemsko stanje visoke fluktuacije kadrov, predvsem zaposlenih, ki v podjetju opravljajo delo preko študentskih napotnic. Rdeča nit diplomske naloge je analiza procesa izbire in postopek uvajanja kadrov v klicnem centru tehnične pomoči v podjetju Telekom Slovenija d.d.. V teoretičnem delu je predstavljen proces planiranja kadrov ter pridobivanje, izbira in uvajanje kadrov, podana so spoznanja že napisanega glede področja kadrovanja. Omenjeni procesi so ključnega pomena za pridobitev ustreznih kadrov, saj le ti omogočajo podjetju dosegati primerno učinkovitost in posledično poslovno uspešnost. Izbor neustreznih kadrov podjetju povzroča nepotrebne stroške ter slabše poslovne rezultate, zato je za podjetje ključnega pomena, da pri poslovanju ne zanemari kadrovske funkcije, ki podjetju pomaga optimalno izkoristiti kadrovski potencial. Raziskovalni del je namenjen analizi pridobivanja kadrov v podjetju Telekom Slovenija d.d., kjer obstaja problem visoke fluktuacije kadrov. Namen analize je bil preučiti strukturo kadrov, ki so se prijavili na razpisana delovna mesta in ki so šli skozi prvo sito selekcije. Cilj analize je bil pridobiti oceno o ustreznosti procesa pridobivanja in izbora kadrov v omenjenem podjetju.
Keywords: kadrovski procesi, planiranje kadrov, izbor kadrov, uvajanje in izobraževanje kadrov, spremljanje kadrov
Published: 03.12.2009; Views: 2319; Downloads: 643
.pdf Full text (1,56 MB)

4.
KADROVSKA FUNKCIJA V PODJETJU PRIBER D.O.O.
Elvira Omić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo podrobno prikazali potek obstoječih kadrovskih procesov, ki se pojavljajo v obravnavanem podjetju, in na ta način sestavili model kadrovske dejavnosti. Na novo zgrajen model bo podjetju v veliko pomoč pri nadaljnjem poslovanju, saj bo omogočal lažje spremljanje poteka nekaterih aktivnosti in nalog. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del diplomske naloge temelji na različnih virih, in sicer iz tuje in domače literature, v katerem je predstavljen potek kadrovskih procesov, ki spadajo v posamezno področje in se pojavljajo v podjetjih na splošno. Eden izmed uporabljenih virov za potrebne podatke je tudi internet. V tem delu smo namenili nekaj besed osnovnim pojmom, s katerimi se srečujemo skozi celotno nalogo. Osredotočili smo se predvsem na pojem kadrovske funkcije, ki je v današnjem poslovnem svetu nujno potrebna za uspešno delovanje vsake organizacije. Temu sledi opis kadrovske funkcije, ki se dejansko izvaja v podjetju Priber d.o.o. Pri raziskovanju empiričnega dela diplomske naloge smo uporabili primarne vire. Izhajali smo predvsem iz analiz različnih podatkov, pridobljenih v podjetju, na podlagi katerih smo analizirali in proučevali stanje v podjetju Priber d.o.o. Tu so opisani in shematsko prikazani kadrovski procesi, ki se dejansko pojavljajo in izvajajo v obravnavani organizaciji.
Keywords: kadrovska funkcija, kadrovski procesi, ravnanje s človeškimi viri, kadri, mikro podjetje
Published: 08.04.2010; Views: 2509; Downloads: 288
.pdf Full text (733,50 KB)

5.
KADROVSKI PROCESI V PODJETJU OPOJ SOKOVI D.O.O.
Marija Lah, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je opredeljeno delo kadrovskega vodje in njegove naloge. Namen diplomske naloge je opredelitev kadrovskih procesov v podjetju Opoj sokovi, d. o. o. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so izpostavljena teoretična izhodišča, v katerih smo splošno opisali kadrovsko funkcijo, kadrovsko politiko in procese v kadrovskem sektorju. V drugem, empiričnem delu naloga obsega predstavitev podjetja Opoj sokovi, d. o. o. in opis notranje organizacije družbe. Sledi opredelitev kadrovske strukture zaposlenih od leta 2006 do leta 2008 in natančen opis kadrovskih procesov v podjetju. V zaključku smo podali nekaj predlogov za izboljšanje obstoječega stanja.
Keywords: Ključne besede: - kadrovska funkcija - kadrovska politika - kadrovski procesi
Published: 13.09.2010; Views: 2745; Downloads: 313
.pdf Full text (393,23 KB)

6.
ANALIZA PODPORE KADROVSKIH PROCESOV S SISTEMOM SAP V PODJETJU AVTENTA.SI D.O.O.
David Vehovec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela so z metodo prenove poslovnih procesov predstavljeni procesi zaposlovanja in razporejanja, upravljanja kadrovskih podatkov in prenehanja delovnega razmerja v podjetju Avtenta.si d.o.o. Na podlagi popisanih procesov je narejena analiza njihove podprtosti s sistemom SAP in predlog prenove. Le-ta vključuje modele prenovljenih procesov in prilagoditev sistema SAP do nivoja delujočega prototipa. V teoretičnem delu so opisana področja prenove poslovnih procesov, upravljanja s človeškimi viri in celovite programske rešitve SAP ter pomen le-teh področij. Predstavljeni sta tudi orodji ARIS Toolset in ARIS Express ter primerjava med njima. V praktičnem delu so s pomočjo programskega orodja ARIS Express prikazani posnetki obstoječega stanja izbranih kadrovskih procesov ter modeli prenovljenih procesov. Prikazana je tudi prilagoditev sistema SAP za podprtost prenovljenih procesov do nivoja delujočega prototipa.
Keywords: proces, metodologija ARIS, celovita programska rešitev SAP, kadrovski procesi, kadrovska funkcija
Published: 04.01.2011; Views: 2056; Downloads: 405
.pdf Full text (14,36 MB)

7.
KADROVSKI PROCESI V VELIKIH PODJETJIH V SLOVENIJI
Janja Javoršek Plaznik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili kadrovske procese, ki se izvajajo v podjetjih, saj kadrovski proces zajema celoto dogodkov in aktivnosti pri planiranju, sprejemanju, razporejanju in razvoju kadrov ter skrbi za fizične in psihične pogoje dela. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili vse procese, ki bi bili potrebni za uspešno delovanje podjetij. Najbolj pomembni procesi za podjetja so: proces kadrovanja in razvoja kadrov, proces planiranja kadrov, proces izbire novih delavcev, proces pridobivanja in izpopolnjevanja strokovne izobrazbe, proces usposabljanja, proces napredovanja, proces zagotavljanja celovitega varstva pred požarom, proces vodenja delovnopravnih postopkov, proces vodenja pogodbenih odnosov, proces varovanja objektov in materialne koristi, proces arhiviranja poslovne dokumentacije. V empiričnem delu pa smo izvedli anketo med 16 velikimi podjetji in tako ugotovili, kateri kadrovski procesi se v praksi uporabljajo in kateri ne. Velik problem je pri procesu štipendiranja in pripravništva, saj ga podjetja izvajajo vse manj in tako mladi ne dobijo ustrezne zaposlitve in delovnih izkušenj. Tudi proces odpravljanja in preprečevanja alkoholizma se ne izvaja v velikem številu, kar lahko zelo škoduje podjetjem. Proces reševanja stanovanjske problematike, proces organiziranja kulturne dejavnosti, proces zagotavljanja organiziranega letovanja, proces zagotavljanja rekreacije, podjetja izvajajo zelo redko, čeprav so ti procei med zaposlenimi zelo zaželeni, saj bi s tem prihajalo do velikega zadovoljstva zaposlenih in s tem posledično do boljših medsebojnih odnosov in rezultatov. Proces kadrovanja in razvoja kadrov, proces planiranja kadrov, proces izbire novih delavcev, proces usposabljanja, proces napredovanja, proces celovitega varstva pred požarom, proces vodenja delovnopravnih postopkov, proces vodenja pogodbenih odnosov, proces splošnih opravil in proces arhiviranja poslovne dokumentacije pa se izvajajo v skoraj vseh anketiranih podjetjih. Problem nastaja samo pri tem, da v nekaterih primerih kadri niso dovolj usposobljeni za svoje delo in se tako procesi ne izvajajo v celoti oz. niso dobro izvršeni.
Keywords: kadrovski procesi, velika podjetja, kadri
Published: 23.08.2011; Views: 3411; Downloads: 564
.pdf Full text (643,59 KB)

8.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU GIVO, D.O.O.
Mirjana Josipović, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v svetu hitrih sprememb, ki vplivajo tudi na razvoj podjetij. Podjetja morajo te spremembe znati obvladovati in jim slediti, saj v nasprotnem primeru ne morejo slediti zaostrenemu konkurenčnemu boju. Spremembe pa vplivajo tudi na razvoj kadrov v podjetju. Tako kot se mora podjetje sprotno prilagajati spremembam, se morajo tem spremembam prilagajati tudi zaposleni v podjetju. Zaposleni pa bodo pripravljeni slediti spremembam le v primeru, da bodo pravilno motivirani. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen teoretični del kadrovske funkcije in razvoja kadrov v podjetjih. Predstavljene pa so tudi predpostavke in omejitve glede razvoja kadrovske funkcije v podjetju Givo d. o. o. Drugi del naloge pa je namenjen raziskavi, ki je bila opravljena med zaposlenimi v podjetju Givo d. o. o., in se nanaša na razvoj kadrov in kadrovsko funkcijo v podjetju. Po pregledu stanja v podjetju, ki smo ga pridobili s pomočjo ankete, pa so podani tudi predlogi za rešitev problema.
Keywords: Razvoj kadrov Kadrovska funkcija Izbira kadrov Kadrovski procesi
Published: 21.12.2011; Views: 1545; Downloads: 110
.pdf Full text (554,31 KB)

9.
ORGANIZACIJA KADROVSKE SLUŽBE V PERUTNINI PTUJ D.D.
Marina Topolovec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili organizacijo kadrovske službe v družbi Perutnina Ptuj d. d. Kadrovska služba je eden izmed najpomembnejši dejavnikov organizacije, saj nudi pomoč zaposlenim in organizira dela, ki so potrebna za izvajanje kadrovske funkcije. V prvem delu smo s pomočjo strokovne literature opisali definicijo organizacije. Danes se namreč organizacije na trgu dela srečujejo s konkurenco, zato se morajo organizacije strokovno izobraževati in usposabljati kadre, da lahko uspešno konkurirajo na tržišču. Kadri v organizacijah pridobivajo vse večji pomen, saj se organizacije zavedajo, da so kadri tisti, ki zadovoljujejo potrebe organizacije in skrbijo za njen razvoj. Organizacije uporabljajo različne modele za izvajanje kadrovske funkcije. Vse pogostejši model pri izvajanju kadrovske funkcije je Michiganski model, kateri govori, da je potrebno delovno silo izkoristiti. Novi elementi, ki obravnavajo kadrovsko funkcijo kot sistem, pa temeljijo na spreminjanju značaja človeka na področju usposabljanja in izobraževanja. Navedli smo pravne osnove za izvajanje kadrovske funkcije, katere je potrebno uporabiti in upoštevati pri zaposlenih. Opisali smo nekatere kadrovske procese, ki jih opravljajo kadrovski strokovnjaki pri urejanju delovnih razmerij. Opredelili in opisali smo sistemizacijo delovnih mest za ureditev nove sistemizacije dela. V drugem delu smo predstavili zgodovino in organizacijo Perutnine Ptuj d. d., ki se ukvarja s perutninarstvom, in sicer od pridelave osnovnih surovin, reje, do proizvodnje končnega izdelka. Predstavili smo gibanje števila zaposlenih v podjetju in število zaposlenih v Skupini Perutnina Ptuj. Predstavili smo število kadrovskih strokovnjakov po izobrazbeni strukturi in sistemizacijo dela z opisom delovnih nalog. Na podlagi strokovne literature dosedanjih delovnih mest, ki so preobsežna, smo sistemizirali novo delovno mesto »referent«. Nova sistemizacija delovnega mesta bi kadrovsko službo razbremenila, s čimer bi se povečala skrb za razvoj kadrov, ki je ena najpomembnejših funkcij kadrovske službe.
Keywords: Organizacija, kadrovska funkcija, kadrovski procesi, sistemizacija delovnih mest.
Published: 07.08.2012; Views: 2952; Downloads: 369
.pdf Full text (650,87 KB)

10.
RAZŠIRJANJE FUNKCIONALNOSTI CELOVITE INFORMACIJSKE REŠITVE MS DYNAMICS NAV 2009
Davorin Pandel, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali problematiko prilagajanja celovite informacijske rešitve Microsoft Dynamics NAV 2009. Poleg teoretične opredelitve rešitev ERP in poslovnih procesov kot osrčja poslovanja sodobnih organizacij, je bil glavni cilj prikaz možnosti prilagajanja omenjene rešitve podjetja Microsoft specifičnim potrebam organizacij. Ugotovili smo, da v splošnem za to obstajata dva načina – nastavljanje parametrov in razširjanje obstoječih funkcionalnosti – ter da so med glavnimi kriteriji pri odločanju med njima dobre prakse. Za demonstracijo smo identificirali obstoječ poslovni proces, izdelali predlog izboljšav in razširitev tudi implementirali. Pokazali smo, da mora biti razširjanje obstoječih funkcionalnosti zelo dobro premišljeno, saj lahko sicer izgubimo pridobitve celovite informacijske rešitve.
Keywords: razširjanje celovitih informacijskih rešitev, kadrovski poslovni procesi, dobre prakse, analiza poslovnih procesov, razvoj razširitev, informacijska prenova, reinženiring poslovnih procesov, upravljanje človeškega kapitala
Published: 12.04.2012; Views: 1433; Downloads: 108
.pdf Full text (2,48 MB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica