SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZRAVNALNIK NAPETOSTI LI-PO CELIC ZA ELEKTRIČNO VOZILO
Matej Kladnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno izravnavanje napolnjenosti Li-Po akumulatorjev. Podani so razlogi za izravnavanje, opisane so možne metode izravnavanja napolnjenosti ter predstavljeni nekateri programski algoritmi, s katerimi lahko mikrokrmilnik nadzoruje in upravlja izravnavanje. Predstavljen je tudi zgrajeni modul, ki izravnava napetosti Li-Po akumulatorjev v električnem vozilu. Modul je namenski in se prilega ohišju akumulatorjev, njegovo srce pa je integrirano vezje LTC6802-1, ki opravlja meritve napetosti posameznih celic. Podani so rezultati meritev ter ugotovitve, do katerih smo prišli med gradnjo in testiranjem.
Keywords: akumulator, mikrokrmilnik, algoritem, Li-ion, izravnavanje napetosti, elektronika
Published: 20.12.2010; Views: 1389; Downloads: 176
.pdf Full text (3,41 MB)

2.
LITIJ-POLIMERNA AKUMULATORSKA BATERIJA ZA ELEKTRIČNO VOZILO
Aleš Kapun, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen baterijski akumulator kot glavni izvor električne energije in eden izmed najpomembnejših elementov v vozilih na električni pogon. Akumulator namreč v električnem vozilu skrbi za napajanje elektromotorja in ostalih električnih komponent. Predstavljeni so uporabljeni Li-Po akumulatorji, njihove prednosti, slabosti ter praktična uporaba. V praktičnem delu je prikazano načrtovanje ohišja za večcelični Li-Po akumulator, namenjenega uporabi v električnem vozilu. Sledi prikaz vezave akumulatorskih celic ter ostalih komponent, ki skrbijo za pravilno delovanje akumulatorja. Drugi sklop diplomskega dela je namenjen baterijskemu nadzornemu sistemu, ki ima tri glavne cilje. Ti cilji so: (1) zaščititi celice akumulatorja pred poškodbami, (2) podaljšati življenjsko dobo akumulatorja ter (3) ohraniti akumulator v stanju napolnjenosti, v katerem lahko izpolnjuje zahteve napajanja električnega vozila. Baterijski nadzorni sistem sestoji iz treh izravnalnih vezij povezanih v celoto in iz elektronske nadzorne enote. Za dosego zgoraj navedenih ciljev baterijskega nadzornega sistema skrbi program, ki je naložen na elektronski nadzorni enoti, mikrokrmilniku MSP430F169. Izravnalno vezje preko čipa LTC6802-1 meri napetost vsake posamezne celice in jo pošilja programu na mikrokrmilnik, le-ta pa jo primerja z ostalimi napetostmi. V primeru prevelikega odstopanja napetosti jih izravna tako, da je odstopanje čim manjše. Izravnava poteka preko izravnalnih uporov na izravnalnih vezjih. V tem sklopu je prav tako opisano delovanje omenjenega programa za nadzor akumulatorskih celic. Na koncu diplomskega dela so podani in analizirani rezultati testiranj.
Keywords: akumulator, električno vozilo, litij polimerna, izravnavanje napetosti.
Published: 02.11.2011; Views: 5028; Downloads: 455 
(1 vote)
.pdf Full text (4,98 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica