| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
VARSTVO IN VZGOJA PREDŠOLSKIH OTROK KOT PODJETNIŠKA DEJAVNOST
Maja Pristovnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Urejena predšolska vzgoja, ki jo izvajajo predvsem javni in zasebni vrtci, je pomembno področje v vsaki državi, saj organiziranost zagotavlja dostop ter vključitev otrok v vrtce. Veliko število dokumentov na nacionalni, evropski in mednarodni ravni poudarja, kako pomembna je otrokova skrb v vseh obdobjih. V Sloveniji ureditev predšolske vzgoje sooblikuje Ministerstvo za šolstvo in šport, medtem ko jo urejajo Zakon o vrtcih in Zakon o organizaciji in financiranju predšolske vzgoje ter številni podzakonski akti. Predšolska vzgoja se lahko izvaja na več možnih načinov, eden izmed teh so prav zasebni vrtci, na katere smo se osredotočili v diplomski nalogi. Na podlagi teorije smo ugotavljali ali je ustanovitev zasebnega vrtca, glede na vse zahtevane pogoje (relativno visoko začetno investicijo, manjši delež pri sofinanciranju s strani države), v primerjavi z javnimi vrtci, dobra poslovna odločitev oziroma zakaj je na slovenskih tleh tako malo število zasebnih vrtcev.
Keywords: predšolska vzgoja, zasebni vrtci, javni vrtci, druge oblike vzgoje in izobraževanja
Published: 23.08.2010; Views: 2569; Downloads: 475
.pdf Full text (477,51 KB)

3.
PRAVNA UREDITEV IZVAJANJA PREDŠOLSKE VZGOJE V REPUBLIKI SLOVENIJI
Eva Langeršek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavam pravno ureditev izvajanja predšolske vzgoje v Republiki Sloveniji – predstavljena je ureditev organizacije in financiranja predšolske vzgoje po aktualni zakonodaji. Poudarek je na javnih vrtcih – njihovi organizaciji in financiranju. Pravno podlago za delovanje dajeta Zakon o vrtcih /ZVrt/ (Uradni list RS, št. 100/2005) ter Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja /ZOFVI/ (Uradni list RS, št. 16/2007). V diplomskem delu je predstavljena teorija v praksi, in sicer na primeru javnega vrtca v Radljah ob Dravi. Vrtec Radlje ob Dravi je del javnega vzgojno-izobraževalnega in vzgojno-varstvenega zavoda Osnovne šole Radlje ob Dravi, ki je bila ustanovljena z Odlokom o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega in vzgojno-varstvenega zavoda osnovne šole Radlje ob Dravi (Medobčinski uradni vestnik, 21/1996, 23/1998, 26/2007, 5/2010).
Keywords: ureditev predšolske vzgoje, javni in zasebni vrtci, organizacija, financiranje, aktualne spremembe, vrtec Radlje ob Dravi
Published: 17.12.2012; Views: 1260; Downloads: 236
.pdf Full text (171,16 KB)

4.
Možnosti zgodnjega pridobivanja drugega jezika v Avstriji in Sloveniji
Ivanka Peršuh Greif, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava možnosti zgodnjega pridobivanja drugega jezika v Avstriji in Sloveniji. V začetnem delu najprej opredelimo pojme dvojezičnosti, večjezičnosti, zgodnje simultane in konsekutivne dvojezičnosti, dvojezičnost neke družbe ter obravnava probleme, povezane z večjezično vzgojo v določenem okolju. V nadaljevanju se osredotočamo na možnosti pridobivanja drugega jezika v kontekstu javnih in zasebnih vrtcev in šol, v mednarodnih šolah in v okviru manjšinskega izobraževanja. Posebej na področju javnih in zasebnih šol gre za izobraževanje, kjer se vedno bolj uveljavlja poučevanje po metodi CLIL-a. Ta metoda se nanaša na pouk učnega predmeta preko jezika, vendar je zelo pomembna za pridobivanje drugega jezika. V tem sklopu se tematika navezuje na usmeritev Evropske unije, katere cilj je, da bi posamezniki ob maternegm jeziku obvladali še dva tuja jezika. Gre za usmeritev, ki v globaliziranem svetu pridobiva na pomenu. V okviru mednarodnih šol gre v osnovi za pouk v jeziku, ki se razlikuje od uradnega jezika posamezne države, prav to pa omogoča individualno dvojezičnost. Omejitve se v tem primeru kažejo v lokaciji teh šol, saj so večinoma prisotne zgolj v glavnih mestih posameznih držav in so dostopne zgolj premožnemu delu prebivalstva. Ker je manjšinsko šolstvo regionalno omejeno, se večina nadaljnih možnosti za pridobivanje drugega jezika zarisuje znotraj javnega šolstva obeh držav.
Keywords: dvojezičnost, pridobivanje drugega jezika, Avstrija, Slovenija, CLIL, nemščina, javne šole, zasebne šole, mednarodne šole, manjšinsko šolstvo, javni vrtci, zasebni vrtci
Published: 10.10.2016; Views: 385; Downloads: 56
.pdf Full text (1,43 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica