| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vloga managementa v zaposlovanju na primeru podjetja btc d.d.
Sara Vučko, 2017, master's thesis

Abstract: V okviru magistrskega dela smo obravnavali vlogo managementa v zaposlovanju. Kadrovsko-managerska funkcija ima osrednjo vlogo pri zaposlovanju, saj zagotavlja pogoje za ustreznejše delovanje podjetja oz. organizacije. Raziskovalno področje magistrskega dela zajema management poslovnih procesov, samo vlogo zaposlenih v organizacijah, zaposlovanje mladih v podjetjih (njihov položaj ter brezposelnost) in pa usposabljanje mladih na primeru podjetja BTC d.d. V teoretičnem delu smo predstavili management poslovnih procesov in izhodišča za obravnavo poslovnih procesov v podjetju BTC d.d. Management poslovnih procesov vključuje tudi vlogo managerjev, njihovo delo in naloge. Opredelili smo tudi vlogo zaposlenih v organizacijah. To poglavje zajema značilnosti sodobnih organizacij, zaposlene, delovno okolje in delovni čas, pripadnost zaposlenih organizaciji ter njihova vloga in učečo se organizacijo. Osrednji del magistrskega dela predstavlja zaposlovanje mladih v podjetjih. V tem poglavju izpostavimo položaj mladih na trgu dela v Sloveniji in Evropi, ter brezposelnost. Pomembno vlogo v tem poglavju igrajo tudi kadrovski strokovnjaki. V empiričnem delu smo preučili usposabljanje mladih na primeru podjetja BTC d.d. Zanimalo nas je mnenje mladih zaposlenih v družbi BTC d.d. v zvezi z usposabljanji in mnenje njihove kadrovske službe. Mlade v podjetju BTC d.d. vidijo kot gonilno silo napredka v najširšem možnem smislu. Kot pravijo sami, so edina starejša generacija v zgodovini naše civilizacije, ki se uči od mlajših. Rezultati so pokazali, da podjetje BTC d.d. stavi veliko na mlade zaposlene. Tako z vidika zaposlovanja, kakor z vidika usposabljanja. Skuša tudi zmanjšati brezposelnost mladih in jim daje nove priložnosti.
Keywords: Management, kadrovska služba/strokovnjaki, mladi, zaposlovanje, usposabljanje
Published in DKUM: 04.09.2017; Views: 925; Downloads: 159
.pdf Full text (3,23 MB)

2.
Selekcijski postopki v manjših podjetjih
Sara Golmajer, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Ko se v podjetju pojavi potreba po novem kadru, podjetje želi kandidata za prosto delovno mesto dobiti na učinkovit način. V večjih podjetjih se s tem problemom ukvarja kadrovska služba, ki ima strokovno znanje s tega področja. Pri manjših podjetjih pa je zgodba malce drugačna, saj nimajo kadrovske službe ter so bolj omejeni s stroški ter znanjem. V prvem delu diplomske naloge se bomo spoznali s teoretičnimi osnovami. Pogledali bomo definicije pojmov, spoznali selekcijske procese in metode pridobivanja ter izbiranja kadrov, katera se uporabljajo podjetja. V drugem delu si bomo pogledali rezultate lastne ankete o selekcijskih postopkih v manjših podjetjih in na podlag teh rezultatov potrdili ali ovrgli tri predpostavljene hipoteze ter pogledali rezultate raziskave »Narava kadrovske dejavnosti v majhnih in srednje velikih podjetjih v Sloveniji«. Na koncu pa sledi predlog, kako izboljšati znanje oseb, ki v manjšem podjetju izvaja selekcijske procese.
Keywords: - Selekcijski postopki - Planiranje kadrov - Uvajanje - Kadrovska služba
Published in DKUM: 01.09.2017; Views: 817; Downloads: 109
.pdf Full text (773,52 KB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
ANALIZA ZAPOSLITVENIH RAZGOVOROV V GRADBENEM PODJETJU X
Lidija Frkat, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Pridobivanje zaposlenih je zahteven in dolgotrajen proces, za katerega porabimo veliko časa. Zaposleni so tisti, ki podjetju dajejo vrednost, kakovost in ugled. Pomembno je, da imamo pravi kader na pravem delovnem mestu, kajti samo tako bo podjetje delovalo rentabilno in bo na trgu konkurenčno. V današnjem času moramo biti pri iskanju novega kadra pozorni na to, da izberemo tistega, ki ima zahtevano izobrazbo in izkušnje, saj bomo le-tako dobili ustrezen kader. V prvem delu diplomske naloge smo preučili teorijo o kadrovanju v podjetju, kako poteka načrtovanje kadrovanja, kateri so pojavi, ki vplivajo na planiranje potreb po kadrih, ter katere so najpogostejše napake pri iskanju kadrov. Nato smo se lotili metod in tehnik pri izbiranju kandidatov ter na koncu opisali, kako poteka proces izbora kadrov. Predstavili smo tudi najpogostejša vprašanja na intervjuju, katere so napake, ki jih delodajalci pri izboru novega kadra najpogosteje naredijo, ter kateri so dejavniki, ki vplivajo na končen izbor kandidatov. V drugem delu diplomske naloge smo se lotili analize zaposlitvenih razgovorov v gradbenem podjetju X. Izvedli smo intervju z direktorjem gradbenega podjetja X, v katerem smo poskušali izvedeti, kako v celoti poteka zaposlitev novega delavca, kdo izvaja zaposlitveni razgovor, kako le-ta poteka, kakšna so vprašanja, ter kdo je odgovoren za končni izbor novega sodelavca. Ugotovili smo, da v gradbenem podjetju X zaposlovanje novega kadra poteka korektno, vendar ne brez napak. Pri zaposlovanju novega kadra vedno uporabljajo zaposlitveni razgovor ne glede na to ali je kandidat že v naprej znan ali ne, vendar je ta kratek, vprašanja pa nimajo vnaprej pripravljena. Poslužujejo se tako internega kot tudi eksternega pridobivanja kadrov, najbolj pogosto pa je v podjetju neformalno pridobivanje kadrov. Preden novega kandidata zaposlijo, preverijo njegove predhodne zaposlitve, opraviti mora zdravniški pregled in usposabljanje iz varnosti in zdravja pri delu. Zaradi gospodarske krize je potreba po zaposlitvi kvalitetnega kadra še toliko bolj nujna, saj vsaka napačna odločitev privede do slabih rezultatov in nezadovoljstva zaposlenih in strank.
Keywords: Kadrovanje, kader, kadrovska služba, zaposlitveni razgovori, gradbeno podjetje
Published in DKUM: 14.02.2012; Views: 1593; Downloads: 161
.pdf Full text (2,90 MB)

9.
RAZVOJ KADROV V PODJETJU DHL EKSPRES (SLOVENIJA), D.O.O.
Barbara Petrič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Osnova letnega razgovora je prav gotovo načrtovanje nadaljnjega razvoja, izobraževanja, poklicne poti in ocenjevanje uspešnosti zaposlenih. Vsak zaposleni naj bi od svojega nadrejenega izvedel ali je zadovoljen z njegovim delom, kaj od njega pričakuje in kako lahko v prihodnosti doseže še boljše rezultate. Lahko, da je letni razgovor edina priložnost, ki jo ima zaposleni za pogovor in usklajevanje želja ter pričakovanj z zahtevami nadrejenega in trenutek, ko je čas za odkrite pogovore o doseženih rezultatih in o načrtih za prihodnost. Vsak vodja, ki bo svoje zaposlene uspešno motiviral, jih znal voditi pri delu in imel z njimi vzpostavljen pravilen komunikacijski tok, lahko pričakuje, da bodo pripravljeni sodelovati in slediti skupno oblikovanim ciljem, kar je tudi namen letnih razgovorov. Vsebinsko je diplomska naloga razdeljena na dva dela. V teoretičnem delu bomo predstavili teorijo, cilj in namen, prednosti in slabosti, pogoje za izvedbo ter potek izvajanja letih razgovorov. V empiričnem delu smo z anketo ugotavljali trenutno situacijo izvajanja letnih razgovorov v podjetju DHL Ekspres d.o.o.. ugotovitve raziskave so služile za odgovore na raziskovalna vprašanja in predloge, za katera smatramo, da bi jih kazalo v podjetju upoštevati.
Keywords: - kadrovska služba - redni letni razgovori - management - nagrajevanje - stimuliranje
Published in DKUM: 19.07.2011; Views: 2449; Downloads: 222
.pdf Full text (1,09 MB)

10.
Organizacija kadrovske službe v podjetju Trijona, Nevenka Kamenik s.p.
Zorica Vujčić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Zaposleni predstavljajo človeški kapital podjetja, ki v sodobni družbi pridobiva na pomembnosti in postaja strateško ključen za konkurenčno prednost podjetja. Kadri, ki posedujejo znanje, strokovnost, inteligenco zagotavljajo organizaciji dolgoročno preživetje. Kadrovska funkcija je ključnega pomena za uspešnost poslovanja, saj lahko priskrbi podjetju ustrezne zaposlene, jih motivira, razvija ter usmerja k skupni uspešnosti in odličnosti. Namen kadrovske funkcije je v tem, da zagotavlja uspeh podjetja skozi zadovoljstvo zaposlenih. Naloge kadrovika so različne vendar sam proces kadrovanja zajema točno določene pristope, ki jih moramo upoštevati, če želimo imeti v svojih vrstah najprimernejše sodelavce. V diplomskem delu smo predstavili pomen kadrovskih služb v organizacijah. V teoretičnem delu smo opisali pomen kadrovske funkcije in kadrovskega managementa. V praktičnem delu smo opisali kadrovsko službo v podjetju Trijona . Na začetku smo predstavili delovno okolje in strukturo zaposlenih v tem okolju. Predstavili smo tudi organizacijo kadrovske službe z opisom delovnih nalog, ki jih to delovno mesto zajema. Preučili smo možnost dodatne zaposlitve v kadrovski službi v podjetju Trijona. Prikazali smo postopek od planiranja novega delavca do njegove zaposlitve preko razpisa.
Keywords: Kadri, Kadrovska funkcija, Kadrovski proces, Kadrovska služba
Published in DKUM: 11.07.2011; Views: 2691; Downloads: 228
.pdf Full text (960,68 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica