| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Neformalno izobraževanje fizikalnih vsebin in mladinsko raziskovalno delo : mladi raziskovalci, raziskovalni tabori in festivali
Mitja Slavinec, Eva Klemenčič, 2024

Abstract: Gradivo je namenjeno študentom izobraževalne fizike, bodočim učiteljem. Neformalno izobraževanje je pomembna dopolnitev formalnim oblikam izobraževanj na vseh ravneh šolanja, saj podpira razvoj ključnih kompetenc ter vzpodbuja mlade k raziskovanju. V gradivu se osredotočamo na mladinsko raziskovalno delo in raziskovalne tabore. Ker so učitelji mentorji mladim raziskovalcem, predstavimo potek in napotke za pripravo in predstavitev mladinskih raziskovalnih nalog s poudarkom na področju fizike in astronomije. Bralce seznanimo z naborom številnih raziskovalnih taborov in dogodkov, ki se izvajajo v Sloveniji, ter podrobneje predstavimo astronomski tabor, na katerem sodelujejo tudi učitelji fizike.
Keywords: mladinsko raziskovalno delo, mladi raziskovalci, raziskovalni tabori, izvenšolske dejavnosti, promocija znanosti
Published in DKUM: 05.04.2024; Views: 241; Downloads: 32
.pdf Full text (2,23 MB)
This document has many files! More...

2.
VLOGA GALERIJE V REINTERPRETACIJI UMETNIŠKEGA DELA PRI UČENCIH OSNOVNE ŠOLE
Marjeta Lužnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo primerja likovno vzgojo v šoli, ter izvenšolske dejavnosti v galeriji likovnih umetnosti. V empiričnem delu primerjamo likovna dela dveh skupin otrok - ena je bila pred ustvarjanjem izpostavljena originalnim likovnim delom v galerijskem prostoru, druga je spoznala likovna dela preko reprodukcij v razredu. V diplomski nalogi primerjamo rezultate obeh skupin.
Keywords: Likovna vzgoja v šoli, muzejska pedagogika, izvenšolske dejavnosti v galeriji, Jože Tisnikar, vpliv galerije, reinterpretacija likovnega dela, osnovna šola
Published in DKUM: 23.03.2015; Views: 1516; Downloads: 149
.pdf Full text (3,64 MB)

3.
PROSTI ČAS OTROK V PRVEM TRILETJU OSNOVNE ŠOLE
Bojana Kukovec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Družina ni samo biološka struktura, je vir posameznikovega duševnega razvoja, njegove duhovne in osebnostne rasti. Vpliv družine se ne kaže samo v vzgoji, eksistencialno pomembno je že to, da daje posamezniku okrilje, v katerem doživlja ljubezen in sprejemanje in v katerem se čuti zaželenega in varnega. Izrednega pomena za družino je tudi skupno preživljanje prostega časa. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti, kako otroci prvega triletja osnovne šole preživljajo prosti čas doma, v šoli in v institucijah izven šole. Pri izdelavi diplomskega dela je bil uporabljen vzorec 120 staršev otrok prvega, drugega in tretjega razreda dveh osnovnih šol. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika in obdelani z ustreznimi statističnimi postopki, in sicer na nivoju deskriptivne in inferenčne statistike. V raziskavi je bilo ugotovljeno, da je prosti čas otrok kvalitetno preživet. Dejavnosti, ki jih otroci v prostem času preživljajo z družino, so številne in raznolike. Starši znajo prisluhnit željam in interesom otrok ter temu primerno prilagoditi svoje obveznosti. Interesne dejavnosti v šoli so pogosto obiskane, otrokom so dane tudi možnosti učenja nemškega in angleškega jezika. Udeležba otrok v izvenšolskih dejavnostih je nižja. Prosti čas tudi danes ohranja svojo vlogo. Starši se zavedajo, da otroci skozi preživljanje prostega časa zadovoljujejo potrebo po počitku in razvedrilu ter se hkrati učijo za življenje.
Keywords: Ključne besede: otrok, družina, prosti čas, igra, prvo triletje osnovne šole, interesne dejavnosti, izvenšolske dejavnosti
Published in DKUM: 14.06.2011; Views: 4705; Downloads: 505
.pdf Full text (1,91 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica