1. Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko deloJure Đaković, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX. Keywords: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 273; Downloads: 39 Full text (1,86 MB) |
2. |
3. |
4. Primerjava orodij in pristopov za ročno in avtomatsko testiranje rešitev v procesu razvoja aplikacijSaša Vratnik, 2024, undergraduate thesis Abstract: V zadnjih letih je na trgu vedno več raznovrstnih aplikacij, kot so mobilne, spletne, namizne, kot tudi se povečuje digitalizacija postopkov, čigar je prav tako posledica razvoj aplikacij. Razvite aplikacije je nato treba testirati, testiranje se je začelo kot ročno, vendar se vedno več podjetij poslužuje avtomatskega testiranja. V diplomskem delu smo opisali orodja s pomočjo katerih smo razvili spletno aplikacijo ter orodja s pomočjo katerih smo to aplikacijo testirali tako ročno kot tudi avtomatsko in s tem smo primerjali katera vrsta testiranja je primernejša v določenem scenariju kot tudi prednosti in slabosti obeh vrst testiranja. Keywords: razvoj aplikacij, ročno testiranje, avtomatsko testiranje, Selenium, Java Published in DKUM: 21.03.2024; Views: 465; Downloads: 90 Full text (3,53 MB) |
5. Razvoj in implementacija sistema nagrajevanja za opravljeno delo v intralogističnem sistemu : magistrsko deloMatija Hojsak, 2023, master's thesis Abstract: Magistrska naloga obravnava razvoj in implementacijo sistema nagrajevanja v logističnem okolju. Najprej predstavimo teoretično ozadje razpoznavanja govora in osnovne komponente sistema za razpoznavanje govora. Sledi pregled najnovejših trendov v intralogistiki s poudarkom na digitalizaciji. Opisana je integracija razpoznavalnika govora v intralogistične procese. V drugem delu magistrske naloge predstavimo uporabljene tehnologije, ki so osnova za implementacijo sistema nagrajevanja, ki ga v nadaljevanju tudi podrobno opišemo. Rešitev je prilagojena željam strank in se osredotoča na preglednost, prilagodljivost ter pripravljenost za prihodnje razširitve. Keywords: razpoznavanje govora, intralogistika, nagrajevanje, Java, Lydia Published in DKUM: 23.11.2023; Views: 386; Downloads: 0 |
6. Pomanjkljivi testni primeri v informacijskih rešitvah : magistrsko deloAna Plečko, 2023, master's thesis Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na pregled pomena in definicije pomanjkljivih testnih primerov. Pregledali smo aktualno literaturo in prepoznali najpogostejše tipe pomanjkljivih testnih primerov, ki se pojavijo v testni kodi. S pomočjo aktualnih digitalnih knjižnic smo opisali in analizirali najpogosteje uporabljena in največkrat omenjena orodja, ki omogočajo prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov. Ta smo medsebojno primerjali in opisali njihove glavne funkcionalnosti. V nadaljevanju smo iz celotnega nabora izbrali tri orodja in jih uporabili na izbranem testnem projektu. Za testni projekt smo izbrali Apache Hadoop Common, ki je implementiran v programskem jeziku Java in za testiranje uporablja orodje JUnit, tako kot izbrana orodja. Rezultate, ki smo jih dobili pri zagonu orodij, smo medsebojno primerjali in analizirali večja odstopanja.
Cilji magistrskega dela so bili naslednji: prepoznava pomanjkljivih testnih primerov in njihovih najpogostejših tipov, pregled orodij, ki jih lahko prepoznajo, uporaba izbranih orodij na javanskem projektu, beleženje rezultatov ter primerjava natančnosti in analize, ki jih je zabeležilo vsako orodje. Keywords: pomanjkljivi testni primeri, orodja za prepoznavo pomanjkljivih testnih primerov, Java, JUnit, Apache Hadoop Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 350; Downloads: 53 Full text (3,45 MB) |
7. Razvoj mobilne aplikacije za pohodnike : diplomsko deloAlen Škorjanc, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo ustvarili mobilno aplikacijo za pohodnike. Najprej smo raziskali obstoječe rešitve in jih primerjali. Nato smo opisali tehnologije, ki smo jih uporabili za razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije. Zatem smo opisali aplikacijo in kako smo projekt izvedli; potem smo opisali še razvoj zalednega dela in mobilne aplikacije ter njunih komponent. Na koncu smo podali ideje, kako bi aplikacijo v prihodnosti še nadgradili. Keywords: mobilna aplikacija, Android, Kotlin, Java, pohodništvo Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 472; Downloads: 67 Full text (5,70 MB) |
8. Uporaba spletnih komponent pri razvoju knjižnične aplikacije COBISS4 : diplomsko deloRene Svenšek, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo opisali uporabo spletnih komponent pri razvoju knjižnične aplikacije COBISS4. Začeli smo z opisom tehnologij in knjižnic, uporabljenih v diplomskem delu. Nato smo opisali obstoječe stanje namizne knjižnične aplikacije COBISS3, v nadaljevanju pa smo opisali novo generacijo knjižnične aplikacije COBISS4, ki je spletna aplikacija. V osrednjem delu smo predstavili osnove spletnih aplikacij, opisali spletne komponente, ogrodje Vaadin in komponente, ki se uporabljajo v ogrodju COBISS4. Opisali smo razvoj lastne spletne komponente za uporabo grafov, za uporabo le-te znotraj ogrodja COBISS4 pa smo izdelali javanski programski vmesnik. Na koncu smo opisali testiranje knjižnične aplikacije. Keywords: HTML, Spletna komponenta, JavaScript, Java, Vaadin Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 437; Downloads: 62 Full text (1,56 MB) |
9. Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko deloKlemen Napast, 2023, undergraduate thesis Abstract: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. Keywords: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre Published in DKUM: 18.08.2023; Views: 813; Downloads: 126 Full text (2,29 MB) |
10. Optimizacija JVM aplikacij z uporabo GraalVM : diplomsko deloRene Podnevar, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na uporabo GraalVM-a in izvorne slike pri optimizaciji Javanskih aplikacij in izvedbi analize učinkovitosti teh aplikacij. Namen diplomskega dela je preučiti uporabo GraalVM kot orodja za optimizacijo obstoječih Javanskih aplikacij ter ovrednotiti njegov vpliv na izboljšanje zmogljivosti aplikacij. Poseben poudarek je namenjen primerjavi GraalVM-a z Java Virtual Machine (JVM). Keywords: GraalVM, JVM, Java, izvorna slika Published in DKUM: 17.08.2023; Views: 698; Downloads: 50 Full text (2,00 MB) |