| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
IZBOLJŠAVE PRI TRŽENJU IZPOSOJE VOZIL
Janja Frankič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu smo na primeru podjetja Oskar Rent d.o.o. predstavili možne izboljšave na področju trženja storitev izposoje vozil. V prvem delu naloge smo z ugotovitvami avtorjev, njihovimi mnenji in izsledki na področju preučevanja trženja, ki so potrebni za uspešno prodajanje storitev, opredelili splošne teoretske osnove. V nadaljevanju smo diplomsko delo usmerili v praktične raziskave in predloge za izboljšave ter inovacije na področju marketinga podjetja Oskar Rent d.o.o. Raziskavo smo izvedli z anketnim vprašalnikom, pri tem pa smo se osredotočili na osrednjo slovensko regijo.
Keywords: izposoja vozil; spletni sistemi; trženje; marketinško informacijski sistem (MIS).
Published: 20.08.2012; Views: 892; Downloads: 83
.pdf Full text (1,09 MB)

3.
4.
Smiselnost najema mestnih koles v Velenju
Hašija Mustafić, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu bomo predstavili avtomatiziran sistem najema mestnih koles Bicy v Velenju in smiselnost uvedbe takšnega sistema v Velenju. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični del, kjer je predstavljen sistem izposoje koles, stanje pred uvedbo in na koncu rešitev problema ter zaključek. V teoretičnem delu bomo predstavili sistem izposoje koles ter primere drugih evropskih mest, ki imajo takšen sistem izposoje koles vpeljan že dalj časa. Kot primer dobre prakse smo predstavili ljubljanski BicikeLj, dunajski Citybike, barcelonski Bicing ter Sykkel iz Osla. V nadaljevanju bomo opisali, kakšno je bilo stanje v Mestni občini Velenje pred uvedbo avtomatiziranega sistema mestnih koles Bicy. Na koncu diplomskega dela bo bolj podrobno predstavljen sistem najema mestnih koles Bicy v Velenju in pozitivni rezultati, ki kažejo na pravilno odločitev Mestne občine Velenje za uvedbo sistema, saj meščanom olajša dostopnost lokacij, ki so bolj oddaljene. Sistem pride prav tudi tistim, ki niso zmožni kupiti lastnega kolesa ali tistim, ki nimajo prostora za hranjenje kolesa.
Keywords: Bicy, mestna izposoja koles, Mestna občina Velenje, smiselnost uvedbe.
Published: 23.01.2015; Views: 741; Downloads: 101
.pdf Full text (3,84 MB)

5.
Potencial sistema izposoje koles v Celju
Špela Ožir, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Sistemi izposoje koles spodbujajo kolesarjenje in obenem izboljšujejo kakovost življenja v mestih. Poleg tega, da kolesarjem omogočajo enostavno in hitro potovanje od točke do točke, kar sicer zaradi gneče v urbanih središčih ni več nekaj samoumevnega, imajo sistemi izposoje koles tudi vrsto pozitivnih učinkov na okolje. Glavni cilj diplomske naloge je bil s pomočjo SWOT-analize ugotoviti, ali ima mesto Celje potencial za vzpostavitev sistema izposoje koles. Pri tem smo si pomagali s predhodno preučitvijo že obstoječih kolesarskih sistemov po Evropi in Sloveniji. Na podlagi njihovih izkušenj smo dejavnike, ki bi vplivali na vzpostavitev sistema v Celju, razdelili v štiri skupine – prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Ugotovili smo, da Celje ima potencial za vzpostavitev sistema izposoje koles.
Keywords: sistem izposoje koles, Mestna občina Celje, kolesarjenje, kolesarska infrastruktura, izposoja koles
Published: 08.04.2016; Views: 810; Downloads: 117
.pdf Full text (2,53 MB)

6.
DOPOLNITEV ORGANIZACIJSKEGA MODELA KNJIŽNICE LENART
Simona Kranvogel, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Vsaka združba ima določeno organizacijsko strukturo. Ta je potrebna zato, da nam pomaga opredeliti kdo, kako in zakaj ter s čim nalogo opravlja. Organizacijska struktura je del instrumentalne razsežnosti organizacije, kamor uvrščamo tudi organizacijsko kulturo in procese. Upoštevanje procesov je posebej pomembno pri spreminjanju ali dopolnitvi organizacijskega modela neke združbe. Temu smo skušali slediti pri dopolnitvi organizacijskega modela Knjižnice Lenart, kjer govorimo o spremembah in izboljševanju storitev v zvezi z uporabniki. V teoretičnem delu smo spoznali pojme organizacije in organiziranosti, kjer smo se osredotočili na razsežnosti organizacije v instrumentalnem pomenu. Nato smo predstavili potrebe po spreminjanju organizacije, združbe in njenem razvoju. Najpomembneje pri tem je upoštevati spremembe v ožjem ali širšem okolju. V praktičnem delu smo s pomočjo anonimne ankete med uporabniki Knjižnice Lenart raziskali in preverili, katere so potrebe po dopolnitvi organizacijskega modela knjižnice. Ugotovili smo, da so uporabniki knjižnice najbolj zadovoljni s procesom izposoje in vračanjem gradiva, da so v knjižnici organizirane različne dodatne dejavnosti, ki jih je po mnenju anketiranih veliko. Raziskava pa je pokazala tudi, da v knjižnici ni ustreznega števila zaposlenih glede na potrebe uporabnikov. Predlagali smo dopolnitev organizacijskega modela knjižnice v zvezi z nekaterimi dodatnimi kadri, oziroma racionalizacijo nekaterih že obstoječih kadrov.
Keywords: organizacijska struktura, uporabniki knjižnice, zaposleni v knjižnici, izposoja in vračanje gradiva, spremembe in dopolnitve.
Published: 16.05.2016; Views: 372; Downloads: 32
.pdf Full text (1,06 MB)

7.
PRENOVA PROCESOV V KNJIŽNICI ZA SLEPE IN SLABOVIDNE
Klemen Sterle, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo raziskali priložnosti za izboljšanje delovanja Knjižnice za slepe in slabovidne Slovenije. Knjižnica je posebna že zato, ker je edina, ki celovito služi ljudem, ki so slepi, slabovidni, dislektiki ali imajo druge dokazane težave in motnje pri branju. Hkrati se tudi trudi slediti razvoju tehnologije in upoštevati moderne pristope za servisiranje uporabnikov s takimi potrebami. Posledično je izposoja gradiv drugačna kot v drugih knjižnicah. Poleg tega pa je knjižnica zadolžena tudi za produkcijo gradiv, ki jih nato uporabnikom ponuja. Predstavili smo pojme, povezane z delom knjižnice, ter teoretične osnove prenavljanja procesov. Nadaljevali smo s prikazom trenutnega delovanja knjižnice, po analizi tega delovanja pa predlagali izboljšave njenega delovanja. Dodali smo tudi tehnološke, kadrovske in procesne predloge za prihodnost, s čimer bomo poskušali nakazati optimalno smer za čim boljše izpolnjevanje cilja knjižnice, ki je zagotavljati čim boljšo dostopnost gradiv za slepe, slabovidne, dislektike in ljudi z drugimi ovirami na področju branja.
Keywords: procesi, RFID, knjižnica, informacijski sistem, izposoja in produkcija knjižničnega materiala
Published: 03.10.2016; Views: 378; Downloads: 45
.pdf Full text (2,06 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica