| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 50
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Motivacija za izobraževanje poklicnih gasilcev Maribor
Karolina Čerče, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje poklicnih gasilcev Gasilske brigade Maribor. Izobraževanje poklicnih gasilcev je ključno za uspešno delovanje. Spreminjajoči se scenariji nesreč zahtevajo ažurno znanje in prilagajanje novim tehnikam. S tem gasilci ohranjajo visoko stopnjo učinkovitosti, izboljšujejo varnost ter zagotavljajo zaščito. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu diplomske naloge smo s pomočjo navedene literature razložili in opisali koncept motivacije, motivov, motivacijskih dejavnikov in teorij motivacije. Pojasnili smo tudi, kaj pomeni izobraževanje ter preučili različne vrste izobraževanja, predstavili smo izobraževalno dejavnost v organizaciji ter ovire pri izobraževanju. Predstavili smo Gasilsko brigado Maribor, njeno organiziranost in zgodovino. V empiričnem delu smo izvedli anketo, s katero smo preučevali dejavnike, ki vplivajo na motivacijo za izobraževanje. Prav tako smo ugotavljali morebitne ovire, s katerimi se srečujejo poklicni gasilci pri svojem izobraževanju. Poleg tega smo raziskali njihove preference glede izvedbe izobraževanj, kot so čas izvedbe, vrsta izobraževanja, pa tudi morebitne spremembe, ki bi jih želeli videti v procesu izobraževanja.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih, motivacija za izobraževanj
Published in DKUM: 24.10.2023; Views: 222; Downloads: 45
.pdf Full text (1,89 MB)

2.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v organizaciji x
Laura Pogačnik, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Izobraževanje in motivacija sta tesno povezani, saj je kvaliteta izobraževanja ter pridobljenega znanja velikokrat odvisna od motivacije učenca. Skozi zgodovino so znanstveniki razvijali različne teorije o motivaciji, s katerimi si danes pomagamo pri razumevanju motivacije. Namen dela je raziskati teoretične osnove vezane na motivacijo in izobraževanje, opredeliti stanje motivacije zaposlenih v izbrani organizaciji. V zaključnem delu smo uporabili deskriptivno metodo dela, primerjalno metodo, metodo kompilacije, metodo anketiranja v obliki anketnega vprašalnika, metodo dedukcije in indukcije. Glavni rezultati so nam pokazali, da si večina zaposlenih želi izobraževanj, da jim pomagajo tako v profesionalnem kot tudi v osebnem razvoju. Pridobljeni podatki bodo lahko zaposlenemu, ki je zadolžen za organizacijo izobraževanj v organizaciji x v pomoč pri nadaljnjem načrtovanju.
Keywords: motivacija, izobraževanje, razvoj zaposlenih
Published in DKUM: 26.09.2023; Views: 209; Downloads: 53
.pdf Full text (1,50 MB)

3.
Razvoj zaposlenih kot naložba v prihodnost
Karmen Žolger, 2021, master's thesis

Abstract: Okolje ne samo, da organizacije prisili v neprestano odzivanje na vse intenzivnejše spremembe iz okolja, jih tudi izziva, da same iščejo načine soustvarjanja sprememb. Prisiljene so iskati načine s pomočjo katerih poslovnemu okolju, pa tudi okolju nasploh, pokažejo, da zmorejo, da so lahko in da so boljše od svojih konkurentov. Glavni ključ tega je upravljanje s človeškimi viri. Zaposleni so tisti, ki organizaciji prinašajo učinkovitost in uspešnost. Vlaganje v razvoj zaposlenih ni le trenuten strošek, če je pravilno izveden, je dobra naložba v prihodnost organizacije. Res je, da je tudi najbolj tvegana naložba v organizaciji, saj lahko zaposleni odidejo drugam. A, če zaposleni čuti, da organizacija misli nanj, vlaga v njegov razvoj, ceni njegove dosežke, čuti do organizacije posebno pripadnost in le redko odide. Tudi Univerzitetna knjižnica Maribor je vsak dan bolj pod pritiskom zaradi sprememb v okolju. Hiter razvoj stroke, informacijske in komunikacijske tehnologije, nosilcev zapisov informacij in kar je tudi najpomembneje spreminjanje potreb uporabnikov od zaposlenih zahtevajo neprestano izobraževanje in izpopolnjevanje veščin. Magistrska naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opredelili temeljne pojme upravljanja s človeškimi viri, pomen razvoja zaposlenih ter proces izobraževanja in usposabljanja v organizacijah. Pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, smo želeli preveriti še v praksi. Tako smo s pomočjo Univerzitetne knjižnice Maribor izvedli raziskavo, s katero smo želeli izvedeti kako v knjižnici skrbijo za razvoj zaposlenih in ali se zaposleni zavedajo pomembnosti izobraževanja in razvoja. Kljub pozitivnim rezultatom raziskave, smo mnenja, da bi podobno raziskavo morali v knjižnici izvesti še med uporabniki. Z rezultati obeh raziskav bi namreč pridobili širši in celovitejši pogled na ključne dejavnike razvoja zaposlenih.
Keywords: Upravljanje s človeškimi viri, razvoj zaposlenih, izobraževanje, usposabljanje, vrednotenje.
Published in DKUM: 20.12.2021; Views: 1048; Downloads: 279
.pdf Full text (3,06 MB)

4.
Motivacija za izobraževanje v biotehniškem centru naklo
Nika Erjavec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava motiviranost zaposlenih za izobraževanje v Biotehniškem centru Naklo. Namen diplomske naloge je bil ugotoviti kakšen način motiviranja uporabljajo nadrejeni, ter kateri način je najbolj učinkovit. Diplomska naloga zajema teoretično opredelitev motivacije in izobraževanja, predstavitev podjetja, raziskavo ter diskusijo. Pri teoretičnem delu sta bili uporabljeni metodi deskripcije in kompilacije. Za ugotavljanje obstoječih stanj pa smo uporabili metodo anketiranja. Ugotovili smo, da večino zaposlenih motivira pridobivanje novih znanj, ter da preobremenjenost najbolj ovira zaposlene za izobraževanje.
Keywords: Motivacija, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published in DKUM: 01.12.2021; Views: 711; Downloads: 179
.pdf Full text (1,48 MB)

5.
Izobraževanje in usposabljanje zaposlenih v organizaciji
Maruša Verčkovnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem rastočem in hitro spreminjajočem se poslovnem okolju se mora vsaka organizacija v želji, da bi bila ambiciozna, zavedati pomembnosti ljudi – človeških virov, za njeno uspešno delovanje, kar je bila glavna ugotovitev diplomskega projekta. Spoznali smo, da je podlaga temu sistematično dodelan in uspešno vpeljan sistem managementa človeških virov, katerega uspešnost določajo tudi izbrani izvajalci. Ti so lahko zunanji (različne institucije in strokovnjaki) ali lastni managerji organizacije. V teoretičnem delu diplomskega projekta smo tako spoznali osnove sistema managementa človeških virov v organizaciji in specifično eno izmed njegovih pomembnejših funkcij – razvoj zaposlenih, v sklopu katerega se načrtujejo in izvajajo tudi programi razvoja zaposlenih kot sta izobraževanje in usposabljanje. Razvoj zaposlenih je proces, ki mora potekati neprekinjeno, saj je organizacijsko okolje ves čas deležno sprememb, tako ekonomskih kot tudi tehnoloških in družbenih, zaradi katerih mora organizacija znati pokazati prilagodljivost in odzivnost. Programi izobraževanja in usposabljanja pa organizaciji omogočajo doseganje lastnih interesov, v sodelovanju ter komunikaciji z zaposlenimi pa tudi doseganje interesov posameznih zaposlenih. Tako smo spoznali različne pristope k razvoju zaposlenih, med katere uvrščamo formalno izobrazbo, delovne izkušnje, ocenitev sposobnosti in medsebojne odnose. Na temeljih teh pristopov nadaljnje izvajamo tudi različne dejavnosti razvoja zaposlenih, za katere smo ugotovili, da so vse enako pomembne. Mednje uvrščamo učenje, izobraževanje, usposabljanje, razvoj in načrtovanje kariere posameznih zaposlenih. Pomembnejša ugotovitev teoretičnega dela diplomskega projekta je bila tudi, da je programe izobraževanja in usposabljanja v podjetju treba natančno načrtovati, oblikovati, izvajati in kasneje vrednotiti. Pri tem procesu je enako pomembna izbira primerne metode izobraževanja ali usposabljanja. Spoznali smo, da obstajajo različne oblike in vrste razvojnih metod izobraževanja in usposabljanja pri katerih je ključna delitev na interna in eksterna. Temelj uspeha podjetja pri izvedbi izobraževanj in usposabljanj je tudi jasna opredelitev in zastavitev ciljev, ki jih z njihovo izvedbo želimo doseči. Pri tem smo ugotovili tudi, da je pri zastavljanju ciljev organizacije enako pomembna izgradnja kompetenčnega modela zaposlenih, saj nam olajša načrtovanje razvoja kadrov. V empiričnem delu diplomskega projekta smo sodelovali s podjetjem X, v katerem smo imeli možnost, preučiti njihove programe izobraževanja in usposabljanja zaposlenih ter zbrane ugotovitve povezati s pridobljenimi teoretičnimi spoznanji. Spoznali smo, da imajo zaposleni podjetja X pozitivno lastno percepcijo glede uspešnosti programov izobraževanja in usposabljanja, ki so jih ti deležni in so z njimi zadovoljni. Prav tako smo ugotovili, da podjetje X uporablja tako metode internega in kot metode eksternega izobraževanja in ravno njihova aktivnost na področju razvoja zaposlenih je ključ do njihove mednarodne konkurenčnosti in uspešnosti. Ugotovili smo tudi, da imajo podjetja, glede na trende prihodnosti, veliko prostora za napredek predvsem na področju metod e-izobraževanja. Na tej podlagi bi podjetju X predlagali, da se osredotoči na izgradnjo in vpeljavo sistema e-izobraževanja v svoje delovne procese. To bi namreč omogočilo konstantno izvajanje izobraževalnih programov in programov usposabljanja, kar pa bi, glede na naše ugotovitve, pomagalo pri ohranjanju zadovoljstva zaposlenih.
Keywords: Management človeških virov, razvoj zaposlenih, izobraževanje, usposabljanje, interne metode, eksterne metode.
Published in DKUM: 10.06.2021; Views: 1572; Downloads: 367
.pdf Full text (1,21 MB)

6.
Razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije d.o.o.
Kaja Sukovič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja, ki obratujejo v gospodarstvih, ki so tržno usmerjena, so prišla do spoznanja, da je razvoj zaposlenih ključnega pomena za pridobivanje in vzdrževanje njihovih konkurenčnih prednosti. V diplomskem delu smo predstavili razvoj zaposlenih na Pošti Slovenije, d. o. o. Razvoj zaposlenih je sistematičen proces, s katerim organizacija načrtovano razvija tista znanja in kompetence, ki podpirajo strateške cilje in zastavljeno vizijo. Za organizacijo je izredno pomembno, da razpolaga s kadri, ki so ustrezno izobraženi in usposobljeni za opravljanje svojega dela. To predstavlja ključ do uspeha podjetja in le tako lahko dosežemo konkurenčnost organizacije na trgu. Na Pošti Slovenije, d. o .o se v okviru razvoja zaposlenih poslužujejo izobraževanj in usposabljanj, coachinga, metorstva, letnih razvojnih pogovorov, strokovnega izpopolnjevanja in razvoja vodij po metodi 360°. Anketiranci v organizaciji Pošta Slovenije, d. o. o., so v večini zadovoljni z načinom razvoja zaposlenih. Organizacija dejavnosti izvaja uspešno in zelo dobro že vrsto let. Dejstvo, da si nekateri anketiranci želijo izboljšav na področju razvoja, pa najbrž kaže na to, da želijo biti še uspešnejši pri delu. Sistem razvoja zaposlenih na Pošti Slovenija, d. o. o je sicer učinkovit, kljub temu pa vodstvu ne omogoča vpogleda spremljanja zadovoljstva anketirancev z izvajanjem sistema. S tem nima povratne informacije glede sistema razvoja kadrov s strani zaposlenih. Organizacija bi morala še bolj upoštevati mnenja in želje posameznikov, saj bi tako dosegla, da bi bili zaposleni z delom bolj zadovoljni, posledično pa še bolj produktivni in uspešni pri delu.
Keywords: Razvoj zaposlenih, Pošta Slovenije, izobraževanje in usposabljanje, coaching
Published in DKUM: 02.12.2019; Views: 1013; Downloads: 196
.pdf Full text (714,07 KB)

7.
Motivacija za izobraževanje zaposlenih v podjetju t-2, d.o.o.
Nika Gregorin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali motivacijo za izobraževanje zaposlenih v podjetju T-2, d. o. o. T-2 je sodobna telekomunikacijska družba, ki na trgu ponuja kakovostne in zanesljive telekomunikacijske, informacijske in medijske storitve. Njena platforma pa so najsodobnejše tehnologije. Razvojno je družba usmerjena v konvergentno širokopasovnost in personalizirane interaktivne storitve. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili kaj je to motivacija, motivi, potrebe, motivacijski dejavniki. Predstavili smo najbolj znane motivacijske teorije, kot so Maslowa teorija potreb, Herzbergova teorija motivacije, Hackman – Oldhamov model, Vroomova teorija in McGregorjeva teorija X in Y. Opredelili smo pojme izobraževanje, usposabljanje in učenje. Spoznali smo, katere vrste izobraževanj poznamo, kakšne so značilnosti izobraževanje odraslih in kako poteka izobraževalna dejavnost v organizacijah. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali, kateri so tisti dejavniki, ki motivirajo zaposlene za izobraževanje. Zanimalo nas je, katere ovire so tiste, ki ovirajo zaposlene pri izobraževanju. Poleg tega smo ugotavljali kakšnih oblik izobraževanja si želijo zaposleni, kdaj želijo, da bi bila izvedena izobraževanja in na katerih področjih se pravzaprav želijo izobraževati. Ob koncu smo na osnovi empiričnega dela odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja. S pomočjo naše raziskave smo ugotovili, da je največji motivator zaposlenih za izobraževanje prav želja, da prispevajo k lastnemu razvoju. Kljub temu, da so, kot največjo oviro navedli pomanjkanje prostega časa, je večina še vedno mnenja, da si želijo izobraževati. Najbolj si želijo izobraževanj v obliki praktičnih delavnic, najraje pa bi imeli izobraževanja organizirana v službenem času.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, izobraževanje, izobraževanje zaposlenih
Published in DKUM: 14.11.2019; Views: 1664; Downloads: 520
.pdf Full text (1,23 MB)

8.
Razvoj kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o.
Jernej Balantič, 2017, master's thesis/paper

Abstract: Magistrsko delo opisuje pomembna področja razvoja kadrov, ki pripomorejo k dobro usposobljenim, zadovoljnim, motiviranim zaposlenim, s tem pa neposredno vplivajo na učinkovito doseganje poslovnih ciljev podjetja. V prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča, ki se nanašajo na področja izobraževanja in usposabljanja, delovno uspešnost, motivacijo, nagrajevanja in napredovanja, zadovoljstvo zaposlenih ter redne letne razgovore. V drugem (empiričnem) delu smo analizirali stanje razvoja kadrov v proizvodnem podjetju X d. o. o. Zaposleni v največji meri izražajo nezadovoljstvo s področji ocenjevanja delovne uspešnosti, nagrajevanja ter rednih letnih razgovorov, kjer so izpostavljeni problemi povratnih informacij, nezaznavanje ocenjevanja oziroma vrednotenja dela zaposlenih ter neuresničevanja in neupoštevanja dogovorov, ki so zastavljeni na letnem razgovoru. Na podlagi rezultatov raziskave smo potrdili oziroma zavrnili predpostavke magistrskega dela. Ugotovili smo, da so zaposleni, ki so bolj zadovoljni z nudenjem dodatnih izobraževanj posledično bolj motivirani za delo ter da tisti, ki so v boljših odnosih z nadrejenimi, višje ocenjujejo zadovoljstvo z ocenjevanjem delovne uspešnosti, ravno tako zaposleni, ki so bolj zadovoljni s plačo posledično bolje ocenjujejo sam sistem nagrajevanja. Pri zadovoljstvu z rednimi letnimi razgovori se kaže večje zadovoljstvo zaposlenih, pri katerih se bolje upoštevajo njihove želje in mnenja. Predpostavljali smo, da mlajši zaposleni bolje ocenjujejo sistem delovne uspešnosti, kot starejši, ampak smo s testiranjem ugotovili, da to ne drži in s tem to predpostavko zavrgli. Na koncu smo na podlagi ugotovitev podali predloge za izboljšanje sistema razvoja kadrov in s tem k doprinosu boljših rezultatov dela ter samega zadovoljstva zaposlenih.
Keywords: - Razvoj kadrov - Izobraževanje in usposabljanje - Delovna uspešnost - Motivacija - Nagrajevanje in napredovanje - Zadovoljstvo zaposlenih - Redni letni razgovori
Published in DKUM: 29.03.2017; Views: 2618; Downloads: 422
.pdf Full text (1,04 MB)

9.
Organizacijski model klicnega centra
Tanja Žvižaj, 2016, master's thesis

Abstract: Osnova za kvalitetno in učinkovito vodenje podjetij, oddelkov in poslovnih procesov znotraj njih je vsekakor v njihovi pravilno zastavljeni organizaciji. Zato je uvodni del naloge namenjen prav organizaciji in sodobnih organizacijskim teorijam. Od sodobnih organizacijskih teorij v ospredje postavljamo učečo se organizacijo kot najsodobnejši organizacijski model, ki je tudi osnova za pripravljen organizacijski model klicnega centra. Nenehno učenje je namreč še posebej pomemben sestavni del uspeha le-tega. Pri organizaciji pa vsekakor ne moremo mimo kadrovanja. Sposobnost odkriti pravi kadrovski potencial je posebna, a zelo pomembna veščina. Izkušnje so nas pripeljale do marsikaterih spoznanj, predvsem, da ima delo prodajnega agenta v klicnem centru kar nekaj posebnosti in zahteva tudi poseben profil kadra. V povezavi s tem morajo biti tudi posebni postopki pri izbiri pravih oseb za delo v klicnem centru. Ugotavljamo tudi, da se vloga vodij v podjetjih vse bolj spreminja. Ukazovalni pristop pri vodenju ne deluje več, vsaj na dolgi rok ne. Podjetja iščejo vodje, ki si bodo, poleg doseganja rezultatov, sposobni pridobiti tudi zaupanje in spoštovanje svojih podrejenih. Koncept, ki dosledno upošteva filozofijo učeče se organizacije, je avtentično vodenje, ki se od drugih konceptov vodenja loči po tem, da ne opredeljuje sloga vodenja, ki bi ga moral vodja prevzeti, ampak izpostavlja osebnost vodje, ki naj sledi svojemu značaju (Dimovski in ostali, 2009, str. 102). Ocenjujemo, da je avtentično vodenje primeren koncept pri vodenju klicnega centra. Podrobnejši profil menedžerja klicnega centra predstavljamo v organizacijskem modelu. V poglavjih, kjer opisujemo delovanje in organizacijo klicnih centrov, najprej navajamo njegove značilnosti, prednosti in tudi slabosti. Odgovoriti poskušamo tudi na vprašanje, kdaj je smiselno razmišljati o odprtju klicnega centra, kako velik naj bo in kakšna je najprimernejša oziroma nujna tehnologija, preko katere naj klicni center svoje naloge izvaja. Ko govorimo o prodajnem pristopu v outbound klicnem centru, moramo poudariti, da že dolgo ne uporabljamo več »šablonskih« prodajnih scenarijev. Nemogoče je namreč pripraviti univerzalni scenarij, ki bi stranko pripeljal do pozitivne odločitve o nakupu. Pri prodajnem klicu je bistvenega pomena vzpostaviti dialog s stranko. O tehnikah, kako vzpostaviti dialog s stranko, ki nas bo pripeljal do prodaje, je opisano v poglavju o izobraževanju prodajnih agentov. Poleg rednega izobraževanja pa je pomembno ves čas, torej dnevno, spremljati učinkovitost v klicnem centru. Predstavljamo nekaj najpogostejših kazalnikov oziroma kriterijev za merjenje učinkovitosti agentov v klicnem centru in kako se odzvati na odstopanja. Organizacijski model klicnega centra zaključujemo z modelom nagrajevanja in motiviranja agentov v njem. Osnovni cilj vsakega zaposlenega je zaslužek in ta je tudi največja motivacija za doseganje ciljev tudi agentov v klicnem centru. Pri tem pa je vsekakor nujno, da so ti cilji zastavljeni realno, v nasprotnem primeru bodo na agente vplivali precej demotivacijsko. Velik oziroma pomemben del zaslužka agentov v klicnem centru je provizija od dosežene prodaje, ki se izračuna na podlagi vnaprej pripravljene provizijske lestvice. Ta naj bo, če se le da, zastavljena progresivno. S tem bodo agentje motivirani, da prodajo še več, da pridejo čim višje po prodajni lestvici. Več kot prodajo, višji bo odstotek provizije. Poleg rednih dohodkov pa je smiselno pripraviti še sistem dodatnega nagrajevanja agentov, in sicer za posebne dosežke posameznega agenta kot tudi za dosežke celotne ekipe. Vsekakor pa ni nujno, da so te dodatne nagrade finančne. Njihov glavni namen je predvsem dodatna motivacija posameznika k temu, da bi dosegel še več. Hkrati pa z ekipnimi nagradami spodbujamo timski duh v oddelku, z njim pa je možno doseči sinergijo v končnih rezultatih oddelka.
Keywords: sodobna teorija organizacije, učeča se organizacija, avtentično vodenje, klici center, organizacija klicnega centra, vodenje, zaposlovanje, usposabljanje, izobraževanje, učinkovitost agentov, nagrajevanje zaposlenih
Published in DKUM: 20.12.2016; Views: 2121; Downloads: 259
.pdf Full text (1,63 MB)

10.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH NA BENCINSKEM SERVISU X
Natalija Blatnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Želja vsakega dobrega podjetja je dober poslovni rezultat, ta pa je v veliki meri odvisen od njegovih zaposlenih. Pri uspešnih in dobrih rezultatih ima veliko vlogo motivacija zaposlenih, ki odraža pripravljenost za delo in posledično doseganje dobrih rezultatov. Ker ima vsak posameznik svoja znanja, izkušnje, želje napredovanja in dokazovanja, lahko na delovnem mestu hitro pride do padca motivacije. Takšnim zaposlenim moramo dati možnost razvoja idej, saj kažejo visoko motiviranost in zagnanost za delo, kar je lahko zelo pozitivno za podjetje. Če imamo v podjetju zaposlene, ki so visoko motivirani, se lahka zgodi, da to prenesejo še na ostale zaposlene. Ker je motivacija že stalna tema v podjetju, jo skušajo velikokrat izmeriti. Te teme sem se lotila, saj me je zanimalo, kako motivirani so zaposleni na bencinskem servisu x. Ugotovila sem, da je zaposlenim vedno najpomembnejše, da so za svoje delo pohvaljeni, saj bodo tako delo opravljali z veseljem. Če podjetje skrbi za motivacijo, jim nudi dobro plačano delo, ugodne delovne razmere, ob dobrem poslovnem rezultatu pa primerne nagrade, bodo zaposleni motivirani. V diplomskem projektu boste lahko spoznali, kateri dejavniki pri delu so jim najpomembnejši in katerega so uvrstili na zadnje mesto. Ker pa je delovnik vse dni v tednu, tako nedelje kot prazniki, zaposleni kot največji demotivator opredelijo prav to. Kljub temu pa so zaposleni ponosni, da so zaposleni v podjetju.
Keywords: Motivacija, vrste motivov, napredovanje zaposlenih, motivacijski dejavniki, motivacijska potovanja, strokovno izobraževanje
Published in DKUM: 09.11.2016; Views: 1435; Downloads: 161
.pdf Full text (1,46 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica