| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 155
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Motivacija in zadovoljstvo pri delu zaposlenih na Ministrstvu za notranje zadeve Republike Slovenije
Kaja Knavs, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Motivirani in zadovoljni zaposleni so temelj uspešne organizacije. Pri tem imajo veliko vlogo tudi vodje, ki se morajo zavedati pomena dobrega počutja njihovih zaposlenih pri delu. Stopnja motivacije in zadovoljstva pa lahko hitro upade, zato je pomembno, da se visoka stopnja ne le doseže temveč tudi ohrani. V diplomskem delu so bili najprej preučeni pojem motivacija in z njo povezane teorije ter dejavniki, ki učinkujejo nanjo. V nadaljevanju je opredeljen pomen delovnega zadovoljstva. Ker sta motivacija in zadovoljstvo v interakciji in vplivata na organizacijsko kulturo in klimo, sta opredeljena tudi ta dva pojava. Kasneje sta predstavljena in opisana javna uprava in Ministrstvo za notranje zadeve, kjer je pojasnjeno tudi njuno delovanje. Na podlagi teoretičnih izhodišč je bila zasnovana raziskava, s katero so se ugotavljala stališča zaposlenih o motivaciji in zadovoljstvu pri delu na Ministrstvu za notranje zadeve. Sodelovalo je 96 respondentov. Ugotovljeno je bilo, da so zaposleni na splošno motivirani pri svojem delu. Na stopnjo njihove motivacije pa najbolj vplivajo zanimivo delo ter odnosi znotraj kolektiva in z vodstvom. Raziskano je bilo tudi področje delovnega zadovoljstva, kjer je bilo ugotovljeno podobno. Na zadovoljstvo namreč najbolj vplivajo vsebina dela in odnosi s sodelavci. Stalnost zaposlitve in varnost pri delu sta dejavnika s katerima so uslužbenci najbolj zadovoljni, med tem ko sta možnost strokovnega razvoja (usposabljanja in izobraževanja) in obveščenost z aktualnim dogajanjem znotraj organizacije dejavnika s katerima zaposleni niso najbolj zadovoljni. Ključna ugotovitev je, da so zaposleni pri svojem delu večinoma motivirani, zadovoljni ter z veseljem prihajajo na delo.
Keywords: diplomske naloge, motivacija, zadovoljstvo z delom, ravnanje z ljudmi, javna uprava, Ministrstvo za notranje zadeve
Published: 10.09.2020; Views: 213; Downloads: 60
.pdf Full text (1,36 MB)

2.
Analiza kompetenc delovnih mest na Mestni občini Ljubljana
Nataša Despot, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu se posvečamo analiziranju kompetenc dela določenih delovnih mest v Mestni upravi Mestne občine Ljubljana. Kompetence na kadrovskem področju so lastnosti, ki jih mora imeti posameznik, da bi uspešno opravljal svoje delovne naloge in reševal probleme, s katerimi se sooča na svojem delovnem mestu. Kompetence obsegajo znanje, izkušnje, različne sposobnosti in veščine ter druge lastnosti osebe, ki zagotavljajo delovni uspeh. Glede na skupine ločimo temeljne ali splošne, generične in delovno specifične kompetence. Kompetence so lahko vidne ali opazne in nevidne ali skrite. Kompetenčni model je osnova za ocenjevanje in napredovanje zaposlenih. V Mestni upravi Mestne občine Ljubljana kot izbrani organizaciji smo analizirali nekatera delovna mesta in kompetence, ki so potrebne za uspešno opravljanje nalog, povezanih s temi delovnimi mesti.
Keywords: Kompetence Javna uprava Mestna uprava Mestne občine Ljubljana Sistemizacija
Published: 08.05.2019; Views: 410; Downloads: 41
.pdf Full text (1,13 MB)

3.
Spodbujanje investicij v javni upravi
Rami Salman, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Spodbujanje investicij je teženje k izboljšavi trenutnega stanja podjetništva, trga dela in izboljšanju blaginje državljanov, hkrati pa tudi poenostaviti postopke za lažje in hitrejše spremembe v prihodnje tudi s pomočjo digitalne tehnologije, kar pa posledično vpliva tudi na okoljske probleme in posredno tudi na mnoga druga področja, kot je zdravstvo, turizem, skladni okoljski razvoj, višjo stopnjo integriranosti z drugimi državami, manjšo diskriminacijo posameznikov glede na državno pripadnost, višje zaupanje v oblast in njene organe itd. Glede na tempo spreminjanja razmer in vpliva globalizacije zahtevajo ukrepi nenehno dopolnjevanje in spremembe politike, tako da so zajeti predpisi lahko sčasoma predmet sprememb, katere je dolgoročno težje predvidet, saj je ravno naloga države, da se odzove na vsakokratne potrebe, možno pa je ugotoviti katera pot je najbolj smiselna.
Keywords: Javna uprava, naložbe, administracija, integriteta, akcijski načrt
Published: 03.12.2018; Views: 953; Downloads: 70
.pdf Full text (659,30 KB)

4.
Vzpostavitev sistema upravljanja informacijske varnosti v javnem skladu
Darinka Trček, 2018, master's thesis/paper

Abstract: V magistrskem delu smo predstavili model vzpostavitve sistema upravljanja informacijske varnosti v štirih fazah, pri čemer smo zasledovali procesni pristop z uporabo temeljnih faz Demingovega kroga – načrtovanje, uvedba, preverjanje in ukrepanje, ki jih priporoča tudi ISO/IEC družina standardov 27000 za področje informacijske varnosti. Model je apliciran na konkretno organizacijo – Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije. Podrobneje smo se v magistrskem delu usmerili v prvo fazo vzpostavitve – načrtovanje. Poleg pregleda trenutnega stanja smo izvedli popis ključnih procesov, ovrednotili dobrine in opredelili grožnje ter pripravili oceno tveganj. Ta je bila podlaga za pripravo načrta varovalnih ukrepov, ki skupaj s predlogom krovne politike informacijske varnosti in načrtom implementacije SUIV tvori predlog načrta uvedbe SUIV, ki ga potrdi poslovodstvo. Za nadaljnje tri faze – uvedbo SUIV, vzpostavitev sistema kontrol in nadzora SUIV ter analizo odstopanj SUIV z izvajanjem korektivnih ukrepov - so podana priporočila. Ker so zaposleni pogosto eden najšibkejših členov pri zagotavljanju informacijske varnosti, so podana tudi priporočila glede dviga ozaveščenosti, usposabljanja in izobraževanja zaposlenih na področju informacijske varnosti.
Keywords: varnost, informacijski sistem, upravljanje, SUIV, javna uprava
Published: 12.11.2018; Views: 891; Downloads: 84
.pdf Full text (1,70 MB)

5.
Agencije EU
Urša Plesnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih dveh desetletjih je prišlo na ravni EU do razmaha evropskih agencij, konstantno se povečuje tudi obseg njihovih pooblastil. Agencije posedujejo posredujejo tehnično in strokovno znanje ter izkušnje nacionalnih organov in institucij EU. Izdajajo mnenja in priporočila, ter v obliki javnih posvetovanj s tem pa pomembno vplivajo na oblikovanje in izvajanje politik EU. Pri izpolnjevanju nalog porabijo znatna sredstva splošnega proračuna EU, zato je postalo nujno, da se jih postavi pod stroge mehanizme nadzora. Izkazalo se je, da je temeljna predpostavka za učinkovitost agencij njihova neodvisnost od zunanjih političnih in zasebnih interesov. Zaradi tega predstavlja iskanje ravnovesja med neodvisnostjo in vzpostavitvijo učinkovitih mehanizmov nadzora pravi izziv za EU. Študije so pokazale, da moramo rešitev iskati v smeri poenotenja agencij ter jasne opredelitve njihove strukture, nalog, pristojnosti in odgovornosti. S tem namenom je EU začela izvajati t.i. »Skupni pristop za decentralizirane agencije EU«, s katerim želi vzpostaviti bolj učinkovito, uravnoteženo in skladno upravljanje agencij.
Keywords: Agencije EU, agencifikacija, javne agencije, javna uprava, Evropska unija, upravljanje EU, institucije EU.
Published: 21.09.2018; Views: 550; Downloads: 76
.pdf Full text (660,99 KB)

6.
ELEKTRONSKO POSLOVANJE V UPRAVNI ENOTI IDRIJA
Melita Medved, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Javna uprava je z uvedbo e-poslovanja približala upravo strankam in tako zmanjšala čakalne vrste na okencih, dosegla pa je tudi veliko zastavljenih ciljev in sicer, da je uporabnikom ponudila varne, enostavne in dostopne elektronske storitve.
Keywords: pisarniško poslovanje, elektronsko poslovanje, javna uprava, e-uprava
Published: 11.11.2016; Views: 1282; Downloads: 85
.pdf Full text (2,93 MB)

7.
Pogostost zahtev strežbe po posameznih tipih storitve
Aljana Kralj, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Javna uprava in njene storitve predstavljajo nepogrešljiv del našega vsakdana. Pomemben del javne uprave so upravne enote, ki so z delovanjem začele s 1.1.1995. Z razdružitvijo nekdanjih občin so prevzele izvajanje nalog, ki so v pristojnosti države. Kljub temu ljudi še vedno pogosto slišimo reči, da grejo na občino, čeprav grejo dejansko na upravno enoto. Upravne enote nam nudijo raznovrstne storitve.Zadolžene so npr. za izdajo osebnih izkaznic, potnih listov, gradbenih dovoljenj. Za zadovoljstvo uporabnika s storitvijo in delom upravnega organa naj bi bila upravna storitev čim bolj enostavna, hitro in kakovostno opravljena ter dostopna, uradnik, ki jo izvaja, pa strokoven in prijazen. Namen raziskave diplomskega dela je bil ugotoviti, koliko od obravnavanih desetih različnih tipov storitev so državljani opravili na Upravni enoti Tržič in koliko na Upravni enoti Ruše, ki spadata med majhni, med seboj primerljivi upravni enoti. V okviru raziskave sem s pomočjo statističnih podatkov, ki sem jih pridobila iz vsebinskih poročil o delu obeh upravnih enot, odgovorila na zastavljena vprašanja. Zanimalo me je, ali posamezni dejavniki, kot so število prebivalcev, razvitost območja in demografska struktura, vplivajo na pogostost vloženih zahtevkov strank in koliko upravnih zadev ter drugih upravnih nalog na zaposlenega je bilo rešenih na posameznih upravnih enotah. Ugotovila sem, da so ob podobnem številu prebivalcev zahteve za istovrstne storitve pri proučevanih upravnih organih različne in da razvitost območja ter demografska struktura neposredno ne vplivata na pogostost istovrstnih zahtev strank. V raziskavi je bilo ugotovljeno tudi, da je število rešenih upravnih zadev in drugih upravnih nalog na zaposlenega višje na Upravni enoti Ruše, kar še posebej izstopa pri drugih upravnih nalogah.
Keywords: upravna storitev, kakovost storitve, javna uprava, Upravna enota Tržič, Upravna enota Ruše
Published: 28.10.2016; Views: 607; Downloads: 35
.pdf Full text (992,20 KB)

8.
ANALIZA ORGANIZACIJSKE KULTURE - PRIMER UPRAVNE ENOTE HRASTNIK
Maša Špan, 2016, master's thesis

Abstract: Vloga organizacijske kulture v javni upravi je v svoji osnovi povsem enaka kot organizacijska kultura v pridobitnih organizacijah. Pojavlja se sicer nekaj razlik, ki so posledica specifičnosti dela. Organizacijska kultura s svojimi lastnostmi in značilnostmi vpliva na način, kako se sprejemajo odločitve, kako se uporablja človeške vire ter na to, kako se odziva organizacija na impulze iz okolja. Vse to dokazuje tudi njen velik vpliv na uspešnost organizacije. Prav zaradi tega je bistvenega pomena, da organizacija pozna svojo kulturo, se zaveda njenih prednosti in slabosti in jih v celoti izkoristi v svoj prid (Prašnikar, Cirman 2005, 65). Rdeča nit, ki se vleče skozi celotno magistrsko nalogo je organizacijska kultura na Upravni enoti Hrastnik. V prvem – empiričnem – delu smo preučili različne definicije organizacijske kulture, dotaknili smo se tudi organizacijske klime. Ko so bile definicije in razmerja med njimi jasna, smo preučili še vzroke za raziskovanje organizacijske kulture in vlogo organizacijske kulture v organizaciji. Organizacijsko kulturo v organizaciji smo opredelili tudi po tipologijah različnih avtorjev. Preučili smo še razvoj, oblikovanje, vzdrževanje, spreminjanje organizacijske kulture v organizaciji. V aplikativnem delu smo izvedli raziskavo na Upravni enoti Hrastnik, in sicer z vprašalnikom OCAI (Cameron in Quinn, 2006, 20–25).
Keywords: organizacijska kultura, vloga organizacijske kulture, javna uprava, tipologija po Cameron-Quinnu, tipologija po Handyju, tipologija po Ansoffu, tipologija po Dealu in Kennedyju, Upravna enota Hrastnik.
Published: 26.10.2016; Views: 683; Downloads: 136
.pdf Full text (1,58 MB)

9.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih na Ministrstvu za obrambo RS
Mihaela Cankar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Uspešnost organizacije je odvisna od motiviranih in izobraženih zaposlenih. Kadri in znanje so najpomembnejši dejavniki v organizaciji. S proučevanjem motivacije pri izobraževanju ugotovimo kritične dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na te dejavnike lahko vplivamo in s tem povečujemo motiviranost za izobraževanje, kar ima za posledico bolj izobražene zaposlene. V raziskavi smo proučili motiviranost za izobraževanje pri zaposlenih na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije (MORS). Ker na MORS izobraževanja potekajo redno in po programu, smo raziskali, kateri so dejavniki, ki so vplivali na odločitev za izobraževanje oziroma jih zanj motivirajo. Proučili smo tudi ovire, ki vplivajo na odločitev za izobraževanje. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo uporabili opisno oziroma deskriptivno metodo, s proučevanjem različne literature. V empiričnem delu smo predstavili Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije, kjer je potekala raziskava. Uporabili smo metodo neposrednega zbiranja podatkov in sicer anketni vprašalnik. Dobljene podatke smo statistično obdelali, nato pa jih predstavili v tabelarni in grafični obliki. Na koncu diplomskega dela smo predstavili ugotovitve in podali nekaj izboljšav. Rezultati raziskave so pokazali, da so zaposleni na MORS dobro motivirani. Vključujejo se v različna funkcionalna interna usposabljanja.
Keywords: - motivacija - izobraževanje - zaposleni - javna uprava - Ministrstvo za obrambo Republike Slovenije
Published: 18.10.2016; Views: 540; Downloads: 55
.pdf Full text (930,73 KB)

10.
Prenova procesov vodenja in obdelave podatkov o prihodih ter nočitvah turistov in turistični taksi v Sloveniji
Tamara Kozlovič, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Raziskava obravnava procese vodenja in obdelave podatkov o prihodih in prenočitvah turistov ter turistični taksi v Sloveniji. Ugotavljamo, da na nivoju države ne obstaja enoten način obvladovanja navedenih podatkov, zaradi česar posamezne organizacije k obvladovanju procesa pristopajo različno. Z uporabo metod managementa poslovnih procesov se je analiziralo izvajanje navedenih procesov v posameznih organizacijah in evidentiralo probleme ter posledice, ki jih izvajanje procesov povzroča. Na podlagi analize obstoječega stanja, se je podalo model prenove, ki podaja izhodišča za učinkovitejše in uspešnejše izvajanje proučevanih procesov. Izračunalo se je tudi administrativne stroške, ki jih obstoječe izvajanje procesov povzroča. Slednje se je nato primerjalo z oceno administrativnih stroškov, ki bi nastajali pri izvajanju procesa po implementaciji modela prenove. Ob tem raziskava podaja oceno, koliko znaša višina turistične takse, ki jo zaradi obstoječega stanja slovenske občine izgubljajo. Ugotavljamo, da bi implementacija modela prenove pripomogla k višjemu prihodku občin z naslova turistične takse in zagotovila preglednejše vodenje nastanitvene statistike. Slednje je tako ključnega pomena pri planiranju turističnega razvoja Slovenije.
Keywords: management poslovnih procesov, prihodi in prenočitve turistov, turistična taksa, administrativni stroški, javna uprava
Published: 17.10.2016; Views: 697; Downloads: 164
.pdf Full text (13,73 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica